Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-04-2013, 06:33
tahitiha
tahitiha is offline
Hallo allemaal,

Ik( 17 v) heb nu ongeveer twee maanden oogje op iemand, nu is het zo dat ik die gene niet persoonlijk ken, en zie hem ook niet vaker een keer in de drie maanden, soms meer soms minder. Ik had hem afgelopen week gezien ik was net te enthousiast toen ik hem zag, en durfde het niet om contact met hem op te zoeken. Gemiste kans dus wat ik nu ernom van baal. Ik denk 24 uur aan hem als ik naar bed ga /opsta, het duurt wel even voordat ik hem weer zie, maar gelukkig weet ik bij welke bedrijf hij werkt(lokatie), en ik zat net te bedenken om bericht naar die bedrijf te sturen. Met mijn verhaal en of het mogelijk is om in contact te komen met hem of in iedere geval wat zijn naam is. Dus wat vinden jullie wel doen of niet doen?. graag advies/tip.

Met vriendelijke groet,
Verwarde T
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-04-2013, 09:22
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
Persoonlijk zou ik het een beetje raar vinden als iemand waarvan ik de naam niet eens ken via mijn werk contact met me zou zoeken. Waarom zien jullie elkaar een keer in de drie maanden? Hebben jullie gemeenschappelijke kennissen? Komen jullie elkaar toevallig tegen bij het uitgaan? Je zou eventueel kunnen proberen de kans om hem tegen het lijf te lopen te vergroten en hem dan wel gewoon aanspreken.
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Met citaat reageren
Oud 16-04-2013, 10:54
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Hoe kun je nu al helemaal hoteldebotel zijn van iemand die je niet eens kent? De godganse dag aan iemand denken van wie je de naam niet eens weet vind ik een beetje vreemd. En het zou ontzettend creepy zijn als je hem nu gaat "stalken" op zijn werk. Hij weet niet eens wie je bent. Ik zou daar niet van staan te juichen als ik hem was. Vooral omdat je het niet eens naar hem persoonlijk stuurt maar naar een random iemand in dat bedrijf, die dan het hele verhaal van jou moet gaan lezen. Ik zou me doodschamen als ik hem was. En als iemand dat bij mij zou doen zou ik stiekem ook bang zijn, want wie doet nou zoiets? Het is nogal eng stalkerig.

Misschien moet je gewoon geduldig zijn en wachten tot je hem weer ziet en dan de stoute schoenen aantrekken en hem aanspreken.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2013, 12:15
tahitiha
tahitiha is offline
Ifgy,

We komen elkaar tegen bij evenementen, we hebben geen gemeenschappelijke vrienden.
Inderdaad het zou heel vreemd zijn om via zijn werk te doen, ik zou niet durven om mijn
Stoute schoenen aan te trekken, want hij is nooit alleen hij is altijd in gezelschap
van andere drie mensen, toch bedankt voor je reactie, en advies.


Vowel, je hebt mij wakker geschud hoe moeilijk het ook is ik heb nu twee opties.
Hem vergeten, of stoute schoenen aantrekken en misschien wel een blauwtje lopen.
Hartstikke bedankt voor je nuchtere reactie&advies.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2013, 12:52
Verwijderd
Stuur alsjeblieft geen email naar het bedrijf met een verhaal

Als je zo nodig met hem in contact wil komen moet je hem een keer aanspreken. Fuck gezelschap.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2013, 12:58
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Geen dank hoor.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2013, 13:10
tahitiha
tahitiha is offline
Citaat:
Stuur alsjeblieft geen email naar het bedrijf met een verhaal

Als je zo nodig met hem in contact wil komen moet je hem een keer aanspreken. Fuck gezelschap.
Ik heb het maar besloten om de volgende keer te doen hem apart roepen, en vertellen.
Maar kijken mensen niet raar tegen mij op, een meisje die de stoute schoenen aantrek en haar
gevoelens voor een jongen vertelt.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2013, 13:14
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik heb het maar besloten om de volgende keer te doen hem apart roepen, en vertellen.
Maar kijken mensen niet raar tegen mij op, een meisje die de stoute schoenen aantrek en haar
gevoelens voor een jongen vertelt.
Ik denk ook niet dat je hem meteen moet vertellen dat je gevoelens voor hem hebt, want a) dat is nogal creepy, want je kent hem niet eens en b) het is ontzettend creepy, want je kent hem niet eens. Hoe kun je dan gevoelens voor hem hebben? Wie weet is het wel een eikel.

Denk je eens in hoe jij je zou voelen als het andersom zou gebeuren. Wanneer iemand gewoon een praatje komt maken is er niets aan de hand, maar een wildvreemde die plotseling uit het niets zijn liefde komt verklaren is een beetje vreemd, hè?

Misschien moet je gewoon eens een praatje met hem maken. Je ziet hem toch steeds op dezelfde plek? "Alweer hier? Hoi, ik ben..." Zo makkelijk is het. Dat is minder creepy en dan kun je het aftasten zonder dat je hem overvalt.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2013, 13:22
tahitiha
tahitiha is offline
Citaat:
Ik denk ook niet dat je hem meteen moet vertellen dat je gevoelens voor hem hebt, want a) dat is nogal creepy, want je kent hem niet eens en b) het is ontzettend creepy, want je kent hem niet eens. Hoe kun je dan gevoelens voor hem hebben? Wie weet is het wel een eikel.

Denk je eens in hoe jij je zou voelen als het andersom zou gebeuren. Wanneer iemand gewoon een praatje komt maken is er niets aan de hand, maar een wildvreemde die plotseling uit het niets zijn liefde komt verklaren is een beetje vreemd, hè?

Misschien moet je gewoon eens een praatje met hem maken. Je ziet hem toch steeds op dezelfde plek? "Alweer hier? Hoi, ik ben..." Zo makkelijk is het. Dat is minder creepy en dan kun je het aftasten zonder dat je hem overvalt.
Dan maar dit verstandige manier, even praatjes maken vragen
waar hij woont, en of wij volgende keer samen kunnen reizen en als hij goed vindt
ze nummer vragen? Is het zo beter minder stalkerig, creepy?
Met citaat reageren
Oud 16-04-2013, 14:02
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Dan maar dit verstandige manier, even praatjes maken vragen
waar hij woont, en of wij volgende keer samen kunnen reizen en als hij goed vindt
ze nummer vragen? Is het zo beter minder stalkerig, creepy?
Ja, want dan kom je niet over als iemand die al eeuwen verliefd is op iemand die ze niet kent.

Maar even iets tussendoor, gewoon uit nieuwsgierigheid: hoe kan het nu eigenlijk dat je al zo gek op hem bent als je hem niet eens kent? Ben je dan een beeld aan het vormen van hoe je denkt dat hij is en word je daar dan verliefd op? Ik vraag me dit af omdat ik me niet kan voorstellen dat ik dat ooit zal hebben, bij mij is het juist andersom. Ik word vrij moeilijk verliefd en eigenlijk pas als ik iemand ken. Dus ja, kun je het misschien uitleggen?
Met citaat reageren
Oud 16-04-2013, 14:43
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Gewoon wel aanspreken de volgende keer dat je 'm ziet, en zeker geen contact opnemen met dat bedrijf.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2013, 17:16
tahitiha
tahitiha is offline
Citaat:
Ja, want dan kom je niet over als iemand die al eeuwen verliefd is op iemand die ze niet kent.

Maar even iets tussendoor, gewoon uit nieuwsgierigheid: hoe kan het nu eigenlijk dat je al zo gek op hem bent als je hem niet eens kent? Ben je dan een beeld aan het vormen van hoe je denkt dat hij is en word je daar dan verliefd op? Ik vraag me dit af omdat ik me niet kan voorstellen dat ik dat ooit zal hebben, bij mij is het juist andersom. Ik word vrij moeilijk verliefd en eigenlijk pas als ik iemand ken. Dus ja, kun je het misschien uitleggen?
Ik zag hem eerste niet zitten, hij was/is heel knap en ik vond te hoog gegrepen. Maar omdat hij telkens aandacht aan me gaf en veel naar me keek, glimlachte en als hij dicht bij me stond vlug aan me vroeg hoe met me ging. Een of andere manier begon ik zijn afwezigheid te voelen, als hij niet bij het evenement was. En zo begon het eenmaal als ik naar het evenement ging en hem zag kon mijn dag niet stuk. Hij is helemaal mijn type. Hij is niet macho's achting, hij heeft mooie glimlach, lief rustige karakter. Wat innerlijke betreft weet ik 0.0 .
Met citaat reageren
Oud 16-04-2013, 17:17
tahitiha
tahitiha is offline
Citaat:
Gewoon wel aanspreken de volgende keer dat je 'm ziet, en zeker geen contact opnemen met dat bedrijf.
Dat zal ik doen bedankt voor je advies.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2013, 22:08
BorderCross
Avatar van BorderCross
BorderCross is offline
Citaat:
Ik denk ook niet dat je hem meteen moet vertellen dat je gevoelens voor hem hebt, want a) dat is nogal creepy, want je kent hem niet eens en b) het is ontzettend creepy, want je kent hem niet eens. Hoe kun je dan gevoelens voor hem hebben? Wie weet is het wel een eikel.
Hahaha, dit is goed, en waar
__________________
Video killed the radio star...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:24.