Oud 21-03-2017, 21:19
Wiss
Wiss is offline
Hallo,

Ik ben 21 jaar oud, woon in het buitenland, en moet dit jaar de Nederlandse eindexamens in wiskunde b, natuurkunde en scheikunde (in het Engels) afleggen zodat ik in Nederland aan de universiteit kan studeren. Hiervoor moet ik zelfstandig leren.
Het enige probleem is dat ik nergens het lesmateriaal kan vinden voor deze 3 vakken.

Zelf dacht ik eraan om samenvattingen te lezen (aangezien ik de inhoud van deze 3 vakken al ken op VWO niveau) en dan daarna oude tentamens maken zodat ik gewend raak aan de soort vragen dat ze stellen.

Zijn samenvattingen een goeie manier om de inhoud van het lesmateriaal te kennen?
Weten jullie waar ik online en gratis de meeste nauwkeurige en gedetailleerde samenvattingen kan vinden, en evt. ook het lesmateriaal?
De taal (Engels of Nederlands) van deze samenvattingen/lesmateriaal is niet belangerijk.

Erg bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-03-2017, 21:24
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Je kan examenbundels en/of samengevat kopen (bijvoorbeeld bij bol ). Online kan je vast ook oude eindexamens vinden om mee te oefenen. Je kan natuurlijk ook online boeken aanschaffen van de vakken die je moet leren, voor wiskunde is Getal en Ruimte een veel gebruikte methode, voor natuurkunde en scheikunde zou je even moeten googlen. Van Dijk en Iddink zijn boekleveranciers voor middelbare scholen, daar zou je ook eens kunnen kijken wat ze aanbieden.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 21-03-2017, 21:37
Wiss
Wiss is offline
Is het ook mogelijk om de online versie van deze boeken te krijgen? Ik kan geen boeken bestellen en af laten leveren aangezien ik ver van Nederland woon.

Zijn er geen gratis pdf formaten van boeken?
Met citaat reageren
Oud 21-03-2017, 21:53
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Misschien kan je ze ook als ebook kopen, dan moet je ff zelf zoeken op de titels die je zou willen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 21-03-2017, 22:13
Jon
Avatar van Jon
Jon is offline
Je zou hier kunnen kijken. Digitale samenvattingen van examenstof. Ik heb een kortingscode voor je als je interesse hebt.
__________________
Wer nicht fragt bleibt dumm.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2017, 18:56
Helpmijslagen
Helpmijslagen is offline
Of je volgt een examentraining; dan wordt je klaargestoomd voor elk vak waarbij je ook leert aan de hand van samenvattingen maar ook een heleboel oude examenopgaves.

Laatst gewijzigd op 30-04-2017 om 19:35. Reden: Reclame verwijderd
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:51.