Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-04-2013, 22:23
justin1998
justin1998 is offline
ik ben een jongen van 14 bijna 15 jaar heb 3 weken geleden seks gehad en we dachten zonder condoom ze gebruikt de pil 4 maanden nu maar kwam in der klaar en we dachten dat het geen kwaad kon zoals veel mensen zeiden vanwege de pil.
nu 3 weken later is ze nog neit ongestelt geweest en maak me grote zorgen dat er iets heel fouts is gegaan we wouden nog morning-after halen maar deden we op gok niet en we hebben alleen ma ruzie en nu weet ik geen veddere raad meer.
we hebben geen leuke relatie alles maar ruzie en gezeik maar als ik nu uitmaak is dat egt heel lullig hoe graag ik eht ook wil kan iemand me helpen met hoe ik nu veder moet?

alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-04-2013, 22:32
justin1998
justin1998 is offline
week telaat ongestelt...
Met citaat reageren
Oud 09-04-2013, 22:40
Verwijderd
laat haar naar de huisarts gaan dan
Met citaat reageren
Oud 09-04-2013, 22:41
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Da's niet zo leuk maar het kan ook door stress komen dat ze nog niet ongesteld is geworden. Als ze de pil goed heeft gebruikt zou ze BIJNA niet zwanger kunnen worden. Ga naar een drogist voor een zwangerschaptest. En hebben jullie nu ruzie omdat zij mss zwanger zou kunnen zijn?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 09-04-2013, 22:45
justin1998
justin1998 is offline
Citaat:
Da's niet zo leuk maar het kan ook door stress komen dat ze nog niet ongesteld is geworden. Als ze de pil goed heeft gebruikt zou ze BIJNA niet zwanger kunnen worden. Ga naar een drogist voor een zwangerschaptest. En hebben jullie nu ruzie omdat zij mss zwanger zou kunnen zijn?
ja ik weet het niet zo doet laatste tijd zo boos op me en ik kan maar niks goed doen bij dr en ben het binnenkort egt beu wat ik ook probeer.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2013, 22:45
justin1998
justin1998 is offline
Citaat:
laat haar naar de huisarts gaan dan
als de moeder ofzo erachter komt dat he tis mis gegaaan ben ik dood?
Met citaat reageren
Oud 09-04-2013, 22:46
Verwijderd
Citaat:
als de moeder ofzo erachter komt dat he tis mis gegaaan ben ik dood?
Wilt haar moeder dat het kind zonder vader opgroeit dan? ;9
Met citaat reageren
Oud 09-04-2013, 22:48
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Weet haar moeder niet dat jullie met elkaar naar bed gaan?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 09-04-2013, 22:50
justin1998
justin1998 is offline
Citaat:
Weet haar moeder niet dat jullie met elkaar naar bed gaan?
jaa dat wel maar tjah die verwacht geen kind natuurlijk..
Met citaat reageren
Oud 09-04-2013, 22:58
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Nee als ze de pil slikt niet nee. Wees verstandig en ga morgen naar Kruidvat of Etos en haal een zwangerschapstest. Hoe eerder je zekerheid hebt hoe beter. Ga niet zitten wachten tot ze ongesteld wordt!
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 09-04-2013, 23:02
justin1998
justin1998 is offline
Citaat:
Nee als ze de pil slikt niet nee. Wees verstandig en ga morgen naar Kruidvat of Etos en haal een zwangerschapstest. Hoe eerder je zekerheid hebt hoe beter. Ga niet zitten wachten tot ze ongesteld wordt!
wat kan ik er nu nog tegen doen als ze het al is?
Met citaat reageren
Oud 09-04-2013, 23:09
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Dan zullen jullie met haar ouders moeten gaan praten over wat er verder moet gebeuren. Maar regel eerst maar een test.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 10-04-2013, 08:57
loveyou123
loveyou123 is offline
kijk eerst of ze echt zwanger is! en ga dan pas verder denken! en dat ze miss zwanger is is niet alleen jou schuld!
Met citaat reageren
Oud 10-04-2013, 20:22
Verwijderd
Ksnap je stress.
heb er ook weinig aan toe te voegen, maar ga inderdaad een test halen,
nu zit je allemaal dingen in je hoofd te halen die misschien helemaal niet nodig zijn.
btw, het gebeurd wel vaker dat meiden een week later ongesteld zijn..
Met citaat reageren
Oud 11-04-2013, 13:52
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Wat betreft de zwangerschap: Als je vriendin de pil netjes heeft gebruikt is de kans dat ze zwanger is klein. Een weekje te laat is denk ik niet direct een reden om in paniek te raken. Als ze de pil doorslikt is het zelfs normaal.
Het kan geen kwaad om voor de zekerheid een zwangerschapstest te doen als jullie twijfelen (die kun je anoniem halen bij de drogist of apotheek). Dan pas kun je je druk maken over de toekomst, maar grote kans dat er niks aan de hand is.

Wel even een opmerking mbt het 'gokken', doe dat dus maar gewoon niet. Als jullie jezelf oud genoeg vinden om seks te hebben, moet jullie allebei ook de verantwoordelijkheid nemen die hierbij hoort, en dat wil zeggen: goede anticonceptie gebruiken (of anders de gevolgen accepteren). Het veiligste is om condoom én de pil te gebruiken, dan heb je altijd een back-up indien een van de twee faalt. Gaan ze onverhoopt allebei mis, dan moet je zo snel mogelijk (ieder uur telt) de morning after pil halen. Denk hier niet te lichtvoetig over, want voor dat je het weet zit je met een zwangere vriendin en dat is ook jouw verantwoordelijkheid!

En denk er aan: ook van voorvocht kan je vriendin zwanger raken, dus ook als je niet klaarkomt in je vriendin is er net zo goed een kans dat ze zwanger wordt.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 11-04-2013, 20:11
Verwijderd
Maar als ze als 4 maanden aan de pil is, is er toch niks aan de hand? Je kan beter wel een zwangerschapstest halen, niet perse om te weten of ze zwanger is of niet. Maar meer om haar (en jou eigenlijk ook) gerust te stellen. Anders zal ze waarschijnlijk erg stressen en helemaal niet ongesteld worden.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2013, 14:55
Denise_kaas
Avatar van Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Citaat:
Maar als ze als 4 maanden aan de pil is, is er toch niks aan de hand? Je kan beter wel een zwangerschapstest halen, niet perse om te weten of ze zwanger is of niet. Maar meer om haar (en jou eigenlijk ook) gerust te stellen. Anders zal ze waarschijnlijk erg stressen en helemaal niet ongesteld worden.
De pil is niet 100% veilig. Want het enige dat veilig is, is volledige onthouding. En je haalt wel een test om te kijken of ze zwanger is.

Dus TS, hup, samen met je vriendin een test kopen!
__________________
Als je je doelen hebt bereikt, heb je de lat te laag gelegd.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2013, 15:14
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Maar als ze als 4 maanden aan de pil is, is er toch niks aan de hand? Je kan beter wel een zwangerschapstest halen, niet perse om te weten of ze zwanger is of niet. Maar meer om haar (en jou eigenlijk ook) gerust te stellen. Anders zal ze waarschijnlijk erg stressen en helemaal niet ongesteld worden.
Dat zeg ik toch? De kans is klein, maar een test kan nooit kwaad. Het is altijd veiliger om het double dutch te doen.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-05-2013, 17:33
Verwijderd
Idd snel een test halen! Maar denk zoals gezegd is er zal wel niks aan t handje zijn, het kan gebeuren dat n meisje een week over tijd is..

Ps hoort dit op liefde&relaties??
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Dit zijn mooie dromen #3 - Over Dom
Type
17 19-01-2005 16:57
Verhalen & Gedichten Dom
*~Angel~*
3 03-06-2004 18:47
Liefde & Relatie jongens: wat is jouw definitie van een 'dom'/ 'inhoudsloos' meisje?
Tulpje6
86 26-11-2003 11:29
Muziek Ik denk dat ik dom ben./Versterkers./Waarom heb ik dat ding gekocht?
Rhinus
18 20-11-2002 13:43
Verhalen & Gedichten Die is dom, ja !
Gerrit Grashaar Jr
3 26-08-2001 16:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:23.