Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-04-2013, 17:03
BobOlde
BobOlde is offline
Hallo allemaal,
Voor Levensbeschouwing moet ik een onderzoek doen over het verschil tussen mannen en vrouwen op het gebied van Bindingsangst.
Hierbij hoort ook een praktisch onderzoek. Daarvoor heb ik deze enquête gemaakt. Hopelijk willen jullie even een minuutje de tijd nemen om deze enquête in te vullen.
Alvast bedankt !
Bob

Link naar de enquête:
http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=145965
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-04-2013, 17:39
Verwijderd
Wow Je enige vraag voor vrijgezellen is 'leg je makkelijk contact' (en daarna nog of je denkt bindingsangst te hebben). Voor mensen met relatie alleen de vraag hoe lang het duurde voordat ze de relatie aangingen met iemand die ze kenden. Hoe haal je nou eruit wie daadwerkelijk bindingsangst vertoont? Beide vragen geven je totaal geen antwoord of iemand dit heeft.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2013, 20:27
BobOlde
BobOlde is offline
Ja dat klopt, maar het is best lastig om erachter te komen of iemand bindingsangst heeft. Het doel van dit onderzoek is ook erachter te komen of het scheiden van ouders invloed heeft op bindingsangst en of het gedumpt/gekwetst worden er invloed op heeft. Maar het is ook best lastig. Heb jij misschien nog ideeën om als vragen te gebruiken ?
Met citaat reageren
Oud 20-04-2013, 23:43
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
Misschien zou je kunnen vragen hoe lang iemands relatie duurde? (En dan is leeftijd ook wel handig). Als iemand gedumpt is in een relatie van 2 maanden is het wat anders dan in een realtie van 2 jaar bijvoorbeeld. Verder zou je kunnen opzoeken wat symptomen zijn van bindingsangst en daar specifiek naar vragen. Bijvoorbeeld: Als ik in een relatie ben denk ik liever niet aan de toekomst (ja/nee/weet ik niet).
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Met citaat reageren
Oud 21-04-2013, 12:23
Verwijderd
Deze vragen kunnen niet destilleren of er bindingsangst aanwezig is.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2013, 12:17
Verwijderd
Citaat:
Verder zou je kunnen opzoeken wat symptomen zijn van bindingsangst en daar specifiek naar vragen.
Dit wilde ik zeggen, je zou het niet kunnen maar móeten doen. Heb je wel duidelijk voor ogen wat het eigenlijk is?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:08.