Oud 05-04-2013, 10:50
Verwijderd
Ik ga vandaag naar een verjaardag van een vriendin, en ik ken haar waarschijnlijk als enige daar, ik ben denk dat ik me daar niet op me gemak voel, tussen onbekende, ik weet niet wat ik moet doen, kan zijn dat het leuk word, ik zou het niet weten wat ik moet doen

Laatst gewijzigd op 06-04-2013 om 16:22. Reden: Modbreak: Startpost teruggezet omdat topic anders niet te begrijpen is.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-04-2013, 11:11
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Je stapt op iemand af en je zegt 'hoi, ik ben *naam*.' Dan zal hij/zij zich ook wel voorstellen en dan begin je over de muziek of de hapjes of whatever. Zeg dat je weinig mensen kent op dit feestje, misschien heeft hij/zij hetzelfde.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2013, 11:49
Verwijderd
De persoon van wie de verjaardag is kent ze wel
Met citaat reageren
Oud 05-04-2013, 12:48
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
De persoon van wie de verjaardag is kent ze wel
haha dat neem ik aan ja. Verwacht niet dat iemand mensen van de straat haalt voor haar verjaardag .

Meng je er gewoon tussen. Weet niet of je wel is een drankje drinkt, maar pak een drankje ga op die bank zitten en meng je in gesprekken. Dan leren ze je vanzelf snel genoeg kennen en is het ijs gebroken. Dan komt die gezellige avond vanzelf wel Succes
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2013, 12:52
Verwijderd
ik kan toch niet meer terug zou ook best wel l*llig zijn, ik zie wel wat er gebeurt dankje
Met citaat reageren
Oud 05-04-2013, 12:53
Verwijderd
Je bent sowieso vrienden met dezelfde persoon:" hoi, ik ben blabla" " waar ken je die en die van?" Prima avond.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2013, 12:53
Verwijderd
Citaat:
Ik ga vandaag naar een verjaardag van een vriendin, en ik ken haar waarschijnlijk als enige daar, ik ben denk dat ik me daar niet op me gemak voel, tussen onbekende, ik weet niet wat ik moet doen, kan zijn dat het leuk word, ik zou het niet weten wat ik moet doen
of je gaat erheen, en doet gezellig mee, of je stuurt haar een mailtje met 'gefeliciteerd' en blijft thuis..

zo moeilijk is het toch niet,,
Met citaat reageren
Oud 05-04-2013, 12:54
Verwijderd
geweldig advies
Met citaat reageren
Oud 05-04-2013, 13:07
BorderCross
Avatar van BorderCross
BorderCross is offline
Laat wat dansmoves zien en je trekt sowieso de aandacht. Misschien ben je dan wat minder verlegen om naderhand met een paar mensen te praten
__________________
Video killed the radio star...
Met citaat reageren
Oud 05-04-2013, 18:45
Verwijderd
Nou ik ben echt aansteller, we waren gelukkig niet met veel, en het was gezellig
Met citaat reageren
Oud 06-04-2013, 08:19
Verwijderd
Citaat:
Nou ik ben echt aansteller, we waren gelukkig niet met veel, en het was gezellig
Onthou dat ook voor andere dingen!
Met citaat reageren
Oud 06-04-2013, 09:15
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 20-04-2013, 09:44
Verwijderd
Vamiddag school reuni en heb het zelfde gevoel als toen met die verjaardag :/
Met citaat reageren
Oud 20-04-2013, 10:00
Verwijderd
Citaat:
Nou ik ben echt aansteller, we waren gelukkig niet met veel, en het was gezellig
Met citaat reageren
Oud 20-04-2013, 10:11
Verwijderd
En ik zeg dat niet om je te treiteren, maar ik herhaal je eigen woorden die je moest onthouden voor een volgende keer

Ik kan begrijpen dat je zenuwachtig bent voor een schoolreünie, er zijn reünies waar ik zelf in ieder geval niet naartoe zou gaan omdat ik niks meer met die mensen te maken hoef te hebben. Vrijdag ga ik langs bij een larp met mensen die ik al dik 1.5 jaar niet heb gezien en ik probeer ook te bedenken hoe ik me nu moet 'presenteren'. Ik ben innerlijk en uiterlijk heel erg veranderd in die periode en ik wil dat ook in één keer eigenlijk goed laten zien, maar dat zal toch niet zomaar gaan.
Maar ik ben er verder niet zenuwachtig over, ik heb alleen een probleem met de hoeveelheid kleren die ik nu opeens kan dragen
Met citaat reageren
Oud 20-04-2013, 10:23
Verwijderd
Ik heb niet echt het idee dat ik verandert ben, vergeleken met oude basischool vrienden..
en wie zegt dat ze tegen me willen praten?
Met citaat reageren
Oud 20-04-2013, 10:42
Verwijderd
Komen er mensen die je wil zien? Ga daar dan voor. Komt er niemand die je wil zien, waarom wil je dan gaan?
Met citaat reageren
Oud 20-04-2013, 12:43
Verwijderd
Dan ga je toch niet, zeur.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-04-2013, 21:53
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Wat wil je nou? Een saai avondje thuis of een leuke avond met allemaal nieuwe mensen/potentiële vrienden?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Je verjaardag vieren.
Missy
34 25-10-2010 12:11
De Kantine Verjaardag
PixelDansje
34 14-04-2008 21:52
De Kantine verjaardag
rare kwast
35 19-01-2005 22:26
Liefde & Relatie alleen naar een verjaardag
Verwijderd
34 16-09-2004 15:34
Verhalen & Gedichten Mijn 16e verjaardag
(PiTT)
8 25-07-2004 23:21
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Fijne verjaardag
Ieke
0 06-04-2004 21:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:23.