Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-05-2013, 19:56
DJLAD
Avatar van DJLAD
DJLAD is offline
Nou kijk ik ben nu al ongeveer 2 weken in een soort van date achtige relatie met een meisje, we zijn echt gek op elkaar zij ziet mij zitten en ik haar blablabla jeweetwel

Maar het probleem is dat ze ineens van de ene op de andere dag totaal anders is gaan doen, zo zat ze donderdag nog heel mn whatsapp onder te spammen waar ik nou was en ineens sins vrijdagochtend doet ze ineens super afstandelijk...ze heeft totaal geen zin meer in flirten irl of whatsapp, ze is niet normaal kortaf maar, ze ontloopt bepaalde onderwerpen constant en ze appt me ook niet meer uit haarzelf.

Ze is echt super onzeker en ze heeft ook nog gezegd dat ze nogsteeds aan haar ex denkt van meer als een jaar terug en dat ze eigenlijk valt op het badboy type (wat ik dus eigenlijk niet echt ben) maarja dus ik heb haar vandaag gevraagd of ik iets verkeerds doe of dat ik misschien iets verkeerds gedaan heb en dan zegt ze : Nee je doet niks verkeerd, en dan vraag ik natuurlijk : Maar wat is er in godsnaam dan aan de hand? En dan geeft ze dr eigenlijk totaal geen antwoord op....maar het rare is ook is dat ze alleen zo kortaf doet tegen mij en tegen niemand anders dus het moet wel aan mij liggen....

Ze zei ook tegen me dat ze t de komende weken te druk heeft om af te spreken maar ik zie haar wel gister een afspraak maken met een van haar vriendinnen....
Echter komt ze wel op de 31ste naar een feest waar ik moet draaien..

Maar ik geef echt ontzettend veel om dr en ik wil haar echt niet kwijt..Ik heb geen zin om te veranderen naar een lul want dat ben ik simpelweg gewoon niet en als ik t haar vraag krijg ik toch geen antwoord. Ik ben echt heel bang dat ze ermee wil afkappen omdat ze nog aan dr ex denkt...en dat ze me dus probeert af te stoten door me te negeren en weinig aandacht te geven....maar t zou ook kunnen zijn dat ze me gewoon zit te testen om hoeveel ik echt om haar geef....daarom vrouwen blijven een groot raadsel desondanks dat ik me weken heb verdiept naar hoe zij denken...

Ik ben tevens echt geen onzekere gast en dat weet ze dus aan die factor zal het niet liggen.

Ik vraag hier vooral tips aan de wat oudere mannen of vrouwen onder ons die hier wat meer ervaring in hebben.

Als jullie me kunnen helpen dan zou ik het erg op prijs stellen !

Bij voorbaat dank alvast
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-05-2013, 20:14
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Lijkt alsof ze weinig interesse heeft, maar misschien moet je nog eens proberen een fatsoenlijk gesprek te voeren over wat ze nu eigenlijk wil.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2013, 20:14
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
Zij is de enige die kan zeggen wat er is, maar het klinkt alsof ze jou niet leuk genoeg vindt en dat niet durft te zeggen.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2013, 21:18
Padzorz
Padzorz is offline
Mijn advies: afstand nemen! Laat vanaf nu niets meer van je horen totdat zij het doet (en dan ook niet meteen). De reden dat je dit moet doen is zodat zij de kans krijgt om jou te missen. Als jij nu 3 dagen niets aan haar laat weten zal ze zich vragen beginnen stellen en zal ze -als ze nog een beetje interesse heeft- terug contact opnemen.

Het allerslechtste wat je nu kan doen is haar veel berichtjes sturen met lieve dingen, veel voor haar doen, er veel voor haar zijn enz ...

Je moet geen lul worden, je moet gewoon laten zien dat je niet met haar wilt omgaan als zij zo belachelijk doet. Want het enige wat je natuurlijk wilt is plezier maken met haar en dat gaat niet als ze zo doet.

Als je toch per se iets zou willen sturen naar haar dan zou ik iets zeggen als:
"Zoals je nu doet, dat moet ik niet hebben. Ik vind zo'n gedrag echt niet aantrekkelijk."

Btw: vrouwen kunnen over het algemeen er ook niet goed tegen als je vraagt 'Wat scheelt er?". Wat je beter kan doen in zo'n gevallen is haar gewoon goed vastpakken en een knuffel geven zonder iets te zeggen.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2013, 21:28
DJLAD
Avatar van DJLAD
DJLAD is offline
Citaat:
Lijkt alsof ze weinig interesse heeft, maar misschien moet je nog eens proberen een fatsoenlijk gesprek te voeren over wat ze nu eigenlijk wil.
Nou ik denk niet dat ze zo snel dr interesse verliest hoor....eergister was ze echt nog gek op me....en nu ineens dit...ik begin steeds meer te denken dat ik gewoon te aantastelijk ben geweest en dat ze nu probeert afstand te nemen fso
Met citaat reageren
Oud 04-05-2013, 21:29
DJLAD
Avatar van DJLAD
DJLAD is offline
Citaat:
Zij is de enige die kan zeggen wat er is, maar het klinkt alsof ze jou niet leuk genoeg vindt en dat niet durft te zeggen.
Nee dit is het zeker niet.....
Met citaat reageren
Oud 04-05-2013, 21:35
DJLAD
Avatar van DJLAD
DJLAD is offline
Citaat:
Mijn advies: afstand nemen! Laat vanaf nu niets meer van je horen totdat zij het doet (en dan ook niet meteen). De reden dat je dit moet doen is zodat zij de kans krijgt om jou te missen. Als jij nu 3 dagen niets aan haar laat weten zal ze zich vragen beginnen stellen en zal ze -als ze nog een beetje interesse heeft- terug contact opnemen.

Het allerslechtste wat je nu kan doen is haar veel berichtjes sturen met lieve dingen, veel voor haar doen, er veel voor haar zijn enz ...

Je moet geen lul worden, je moet gewoon laten zien dat je niet met haar wilt omgaan als zij zo belachelijk doet. Want het enige wat je natuurlijk wilt is plezier maken met haar en dat gaat niet als ze zo doet.

Als je toch per se iets zou willen sturen naar haar dan zou ik iets zeggen als:
"Zoals je nu doet, dat moet ik niet hebben. Ik vind zo'n gedrag echt niet aantrekkelijk."

Btw: vrouwen kunnen over het algemeen er ook niet goed tegen als je vraagt 'Wat scheelt er?". Wat je beter kan doen in zo'n gevallen is haar gewoon goed vastpakken en een knuffel geven zonder iets te zeggen.
Ja je hebt echt gelijk, ik was namelijk allemaal extreem lief aan t doen toen ze zo begon te doen en ik merkte ook meteen dat ik dr alleen maar meer van me af duwde. Het enige risico eraan is als ik een tijdje niks meer van me heb laten horen is dat ze dadelijk denkt dat ik geen interesse meer heb maar jou alternatief van wat ik eventueel kan zeggen is ook zeker geen slecht idee maar ik verwacht van haar echt geen andere reactie als : Oke,sorry ofzo.

Ja heb ik wel gemerkt ja in vorige relaties dat ze daar echt niet van houden...

Toch denk ik ook dat ze me misschien aan het testen is of ik wel echt voor haar wil gaan want vrouwen doen dat nogal vaak.

Maarja wat je al zei ik hoef zeker geen lul/badboy te gaan worden aangezien vrouwen over het algemeen vallen op een zelfverzekerde vent, eentje die zijn eigen standpunten volgt, avontuurlijk is en weet wat ie wil en daar ook voor uitkomt...die eigenschappen heb ik gelukkig allemaal dus ik denk dat ik het gewoon ga doen op jou manier door haar ff gewoon een paar dagen te negeren en als ze dan nog niks zegt gewoon keihard om de feiten op tafel te leggen of ze er nog wel mee door wil gaan.

Bedankt voor jou tips ! Aan die van jou had ik toch duidelijk het meeste
Met citaat reageren
Oud 04-05-2013, 21:39
Verwijderd
Ik denk dat ze zich een beetje schaamt, omdat ze zich heeft laten gaan met flirten en nu bang is dat je haar irritant vindt (want dat vond haar ex vast ook), ze zich steeds afvraagt of je wel leuk genoeg bent, maar nog meer dat ze zich afvraagt of je háár wel leuk genoeg vindt, om energie in haar te steken. (haar ex stak waarschijnlijk zo weinig energie in haar dat ze gewend is schaarse, maar op dat moment oh zo sterke bevestiging te krijgen)

Je kunt er weinig aan doen, behalve gewoon helemaal jezelf te blijven. Meisjes die altijd op klootzakken vallen, moeten er zelf achterkomen dat de liefde van een klootzak andere liefde is dan oprechte liefde.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2013, 21:49
Padzorz
Padzorz is offline
Bedankt!

Ze gaat zeker niet denken dat je geen interesse meer hebt als je enkele dagen niets meer laat meten. Het doel is om wat spanning te veroorzaken en haar te doen inzien dat je zo'n gedrag niet aanvaardt. Belangrijk hier is wel dat je niet emotioneel moet reageren, kwaad worden zal bijvoorbeeld ook niet helpen. Blijf gewoon een beetje stoer zonder jezelf er al te veel van aan te trekken.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2013, 21:50
DJLAD
Avatar van DJLAD
DJLAD is offline
Citaat:
Ik denk dat ze zich een beetje schaamt, omdat ze zich heeft laten gaan met flirten en nu bang is dat je haar irritant vindt (want dat vond haar ex vast ook), ze zich steeds afvraagt of je wel leuk genoeg bent, maar nog meer dat ze zich afvraagt of je háár wel leuk genoeg vindt, om energie in haar te steken. (haar ex stak waarschijnlijk zo weinig energie in haar dat ze gewend is schaarse, maar op dat moment oh zo sterke bevestiging te krijgen)

Je kunt er weinig aan doen, behalve gewoon helemaal jezelf te blijven. Meisjes die altijd op klootzakken vallen, moeten er zelf achterkomen dat de liefde van een klootzak andere liefde is dan oprechte liefde.
Ik denk dat daar een kern van waarheid achter zit....ik denk dat ik toch echt 2 a 3 dagen ga wachten en dan toch wel duidelijk mn grenzen ga aangeven... ze weet namelijk heel goed dat ik er niet van gediend ben als mensen zo tegen me doen.....ik denk alleen niet dat haar nog meer aandacht geven de oplossing is aangezien ik dat al geprobeerd heb en ze daardoor eigenlijk alleen maar meer afstand wil nemen...
Met citaat reageren
Oud 04-05-2013, 21:53
DJLAD
Avatar van DJLAD
DJLAD is offline
Citaat:
Bedankt!

Ze gaat zeker niet denken dat je geen interesse meer hebt als je enkele dagen niets meer laat meten. Het doel is om wat spanning te veroorzaken en haar te doen inzien dat je zo'n gedrag niet aanvaardt. Belangrijk hier is wel dat je niet emotioneel moet reageren, kwaad worden zal bijvoorbeeld ook niet helpen. Blijf gewoon een beetje stoer zonder jezelf er al te veel van aan te trekken.

Dankje....toch zal ik er maar bij vertellen dat ik 2 dagen geleden wel tegen haar gezegd heb dat ik vol voor haar wou gaan en dat ze toen zei dat al dr exen voor haar dat ook zeiden, dus toen zei ik zo nou dan zal ik t maar waarmaken da ik t meen....en ze is echt heel onzeker ze wordt vaak nogal aangesproken door echt van die vieze mannen die jeweetwel haar zouden willen betalen voor sex enz...dusja ik denk ik zeg t er maar bij...ze is ook ooit bijna aangerand en shit *niet seksueel verkracht gelukkig tho* maarja ze moet inderdaad gewoon maar gaan inzien dat ik de beste vent is die ze kan krijgen en dus ga ik haar spelletje maar een beetje meespelen....again bedankt voor de tips ! Ik zal jullie allen op de hoogte houden
Met citaat reageren
Oud 05-05-2013, 10:16
Stomme Klont
Avatar van Stomme Klont
Stomme Klont is offline
Wat zijn jullie een debielen zeg. "Negeren om te laten zien dat je niet van dit gedrag gediend bent.". Wat nou negeren? Wat dacht je an gewoon in het echt(zodat ze ook niet van die ontwijkende antwoorden kan geven) aan haar vragen hoe of wat ze nou wil? Dan los je het gezeik in één keer op.en het is ook eerlijk.tegenover haar.
__________________
"This world won't defeat me, it's my life and I choose to detach"
Met citaat reageren
Oud 05-05-2013, 11:10
DJLAD
Avatar van DJLAD
DJLAD is offline
Citaat:
Wat zijn jullie een debielen zeg. "Negeren om te laten zien dat je niet van dit gedrag gediend bent.". Wat nou negeren? Wat dacht je an gewoon in het echt(zodat ze ook niet van die ontwijkende antwoorden kan geven) aan haar vragen hoe of wat ze nou wil? Dan los je het gezeik in één keer op.en het is ook eerlijk.tegenover haar.
Ik denk heb al geprobeerd met haar iets af te spreken maar dan zegt ze dat ze geen tijd heeft....nu zit ze blijkbaar ook met iemand te skypen dag en nacht en ze noemt hem haar low kong? Dafuq zit ze me nu soms te fucking bedriegen fso?
Met citaat reageren
Oud 05-05-2013, 11:34
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Nou, om heel eerlijk te zijn denk ik dat het niet uit gaat maken of je haar negeert of niet (en even ter informatie: vrouwen gaan je niet leuker vinden als je ze negeert). Ze heeft gewoon niet veel interesse (meer). Maar zelfs als je dat even buiten beschouwing laat: heb jij er zelf nog wel zin in? Wil jij echt een relatie met iemand die zich zo gedraagt? Lijkt me niet.

Oh en hoe weet jij nou met wie ze loopt te skypen en hoe ze eventuele personen noemt?

Laatst gewijzigd op 05-05-2013 om 15:47.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2013, 14:25
DJLAD
Avatar van DJLAD
DJLAD is offline
Citaat:
Oh en hoe weet jij nou met wie ze loopt te skypen en hoe ze eventuele personen noemt?
Da zet ze op twitter
Met citaat reageren
Oud 05-05-2013, 14:28
DJLAD
Avatar van DJLAD
DJLAD is offline
Citaat:
Nou, om heel eerlijk te zijn denk ik dat het niet uit gaat maken of je haar negeert of niet (en even ter informatie: vrouwen gaan je niet leuker vinden als je ze negeert). Ze heeft gewoon niet veel interesse (meer). Maar zelfs als je dat even buiten beschouwing laat: heb jij er zelf nog wel zin in? Wil jij echt een relatie met iemand die zich zo gedraagt? Lijkt me niet.
Ja en je gaat ook echt van de ene op de andere dag totaal anders doen...en ik hou van dr dus ik zou het inderdaad nogsteeds willen....heeft iemand trouwens er al aan gedacht dat er maybe iets is gebeurd wat erg is fso en da ze geen zin heeft in romantiek?
Met citaat reageren
Oud 05-05-2013, 14:33
Verwijderd
Citaat:
Ja en je gaat ook echt van de ene op de andere dag totaal anders doen...en ik hou van dr dus ik zou het inderdaad nogsteeds willen....heeft iemand trouwens er al aan gedacht dat er maybe iets is gebeurd wat erg is fso en da ze geen zin heeft in romantiek?
ja, dat zou kunnen, maar dat moet ze dan tegen je zeggen. Of als je dat wil weten, dan moet je het aan haar vragen. Hier kunnen we toch alleen maar raden.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2013, 14:44
DJLAD
Avatar van DJLAD
DJLAD is offline
Maar t leuke is da doet ze nie....ze zegt als ik t vraag of er iets is : ja maar ik hou me er nie zo mee bezig...en dan vraag ik komt t door mij en dan zegt ze nee. Ik denkt da ze liegt...ik begin steeds meer te denke da ze verliefd is geworde op een ander...t kan ook gewoon bijna nie anders....tsja als t zo is dan is t haar fucking verlies....beter dan mij vind ze op deze leeftijd namelijk niet...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-05-2013, 15:03
Verwijderd
Jullie klinken allebei als hoofdpijn. Gewoon geen contact meer zoeken, als ze interesse heeft dan hoor je het automatisch wel.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2013, 15:19
DJLAD
Avatar van DJLAD
DJLAD is offline
Okidoki
Met citaat reageren
Oud 05-05-2013, 15:24
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Maar t leuke is da doet ze nie....ze zegt als ik t vraag of er iets is : ja maar ik hou me er nie zo mee bezig...en dan vraag ik komt t door mij en dan zegt ze nee. Ik denkt da ze liegt...ik begin steeds meer te denke da ze verliefd is geworde op een ander...t kan ook gewoon bijna nie anders....tsja als t zo is dan is t haar fucking verlies....beter dan mij vind ze op deze leeftijd namelijk niet...
Ze zou iemand kunnen hebben gevonden die normaal typt. Of ze is het zat dat jij doet alsof ze dankbaar moet zijn dat jij haar wilt. Geloof me, niet aantrekkelijk, dit arrogante gedoe.

Maar eh, misschien moet je ophouden met die aannames en er voor zorgen dat ze je niet kan afwimpelen met domme reacties. En daarmee bedoel ik: stop alsjeblieft met communiceren via internet en telefoon. Wat is dat toch met mensen tegenwoordig? Je kunt ook met haar praten. Spreek iets af en praat met haar. Of spreek niets af, ga naar haar toe en praat met haar.

Je ben jezelf nu gek aan het maken met aannames terwijl je eigenlijk helemaal niets weet, en wij kunnen ook alleen maar raden.

Of zet er nu meteen een punt achter.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2013, 16:56
Padzorz
Padzorz is offline
Citaat:
Wat zijn jullie een debielen zeg. "Negeren om te laten zien dat je niet van dit gedrag gediend bent.". Wat nou negeren? Wat dacht je an gewoon in het echt(zodat ze ook niet van die ontwijkende antwoorden kan geven) aan haar vragen hoe of wat ze nou wil? Dan los je het gezeik in één keer op.en het is ook eerlijk.tegenover haar.
Geef eens redelijke argumenten i.p.v zelf te beginnen schelden .
Kijk, hij heeft een fout gemaakt, nl. haar gezegd hoe veel hij voor haar over heeft. Dat is veel te vroeg (na 2 weken), zij was hier helemaal nog niet klaar voor. Het slechtste wat je dus kan doe is blijven doorvragen aan haar wat zij wil, want ze wilt duidelijk nog niets. Gewoon afstand nemen i.p.v hierover te liggen zeiken tegen haar.

Citaat:
(en even ter informatie: vrouwen gaan je niet leuker vinden als je ze negeert).
Dat is ook niet de bedoeling hier. Het is gewoon om te zien hoeveel interesse ze nog heeft. Als ze na enkele dagen uit zichzelf iets stuurt dan weet je dat ze nog wel open staat voor contact.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2013, 15:12
Stomme Klont
Avatar van Stomme Klont
Stomme Klont is offline
Nou, een "redelijk" argument is bijvoorbeeld dat het fucking lullig is om iemand te gaan lopen negeren om te kijken of diegene intresse heeft of niet. Ik snap niet waarom mensen altijd van die rare dingen bedenken. Vraag het gewoon aan diegene en ook niet over whattsapp ofzo, maar gewoon direct tegen diegene. Dan heb je meteen een reactie en kun je ook nog wat halen uit lichaamstaal enzo. Daarnaast kun je dan ook meteen doorvragen, zonder dat die persoon kan zeggen "Oei, ik ben nu even weg!" om die vragen te ontlopen.

Daarnaast, als je niet van gedrag gediend bent dan moet je dat gewoon tegen diegene zeggen en niet gaan negeren.. Dat lost toch geen reet op? Ze weet waarschijnlijk niet eens waarom je het dan doet.

En als ze duidelijk niets wil dan moet je inderdaad niet de hele tijd contact gaan zoeken, maar negeren? Hoezo? Zodat ze dan wel iets wil? Besluit dan gewoon vrienden te blijven en zorg dat je er over heen komt.
__________________
"This world won't defeat me, it's my life and I choose to detach"
Met citaat reageren
Oud 06-05-2013, 16:08
Padzorz
Padzorz is offline
Dat is het nu net, ze heeft er gewoon geen zin dat hij het vraagt aan haar wat er allemaal scheelt. Dus gewoon laten doen ...
Met citaat reageren
Oud 06-05-2013, 16:30
Stomme Klont
Avatar van Stomme Klont
Stomme Klont is offline
Je moet ook niet vragen wat er scheelt, maar gewoon of ze nou wel of niet wat wil. Ik heb het topic tenminste zo begrepen dat hij niet weet wat ze nou wil.
__________________
"This world won't defeat me, it's my life and I choose to detach"
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-05-2013, 17:41
DJLAD
Avatar van DJLAD
DJLAD is offline
Nou jongens ik ben er eindelijk achter...het licht dus totaal niet aan mij....ze gaat dus gewoon vreemd achter mijn rug om...ze heeft me dus belogen en bedrogen...na een fikse ruzie heeft ze het eindelijk verteld....ik heb haar daarna verteld dat ik haar nooit meer wil zien en niks meer van haar hoef te weten en dat ze van mijn part de tering kan krijgen...

Een minder leuk einde maar mijn familie en vrienden zorgen ervoor dat ik eroverheen kom, aangezien t de eerste keer is dat ik bedrogen wordt kwam dit toch wel hard aan...

Bedankt voor jullie steun en advies !
Met citaat reageren
Oud 06-05-2013, 18:23
Verwijderd
Goh, verrassend.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2013, 19:09
TheHunter
Avatar van TheHunter
TheHunter is offline
Yo dude deze date-achtige-relatie duurde 2 weken, gewoon overheen stappen en doorgaan.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2013, 19:36
DJLAD
Avatar van DJLAD
DJLAD is offline
Citaat:
Yo dude deze date-achtige-relatie duurde 2 weken, gewoon overheen stappen en doorgaan.
Was ik ook van plan
Met citaat reageren
Oud 06-05-2013, 19:39
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Maar jullie hadden toch niet echt iets met elkaar? Hoe kan ze dan vreemdgaan? Het is jammer voor je dat ze uiteindelijk geen interesse had, en ze had het je inderdaad wel eerder mogen vertellen, maar vreemdgaan? Lijkt me niet.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2013, 21:46
DJLAD
Avatar van DJLAD
DJLAD is offline
Citaat:
Maar jullie hadden toch niet echt iets met elkaar? Hoe kan ze dan vreemdgaan? Het is jammer voor je dat ze uiteindelijk geen interesse had, en ze had het je inderdaad wel eerder mogen vertellen, maar vreemdgaan? Lijkt me niet.
Dan alsnog we waren aan t daten en hadden elkaar beloofd om niks te flikken met anderen.
Blijkbaar was dat te moeilijk voor haar.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2013, 22:15
huntingyade
Avatar van huntingyade
huntingyade is offline
waarom krijg ik ergens het gevoel dat ze die ander mischien al eerder had.

en ach kom op 2 weken zo erg kan het nooit zijn.
__________________
"this is of no offence but... you are a robot aren't you?"
Met citaat reageren
Oud 07-05-2013, 21:54
DJLAD
Avatar van DJLAD
DJLAD is offline
Citaat:
waarom krijg ik ergens het gevoel dat ze die ander mischien al eerder had.

en ach kom op 2 weken zo erg kan het nooit zijn.
Tsjaaa......t blijft kut...
Met citaat reageren
Oud 09-05-2013, 13:32
Verwijderd
Citaat:
Dan alsnog we waren aan t daten en hadden elkaar beloofd om niks te flikken met anderen.
Dat beloof ik aan elk meisje wat ik met enige regelmaat bang. Het is meer een ritueel dan een belofte om dat te zeggen.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2013, 15:06
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
.t kan ook gewoon bijna nie anders....tsja als t zo is dan is t haar fucking verlies....beter dan mij vind ze op deze leeftijd namelijk niet...
Blijkbaar heeft ze die toch gevonden.

En verder ben ik het met Vowel eens.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 09-05-2013, 20:03
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Op zich heeft 'ze ging vreemd' niet per se in zich 'het ligt niet aan mij'. Je komt mij een beetje over als iemand die ik uiteindelijk ook was gaan negeren. Als je na 2 weken zo enorm iemand claimt - naar mijn idee - door allerlei dingen te laten beloven, te zeggen hoeveel je om iemand geeft, zeker te zijn dat zij ook om jou geeft... dat is best verstikkend. Ik denk dat je teveel van haar eist, wilt, verwacht, met je woede om dat ze "vreemd" is gegaan (jullie hadden niets! 2 weken is superkort) en je zelfverzekerdheid over dat je zo perfect voor haar bent, dat zou ik irritant, beangstigend en verstikkend vinden. Als ik niet net zo veel zou willen, wat niet waarschijnlijk is na twee weken, ren ik waarschijnlijk heel hard weg, vóór ik opgeslokt word door jouw 'ik houd van jou, ik ben de beste voor je, en jij houdt ook van mij'.

Misschien heb je in de toekomst nog wat aan dat inzicht en werkt het allemaal wat beter als je dat allemaal heel wat minder doet.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-05-2013, 10:40
Eind-Baas
Eind-Baas is offline
Hopelijk heb je van je fouten geleerd.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit omgaan met verkrachting vriendin
Haagent
54 12-11-2013 16:39
De Kantine Undercover Weerwolfspel #2
Fawkes
462 16-12-2011 11:27
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 20:32
Verhalen & Gedichten Een treinbrief ( beetje lang weer )
Verwijderd
14 15-09-2004 14:45
Verhalen & Gedichten Daar is ze weer ^_^
Shitonya
14 03-04-2004 18:21


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:17.