Oud 27-11-2018, 20:25
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik ben voor het eerst sinds 2 jaar weer de sportschool in geweest! En ook nog gesport
Advertentie
Oud 27-11-2018, 20:28
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Goed bezig

Qua longen ging het aardig goed en het sporten dus ook maar ik krijg overal pijntjes Eerst had ik een overbelaste kniepees, dat gaat nu redelijk goed maar toen kreeg ik ineens een hele dikke, pijnlijke enkel Dat was op vakantie dus ik kon er niet gelijk iets aan doen ofzo en daardoor ben ik verkeerd gaan lopen en nu doet alles pijn
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 28-11-2018, 05:47
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik heb sinds september niet meer hardgelopen en ben spontaan ook vijf kilo aangekomen (gaat ook vast samen met dat vriendje graag goed voor me zorgt en dat we allebei nogal houden van comfort food). Wil wel weer gaan sporten, maar heb er voor m'n gevoel amper tijd voor
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."

Laatst gewijzigd op 28-11-2018 om 12:05.
Oud 28-11-2018, 08:24
Verwijderd
Eten bepaald voor 80% je gewicht hoor ik ze wel eens zeggen hier. Je moet soms jezelf er toe zetten om het sporten gewoon in te plannen, geen smoesjes maar gewoon doen. Ik weet dat het lastig is, maar als je het niet aanpakt dan komt er ook niets van. Wél goed van je dat je er in ieder geval van bewust bent tho.
Oud 28-11-2018, 12:04
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Eten bepaald voor 80% je gewicht hoor ik ze wel eens zeggen hier. Je moet soms jezelf er toe zetten om het sporten gewoon in te plannen, geen smoesjes maar gewoon doen. Ik weet dat het lastig is, maar als je het niet aanpakt dan komt er ook niets van. Wél goed van je dat je er in ieder geval van bewust bent tho.
Op zich heb ik met die vijf kilo extra nog steeds een prima en gezond gewicht, maar ik wil het sporten wel weer op gaan pakken. Mentaal doet het me ook goed.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 28-11-2018, 14:11
Verwijderd
Ik durf eigenlijk niet zo goed iets te classificeren als goed en gezond op basis van gewicht, maar komt vast omdat ik een krachtsport doe. Belangrijkste is dat je lekker in je vel zit en dat het sporten je inderdaad mentaal scherp houdt.

Bovenstaande post is overigens geen aanval, just motivation
Oud 28-11-2018, 14:28
Verwijderd
Het is inderdaad inplannen, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Ik moet het ook inplannen vanwege drukte, anders doe ik het ook niet en schreeuwt mijn lijf er binnen no time om.

Alleen is blessures hebben en daardoor niet kunnen sporten echt niet chill.
Oud 28-11-2018, 15:13
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik sport op vaste tijden en alleen bij een hele goede reden, ga ik niet. Voor mij werkt dat goed.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 28-11-2018, 15:37
Verwijderd
Ik kan juist wat makkelijker afvallen als ik minder sport. Als ik fanatiek sport ben ik de veel vaker moe en hongerig (dat eerste wordt nog wel eens verward voor het tweede door het lichaam) en eet ik gauw teveel.
Oud 30-11-2018, 12:39
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
bij mij is het alternatief voor sporten vaak op de bank zitten met eten, en dan is sport wel heel verstandig
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Oud 04-01-2019, 12:42
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Vandaag eerste rondje gefietst van het nieuwe jaar ging ondanks alle extra kgs en een maand stilzitten nog best aardig! Alleen beetje jammer dat strava halverwege uitviel en 't dusdanig koud is dat m'n tenen ijsklontjes waren.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 04-01-2019, 12:56
Verwijderd
Citaat:
Vandaag eerste rondje gefietst van het nieuwe jaar ging ondanks alle extra kgs en een maand stilzitten nog best aardig! Alleen beetje jammer dat strava halverwege uitviel en 't dusdanig koud is dat m'n tenen ijsklontjes waren.
Tijd voor een sporthorloge!
Oud 04-01-2019, 13:01
Verwijderd
Of een Garmin voor op de fiets zodat ze ook vooraf routes kan maken en zo
Oud 04-01-2019, 13:13
Verwijderd
Ik ga ook het verloren gewicht weer terug trainen. Ben benieuwd.
Oud 04-01-2019, 13:26
Verwijderd
Citaat:
Of een Garmin voor op de fiets zodat ze ook vooraf routes kan maken en zo
Mja maar met een edge om je arm hardlopen is ook weer zo kut. Het wordt tijd dat ze een gps-horloge met echte navigatie gaan maken.
Oud 04-01-2019, 13:27
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Citaat:
Of een Garmin voor op de fiets zodat ze ook vooraf routes kan maken en zo
Een verlaat kerstcadeau
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 04-01-2019, 13:30
Verwijderd
Ik heb sinds mijn bergavontuur nog niet gesport, was behoorlijk verkouden en gesloopt en één teen is niet helemaal ongeschonden uit de strijd gekomen. Maar vanmiddag weer even spinnen en morgen misschien een crossje als progressieve duurloop.

Ik zit erover te denken om in Paris een boulder abonnement te nemen naast het lopen..
Oud 04-01-2019, 13:49
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb drie dagen geskied en een wandeling gemaakt van vijf uur in Oostenrijk. Gisteren gesport bij de fysio en morgen ga ik weer roeien.

Helaas ook niet ongeschonden teruggekomen van de wintersport. Mijn heup en enkel doen weer pijn. Maandag weer naar de fysio.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 04-01-2019, 14:38
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Ik ben weer begonnen met een regime zonder smoesjes. Gewoon twee keer in de week gaan, liever nog drie. Wil er eind maart natuurlijk wel een beetje flex uitzien op het Indiaase strand!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 04-01-2019, 14:58
Verwijderd
Citaat:
Een verlaat kerstcadeau
In plaats van eten bij Novo?
Oud 04-01-2019, 17:04
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Citaat:
In plaats van eten bij Novo?
Neen
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 04-01-2019, 17:09
Verwijderd
Citaat:
In plaats van eten bij Novo?
NAAST domme koe.
Oud 04-01-2019, 18:59
Verwijderd
Citaat:
Ik ga ook het verloren gewicht weer terug trainen. Ben benieuwd.
Geen sinecure
Oud 05-01-2019, 17:15
Verwijderd
Vandaag gefietst, niet zo leuk in de winter maar ook niet zo koud als ik van tevoren vreesde Ik wou dat hier bergen waren om warm te blijven.
Oud 05-01-2019, 17:24
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Het was echt kouder dan verwacht vanmorgen. Ik heb nog heel lang koude voeten, bovenbenen en billen gehad na het roeien.

We hebben nog een goede daad verricht. Een boot die ongeslagen was naar onze vereniging gesleept met onze boot.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 05-01-2019, 17:41
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Vanmorgen weer hardgelopen met mijn vaste hardloopbuddy, super fijn!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 08-01-2019, 13:49
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Dacht een gaatje op buienradar te zien dus stukje gaan fietsen zeiknat geregend maar het was wel heel fijn. Nu in bad.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 10-01-2019, 14:32
Verwijderd


Leuk dat deze topic zo goed loopt.

OT: Nog steeds zwaar pffff, maar ooit kom ik weer terug op mijn oude niveau.
Oud 10-01-2019, 20:16
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ging vanavond sporten maar ben duidelijk niet fit mijn vriend is ziek, denk dat het mij ook te pakken heeft.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 16-01-2019, 13:36
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik heb voor het eerst sinds 3 maanden ofzo weer hardgelopen en dat voelt echt goed! Ik wil proberen echt weer rustig op te bouwen nu
Oud 28-01-2019, 20:29
Verwijderd
Citaat:
Ik ga ook het verloren gewicht weer terug trainen. Ben benieuwd.
Omg ik word weer lekker afgetraind en droog.
Oud 28-01-2019, 20:37
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
1-0 winst tegen Ajax in de competitie (voor amateurs) dus nu staan we bovenaan in de league!
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 29-01-2019, 08:43
Verwijderd
Citaat:
1-0 winst tegen Ajax in de competitie (voor amateurs) dus nu staan we bovenaan in de league!
Mooi! Goed gedaan. Welke klasse spelen jullie?
Oud 17-02-2019, 13:55
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Net even lekker een uur keihard beuken, zodat het zweet van je gezicht druipt als je aan 't planken bent en daarna een kwartier geleide meditatie. Zo lekker.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 17-02-2019, 14:35
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik mag nog niet roeien nadat ik weer heel erg ziek geweest ben

Gisteren wel even een rondje gefietst (10 km) op de ebike.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 20-02-2019, 11:13
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Net met een (veel meer ervaren) vriendinnetje hoogtemeters gaan oefenen één heuvel was echt te steil :') rest was best wel goed te doen 40 km 360 hoogtemeters, dus niet erg bijzonder maar voor mij wel.
__________________
Wie/Wat is ertur?

Laatst gewijzigd op 20-02-2019 om 11:20.
Oud 20-02-2019, 11:18
Verwijderd
Goed bezig
Oud 20-02-2019, 11:32
Verwijderd
Fietsen in Limburg 😍 mag ik een keer een dagje op trainingsstage meegaan met jullie?

Hier vooral lastig om hardlooproutes en tijdstippen te vinden waar je niet struikelt over de mensen..
Oud 20-02-2019, 11:35
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Ja zo mooi net het buitenland! Van mij mag je, maar denk dat je me er zo uitfietst. Ben aan het oefenen voor Frankrijk, wil met ertur op fiets vakantie door de Provence en met die vriendin door de vogezen. Moet je ook omhoog kunnen fietsen

Ah ja, heel vroeg of heel laat rennen dus? 😬
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 20-02-2019, 11:37
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Spits is eraf met een gebroken enkel tijdens gym😭
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 20-02-2019, 11:39
Verwijderd
Citaat:
Ja zo mooi net het buitenland! Van mij mag je, maar denk dat je me er zo uitfietst. Ben aan het oefenen voor Frankrijk, wil met ertur op fiets vakantie door de Provence en met die vriendin door de vogezen. Moet je ook omhoog kunnen fietsen

Ah ja, heel vroeg of heel laat rennen dus? 😬
Ik fiets de komende 4 maanden geen meter waarschijnlijk dus dat scheelt weer 😜 en ik houd van rustig fietsen.
Heb je wel genoeg versnellingen? In principe zijn de meeste bergen wel te beklimmen toch, gaat soms alleen heel langzaam 😉

En ja in het weekend zeker heel vroeg. Doordeweeks kan ik gelukkig vanuit kantoor in de lunchpauze naar de atletiekbaan of een groot park!

Laatst gewijzigd op 20-02-2019 om 11:45.
Oud 20-02-2019, 13:01
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Ja maar wil er inderdaad wat meer snelheid in trainen, en gewoon wat meer conditie
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 20-02-2019, 17:10
Verwijderd
Goed bezig allemaal.
Oud 20-02-2019, 21:37
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik had zo'n hardloop reflectiehesje gehaald en die heb ik vnv uitgeprobeerd. Ik wil proberen om nu echt weer om de dag te gaan sporten
Oud 22-02-2019, 10:55
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
In m'n eentje veertig km de eerste vijftien dacht ik dat 't een zeer slecht idee was, maar het ging super goed
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 23-02-2019, 12:24
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Twee keer tien minuten op de ergometer, het begin is er weer
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 23-02-2019, 23:14
Verwijderd
Ik heb vanochtend 17km gerend en vanavond geboulderd Denk dat ik het boulderen hier vaker ga doen in Parijs, is wel een leuke avondbesteding en ik ben er nog niet goed in dus leuke uitdaging!
Oud 28-02-2019, 11:51
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Gisteren veel wijn en vanochtend fiets afspraak :') ging uiteindelijk wel lekker, 35 km en nog even in de zon op terras gezeten en een stukje vlaai gegeten. Voel me nu weer kiplekker en eerste keer met allebei m'n fiets buddies! Gaan eind augustus waarschijnlijk lang weekend naar de Vogezen fietsen met z'n drieën
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 03-03-2019, 21:39
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik denk dat ik te fanatiek/enthousiast geweest ben.. sinds vorig weekend al zere benen. Wel vanmiddag nog een uurtje badminton gespeelt
Oud 03-03-2019, 22:05
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Joepie!! 3 uur heenreis met de muziekvereniging, daarna 2,5 uur optocht, en dan weer lekkere terugreis
Ik heb 2 hele mooie blaren op mijn voet
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Spam
sextinction
52 27-03-2004 12:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:08.