Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-10-2003, 19:15
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
StayBeautiful schreef op 14-10-2003 @ 19:40:
wat was nou concreet het probleem met een luistertopic dan? doe gewoon niet zo stom en laat die luistertopics weer toe.
Mee eens.

Offtopic: Als het luistertopic terug komt, beloof ik dat ik er elke dag in zal posten.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-10-2003, 19:46
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Citaat:
StayBeautiful schreef op 14-10-2003 @ 19:40:
wat was nou concreet het probleem met een luistertopic dan? dat het zichzelf constant herhaalde?
nee niet direct als het een nuttig topic is het niet er om daar meerdere delen van te hebben
Citaat:
heb je ooit een forum zonder luistertopic gezien?
een beetje muziekforum kan toch niet zonder een luistertopic, hoe zinloos ook.
wat ze op andere fora doen weet ik niet en is ook geen reden om het hier hetzelfde te doen natuurlijk
Citaat:

er is vraag naar.
anyway wat ik eigenlijk wou posten:
gaan jullie nou ook al die andere waardeloze topics zoals:
- Wat hebben jullie vanavond als avondeten gegeten?
- Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER topic deel 12
- Het Grote Steekwoorden Topic # 8 NARF
- Verkloot mijn quote
- Zeg .... over de forummer boven je
- Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan?
- Waar ga jij vanavond naartoe ?
etcetera...
dan ook verbieden?
mijn punt: bijna elk subforum heeft wel zo z'n eigen terugkomende topic dat in de meeste gevallen niet echt nuttig is.
wat ze op andere subfora gaan doen weet ik niet, muziek is een vrij druk forum en wij willen alle mogelijk topics de kans geven om zich te ontwikkelen als er dan veel van dit soort topics zijn, want iedereen heeft het over het luistertopic maar ook het wat heb je gedownload en wat heb je gekocht topic zijn verdwenen, dan zakken diepzinnigere topics een stuk sneller.. [/quote]
Citaat:
op het muziekforum was zo'n topic juist WEL nuttig. redenen zijn hierboven al ruimschoots aangegeven en ik vind de tegenargumenten er niet tegen opwegen.
het had idd de functie dat andere mensen tips eruit haalden, die functie proberen we over te nemen in een centraal ander topic, dus ipv 3 van dit soort topics nog maar 1..
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 10:36
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Oke ik raad iedereen aan om de topic over het beleid nog eens door te lezen. Er is een en ander veranderd.

Het komt erop neer dat we het grijze gebied tussen muziek en het nachtleven willen wegwerken. Dus alle topics over trance/dance/weet ik veel gaan richting muziek. Deze worden ondergesneeuwd door allerlei topics die niet nuttig zijn zoals een luistertopic.
Omdat op muziek enkele mensen zijn die niet erg open staan voor andere muzieksoorten moeten we een tijdje vrij streng zijn op dat gebied. Respecteer jij een andere muzieksoort niet, blijf dan uit die topic. Reageer je op een verkeerde manier dan gaan we je straffen.
Grote festivals als pinkpop/lowlands/pukkelpop/andere meerdaagse festivals gaan voortaan naar het nachtleven.

Nu is het niet de bedoeling dat we mensen wegjagen, maar dat het grijze gebied verdwijnt en er verbreding optreedt op het muziekforum.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2003, 10:13
Verwijderd
http://forum.scholieren.com/showthre...60#post7619260

Ben het btw wel met MoP eens, maar is een beetje consequent beleid niet iets waar jullie naar streven?
Met citaat reageren
Oud 16-10-2003, 10:21
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Citaat:
wouszer schreef op 16-10-2003 @ 11:13:
http://forum.scholieren.com/showthre...60#post7619260

Ben het btw wel met MoP eens, maar is een beetje consequent beleid niet iets waar jullie naar streven?
dit hoort eerder in dat andere topic hier over muziek he..

maar uh ja ik ben het ook niet met de actie van MoP (het laten staan van dat topic) eens.
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2003, 17:46
86dagreed
Avatar van 86dagreed
86dagreed is offline
Zeg forumbaasjes, snapen jullie het niet?

Ik wou dat het luistertopic informatiever werd.

een 'wat heb je als laatste gekocht'topic moet niet bij een luistertopic geflikkert worden, das te chaotisch.

Het moest alleen wat informatiever, omdat het anders weinig zou toevoegen.
Een tip-topic is daarom prima. Maar hou bepaalde topics gescheiden, maar geef het meer inhoud
__________________
Never judge a book by its movie.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2003, 18:53
Domino
Avatar van Domino
Domino is offline
We kunnen ook heel muziek in 1 topic doen!

Het muziekforum gaat immers toch altijd over muziek.
__________________
*Nothing's date-maatje :o* - *BBC-member :D* *Freelance avatar ontwerper :swingsmilie:* PvGF-lid :cool:
Met citaat reageren
Oud 16-10-2003, 20:52
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
zoals vast allemaal al wel eerder is gezegd;
ik heb er best al wat goede bands door leren kennen, het houdt gespam uit de so called serieuze topics. &je leert mensen kennen op het forum met muzieksmaak die je aanstaat, en in luistertopics is er meer ruimte voor discussies en ben je niet overgeleverd aan de mening van een ander of die het wel een nuttige discussie vind.

maar er mag wel wat meer info bij die topics. bijv. vermelding van genre of iets dergelijks. dan flikker je de posts van mensen die zich er niet aan houden er gewoon uit.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2003, 23:06
Hi, I'm Nora
Avatar van Hi, I'm Nora
Hi, I'm Nora is offline
jeuzus, wat een gezeik om niets. scholieren.com is geen wereldpolitiek, wat boeit je postcount nou zeg. zo'n luistertopic is leuk om te zien wat andere mensen luisteren en daarvan uit weer dingen te downloaden, wat een gemekker zeg
Met citaat reageren
Oud 16-10-2003, 23:07
Hi, I'm Nora
Avatar van Hi, I'm Nora
Hi, I'm Nora is offline
Citaat:
86dagreed schreef op 16-10-2003 @ 18:46:
Zeg forumbaasjes, snapen jullie het niet?

Ik wou dat het luistertopic informatiever werd.

een 'wat heb je als laatste gekocht'topic moet niet bij een luistertopic geflikkert worden, das te chaotisch.

Het moest alleen wat informatiever, omdat het anders weinig zou toevoegen.
Een tip-topic is daarom prima. Maar hou bepaalde topics gescheiden, maar geef het meer inhoud
dit is als alternatief een goed idee
Met citaat reageren
Oud 16-10-2003, 23:37
telluriet
Avatar van telluriet
telluriet is offline
Je kunt ook laten zien dat je tegen het systeem schopt, gewoon schijt eraan hebben en een luistertopic openen, hehe.
__________________
"...kzit nu miss een uur op het forum en ik heb nu al een sgijthekel aan jou..."
Met citaat reageren
Oud 16-10-2003, 23:43
Hi, I'm Nora
Avatar van Hi, I'm Nora
Hi, I'm Nora is offline
Citaat:
telluriet schreef op 17-10-2003 @ 00:37:
Je kunt ook laten zien dat je tegen het systeem schopt, gewoon schijt eraan hebben en een luistertopic openen, hehe.
precies, de jeugd van tegenwoordig mag toch ook wel wat idealen hebben
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 07:27
Bendzj
Avatar van Bendzj
Bendzj is offline
Merkwaardig - dit gezeik uit het niets over luistertopics....

Wat is nou de moeite van één extra topicje omlaag te scrollen, want oh nee, de hele pagina wordt in beslag genomen door één luistertopic..... Jah....

Als ik me ergens aan erger dan is het wel altijd aan die sticky topics bovenaan de pagina. Daar moet je pas van omlaag scrollen.
__________________
Such a riposte is a scandalous impertinence | Anders nog iets?
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 07:39
Verwijderd
en why the fuck is er nu wel weer een laatste aankopen topic?
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 10:07
lana
Avatar van lana
lana is offline
Citaat:
Hi, I'm Nora schreef op 17-10-2003 @ 00:06:
jeuzus, wat een gezeik om niets. scholieren.com is geen wereldpolitiek, wat boeit je postcount nou zeg. zo'n luistertopic is leuk om te zien wat andere mensen luisteren en daarvan uit weer dingen te downloaden, wat een gemekker zeg
amen.
__________________
http://www.davidmsc.com/pix/cowleap.JPG
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 10:42
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
We zijn weer effe aan het uitvogelen wat we er nu wel mee aan moeten. Zo schiet het ook niet op.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 14:32
Rieno
Rieno is offline
Is ook wel erg apart dat op het moment dat er toch een luistertopic wordt geopend,deze dan ook binnen de kortste keren op de 100 posts zit en dat tip-topic nog maar 48 posts over 4 dagen....
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 15:00
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Citaat:
Reel Big Nothin schreef op 17-10-2003 @ 15:32:
Is ook wel erg apart dat op het moment dat er toch een luistertopic wordt geopend,deze dan ook binnen de kortste keren op de 100 posts zit en dat tip-topic nog maar 48 posts over 4 dagen....
het gaat ons niet om het aantal posts dat een topic krijgt, dat luistertopics populair waren wisten we bijna iedere dag was er een nieuwe dus, het gaat ons meer om kwaliteit dan om niveau...

maar we zijn er dus weer over aan het babbelen, totdat we een andere beslissing hebben geld dit gewoon op deze manier..
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 16:04
Verwijderd
de meerderheid van de muziekforummers wil gewoon luistertopcs dus niet zeiken verder. dat het in jullie (fb) ogen geen leuk of zinvol topic is of dat het te vaak terugkomt is totaal niet relevant.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 17:23
telluriet
Avatar van telluriet
telluriet is offline
Inderdaad ja, en nu ga ik de almachtige Wouter quoten: "De leden maken het forum"
__________________
"...kzit nu miss een uur op het forum en ik heb nu al een sgijthekel aan jou..."
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 23:24
Verwijderd
Citaat:
Reel Big Nothin schreef op 17-10-2003 @ 15:32:
Is ook wel erg apart dat op het moment dat er toch een luistertopic wordt geopend,deze dan ook binnen de kortste keren op de 100 posts zit en dat tip-topic nog maar 48 posts over 4 dagen....
Dat wou ik ook al zeggen... Ik sluit me aan bij telluriet en StayBeautiful.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 20:28
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
StayBeautiful schreef op 17-10-2003 @ 17:04:
de meerderheid van de muziekforummers wil gewoon luistertopcs dus niet zeiken verder. dat het in jullie (fb) ogen geen leuk of zinvol topic is of dat het te vaak terugkomt is totaal niet relevant.
Wel als je de kwaliteit van het forum flink moet upgraden.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 11:46
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
nee, 3 á 4 sticky topics zijn handig en overzichtelijk ....
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 15:56
Master of Puppets
Avatar van Master of Puppets
Master of Puppets is offline
http://forum.scholieren.com/announce...?s=&forumid=29
__________________
Let Jackie D. take the shame away.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 17:40
Verwijderd
ok dan mensen!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:26.