Oud 20-11-2003, 16:44
Lovertjuh
Avatar van Lovertjuh
Lovertjuh is offline
Ik heb eigenlijk een beetje een probleem, ik maak het probleem vast groter dan het is maar that's just the way i am....
Dat komt min of meer door me verleden.

Het probleem is: Me vriend is sinds kort verhuisd naar "klimmen" (omg maastricht/heerle)
Ik woon in belgië, Hamont. (omg eindhoven/weert)
Hij werkt bij air service limburg en steekt heel veel tijd in zijn werk. (vliegen)
Hij heeft dus vaak geen tijd voor mij en zijn werk is ook echt belangrijker.*dit wist ik overigens al int begin van onze relatie*
En heeft ie een keer tijd moet er zonodig weer een vlucht gedaan worden waar ie JA op zegt, en onze dag dat we mekaar zouden zien maar weer uitgesteld word.
Nou zie ik hem wel eens savonds maar ja dan ga ik naar maastricht met de trein (10 euro! voor da ff) en dan smorgens vroeg weer terug, dan voel ik me echt kut!!
Ik vind dit echt niet leuk en zit er ook erg mee ik kan daar ook niet alleen thuis zitten omdat die mensen waarbij hij huurt daar problemen van maken....

We hebben 1,5 jaar met mekaar en ik kan hem echt niet zomaar aan de kant zetten omdat ik teveel van hem hou maar tegenwoordig hebben we alleen maar ruzie
Wat moet ik doen als ik hem maar 2/3 avonden per week zie en niet eens de weekend omdat meneer moet/WIL werken.
PLEASE HELP ME!!
__________________
Maybe I'm a liar but all I really know,is your the only reason I'm trying!!

Laatst gewijzigd op 20-11-2003 om 16:56.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-11-2003, 16:48
Verwijderd
je zou zijn gedrag is kunnen spiegelen, dus als hij langskomt zeggen dat je zelf moet werken ofzo.

of gewoon en goed gesprek
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 16:49
Gantboy86
Avatar van Gantboy86
Gantboy86 is offline
meschien heeft je vriend geen tijd voor een meisje in ze leven praat er anders gewoon een keer over en als jij je kut voelt dan zit er toch ook niet iets goed met jouwe ik bedoel als je zo iets hebt met iemand ben je blij en jah het is kut als je elkaar niet vaak ziet maar toch... ik zouh er eens goed met hem over praaten en zeggen wat jij wilt want uit jouwe teks komt uit wat hij wilt gebeurt en wat jij wilt niet greez moi
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 16:49
Lovertjuh
Avatar van Lovertjuh
Lovertjuh is offline
Praten hebben we al gedaan HEEL VAAK, maar hij zegt dan dat ik dat van te voren wist....
Hij lult mij dr altijd onder
En ik mag ut ook niet uitmaken ofja niet dat we dat willen maar ik bedoel maar als ik dat zeg van je hebt geen tijd voor een meisje dan lult ie me dr nog onder, t probleem is hij weet ut altijd zo te brengen dat hij HOE dan ook gelijk heeft. SERIEUS
__________________
Maybe I'm a liar but all I really know,is your the only reason I'm trying!!

Laatst gewijzigd op 20-11-2003 om 16:51.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 18:43
Gantboy86
Avatar van Gantboy86
Gantboy86 is offline
dan zit er iets niet goed bij jullie sorry maar het is gewoon zo..
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 08:29
Lovertjuh
Avatar van Lovertjuh
Lovertjuh is offline
Citaat:
Gantboy86 schreef op 20-11-2003 @ 19:43:
dan zit er iets niet goed bij jullie sorry maar het is gewoon zo..
yeah i think youre right.
Maar ik kan hem nie laten gaan, hij mij ook nie...
Hij heeft dat niet door wat ie met me doet. *mannen??sucht*
__________________
Maybe I'm a liar but all I really know,is your the only reason I'm trying!!
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 08:50
maanmeisje17
Avatar van maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
heb je het hem wel eens verteld dat jij je hier heel erg kut door voelt? Zo ja,, en het boeit hem niet dan zit er inderdaad iets mis..
Zo nee, zou ik maar heel snel een goed gesprek met hem voeren
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 09:50
Verwijderd
ik zou het er met hem over hebben, want dit lijkt me inderdaad niet zo gezellig. En die ruzies enzo ook niet, misschien ligt er nog iets anders bij, en moeten jullie eens goed met mekaar praten.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 10:13
Verwijderd
ik ken dat soort mensen die het zo weten te draaien dat zij gelijk hebben, zorg er voor dat je echt sterk in je schoenen staat en zeker van jezelf bent en vertel hem dan de waarheid...mocht je echt bang zijn dat jij er weer onderlult (vertel hem dat ook, en dat je dat niet leuk vind) loop dan gewoon weg als je heb gezegd wat je wil zeggen...misschien ziet hij dan in dat hij moet veranderen als hij jou niet kwijt wil...

want na ervoor te zorgen dat je wat met elkaar hebt moet je ook blijven werken aan de relatie zodat het aan blijft. en dat gaat met geven maar ook met nemen...als hij jou gevoelens niet respecteerd moet je je eens serieus afvragen of het die relatie wel waard is
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 10:37
Gantboy86
Avatar van Gantboy86
Gantboy86 is offline
praat en als er dan nog niets uit komt zit er niets anders op dan elkaar laten gaan hard maar waar geen hand vol maar een land vol meid!!! trouwens licht niet altijd aan de mannen vaak krijgen ze de schuld er van jah maar het meestal nog is het is het aan alle twee de kant want jij wist dat het zo ging worden en toch ga je de strijd aan best dom want als je hem toch zo goed kende toen had je kunnen weten dat die niet omde praaten valt duzz jah dan krijg je het weer wie zijn bil brand moet op zijn blaar zitten of speel nooit met vuur het want altijd van je....

ik hoop dat je er wat van leert greez moi
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 11:40
Lovertjuh
Avatar van Lovertjuh
Lovertjuh is offline
hmmm al die dinge die hier staan heb ik al gedaan of iets dergelijks.
Ik denk dat ik het niet helemaal ken uitleggen...
Miss dat je ut zelf mee moet maken.
Hij weet dat ik ermee zit, hij weet dat ik vind dat hij me dr altijd onder lult.
Ik ben niet iemand die zijn bek houd IK PRAAT, alleen we weten het niet meer.
Omdat we zo weinig tijd voor mekaar hadden leek het me miss beter om samen te wonen, maar daar krijgt ie het benauwd van zegt ie
Maar dat lag niet aan mij *zei ie tenminste* waarschijnlijk heeft hij in zijn jeugd te weinig vrijheid gehad.
En ik zit met de sjit....
Ut probleem is ook, we hebben alleen ruzie als we nie bij mekaar zijn.
Als we wel bij mekaar zijn is dr nix aan de hand
__________________
Maybe I'm a liar but all I really know,is your the only reason I'm trying!!

Laatst gewijzigd op 21-11-2003 om 11:43.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 11:43
miro
Avatar van miro
miro is offline
Tis denk ik gewoon iets wat je moet accepteren of niet. Hij is nou eenmaal zo en jij bent blijkbaar iemand die haar partner gewoon zo vaak mogelijk wil zien en bij hem wil zijn. Dat zijn 2 dingen die niet samen werken. Het is denk ik een kwestie van compromissen of keuzes maken. Wat jij dan doet is je eigen keus maar t wel iets wat waarschijnlijk altijd zo blijft.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 18:44
Fallon
Avatar van Fallon
Fallon is offline
Ik ken het verhaal wel, aangezien we het er al vaker over hebben gehad.
Maar ik denk ook dat het een beetje botst bij jullie. Ik ken jou best goed en M een beetje, maar genoeg om te weten dat jullie aardig veel verschillen.
Jij bent een heel afhankelijk persoon (niks mis mee overigens) en het liefst doe je gewoon alles met hem.
M is een persoon die wat meer vrijheid en ruimte in zijn leven nodig heeft om te ademen. En soms krijgt die het gewoon erg benauwd van de situatie.
En ik moet eerlijk zeggen dat je af en toe best kan doordrammen over iets haha.
Ik denk dat jullie allebei eens naar jezelf moeten kijken, en dan kijken wat naar je eigen eigenschappen.
En dan kijken waarin je elkaar tegemoet kunt komen, zoek een tussenweg...
Want jij wil je zin maar hij ook, maar je kunt ook een weg ertussen pakken.
Geef hem wat meer ruimte, maar zeg hem dan ook iets meer aandacht aan jou te geven.
Dan werken jullie er allebei aan en komt het niet van 1 kant.
Want van 1 kant werkt het niet......
Succes meis, enne je weet het je kunt altijd bij me terecht.
__________________
<<<Pain is temporary, pride is forever...>>>
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wat moet ik doen?
Jan159
9 16-05-2013 22:05
Psychologie Wat moet ik doen?
Verwijderd
12 08-02-2005 07:56
Liefde & Relatie Help wat moet ik doen?? Me Lerares Smst me terug!! Hopeloos Verlieft
Bi_Anoniem
11 13-12-2004 11:28
Liefde & Relatie ´ruzietjes´ met mijn vriend, wat moet ik doen?
proof of life
30 06-08-2004 15:11
Liefde & Relatie Wat moet ik doen? (heel verhaal sorry toch bedankt als je het lezen wilt)
HipHopSter
9 17-10-2003 12:24
Psychologie Help. ik zit klem. wat moet ik doen?
Snow White
10 20-10-2002 12:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:47.