Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-05-2018, 16:50
Verwijderd
Citaat:
Beste Transcavia,

Ik weet niet of dit boos overkomt maar even 3 redenen waarom dit geen neukpartij is/kan zijn.

1. 1 meisje en 1 vrouw kunnen (ja oke met dildo) nooit samen vrijen.
2. Zeg ik dat er werd gevrijed?
3. Ik zei dat zij mij vingerde (oke ik geef toe ik was vergeten te zeggen dat wij onszelf ook bevredigde) en dat heeft toch te maken met bevredigen?

Nogmaals ik hoop dat dit niet verkeerd overkomt en hopelijk begrijp je me nu.

Liefs Anke
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-05-2018, 16:50
Verwijderd
Ach, t pøpske toch.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2018, 16:54
Verwijderd
omg nog een parel-post erbij van een andere user
Met citaat reageren
Oud 05-05-2018, 18:28
Verwijderd
Liefs, Caroline
Met citaat reageren
Oud 05-05-2018, 22:34
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een probleem. Ik lag vanmiddag naakt in de tuin onze tuin is omringd door 3 meter hoge schuttingen maar aan een kant is er een heg van anderhalfe meter hoog. Maar ik dacht dat mijn buurman niet thuis was omdat zijn auto er niet stond en de rolluiken dicht zaten. Maar hij was wel thuis. hij zag mij liggen. Ik Zag Door de heg heen dan hij een stijve had weet niet hoelang hij er al stond. Hij is best wel knap en hij is homo maar om nou seks met je buurman tehebben. Hij zij ook nog tegen mij voor dat hij weging ( hé jonge leker pikie �� ) mij ouders weten niets. Ik lig alleen naakt in de tuin als er niemand thuis is.
Maar het probleem is nu dat ik al een tijdje verliefd op hem ben. En nu wil weten of hij ook op mij is of seks wild. Want zijn stijve Door de heg zag er uit als 18 cm. Hij is 20 of 21 en ik ben een jonge van 15

l0l
Met citaat reageren
Oud 05-05-2018, 23:44
Verwijderd
Citaat:
Beste Danny99,

Lastige situatie zeg. Wat er al wordt hij is dan strafbaar bezig maar jij (geloof ik) ook. Als ik jou was zou ik eerst met je buurman praten. Je kan morgen (waarschijnlijk als ik dit post vandaag het is namelijk 23:50.) aanbellen bij je buurman en zeggen: "Gisteren lag ik in de tuin en ik dacht dat u een foto van mij maakte." Waarop hij waarschijnlijk zegt (want dat heeft hij niet gedaan hij stond 'waarschijnlijk' zichzelf af te trekken.): "Nee Danny, dat heb ik niet gedaan." (Je speelt op safe. Dat houdt in dat je niet zegt dat je hem naakt zag je confronteert hem er ook niet mee dat hij naar jou keek maar je zorgt wel dat je erachter komt of hij je leuk vindt.) Dit is het moment waarom je antwoordt (op een grappige toon.)met: "Oh oké ik dacht dat u naar mij keek gister middag. Ik snap het wel ik ben ook wel knap hè?" (Hij had een stijve misschien was hij opgewonden door jou.) Als hij ja zegt (wat hij kan doen om je niet te kwetsen maar misschien ook omdat hij het misschien meent.) Kan je vragen of je even met hem mag praten en leg je de situatie uit. Zegt hij nee (wat ik me niet voorstel want hij wil denk ik jou niet kwetsen) Dan is er niks aan de hand je hebt bevestiging dan en je kan je verliefdheid van je afzetten want hij vindt jou niet leuk/niet leuk genoeg. PAS OP: als hij ja zegt en hij wil uiteindelijk seks vergeet niet jullie zijn (denk ik) dan allebei strafbaar. Als jij het toelaat dan...

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Liefs Anke

Edit: vertel dit sowieso aan je ouders voordat of nadat je bij je buurman bent geweest het liefst er voor.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2018, 23:44
Verwijderd
Pluis flikkert altijd mijn posts weg dus ik post de shit hier
Met citaat reageren
Oud 06-05-2018, 02:03
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Sowieso is die Ankevg niet goed hoor. ZE beweert 14 te zijn... ik heb zo mijn bedenkingen...
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 06-05-2018, 03:12
Verwijderd
Citaat:
Sowieso is die Ankevg niet goed hoor. ZE beweert 14 te zijn... ik heb zo mijn bedenkingen...
Bedenkingen? Het is gewoon een oud persoon. Welke 14jarige is NU online.


Laatste activiteit: Vandaag 03:59
Huidige activiteit: Maakt een topic aan Seksualiteit
Met citaat reageren
Oud 06-05-2018, 05:54
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Beste ,

Ik moet even wat kwijt en ik wil graag jullie advies...

Ik ben 14 dan weten jullie dat.

Op 7 maart voelde ik me niet zo lekker. (Maandelijkse klachten. Ben best regelmatig.) Mijn moeder ging voor mij pijnstillers halen want ik had echt veel pijn. Mijn vader en zus waren niet thuis ik weet niet meer waar ze waren. Iedergeval ik was dus alleen thuis met mijn 16 jarige broer. Hij kwam naar boven en hij deed gewoon heel aardig. Heel begrip vol. Ik begreep het niet want zo deed hij nooit.

Opeens deed hij mijn kleren uit en begon mij te verkrachten. (Ik kan sowieso al niet zoveel tegen hem doen als hij 2 jaar ouder is en nu had ik knallende hoofdpijn en was heel misselijk.) Ik begon te huilen hij had me echt in doggy. Hij spoot ook in mij. Hij zei dat ik dit nooit aan iemand mocht vertellen want anders zou hij het toch ontkennen en mijn vriendje (ook 14) de schuld geven.

Nu 2 (-1 dag) maanden veder ben ik bang dat ik zwanger ben. Ik heb het nog steeds niet aan iemand vertelt.

Ik had al een beetje gegoogleld en ik begin bang te worden dat het klopt.
Ik ben nog niet ongesteld geworden terwijl ik best regelmatig ben. Aangezien ik het niet fijn vind dat mijn moeder meekijkt als ik ongesteld ben doe ik alles zelf dus mijn moeder merkt niks.

Ik zal even de symptomen noemen die ik merk:


Pijnlijke borsten zwellen op en veranderen van kleur.

Vaak misselijk.

Vaak vermoeid

Opeens veel pukkeltjes.

Soms duizelig.

Hoofdpijn.

Emotioneel.

Eetbuien.

Apart stelt het niet veel voor toch? Of samen dan weer wel? Het zijn toch niet alle kenmerken? Ik ben bang dat ik zwanger ben en door mijn broer! Dan wordt het toch een gehandicapt kind? Moet ik het aan mijn ouders vertellen aan mijn zus of aan mijn vriendje?

Ik moet bijna elke nacht huilen en nu moest ik het gewoon vertellen want ik had er een nachtmerrie over. Ik hoop echt dat iemand mij goed advies kan geven. Alvast heel erg bedankt.

Liefs Anke
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2018, 09:45
Verwijderd
Wat is er 14 aan die persoon?
Met citaat reageren
Oud 06-05-2018, 12:19
Verwijderd
Jezus man
Met citaat reageren
Oud 06-05-2018, 12:26
Verwijderd
omg Elin3 verdient wel waardering, hoor... pfff die kan daar dus echt serieus op reageren. Niet sarcastisch bedoeld
Met citaat reageren
Oud 06-05-2018, 21:57
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Wat is er 14 aan die persoon?
IQ?
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Met citaat reageren
Oud 07-05-2018, 11:20
Verwijderd
Citaat:
IQ?
<3
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:58.