Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-01-2007, 08:23
Anika
Ruim een half jaar geleden heb ik een abonnement op een tijdschrift aangevraagd, waarbij een welkomstcadeau naar keuze zou zitten. Na een paar weken kreeg ik gewoon tijdschriften thuisgestuurd, maar nog geen welkomstcadeau. Wel werd er abonnementsgeld voor een jaar afgeschreven, terwijl het maar om een halfjaarabonnement zou gaan.
Daarover heb ik contact opgenomen met de klantenservice en ik heb meteen gevraagd waar mijn welkomstcadeau bleef. Ik kreeg als antwoord dat dat geld wel verrekend zou worden bij een verlenging van het abonnement en dat ik geen cadeau kreeg omdat het op was. In plaats daarvan mocht ik wat anders uitkiezen.

Inmiddels was het al een maand later, en nog steeds stond dat cadeau op de website aangeboden, terwijl het allang op was. Maargoed, toen heb ik maar om korting op het abonnement gevraagd omdat ik de andere cadeaus helemaal niks vond. Die korting was ook gewoon een aanbieding. Ik heb daarbij ook gevraagd of ik het teveel betaalde abonnementsgeld teruggestort kon krijgen, inclusief die korting hadden ze namelijk 60 euro teveel afgeschreven. Dat was allemaal prima, kreeg ik te horen.

Twee maanden later, nog steeds geen geld te zien. Ik heb toen m'n abonnement opgezegd, omdat ik de gang van zaken gewoon belachelijk vond. Ik heb nogmaals gevraagd of ik m'n geld terug kon krijgen en het antwoord van de klantenservice was dat er iets fout was gegaan maar dat ik het alsnog zou krijgen.
Een maand later stond alleen het bedrag voor een halfjaarbonnement op m'n rekening, niet de korting die ik er ook bij zou krijgen. Weer maar een mail gestuurd, met als antwoord dat dit een probleem was dat niet door de klantenservice opgelost kon worden en dat het doorgestuurd zou worden naar het hoofdkantoor.

Inmiddels is mijn abonnement afgelopen, zijn we weer ruim twee maanden verder en heb ik nog steeds niks gehoord. Een paar weken geleden heb ik nog geïnformeerd hoe het ermee stond, maar daar heb ik geen reactie op gekregen.
Is er nog iets dat ik kan doen om alsnog m'n geld terug te krijgen? Ze kunnen toch niet zomaar geen welkomstcadeau/korting geven terwijl ze dat wel op hun website beloven voor nieuwe abonnees?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-01-2007, 08:28
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Ik zou nog een brief schrijven waarin je het hele verhaal uitlegt, punt voor punt, en tot de conclusie komt dat je nog geld krijgt van ze en dat je hier al maanden op wacht en steeds van het kastje naar de muur wordt gestuurd.

Met telefoonnummer, adres en rekeningnummer erbij. Als ze dan nog niet reageren, opnieuw sturen.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2007, 09:03
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Misschien is het zo dat het welkomstkado / korting alleen geldt bij een jaarabonnement? (Dat is namelijk meestal het geval) Misschien staat dat ergens in de kleine lettertjes.
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 12-01-2007, 09:22
Anika
Sommige cadeau's wel, maar bij andere ook weer niet. Bij deze stond het er letterlijk bij: neem een halfjaarabonnement en je krijgt dit cadeau thuisgestuurd. Geldt ook voor de korting trouwens, 26 nummers voor 26 euro. Dat is dus 26 weken=een half jaar.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2007, 09:25
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Anika schreef op 12-01-2007 @ 10:22 :
Sommige cadeau's wel, maar bij andere ook weer niet. Bij deze stond het er letterlijk bij: neem een halfjaarabonnement en je krijgt dit cadeau thuisgestuurd. Geldt ook voor de korting trouwens, 26 nummers voor 26 euro. Dat is dus 26 weken=een half jaar.
Okee

Ja, zo'n abonnement heb ik ook gehad, 26 nummers voor 26 euro (Viva) Toen heb ik expres een "kado-abonnement" genomen en die naar mezelf gestuurd (Kado abonnementen worden namelijk in één keer betaald, en hoef je niet op te zeggen, omdat die voor eenmalig 26 weken zijn)
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:09.