Oud 19-06-2001, 17:35
The one who I am
Avatar van The one who I am
The one who I am is offline
Hij kijkt me aan door een waas van tranen.
De geluidjes die ontsnappen door zijn snikken heen, breken mijn hart. Net zoals ik net de zijne net heb gebroken. hij probeerdt wat te zeggen, maar ik wil het niet meer horen. Ik hou van hem, nee ik hield van hem. Ik weet het echt niet meer!

We zaten samen langs het water. We zaten d'r zo vaak. Meestal met zijn tweeen en soms met nog meer mensen. Nu zaten we hier samen, maar het was zo anders dan anders. Jij merkte het misschien niet, maar ik merkte het wel. Het lag dan ook aan mij. Mijn gevoel was weg. Niet al mijn gevoel, maar het verliefte het zweeverige het blije gevoel, mijn gevoelens voor jou! Je kuste me en ik zoende terug. Alleen dacht ik niet meer aan jou, mijn gedachtes waren ver weg. Ik luisterde naar jouw verhalen, naar alles wat je me vertelde. Je vroeg me hoe mijn dag was, maar ik had je niets te zeggen. Ik was uitgepraat. Ik denk dat je het niet eens merkte.
Je vroeg of ik mee ging naar jouw huis en zoals altijd bleef eten bij jou, maar ik had er genoeg van. Ik verzon een smoesje en bedacht tegelijkertijd hoe stom het was om niet de waarheid te vertellen. Maar ik dufte het echt niet! En ging met een klote gevoel naar huis.

Ik zat in de 5e klas. Mijn klas was saai, ik mocht niemand echt erg en jij zat in een andere klas. Mijn klasseleraar had bedacht dat het leuk zou zijn om een dag naar het strand te gaan. Het was lekker weer en ik had wel zin om te gaan. Ik baalde dat jij niet bij mij in de klas zat want nu moest ik met allemaal gare mensen. Het strand was erg dicht bij school en jij had beloofd als je uit was ook te komen.
Ik lag met een paar meisjes uit mijn klas bij elkaar en we hadden best veel lol. We praatten over van alles en nog wat. Ik had wat wiet meegenomen en een ander meisje had bier gehaald. Zo zaten we een beetje duf te zijn in het zand tot er iemand bij ons kwam zitten. We raakten in gesprek en ik vond hem super aantrekkelijk. Hij en ik besloten te gaan zwemmen de rest bleef achter. Ik hield helemaal niet van zwemmen, maar voor hem deed ik het maar al te graag. Het water was koud, maar hij leek er geen last van te hebben. Toen zijn we met elkaar gegaan. Hij begon met zoenen geloof ik, maar dat doet er niet toe. Het was fout van mij, omdat jij mij vertrouwde en omdat vreemdgaan tegen mijn principes is. Maar ik voelde me echt tot hem aangetrokken. En hij vond mij blijkbaar ook erg interessant. Hij vroeg me of ik weg kon van het strand.. Het was al half vier en ik vond van wel. Ik melde me af bij de leraar en we liepen hand in hand het strand af. We gingen ergens patat eten want van het zwemmen hadden we honger gekregen.

Die avond belde jij me op, het was half 7. Ik had net afscheid van hem genomen en ik zou hem de volgende dag weer zien. Toen de telefoon ging schrok ik. Ik was je vergeten!!! Dat was ook precies wat je zei. Je was niet heel erg boos, maar wel een beetje geiriteerd. We praatten wat maar mijn gedachtes waren bij hem. En het zinnetje "ik hou van je" wat ik altijd zei na een van onze telefoon gesprekken meende ik ook niet meer van harte. Maar je merkte het denk ik niet eens.

Ik voelde me kut. Ik was echt verlieft. Alleen niet meer op jou! Ik had hem vandaag weer gezien. En het was super gezellig geweest. We hadden veel gezoend en gevrijdt en ik voelde me super schuldig. Misschien was het tijd dat ik je zou dumpen. Maar jou had ik ook gezien vandaag. En ik kon je gewoon niet laten gaan. Ik hield echt van je! We deelde alles al zolang samen. Je was al 3jaar mijn vriend. Misschien was het daarom juist tijd voor iets nieuws. Ik moest even denken. Met bakken roomijs een zwijmelfilm en veel zakdoekjes...

Ik had mijn besluit genomen. Ik kon hier niet mee door gaan. Het lang genoeg geduurd. Een week precies. Ik moest iets doen! Hier liep ik dan. Door het drukke centrum. We hadden afgesproken in de snackbar. Daar zit hij. Mijn hart slaat even over, maar ik heb geen tijd voor sentimiteel gedoe. Ik vraag of hij mee naar buiten gaat. En ik leg het hem helemaal uit. Dat ik jou al heb, dat ik jou niet kwijt wil. Dat ik hem leuk vind, meer dan leuk zelfs, maar dat ik het gewoon niet kan. Dat het me spijt, dat het niet aan hem ligt. Dat ik anders ook niet weet wat te doen.

En hij kijkt me aan door een waas van tranen. De geluidjes die ontsnappen door zijn snikken heen, breken mijn hart. Net zoals ik net de zijne net heb gebroken. hij probeert wat te zeggen, maar ik wil het niet meer horen. Ik hou van hem, nee ik hield van hem. Dat dacht ik...

's Aovonds bel ik je op. Ik ben blij je stem te horen en ik merk dat ik mijn gevoelens weer terug heb. We spreken af. Over een kwartiertje zie ik je weer. Aan het einde van ons gesprek zeg ik "ik ben blij dat ik je zo weer zie! Ik hou van je!" het klinkt opgelucht. Ik ben opgelucht. Maar jij merkt het denk ik niet eens.
__________________
take me for who I am, not for what I seem to be † Mamma mag het licht weer aan want alleen zijn in het donker is zo enorm eenzaam†
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-06-2001, 17:38
Verwijderd
het loopt af en toe een beetje warrig met al die hij/jij persoontjes.. Maar het verhaal opzich is goed
Met citaat reageren
Oud 19-06-2001, 17:44
stroopwafel
Avatar van stroopwafel
stroopwafel is offline
dat jij/hij is juist mooi
mooi gedaan
__________________
de havenmeester is ook niet perfect, maar zolang de worst vliegt, heerst de bloemkool de wereld..
Met citaat reageren
Oud 19-06-2001, 17:47
The one who I am
Avatar van The one who I am
The one who I am is offline
hij is alweer wat anders..
Ik vinnut leuk om met hij en jij te schrijven. Het is heel makkelijk een verhaal te schrijven als het zogenaamd aan iemand gericht is. (dat jij dus)
__________________
take me for who I am, not for what I seem to be † Mamma mag het licht weer aan want alleen zijn in het donker is zo enorm eenzaam†
Met citaat reageren
Oud 19-06-2001, 20:02
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Citaat:
stroopwafel schreef:
dat jij/hij is juist mooi
vind ik ook
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Met citaat reageren
Oud 19-06-2001, 20:17
Citaat:
The one who I am schreef:
hij is alweer wat anders..
Ik vinnut leuk om met hij en jij te schrijven. Het is heel makkelijk een verhaal te schrijven als het zogenaamd aan iemand gericht is. (dat jij dus)

Ik vind het juist cool dat hij en jij. Anders krijg je weer al die namen (die je dan vaak ook nog een moet bedenken omdat echte namen zo... kweenie is)

verder vind ik het verhaal heel mooi be/geschreven
Met citaat reageren
Oud 20-06-2001, 10:16
Verwijderd
ik vind het een supermooi verhaal, de perfecte stijl voor dit soort verhalen

kuzzz
Met citaat reageren
Oud 20-06-2001, 10:27
Verwijderd
hooo wait! ik zeg niet dattet nie mooi is, maar ik was op het einde de draad een beetje kwijt. Maakte je het nu uit met de persoon waar je het al 3 jaar mee had, of met die nieuwe persoon? Ik moest het nog een paar x over lezen voor ik dat begreep.. snap juh?
Met citaat reageren
Oud 20-06-2001, 12:18
autodropje
Avatar van autodropje
autodropje is offline
Ik vind het een mooi verhaal
__________________
Praat niet over jezelf, dat doen wij wel als je weg bent|Ban de zuurkool uit de supermarkt!|waaromniet? *kusje*| Boomknuffelaar
Met citaat reageren
Oud 20-06-2001, 12:36
Verwijderd
Citaat:
Myself! schreef:
hooo wait! ik zeg niet dattet nie mooi is, maar ik was op het einde de draad een beetje kwijt. Maakte je het nu uit met de persoon waar je het al 3 jaar mee had, of met die nieuwe persoon? Ik moest het nog een paar x over lezen voor ik dat begreep.. snap juh?
ze maakt het uit met die nieuwe en de ouwe heeft nieteens wat door van haar hele probleem

Met citaat reageren
Oud 21-06-2001, 13:40
The one who I am
Avatar van The one who I am
The one who I am is offline
jeetje wat veel coole reacties
moet mijn volgende verhaal dan maar weer met jij en ik en hij of toch maar weer vanuit het hij/zij perspectief?
__________________
take me for who I am, not for what I seem to be † Mamma mag het licht weer aan want alleen zijn in het donker is zo enorm eenzaam†
Met citaat reageren
Oud 21-06-2001, 13:55
Verwijderd
hij zij... vinnik beter... maar ik jij ook.. moet het zelf weten
Met citaat reageren
Oud 21-06-2001, 14:21
Femme-Fatale
Avatar van Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Supermooi, ik kreeg gelijk een tintelend gevoel van binnen.

En de jij perspectief maakt het geheel nog mooier.

*wacht al op een volgend verhaal*
Met citaat reageren
Oud 21-06-2001, 15:54
The one who I am
Avatar van The one who I am
The one who I am is offline
Citaat:
charmedkiz schreef:
Supermooi, ik kreeg gelijk een tintelend gevoel van binnen.

En de jij perspectief maakt het geheel nog mooier.

*wacht al op een volgend verhaal*
weet niet of er snel een volgend verhaal komt hoor! maar heb wel een vorig verhaal: http://forum.scholieren.com/Forum8/HTML/000033.html

kuz afke
__________________
take me for who I am, not for what I seem to be † Mamma mag het licht weer aan want alleen zijn in het donker is zo enorm eenzaam†
Met citaat reageren
Oud 21-06-2001, 19:26
stroopwafel
Avatar van stroopwafel
stroopwafel is offline
je hebt echt talent meid!!
__________________
de havenmeester is ook niet perfect, maar zolang de worst vliegt, heerst de bloemkool de wereld..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [KORT VERHAAL]: Het geval van de sprong
Verwijderd
0 14-03-2008 14:10
Verhalen & Gedichten [verhaaltje] Destructiviteit.
Roosje
7 20-01-2006 12:48
Verhalen & Gedichten [fantasyverhaal] Drakenvuur
Zut Alors!
5 26-09-2004 18:59
Verhalen & Gedichten [Kort verhaal] Geen afscheid nemen
Alistar
9 25-05-2004 16:53
ARTistiek [verhaal] Vergeven & Vergeten
Myz
42 09-08-2002 19:46
Psychologie Kom er soms niet uit..
Rosie
5 05-03-2002 16:09


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:16.