Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-02-2004, 21:09
X5-452
Avatar van X5-452
X5-452 is offline
Hey,

okay hier de situatie:
Ik vind dus een meisje waar ik mee werk ontzettend leuk.
Ik vind haar al een aardig tijdje leuk maar ik zie haar te weinig om echt eens goed met haar te kunnen praten (vanwege andere werktijden enzo) maar zo nu en dan als er niet zo veel te doen is ga ik wel eens naar haar toe en praten we wat, ook na sluitingstijd ga ik haar wel eens helpen als ik al klaar ben met m'n werk waardoor ik vaak zo'n halfuur tot een uur langer bezig ben dan normaal =-P
Nou had ik de laatste tijd een beetje de indruk dat ze mij ook wel mocht, ze was altijd erg lief tegen me (aardiger dan tegen m'n collega's =-P) en lachte altijd heel vriendelijk als we elkaar ff heel kort tegen kwamen enzo.
Maar nu zat ik laatst met een collega van haar (van haar afdeling dus) te wachten op de bus en we waren een beetje aan het praten over meiden enzo, en zij ik dus zo een beetje dat ik haar wel leuk vond, en toen vertelde hij dat ze al een vriend had ( )

Nu zaten we net na het werk nog wat na te drinken (doen we wel vaker =-P) zat ik dus met een paar collega's (van mijn afdeling) we hadden al een paar biertjes op en toen kwam haar vriend er dus ook bij zitten (hij wachte tot zij klaar was dan zouden ze samen de trein naar huis nemen), nu zei een van mijn collega's (beetje aangeschoten) ineens tegen hem dat ik zijn vriendin dus wel leuk vond enzo, nu kon hij er wel een beetje om laggen en gaf me ook wel gelijk (-Weird-)

Maar okay, nu vraag ik me dus af wat ik hier zo een beetje mee moet doen, moet ik haar vertellen dat ik haar leuk vind? of zal dat onze in vriendschap acward situations teweeg brengen?

Of kan ik maar gewoon beter niks tegen haar zelf zeggen en gewoon verder gaan zoals we al bezig zijn??

graag jullie mening hierover, thanks =-]

Greetz X5-452
__________________
To Be...Or Not To Be.....? that is the question.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-02-2004, 21:13
lso
Avatar van lso
lso is offline
Staat een soortgelijke situatie hier ergens onder.. moet je maar s zien. Mocht k jou zijn zou k wat afwachten en t zeker nu nog niet vertellen. Blijf gewoon jezelf en beleef nog wat lol met elkaar. Je kent haar niet heeel goed en ze heeft n vriend.. (respect) je ziet binnen n tijdje wel wat t geeft voor jezelf en tussen jullie..
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 19:30
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
hoi hoi!
dit zal vast heel moeilijk zijn, maar ik denk niet dat je haar dat moet vertellen. ik dnek dat je moet wachten hoe het verloopt met haar vriend. hebben zij al lang wat? je moet kijken of het heel goed gaat met hen (weg wezen... kan het wel laten zitten je komt er toch niet tussen) of als het niet goed met ze gaat ff afwachten... gaat het wel uit tussen hen, niet meteen erop inspringen maar rustig aan doen.

Maar ga alsjeblieft never itten ztoken. heeft een miesje bij mij gedaan, dat voelt zo rot!!!!!

veel suc6 ermee!!

xxx ilse
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 00:49
Chosen
Avatar van Chosen
Chosen is offline
Tja.... je KAN weinig doen..... Als je het verteld is het zoiets van:"Ja oke.................. " en gebeurd er verder geen drol. Als je het niet verteld gebeurd er ook niks, en blijven jullie misschien betere vrienden. Niet vertellen dus.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 10:26
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Ik vraag me af of je wel genoeg met haar om bent gegaan om een mening te vormen over haar en of je wel echt verliefd op haar bent. Als je alleen een beetje praat is er nog niet echt veel tussen jullie. Maar goed.

Dat hij zegt: " Ik geef je gelijk als je wat met haar zou willen" vind ik opzich wel een 'logische' reactie. Hij heeft toch wat met haar en hij weet hoe geweldig ze is, maar zijn reactie is meer een compliment naar haar toe dan een opmerking naar jou toe.
En ik vraag me af waarom je het niet zou vertellen, je vertelt het ook tegen anderen en inmiddels zal zij ook wel wat hebben opgevangen.
Op het moment dat je tegen andere mensen gaat vertellen dat je iets voor iemand voelt dan moet je het ook tegen haar zeggen. Ze kan het beter van jou horen dan van iemand anders, dan krijg je tenminste enigzins respect, je vertelt immers de waarheid. Maar verwacht niet dat ze wat met je zal nemen, want ze heeft immers een vriend. Het lucht gewoon lekker op voor jezelf, vertellen dus, maar niks verwachten en gewoon verder gaan als vrienden. Zo ziet ze jou immers nu ook al.
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 11:53
probeer
Avatar van probeer
probeer is offline
dit kun je niet maken, gewoon je mond houden en niet lopen stoken in die relatie.
__________________
411 ur b4$3$ 8310ng 2 u$
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 12:03
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
scrolllock schreef op 27-02-2004 @ 12:53:
dit kun je niet maken, gewoon je mond houden en niet lopen stoken in die relatie.
Waarom zou het stoken zijn, als je het gewoon vertelt. "Ja, ik weet dat je een relatie hebt, maar ik heb de laatste tijd ook gevoelens voor je. Ik weet dat het niet kan, maar ik wilde je het gewoon vertellen".
Dan snapt zij ook waarom hij bepaalde dingen doet, ze zal toch wel merken dat hij haar speciaal vindt op de manier waarop hij met haar omgaat. Het achter houden van dit soort belangrijke gevoelens is niet goed voor jezelf en zij kijkt op een andere manier naar je dan nu.
Het is gewoon fijn voor haar dat ze het weet en eigenlijk zal ze het ook wel al gehoord hebben op die borrel na het werken.
In mijn ogen is het pas stoken als je moetwillig een relatie gaat verbreken, maar als je dat doet dan laat je niet echt een goede indruk na. Eerlijkheid is belangrijk, dit soort dingen moet je dan ook niet achterhouden.
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 12:08
probeer
Avatar van probeer
probeer is offline
ok.. dus je kan t dr wel vertellen, maar verder nix.
__________________
411 ur b4$3$ 8310ng 2 u$
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 12:44
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
idd
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 18:32
X5-452
Avatar van X5-452
X5-452 is offline
jaja,
okay, jullie moeten niet denken dat ik die twee uit elkaar wil drijven ofzo, dat is zeker niet mijn bedoeling, als die twee gelukkig zijn zo dan wens ik ze verder alle geluk van de wereld toe.
Ik ken haar wel een stuk beter dan ik heb laten merken in mijn bericht zie ik nu (t was een beetje een lang bericht en niet helemaal goed geformulieerd zie ik nu ik het nog eens na lees =-P heb k wel vaker last van =-P), dus t is niet dat ik haar amper ken ofzo.
Het ging mij ook meer om wat Teddy'83 zegt, eerlijk zijn.
want ik hoor wel vaker dat mensen zeggen dat je ze het dan juis wel of juis niet moet vertellen... maa rik vroeg me dus een beetje af wat jullie hier nou van vonden.
__________________
To Be...Or Not To Be.....? that is the question.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 18:38
Soullar
Soullar is offline
Waarom zou je het niet kunnen zeggen, mits je duidelijk vermeld dat je gewoon vrienden wil zijn met haar, en je de samenwerking prettig vind.

Zij zal zelf bepalen of jij tussen hem en haar mag komen.

Ik zou me geen zorgen maken.
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 19:39
Weylyn
Avatar van Weylyn
Weylyn is offline
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 27-02-2004 @ 13:03:
Waarom zou het stoken zijn, als je het gewoon vertelt. "Ja, ik weet dat je een relatie hebt, maar ik heb de laatste tijd ook gevoelens voor je. Ik weet dat het niet kan, maar ik wilde je het gewoon vertellen".
Dan snapt zij ook waarom hij bepaalde dingen doet, ze zal toch wel merken dat hij haar speciaal vindt op de manier waarop hij met haar omgaat. Het achter houden van dit soort belangrijke gevoelens is niet goed voor jezelf en zij kijkt op een andere manier naar je dan nu.
Het is gewoon fijn voor haar dat ze het weet en eigenlijk zal ze het ook wel al gehoord hebben op die borrel na het werken.
In mijn ogen is het pas stoken als je moetwillig een relatie gaat verbreken, maar als je dat doet dan laat je niet echt een goede indruk na. Eerlijkheid is belangrijk, dit soort dingen moet je dan ook niet achterhouden.
Hier ben ik het mee eens. Ik vind dat zij het recht heeft om te weten wat je vor haar voelt. Ik weet uit ervaring dat het moeilijk is maar dat is toch hoe ik er over denk.
__________________
Death is more universal than life. Everyone dies, but not everyone truly lives.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 19:56
Verwijderd
waarom zou je het zeggen??
ze gaat het toch niet uitmaken voor jou, daar kun je vanuit gaan.
bovendien, je bent niet helemaal verliefd op haar lijkt uit je post.
als je het aan haar verteld zal ze anders met je omgaan en het misschien ook wel aan haar vriend vertellen, die het dan misschien zal zien alsof jij aan het stoken bent in hun relatie.. daar wordt hij dan waarschijnlijk niet veel vrolijker van. kortom, laat het gewoon is mijn advies *knik* ga met god.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 20:20
X5-452
Avatar van X5-452
X5-452 is offline
het is misschien wel het beste als ik hier verder niks over zeg en gewoon verder ga met waar ik mee bezig ben.
Haar gewoon als vriend zien...
__________________
To Be...Or Not To Be.....? that is the question.
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 11:06
Tox
Avatar van Tox
Tox is offline
ik zit in de zelfde situatie en ik heb het haar gewoon verteld.
__________________
In the end we will not remember the words of our enemies, but the silence of our friends
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 12:54
X5-452
Avatar van X5-452
X5-452 is offline
en? wat was haar reactie toen je het vertelde?
en op wat voor een manier heb je het haar verteld (komisch of bloed serieus ofzo?)?
__________________
To Be...Or Not To Be.....? that is the question.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie [Vriendschap] Mijn 'beste vriend.'
Au
131 02-09-2008 18:09
Liefde & Relatie leuk meisje ontmoet en..
Spray rebel
28 23-01-2005 19:06
Verhalen & Gedichten Weten jullie nog...
Vlooienband
146 02-12-2004 13:50
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Ontmoet ze
Ieke
0 13-02-2004 09:02
Verhalen & Gedichten Begin van een verhaal.
Vlooienband
20 18-01-2003 03:02
Liefde & Relatie Jullie moeten deze chat lezen!!
devilcat
105 03-12-2002 09:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:26.