Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-09-2004, 20:21
A Narrator
Avatar van A Narrator
A Narrator is offline
Dit is de eerste keer dat ik post op dit gedeelte van de site.

Slotjes worden te snel gebruikt en om persoonlijke redenen.
Tenminste dat vind ik, dus ik poste op een forum waar erg veel slotjes onnodig waren geplaatst, een bericht.
De Forumbaas zette ook op dat Bericht een slotje. Ik gaf dus kritiek op de forumbaas en nu is het bericht van het forum geschrapt.
Ik vind dit een belemmering voor de site, vaak worden hierdoor interessante onderwerpen geschrapt. Ik vind dat er op z'n minst iets aan gedaan moet worden.
Wat vinden jullie hiervan?
__________________
Man is the Unnatural Animal, the Rebel Child of Nature, and more and more does He turn himself against the Harsh and Fitful Hand that reared Him.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-09-2004, 20:34
Verwijderd
Citaat:
Gremlin schreef op 01-09-2004 @ 21:21 :
Dit is de eerste keer dat ik post op dit gedeelte van de site.

Slotjes worden te snel gebruikt en om persoonlijke redenen.
Tenminste dat vind ik, dus ik poste op een forum waar erg veel slotjes onnodig waren geplaatst, een bericht.
De Forumbaas zette ook op dat Bericht een slotje. Ik gaf dus kritiek op de forumbaas en nu is het bericht van het forum geschrapt.
Ik vind dit een belemmering voor de site, vaak worden hierdoor interessante onderwerpen geschrapt. Ik vind dat er op z'n minst iets aan gedaan moet worden.
Wat vinden jullie hiervan?
Heb je misschien voorbeelden? Anders kunnen de FB's er niet zoveel mee. (als de topics niet al gedelete zijn ofcourse).
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 20:36
A Narrator
Avatar van A Narrator
A Narrator is offline
Ga maar maar eens naar het Mystiek Forum daar vind je genoeg voorbeelden.
__________________
Man is the Unnatural Animal, the Rebel Child of Nature, and more and more does He turn himself against the Harsh and Fitful Hand that reared Him.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 20:42
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Het heeft veel meer zin als je met voorbeelden komt en je zegt waarom het topic volgens jou geen slotje hoeft. Op deze manier kunnen we er natuurlijk helemaal niks mee.
Verder is het logisch dat als je op een forum een topic maakt met dat er op het betreffende forum teveel slotjes geplaatst worden het dicht gaat. Dat soort dingen horen ook niet op het forum zelf, maar op beleidszaken.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 20:49
Ghost
Avatar van Ghost
Ghost is offline
Dat komt omdat jij het Mystiek forum als een grappig iets ziet, snap je? ... Je praat wat over vliegende blauwe krokodillen enzo, maakt er topics over, maarrrrrr; die gasten daar menen het serieus: in hun werkelijkheid zijn dat geen grapjes! Ze geloven serieus in elfjes en in vliegende blauwe krokodillen, vandaar die slotjes: Het is een serieus forum en geen plek malle om topics te openen (tenzij je er zelf in gelooft natuurlijk).
That's it!
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 21:21
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Inderdaad Ghost. Berichten die er staan om grappen te maken of waar al 10.000 topics over zijn gemaakt die gaan dicht. Voor de mensen die op mystiek posten is wat ze zeggen erg serieus en als er dan een grappenmaker is die het leuk vind om het allemaal op de hak te nemen, dan wordt dat niet gewaardeerd.

Net als topics op datzelfde forum die gan over het beleid van dat forum of de manier waarop het forum gemodereerd wordt. Daar zijn 2 deelforums voor aangemaakt, namelijk BZ en M&M zoals ik je in een pm heb proberen uit te leggen. Als je ze op mystiek zelf zet, dan zal die op slot gaan en gaan wij er niet op in. Zet je zo'n topic netjes hier neer of op M&M, dan kunnen we erover praten.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 10:28
Verwijderd
Citaat:
Gremlin schreef op 01-09-2004 @ 21:21 :
Dit is de eerste keer dat ik post op dit gedeelte van de site.

Slotjes worden te snel gebruikt en om persoonlijke redenen.
Tenminste dat vind ik, dus ik poste op een forum waar erg veel slotjes onnodig waren geplaatst, een bericht.
De Forumbaas zette ook op dat Bericht een slotje. Ik gaf dus kritiek op de forumbaas en nu is het bericht van het forum geschrapt.
Ik vind dit een belemmering voor de site, vaak worden hierdoor interessante onderwerpen geschrapt. Ik vind dat er op z'n minst iets aan gedaan moet worden.
Wat vinden jullie hiervan?
ik vind het beleid nu goed gaan

(ik spreek nu over, DK en Onzin )
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 10:29
Verwijderd
Citaat:
Ghost schreef op 01-09-2004 @ 21:49 :
Dat komt omdat jij het Mystiek forum als een grappig iets ziet, snap je? ... Je praat wat over vliegende blauwe krokodillen enzo, maakt er topics over, maarrrrrr; die gasten daar menen het serieus: in hun werkelijkheid zijn dat geen grapjes! Ze geloven serieus in elfjes en in vliegende blauwe krokodillen, vandaar die slotjes: Het is een serieus forum en geen plek malle om topics te openen (tenzij je er zelf in gelooft natuurlijk).
That's it!
hebben die paddo's gegeten ofzo
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 11:48
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 01-09-2004 @ 22:21 :
Inderdaad Ghost. Berichten die er staan om grappen te maken of waar al 10.000 topics over zijn gemaakt die gaan dicht. Voor de mensen die op mystiek posten is wat ze zeggen erg serieus en als er dan een grappenmaker is die het leuk vind om het allemaal op de hak te nemen, dan wordt dat niet gewaardeerd.

Net als topics op datzelfde forum die gan over het beleid van dat forum of de manier waarop het forum gemodereerd wordt. Daar zijn 2 deelforums voor aangemaakt, namelijk BZ en M&M zoals ik je in een pm heb proberen uit te leggen. Als je ze op mystiek zelf zet, dan zal die op slot gaan en gaan wij er niet op in. Zet je zo'n topic netjes hier neer of op M&M, dan kunnen we erover praten.
Oa.

Ik heb je topic verwijderd. Je had gelijk over het aantal slotjes en toen heb ik de topics op de 1e pagina die belachelijk waren of die niet over mystiek gingen vewijderd. Wat is het probleem dan, je klaagt over de slotjes, ik haal ze weg?

De topics die wel over mystiek gaan maar dicht zijn gegaan vanwege uppen of andere redenen, zijn gewoon blijven staan zodat ze nog altijd gevonden kunnen worden.

Als er nu niet zoveel zielige mensen kwamen zeiken over het belachelijke van mystiek, zouden er niet zoveel slotjes staan. De mensen die mystiek serieus nemen en er normaal posten hoor ik niet klagen (op een na maar dat is nog een geval apart). Post normaal, over mystieke zaken en stel je niet aan over dingen waar je niets van weet of niets van wilt weten. Logica is welkom, discussies ook, maar trek het niet in het belachelijke, dat wordt nergens gewaardeerd.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 11:50
Verwijderd
Citaat:
Solero schreef op 02-09-2004 @ 11:29 :
hebben die paddo's gegeten ofzo
Dat bedoel ik dus
Als fb van en D&A en Mystiek weet ik van beide kanten genoeg af.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 13:21
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 02-09-2004 @ 12:50 :
Dat bedoel ik dus
Als fb van en D&A en Mystiek weet ik van beide kanten genoeg af.
ik denk ik geef hint
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 13:33
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Mutant schreef op 02-09-2004 @ 12:50 :
Dat bedoel ik dus
Als fb van en D&A en Mystiek weet ik van beide kanten genoeg af.
Dus je bent FB van Mystiek geworden omdat je zoveel van drygs en alcohol wist?
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 13:42
Verwijderd
figures


Maar mutant is de aangewezen FB voor beide
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 13:49
Verwijderd
Citaat:
Machiavelli schreef op 02-09-2004 @ 14:33 :
Dus je bent FB van Mystiek geworden omdat je zoveel van drygs en alcohol wist?
Ja hoor, vooral...

Wat denk je nu helemaal zelf? Ik heb interesse in mystiek en d&a en heb er ook bepaalde ervaringen mee. Het is alleen maar handig dat als er over hallucinaties gesproken wordt en druggebruik dat ik tenminste weet waarover het gaat en waarom het dat niet zou moeten/hoeven zijn.

@ Reverend, thx .
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 15:32
A Narrator
Avatar van A Narrator
A Narrator is offline
Citaat:
Ghost schreef op 01-09-2004 @ 21:49 :
Dat komt omdat jij het Mystiek forum als een grappig iets ziet, snap je? ... Je praat wat over vliegende blauwe krokodillen enzo, maakt er topics over, maarrrrrr; die gasten daar menen het serieus: in hun werkelijkheid zijn dat geen grapjes! Ze geloven serieus in elfjes en in vliegende blauwe krokodillen, vandaar die slotjes: Het is een serieus forum en geen plek malle om topics te openen (tenzij je er zelf in gelooft natuurlijk).
That's it!
HHOHO... Het woordje jij in de eerste zin bevalt me niet. Ik neem het Mystiek Forum op zich wel serieus. Maar er zijn bepaalde Topics die ik zelf ook belachelijk vind, Blauwe vliegende Krokodillen bijvoorbeeld. Maar op die Topics ga ik niet posten.
Kortom ik geloof niet in vliegende blauwe krokodillen.
Maarrr dat van 'het belachelijk maken van serieus bedoelde Topics' is dat niet wat jij nu aan het doen bent?

En als ik dat van M&M en BZ eerder had geweten had ik daarop gepost.

__________________
Man is the Unnatural Animal, the Rebel Child of Nature, and more and more does He turn himself against the Harsh and Fitful Hand that reared Him.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 15:50
Verwijderd
Citaat:
Gremlin schreef op 01-09-2004 @ 21:21 :
Dit is de eerste keer dat ik post op dit gedeelte van de site.

Slotjes worden te snel gebruikt en om persoonlijke redenen.
Tenminste dat vind ik, dus ik poste op een forum waar erg veel slotjes onnodig waren geplaatst, een bericht.
De Forumbaas zette ook op dat Bericht een slotje. Ik gaf dus kritiek op de forumbaas en nu is het bericht van het forum geschrapt.
Ik vind dit een belemmering voor de site, vaak worden hierdoor interessante onderwerpen geschrapt. Ik vind dat er op z'n minst iets aan gedaan moet worden.
Wat vinden jullie hiervan?
Ik vind dat je zeikt..


Dat forum is helemaal niet bedoeld voor kritiek, dat kun je hier uiten.
En slotjes daar zijn zover mij bekend zo goed als allemaal terecht.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 16:42
Verwijderd
Citaat:
Gremlin schreef op 02-09-2004 @ 16:32 :
HHOHO... Het woordje jij in de eerste zin bevalt me niet. Ik neem het Mystiek Forum op zich wel serieus. Maar er zijn bepaalde Topics die ik zelf ook belachelijk vind, Blauwe vliegende Krokodillen bijvoorbeeld. Maar op die Topics ga ik niet posten.
Kortom ik geloof niet in vliegende blauwe krokodillen.
Maarrr dat van 'het belachelijk maken van serieus bedoelde Topics' is dat niet wat jij nu aan het doen bent?

En als ik dat van M&M en BZ eerder had geweten had ik daarop gepost.

Ik snap je commentaar dan nog steeds niet. Topics die er niet horen of waarin belachelijk wordt gedaan, worden gesloten. Waaronder dat van jou. Misschien had AngelLena (of een fb+, ik weet niet wie het gesloten heeft) moeten melden dat je klachten op M&M en BZ kwijt kunt.
Ik las jouw topic en vond dat er idd wel veel slotjes stonden die wegkonden, dingen die niet op mystiek hoorden of mystiek in het belachelijke trokken, deze heb ik verwijderd om de boel wat netter te laten lijken. Slotjes die zijn gezet omdat ik er een algemeen topic over heb gemaakt of omdat de topics te oud waren, heb ik laten staan. Dat van jou had geen betrekking tot mystiek dus dat heb ik verwijderd, nav je EIGEN commentaar. Het was dus geen verwijderen van kritiek.

En die slotjes gebeuren overal. Ik heb de klacht gekregen dat we teveel algemene topics hebben gemaakt. Maar als er 5 topics over dezelfde toestanden gaan, op andere deelfora wordt dat ook gewoon samengevoegd. Wat de fuck is daar nu het probleem mee, mystiek lijkt dan wel leger, maar 5 topics over dromen en nog eens 5 over foto's en dan nog eens 3 die over elfjes gaan en 4 die ufowaarnemingen hebben... nee dat is leuk om door te kijken, uiteindelijk moet men gaan linken tussen de topics want niemand heeft zin om hetzelfde verhaal 3x te doen.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 17:11
Ghost
Avatar van Ghost
Ghost is offline
Citaat:
Gremlin schreef op 02-09-2004 @ 16:32 :
HHOHO... Het woordje jij in de eerste zin bevalt me niet.
HHOHO... Die brutale kaak van jou bevalt me ook niet.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-09-2004, 19:00
A Narrator
Avatar van A Narrator
A Narrator is offline
Brutale Kaak?!

Kom op vriend een beetje sportief blijven, zelf ben je ook niet de verlegene.
__________________
Man is the Unnatural Animal, the Rebel Child of Nature, and more and more does He turn himself against the Harsh and Fitful Hand that reared Him.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 19:24
Verwijderd
Gremlin kom eerst uit de puberteit en kom dan lekker terug
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 19:51
A Narrator
Avatar van A Narrator
A Narrator is offline
Wat heeft het voor een nut om hier op Beleidszaken iets te posten als er toch zo op gereageerd word?
__________________
Man is the Unnatural Animal, the Rebel Child of Nature, and more and more does He turn himself against the Harsh and Fitful Hand that reared Him.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 20:25
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Gremlin schreef op 02-09-2004 @ 20:51 :
Wat heeft het voor een nut om hier op Beleidszaken iets te posten als er toch zo op gereageerd word?
Misschien omdat jij niet kan lezen en waarschijnlijk ook niet doorhebt dat je kritiek soms ook onterecht kan zijn, wat overigens niet betekent dat je het niet mag hebben. Toen ik je topic sloot heb ik erbij gezet waar je ermee heen kon. Je stuurde me een pm waarom je topic op slot was en of je geen kritiek mocht hebben (op een aardig grofgebekte manier). Nogmaals uitgelegd waar je ermee heen kon. En eindelijk wordt de hint gesnapt en dan zeggen dat je het niet wist? Vind het een beetje een lulverhaal eigenlijk. Maar vooruit, zo lang ben je hier niet, maar de volgende tip geef ik je mee: verdiep je eerst eens in de regels en zaken en verschillende subfora van het forum voordat je klakkeloos dingen gaat doen. Kan een hoop problemen schelen. Dat er veel slotjes stonden: klopt, zijn nu weg. (grootste onzinnige deel iig)

Dus wat is nou je probleem?
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 21:18
juanito
Avatar van juanito
juanito is offline
Citaat:
Gremlin schreef op 02-09-2004 @ 20:51 :
Wat heeft het voor een nut om hier op Beleidszaken iets te posten als er toch zo op gereageerd word?
omdat jij een duidelijk antwoord hebt gekregen op je vragen en vervolgens nog een keer moeilijk komt doen met psies dezelfde argumenten.
Lullig dat je thread is gesloten maar het is geen reden om je zo op je pik getrapt te voelen. Je hebt antwoord gehad, dus als je niks nieuws meer hebt toe te voegen stel ik voor dat jij je terug naar de andere subfora verplaatst en daar gaat posten volgens de regels die door de fb's zijn gesteld.
__________________
Ouwe Beer | Bodyrock
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 22:10
A Narrator
Avatar van A Narrator
A Narrator is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 02-09-2004 @ 21:25 :
(op een aardig grofgebekte manier)
Wablief?!
__________________
Man is the Unnatural Animal, the Rebel Child of Nature, and more and more does He turn himself against the Harsh and Fitful Hand that reared Him.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 09:36
Verwijderd
Citaat:
Gremlin schreef op 02-09-2004 @ 23:10 :
Wablief?!
Daag
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-09-2004, 11:54
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Hoezo, je werkt er nu zelf aan mee? Een beetje opbouwende kritiek mag toch wel gegeven worden, of niet soms? Je moet nu niet kinderachtig gaan doen. Ik gaf alleen ff m'n mening, of mag dat niet op dit forum?

Antwoord: ja hoor, op M&M of BZ


Reactie:

Citaat:
Uhm...Ik volg je niet helemaal. Als je niet flexibel genoeg bent moet je maar geen Forumbaas worden.

En dan vraag jij je af waarom ik geen zin meer heb om op je te reageren....
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 14:39
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 03-09-2004 @ 12:54 :
Antwoord: ja hoor, op M&M of BZ


Reactie:




En dan vraag jij je af waarom ik geen zin meer heb om op je te reageren....
wanneer bannen jullie die nerd is
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 20:42
A Narrator
Avatar van A Narrator
A Narrator is offline
Ik zie dat het nu niet de tijd is om mijn gedachten over het management op Scholieren.com te uiten.
Dus hou ik ze voorlopig maar tot mezelf.
Ik beschouw deze Topic dus nu als gesloten.

P.S. Als jullie me bannen kom ik toch terug onder een andere naam dus, dat heeft geen enkele zin.
__________________
Man is the Unnatural Animal, the Rebel Child of Nature, and more and more does He turn himself against the Harsh and Fitful Hand that reared Him.

Laatst gewijzigd op 03-09-2004 om 20:47.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 20:52
Ghost
Avatar van Ghost
Ghost is offline
Citaat:
Gremlin schreef op 03-09-2004 @ 21:42 :
P.S. Als jullie me bannen kom ik toch terug onder een andere naam dus, dat heeft geen enkele zin.
Bengel! Kwajongen! Deugniet!
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 23:15
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Gremlin schreef op 03-09-2004 @ 21:42 :
Ik zie dat het nu niet de tijd is om mijn gedachten over het management op Scholieren.com te uiten.
Dus hou ik ze voorlopig maar tot mezelf.
Ik beschouw deze Topic dus nu als gesloten.

P.S. Als jullie me bannen kom ik toch terug onder een andere naam dus, dat heeft geen enkele zin.

Je doet het jezelf aan. Dus misschien moet jij eerst eens leren meningen te uiten en kritiek geven voor je het ook werkelijk doet, dan heb je wat meer kans dat men er met een open mind op in gaat dan nu.

En wie heeft het nou weer over bannen dan?
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 23:38
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Wat een gezeik om niks zeg.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 08:29
Verwijderd
Citaat:
Gremlin schreef op 03-09-2004 @ 21:42 :

P.S. Als jullie me bannen kom ik toch terug onder een andere naam dus, dat heeft geen enkele zin.
Ventje, dan wordt die ook geband. Dat is juist het leuke van bannen, je mag niet meer terugkomen. Maar verder, heeft er hier al een FB gezegd dat ze jou gaan bannen.

Sowieso, ik vind het huidige beleid goed gaan en heb nog nooit problemen gehad met de FB's, dus voor hun

Grim
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 08:33
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
Grim schreef op 04-09-2004 @ 09:29 :
Ventje, dan wordt die ook geband. Dat is juist het leuke van bannen, je mag niet meer terugkomen. Maar verder, heeft er hier al een FB gezegd dat ze jou gaan bannen.

Sowieso, ik vind het huidige beleid goed gaan en heb nog nooit problemen gehad met de FB's, dus voor hun

Grim
Idd, er zijn wel eens dingetjes waarvan ik denk "Dat zou ik liever anders doen" maar over t algemeen ben ik prima tevreden met de huidige FB's
__________________
Ik blijf hopen, want hoop mag er altijd zijn
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 14:10
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
het is op zich wel zo, dat een forum gelijk gesloten wordt met de mededeling "dit gaat nergens heen".

dat vind ik nergens op slaan, daar kan de TS toch niets aan doen dat zijn topic wordt verkloot? mss moeten er meer reacties worden verwijderd en minder gesloten worden?

alhoewel het in het algemeen wel meevalt, en en sommige topics juist te langzaam worden gesloten, door niet voldoende aanwezigheid van FB's.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Deur op slot?
Qimm
35 29-04-2003 23:22
De Kantine Slotjes!!!
Melanie!!
6 28-04-2002 13:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:59.