Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-12-2003, 22:31
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
is dat niet aardig om te doen, wat de leden ervan vonden? If zie ik een topic over het hoofd? 8)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-12-2003, 11:54
NN
NN is offline
Geen idee of dit een aardig idee is, lijkt me toch meer een keuze voor de organisatoren.

Ik vind deze discussies in ieder geval erg leuk. Het verzandt gelukkig niet zo snel als een emotionele allochtonen vs. autochtonen-discussie of zo zoals op A&N/N&A zo vaak gebeurt. Ook doen de meeste mensen naar mijn mening wel hun best om inhoudelijk mee te doen, niet te veel 'BARON-reacties'.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 12:12
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Interessant interessant, voordat ik er verder op inga verplaats ik em wel ff naar BZ.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 13:07
Verwijderd
Mag ik vragen wat jullie precies bedoelen met een evaluatieproject?
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 13:24
alpha
Avatar van alpha
alpha is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 10-12-2003 @ 14:07:
Mag ik vragen wat jullie precies bedoelen met een evaluatieproject?
Het gaat hier over het Jongerenkabinet vs. Keer het Tij
__________________
I like to say what I want to say
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 13:39
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Sorry, mijn fout had ik idd even uit moeten leggen. Het gaat dus om een evaluatie van het project KHT vs JK.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 20:25
Tampert
Avatar van Tampert
Tampert is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 10-12-2003 @ 14:39:
Sorry, mijn fout had ik idd even uit moeten leggen. Het gaat dus om een evaluatie van het project KHT vs JK.
Dan is dat vanaf nu ook de titel van deze topic.
__________________
NIZ| tegenpartij|Kriminalpolizei!!|De hele mikmak| Dank voor die bloemen
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 21:03
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Mislukt.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 21:17
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 10-12-2003 @ 22:03:
Mislukt.
Je zegt zelf dat je maar één topic hebt gelezen, hoe kan je dan in godsnaam tot deze (geweldige onderbouwde) conclusie komen?
Met citaat reageren
Oud 10-12-2003, 21:28
Verwijderd
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 10-12-2003 @ 22:03:
Mislukt.
Ik denk dat je zonder onderbouwing niet echt geloofd wordt.

Ontopic: ik moet eerlijk toegeven dat ik er niet veel van gelezen heb, dus ik vel er geen oordeel over, maar ik vond het wel een ontzettend leuk initiatief. Ik heb alleen nooit zo'n mening over politiek en aanverwante zaken.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2003, 10:16
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 10-12-2003 @ 22:03:
Mislukt.
Omdat niemand het met je eens is?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 11-12-2003, 10:30
Verwijderd
ik vind het een leuk initiatief....

alleen jammer dat de posts en topics altijd zo lang zijn...dat stimuleert mij niet echt om mee te doen...of ik ben gewoon lui
Met citaat reageren
Oud 11-12-2003, 20:57
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
heb soms hetzelfde als maria, teveel tekst.

Discussieren over meer ethische zaken, zonder perse honderden boeken informatie nodig te hebben is imo wat leuker.

Maar ik vond het te dubbelop met N&A, dus niet goed genoeg om er uberhaupt een project aan te wijten. IDee is leuk, onderwerp wat minder.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2003, 23:26
Verwijderd
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 10-12-2003 @ 22:03:
Mislukt.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2003, 02:43
Remqo
Avatar van Remqo
Remqo is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 10-12-2003 @ 22:03:
Mislukt.
is het volgens jou mislukt, omdat jij er niets aan vindt?
Met citaat reageren
Oud 12-12-2003, 15:19
Devotee
Avatar van Devotee
Devotee is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 10-12-2003 @ 22:03:
Mislukt.
nee, een beetje rommelig en ik geloof dat niet iedereen het gevoel heeft dat er naar hun wordt geluisterd, maar elke begin is moeilijk... en FA moet gewoon niet zeuren... bij discussies is er altijd iemand die wel gelijk heeft, nou nog voor zorgen dat jij het wordt...
__________________
I'm not alone cause the TV's on, yeah! I'm not crazy cause I take the right pills everyday
Met citaat reageren
Oud 12-12-2003, 15:24
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 10-12-2003 @ 22:03:
Mislukt.
lekkere argumentatie

ikzelf vind achteraf dat het een beetje teveel op N&A lijkt, alleen dan met langere teksten. Een beetje overbodig dus, hoewel het voor een keertje vast wel leuk was (ik heb alleen af en toe topics bekeken, niet actief deelgenomen).
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2003, 15:36
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
als we nou allemaal ff FA citeren, geven we de aandacht die hij wil....
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-12-2003, 16:03
BBEM
BBEM is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 10-12-2003 @ 22:03:
Mislukt.
we vroegen niet wat jij was
__________________
/ 4AGE POWER \
Met citaat reageren
Oud 12-12-2003, 22:23
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Mensjes, laat die jongen nou. Gaat in dit topic niet om FA, gaat om jullie en jullie mening over het project. Laten we het daarop houden. Ik ben zeer benieuwd.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 16-12-2003, 16:36
Simon
Avatar van Simon
Simon is offline
Ik vind het gaaf dat we in drie weken dik 2000 reacties hebben geoogst, blijkbaar is er toch een behoefte naar zoiets dergelijks.

Bovendien is het weer eens wat anders, om discussies in een bepaalde vorm te gieten. Het werpt zijn vruchten ook af volgens mij, de discussies waren van een hoog niveau en er werd dus veeel gereageerd.

Organisatie-technisch kan er een eventuele volgende keer wel het een en ander verbeteren. Zo lijkt het me leuker om het kiezen van een winnaar volgende keer over te laten aan een deskundig persoon, dat was ook al het plan, maar is niet op tijd gelukt. Ook vond ik dat de neutrale discussiebegeleiding beter kon. Ik, maar ik weet dat ook van bijvoorbeeld Roxy, hebben er tijdens het project niet zoveel tijd in kunnen steken als we hadden gehoopt.
Hoe dan ook vond ik het allemaal erg leerzaam.
__________________
Dat internet heeft wel wat. twitter.com/scholieren of simon@scholieren.com
Met citaat reageren
Oud 16-12-2003, 17:01
Charlottetje
Avatar van Charlottetje
Charlottetje is offline
Onze computer heeft het behoorlijk zwaar gehad de laatste tijd. Vlak voor ik mijn "stelling moest verdedigen" deed onze computer het niet meer, die ik gelukkig 2 dagen later alsnog op had kunnen lappen, maar was daardoor erg laat. Toen kreeg ik het onverwacht druk waardoor ik weinig heb gepost. Vervolgens lag onze computer er een week uit, want dit keer niet zelf te repareren. Het idee was leuk, maar er is te veel geprobeerd een nabootsing te doen van de regering en oppositie, waardoor er dus mensen geweest zijn die vonden dat ik mijn mening wat aan moest passen. Erg jammer, maar het idee blijft goed al vind ik een "real-life" discussie leuker en beter!
__________________
ja, maar...
Met citaat reageren
Oud 16-12-2003, 17:05
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
hoe kan het ueberhaupt dat iemand met 99 posts paneerlid wordt?

Mis ik iets?
Met citaat reageren
Oud 16-12-2003, 17:18
Simon
Avatar van Simon
Simon is offline
Citaat:
Charlottetje schreef op 16-12-2003 @ 18:01:
Onze computer heeft het behoorlijk zwaar gehad de laatste tijd. Vlak voor ik mijn "stelling moest verdedigen" deed onze computer het niet meer, die ik gelukkig 2 dagen later alsnog op had kunnen lappen, maar was daardoor erg laat. Toen kreeg ik het onverwacht druk waardoor ik weinig heb gepost. Vervolgens lag onze computer er een week uit, want dit keer niet zelf te repareren. Het idee was leuk, maar er is te veel geprobeerd een nabootsing te doen van de regering en oppositie, waardoor er dus mensen geweest zijn die vonden dat ik mijn mening wat aan moest passen. Erg jammer, maar het idee blijft goed al vind ik een "real-life" discussie leuker en beter!
Ja, zoiets dacht ik al. Kutcomputers.

Citaat:
Fade of Light schreef op 16-12-2003 @ 18:05:
hoe kan het ueberhaupt dat iemand met 99 posts paneerlid wordt?

Mis ik iets?
Paneerlid is niemand geworden. Panellid wel.

We zijn op zoek gegaan naar panelleden buiten het forum om. We hebben dus organisaties als Keer het Tij, de JOVD, Jonge Democraten en CDJA opgebeld om te zoeken naar mensen die gelieerd waren aan deze organisatie.
Uiteindelijk is nare man ook panellid geworden, omdat op het laatste moment het zesde panellid niet kon.
__________________
Dat internet heeft wel wat. twitter.com/scholieren of simon@scholieren.com
Met citaat reageren
Oud 16-12-2003, 18:37
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Op zich wel geslaagd, de opzet om met stellingen te werken gaat mijns inziens stukken beter dan simpelweg een nieuwsonderwerp posten, zoals op A&N vaak gebeurt, krikt het niveau v/d discussie op
Voor de rest moet ik helaas zeggen dat ik te weinig tijd heb gehad de laatste tijd om echt veel tijd te steken in dit subforum
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-12-2003, 19:59
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Ook ik vond het een erg leuk project en vind het zeker voor herhaling vatbaar. Zoals Simon al zei heb ik zelf persoonlijk door allerlei dingen op organisatorisch gebied niet zo veel tijd in kunnen steken als ik zelf had gewild maar heb toch aardig wat gelezen zeker van de officiele stellingen. Ik vond de opzet leuk en goed, ik vond het niveau van de discussies erg goed en de sfeer was ook vrij relaxt maar altijd kritisch naar elkaars argumenten voor de panel en gewone leden!
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2003, 20:20
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Gelukkig heb ik er aardig wat tijd in kunnen steken en het meeste kunnen volgen. Daarom kan ik ook zeggen dat ik het een zeer geslaagd project vond. Natuurlijk zijn er voor een evt volgende keer wat verbeteringen nodig, maar voor een eerste keer vond ik het totaal niet slecht gaan. Sterker nog, het ging beter dan wij ooit hadden durven dromen!
Het niveau was hoger dan verwacht, de discussies liepen lekker en relaxed zonder al te veel gemier van mensen die anderen af willen zeiken op hun mening. Had minder moderatie nodig dan ik had verwacht.
Ik vind het zeer zeker ooit voor herhaling vatbaar!
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 16-12-2003, 20:26
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Ik moet zeggen, ik vond het beslist beter dan N&A normaal is, en het viel me überhaupt ook zeker mee wat niveau betreft. Het is nog geen D&D, maar ik vind het wel iets waar we blij over mogen zijn.
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 16-12-2003, 20:43
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Simon schreef op 16-12-2003 @ 18:18:
Paneerlid is niemand geworden. Panellid wel.
ik zette het niet voor niks tussen [i ] [/ i]

Citaat:
We zijn op zoek gegaan naar panelleden buiten het forum om. We hebben dus organisaties als Keer het Tij, de JOVD, Jonge Democraten en CDJA opgebeld om te zoeken naar mensen die gelieerd waren aan deze organisatie.
Uiteindelijk is nare man ook panellid geworden, omdat op het laatste moment het zesde panellid niet kon.
Ah op die manier, leuk
Met citaat reageren
Oud 16-12-2003, 21:21
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
ik heb in ieder geval nog nooit een forum gezien met zoveel slotjes
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Met citaat reageren
Oud 16-12-2003, 23:26
yliek
Avatar van yliek
yliek is offline
Ik heb het meeste gemist, dus van mij mag het nog eens
__________________
-->Please believe in me...<--
Met citaat reageren
Oud 17-12-2003, 08:23
miro
Avatar van miro
miro is offline
Ik vond t een leuk forum (hoewel ik vooral lezer was). Het is in principe hetzelfde idee als a&n maar t was gewoon leuker omdat mensen meer hun best deden, dr viel wat te winnen. Ik vond t er vaak wel een beetje rommelig uitzien.

Dus leuk forum, zo tussendoor maar voor vast zou het niet leuk zijn.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2003, 09:16
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Je moet imo dit project niet met N&A gaan vergelijken.
N&A haalt ook direct op het hart liggende onderwerpen aan die in dit project niet zo zeer naar voren komen.
Daar moet ook ergens een plaats voor zijn.

Het project is wat dat betreft geslaagd. Minder geslaagd vind ik dat steeds dezelfde mensen eraan meededen en dat sommige panelleden notabene weinig meededen (waarom zit je in een panel?).
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2003, 09:39
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 17-12-2003 @ 10:16:
(waarom zit je in een panel?).
Heb jij nooit dat je ergens enthousiast aan begint en er hartstikke hard voor wil werken maar je gewoon niet kan om wat voor reden dan ook?
Met citaat reageren
Oud 17-12-2003, 09:44
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
maria schreef op 17-12-2003 @ 10:39:
Heb jij nooit dat je ergens enthousiast aan begint en er hartstikke hard voor wil werken maar je gewoon niet kan om wat voor reden dan ook?
Nee.

Tenzij er plotseling iemand overlijd ofzo.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2003, 10:26
Verwijderd
andere mensen wel namelijk...

maar ja...shit happens...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-12-2003, 12:20
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
maria schreef op 17-12-2003 @ 11:26:
andere mensen wel namelijk...

maar ja...shit happens...
Ja, goed. Maar als je weet dat er misschien iets tussen zou komen, of als je weet dat dit bij jezelf vaak genoeg gebeurt: neem er dan afstand van.

t heeft weinig nut als je je voorneemt je fietsband te plakken en je legt alles klaar maar over een week heb je t nog niet gedaan.
Beetje irritant ook voor medebewoners.


Maar goed. Ik weet niet waarom de mensen die weinig gepost hebben, weinig gepost hebben - en ga hen daar dan ook niet op aanspreken, maar ik vind het wel jammer en had misschien - als het voorkomen had kunnen worden - voorkomen moeten zijn.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2003, 12:49
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Gatara schreef op 17-12-2003 @ 13:20:
Maar goed. Ik weet niet waarom de mensen die weinig gepost hebben, weinig gepost hebben - en ga hen daar dan ook niet op aanspreken, maar ik vind het wel jammer en had misschien - als het voorkomen had kunnen worden - voorkomen moeten zijn.
Als je het topic wel had doorgenomen had je van 1 persoon kunnen weten waarom die niet veel reageerde. En zo groot is het topic niet.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2003, 14:54
Rosalie
Rosalie is offline
Als een van de pannelleden...

Ik had graag wat meer meegepraat maar vond de discussies die ik gevoerd heb erg leuk.
De reacties op mijn stelling waren vaak heftig,...erg leuk. Dan is er teminste discussie.

Ik vond het een goed initiatief.
groet van rosalie
Met citaat reageren
Oud 17-12-2003, 17:32
WB_Oud
Avatar van WB_Oud
WB_Oud is offline
Ik vond het heel leuk, en ben van mening dat er een politiek forum standaard moet komen hier. En dan bedoel ik niet zoals met A&N, wat te veel om actualiteiten draait, maar echt puur politiek zoals dit project.

Het idee om kaderleden te vragen vind ik persoonlijk wat minder geslaagd. In plaats van deze discussieleiders vind ik dat leden heel goed zelf een stelling kunnen plaatsen en verdedigen. Dit moet meer vrijheid hebben bovendien, met als enige regels dat er een stelling moet worden geplaatst met de eigen mening erbij. Twee of drie fb's hoeven alleen op te letten of het niet uit de hand loopt of offtopic gaat, veel beheerwerk is er dus niet nodig. Dit zal denk ik een goede toevoeging zijn aan het forum en wel degelijk erg anders zijn dan A&N.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2003, 23:50
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 17-12-2003 @ 13:49:
Als je het topic wel had doorgenomen had je van 1 persoon kunnen weten waarom die niet veel reageerde. En zo groot is het topic niet.
het waren er meer dan 1
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2003, 08:50
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
leuk

vaker doen zoiets
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 19-12-2003, 09:37
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Gatara schreef op 18-12-2003 @ 00:50:
het waren er meer dan 1
Nou en. Dit is allemaal achteraf gelul. Misschien hadden mensen van de organisatie toen het project nog liep moeten informeren, maar achteraf gaan klagen en zeggen dat jij dat nooooit zou doen (misschien is het forum jouw leven, maar voor mij gaan real life dingen toch echt voor) is compleet nutteloos.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2003, 13:39
Charlottetje
Avatar van Charlottetje
Charlottetje is offline
[QUOTE]Simon schreef op 16-12-2003 @ 18:18:
Ja, zoiets dacht ik al. Kutcomputers.

Super dat je zo "meeleeft"!!!

Gatara: sorry dat ik zo weinig gereageerd heb, maar volgens mij was mijn uitleg daarover wel duidelijk! Sorry, computers begeven het soms nou eenmaal. Als dit project 2 weken later was begonnen had ik er ook niet aan meegedaan, omdat ik dan inderdaad te weinig tijd ervoor zou hebben gehad.

Project zeker voor herhaling vatbaar! Ik hoop dat ik de volgende keer een fatsoenlijke computer tot mijn beschikking heb en ook nog eens tijd kan vinden om me ook in de discussies te mengen (ik neem aan dat jullie dan andere mensen zoeken...?), want het is een leuk initiatief!
__________________
ja, maar...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:14.