Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-03-2013, 10:18
Verwijderd
Hallo,

Sinds de herfstvakantie ben ik verliefd geraakt op een heel leuk mooi meisje: Tara.
We waren met Jong Nederland op kamp en zag haar op eens en begon verliefd te raken.
We zijn nu al weer in Maart, maar durf haar nog steeds niet te versieren.

Hebben jullie tips om haar te versieren?

HELP ME! PLEAS
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-03-2013, 11:25
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
We hebben wel iets meer context nodig . Woon je uberhaupt bij haar in de buurt, hoevaak zie je haar, waar? Heb je haar telefoon nummer of facebook al?
Met citaat reageren
Oud 17-03-2013, 12:55
Verwijderd
Durven.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2013, 14:29
Verwijderd
Hoi,

We wonen een paar km van elkaar af.
Ik zie haar minimaal 1x p.w. en heb haar nummer niet en geen FB.
We kennen elkaar van een soort scouting
Met citaat reageren
Oud 17-03-2013, 15:03
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Vraag of ze wil afspreken om iets te gaan doen.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2013, 15:08
Verwijderd
Ja kan, hebben jullie ook nog versier tips?
Met citaat reageren
Oud 18-03-2013, 13:48
Verwijderd
Zorg dat ze dronken wordt.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2013, 15:13
Heer Wil
Heer Wil is offline
Negeer haar de hele avond en probeer zoveel mogelijk met andere meisjes te praten, vervolgens ga je op het eind van de avond naar haar toe, vraagt of ze met je uit wil, en als ze antwoord met ja en ze begint een gesprek met je moet je haar niet uit laten praten en meteen weglopen met je vingers in je oren en vanaf een afstand naroepen dat ze jou om 8 uur bij jouw huis mag komen halen...

Aangezien je hier iedere week hetzelfde antwoord moet geven dacht ik laat ik het eens anders doen, dus je moet alles even andersom doen dan hoe ik het heb gezegd net...
Met citaat reageren
Oud 18-03-2013, 18:48
Verwijderd
Citaat:
Negeer haar de hele avond en probeer zoveel mogelijk met andere meisjes te praten, vervolgens ga je op het eind van de avond naar haar toe, vraagt of ze met je uit wil, en als ze antwoord met ja en ze begint een gesprek met je moet je haar niet uit laten praten en meteen weglopen met je vingers in je oren en vanaf een afstand naroepen dat ze jou om 8 uur bij jouw huis mag komen halen...

Aangezien je hier iedere week hetzelfde antwoord moet geven dacht ik laat ik het eens anders doen, dus je moet alles even andersom doen dan hoe ik het heb gezegd net...
Jah, dat kan, maar uitgaan, laten me maar nog niet zo SNEL beginnen,
Maar, tja..... haar niet laten uitpraten en weglopen
Met citaat reageren
Oud 18-03-2013, 18:49
Verwijderd
Citaat:
Zorg dat ze dronken wordt.
Haha, ik zie Tara niet iemand die dronken wordt.
En ook niet drinkt
Met citaat reageren
Oud 20-03-2013, 13:55
Heer Wil
Heer Wil is offline
Citaat:
Jah, dat kan, maar uitgaan, laten me maar nog niet zo SNEL beginnen,
Maar, tja..... haar niet laten uitpraten en weglopen
Misschien was ik laatst een beetje te sarcastisch... Je moet haar idd wel uit laten praten voordat je weggaat en je moet haar ook niet na de eerste keer dat je haar spreekt meteen uitvragen en als je het doet moet je het antwoord afwachten en ook niet roepen dat ze je op mag komen halen...
Met citaat reageren
Oud 20-03-2013, 19:10
katnisseverdeen
katnisseverdeen is offline
Ik weet zeker dat ze het leuk vindt als je een indirect complimentje geeft. al is het een complimentje die in een soort grapje zit verstopt. als ze interesse in jou heeft zal ze zoeken naar wat een complimentje zou kunnen zijn en zal ze het dus zeker opmerken.
vb. (eigen ervaring)
jongen van wielrentraining zij tegen de trainer: "haha, zij rijdt jou er makkelijk uit, maar dat is ook wel logisch als je ziet hoe strak en afgetraind zij is."

of: "krijg je het niet warm van mij dan? nou dan vast wel van haar! dat moet toch wel?" (ook gericht tegen de trainer, ik fietste erachter)

dat zette mij aan het denken of hij misschien interesse in mij heeft, en ik kreeg ook meer interesse in hem. ik werd wel verlegen, dus dat kan je wel verwachten. verder houden meiden ervan als jongens überhaupt belangstelling in hen steken. dus vraag bijvoorbeeld hoe een hockeywedstrijd ging, en of zij nog heeft gescoord ofzoiets, of mee heeft geholpen aan een doelpunt, en geef daar dan een complimentje over. gewoon belangstelling tonen, complimentjes geven en luisteren naar wat zij vind. probeer zo minmogelijk van die dodelijke stiltes te laten vallen (behalve als het een "romantisch moment" is. SUCCES!!!
Met citaat reageren
Oud 20-03-2013, 19:12
katnisseverdeen
katnisseverdeen is offline
kan jij mij dan trouwens tips geven over wat goeie versiertips zijn voor jongens? dus wat jij leuk zou vinden om te horen, wat je interesse in een meisje zegmaar versterkt??
Met citaat reageren
Oud 08-04-2013, 19:16
kuikenpower
kuikenpower is offline
Ja dat wil ik ook wel eens weten.....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe zeg ik haar dat ik verliefd op haar ben?
immortelle
24 01-03-2011 05:16
Liefde & Relatie E-cursus Vrouwen versieren
jjohan
3 09-01-2010 19:52
Verhalen & Gedichten Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal)
Verwijderd
226 27-11-2005 11:00
Liefde & Relatie kan iemand die vaak is vreemdgegaan, nog ooit een monogame relatie krijgen?
Optima
160 17-07-2005 14:39
Seksualiteit Sekshoroscopen!
Elister
81 14-07-2004 16:27
Liefde & Relatie hopeloos verliefd!!! help!!!
xxbyilona
7 18-05-2004 18:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:21.