Oud 17-06-2001, 23:36
Angel Shaped Bastard
Avatar van Angel Shaped Bastard
Angel Shaped Bastard is offline
(tip : lees niet met je eigen stem)

Naar deze plek bracht ze hem, ze wou het zielsgraag. Ze vertelde over deze bestemming die al in haar hoofd zat vanaf ze elkaar kende terwijl ze er nog nooit geweest was. 2 eeuwen zijn verstreken sinds de laatste ziel hier, op deze plek zijn teken achterliet. De ziel van 2 personen, nu was het hun beurt, nu was het hun tijd. Hij keek om zich heen, hij keek naar haar. Voor het eerst besefte hij zich pas echt hoe ontzettend mooi ze was, zo’n onvoorstelbare schoonheid heeft hij nog nooit mee mogen maken, zo ontzettend mooi dat hij zeker wist dat niemand maar dan ook niemand deze schoonheid wist te overtreffen. Deze gedachte maakte hem blij, voedde zijn geluk, bracht hem tranen van besef, besef van haar schoonheid. Ze zag zijn tranen, kuste op de plek waar ze naar beneden rolden: over zijn kin, over zijn hals, op zijn naakte borst. Toen ze voorover boog merkte hij voor de eerste keer haar vleugels op: witte, prachtige vleugels, zaten op haar schouderbladen. Deze plek was de euforie die in zijn hoofd speelde, deze plek was prachtig, van beiden hun gevoel. Hun ziel weerkaatste in die twee watervallen, in die twee wilgen aan die bron, in elkaars ogen, in elkaars ziel. Hij wist van haar kennis, haar denken en haar giften. Haar alles overtreffende macht en haar superieure ziel, ze was perfect voor hem en dat bleek in elke handeling die ze deed, elke beweging die ze maakte, elk woord dat ze zei, elk gevoel dat ze doorspeelde, in alles. Ze beet hem zachtjes in zijn keel, zo zacht als ze kon. Het gevoel van euforie werd alsmaar groter naarmate ze zijn leven stukje voor stukje wegzoog. Toen hij de helft van zijn leven in haar had laten stromen keek ze hem aan met de twee mooiste ogen die dit persoon ooit van zijn levensdagen heeft mogen aanschouwen. Ze had tranen, parels rolden naar benee over haar wangen. Nog nooit was ze zo gelukkig, nog nooit heeft ze zo van iemand gehouden als van hem en dat gevoel was wederzijds, een legende. Ze gaf hem een zoen, zoveel liefde kwam vrij dat deze hele plek verlicht werd, het water begon te golven, de bomen bewogen omdat de wind harder begon te waaien. Alle geluiden die dit binnenste van een onbekend woud ooit heeft mogen horen kwamen nu bijéén in een hoorspel dat alle muziek ter wereld overtrof. Ze blies hem leven in, haar helft van haar leven. Twee zielen werden één, op de plek waar dit ritueel plaatsvond ligt nu een steen, waar op deze plek vijf van deze stenen verspreid liggen, is dit de enigste waar vleugels uitsteken.
__________________
Strong enough to live by the sword
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-06-2001, 23:39
Saraï_h
Saraï_h is offline
waauw.... geen woorden voor..
__________________
Ik sta liever voor aap dan dat ik er vanaf stam
Met citaat reageren
Oud 17-06-2001, 23:41
Angel Shaped Bastard
Avatar van Angel Shaped Bastard
Angel Shaped Bastard is offline
Citaat:
nirvana_girl schreef:
waauw.... geen woorden voor..
lief.

als je mij kent dan weet je wie ik met die tweede ziel bedoel. voor andren, dat is Sofie, mijn vriendin, mijn alles en meer.

__________________
Strong enough to live by the sword
Met citaat reageren
Oud 17-06-2001, 23:43
Saraï_h
Saraï_h is offline
Citaat:
Angel Shaped Bastard schreef:
lief.

als je mij kent dan weet je wie ik met die tweede ziel bedoel. voor andren, dat is Sofie, mijn vriendin, mijn alles en meer.

ja natuurlijk, ik had het door. hihi, zo onwijs mooi beschreven, zo prachtig, zoveel liefde (f)
knuff aan sofie!
__________________
Ik sta liever voor aap dan dat ik er vanaf stam
Met citaat reageren
Oud 17-06-2001, 23:48
Angel Shaped Bastard
Avatar van Angel Shaped Bastard
Angel Shaped Bastard is offline
[quote]nirvana_girl schreef:
Citaat:
ja natuurlijk, ik had het door. hihi, zo onwijs mooi beschreven, zo prachtig, zoveel liefde (f)
knuff aan sofie!
*neemt (f) aan* thnx 4 da bloemtje
nogmaals thnx voor het commentaar, dat vinnik echt kewl van mezelf
__________________
Strong enough to live by the sword
Met citaat reageren
Oud 18-06-2001, 10:40
Shackles
Shackles is offline
Citaat:
nirvana_girl schreef:

knuff aan sofie!
whieieieieie

__________________
- Crying away I am nothing but a Dramaqueen - The clouds in my mind never loose the ability to dream, and to find the spirit in You - [Indigo Ocean]
Met citaat reageren
Oud 18-06-2001, 10:41
Shackles
Shackles is offline
Aan de ene kant ben ik hier blij mee...

Aan de andere kant niet
__________________
- Crying away I am nothing but a Dramaqueen - The clouds in my mind never loose the ability to dream, and to find the spirit in You - [Indigo Ocean]
Met citaat reageren
Oud 21-06-2001, 23:46
Angel Shaped Bastard
Avatar van Angel Shaped Bastard
Angel Shaped Bastard is offline
ksnap het sofie, nu eindelijk
__________________
Strong enough to live by the sword
Met citaat reageren
Oud 22-06-2001, 11:11
stroopwafel
Avatar van stroopwafel
stroopwafel is offline
ooooooooooooh

*steekt duim op*
__________________
de havenmeester is ook niet perfect, maar zolang de worst vliegt, heerst de bloemkool de wereld..
Met citaat reageren
Oud 22-06-2001, 11:45
Hannibal
Hannibal is offline
Zeker wel woorden voor, lovende woorden. Als ik de woorden euforie en liefde hoor begint het al meteen te kriebelen en als het in dat verhaal dan ook nog eens over witte vleugels en geluk gaat hoeft er niet veel te gebeuren om mij tranen in mijn ogen te bezorgen. Van dit soort verhalen geniet ik en schrijvers ervan dienen gekoesterd te worden.
__________________
We are all one. I do not follow a better path, I just follow another path.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2001, 12:56
Alexander
Alexander is offline
Nou, Tom, je hebt een prachtverhaal gemaakt. Hier gaat zoveel kracht vanuit, zoveel liefde, dat ik spontaan verliefd op je zou worden, ware het niet dat ik in een andere sexe geïnteresseerd ben.
Ik geloof nog altijd dat Sofie gelukkig met jou moet zijn, en ik geloof zeker het omgekeerde. Misschien dat ik het fout zie, maar als ik zo eens kijk naar alles, zijn jullie vast voor elkaar bestemd

Prachtig verhaal, alle woorden die ik er verder over spreek doen er slechts onrecht aan.
__________________
'Twas brillig, and the slithy toves did gyre and gimble in the wabe: all mimsy were the borogoves, and the mome raths outgrabe.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2001, 20:42
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
op je gedichten benk meestal niet zo dol, maar dit stukkie proza van je vind ik geweldig!!! complimentjes
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2001, 21:05
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
wow man, moooooooi geschreven. *shocked*
waarom kan jij zo goed schrijven en ikke niet huh? *jaloers*
Nee, dit is echt supermooi
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 27-06-2001, 17:16
A loved one
Avatar van A loved one
A loved one is offline
Ik wist niet dat er nog mensen bestonden die liefde tot zoiets prachtigs kunnen verheffen. Dit geeft me weer een beetje hoop . Het is... mooi? Mooi is niet genoeg om dit te beschrijven. Ik kan geen commentaar geven, het is mooi zoals het is. En ik die geen commentaar geef... het moet wel heel mooi zijn nu goed gedaan jongetje

Love
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 10:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:54.