Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-07-2008, 20:49
Dsj
Dsj is offline
Hallo allemaal,

ik ga binnenkort op kamers wonen en dan verhuist mijn laptopje uiteraard mee. Nu is het zo dat mijn verzekeraar schade en/of diefstal alleen dekt in mijn kamer. Daarom zit ik eraan te denken om mn laptop daarnaast nog te verzekeren. Bij mijn huidige verzekeraar is dat niet mogelijk. Is er iemand die weet of het überhaupt wel slim is om een laptop te verzekeren en zo ja, waar dat kan? Op internet heb ik al een paar instanties gevonden, maar geen van allen waren mij bekend, dus als iemand zijn ervaringen wil delen, graag!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-07-2008, 05:42
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Je hebt inderdaad verschillende verzekeringen:
-inboedelverzekering (dekt alleen in huis)
-reisverzekering (dekt alleen buitenshuis als je op vakantie bent, dus een betalende overnachting)
-kostbaarhedenverzekering (dekt alles buitenshuis)

Zoek daar eens op, zou ik zeggen. De meeste verzekeraars bieden zo'n verzekering aan. Ik heb zelf bij ABN amro een studentenpakket met WA, inboedel en doorlopende reisverzekering. Ook kan ik daar een kostbaarhedenverzekering afsluiten. Let wel op wat er nu exact gedekt wordt. Bij een reisverzekering is dat niet veel (max. €450 per audio/video apparatuur en max. €1150 in totaal).
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 09-07-2008, 08:06
Dsj
Dsj is offline
Citaat:
Je hebt inderdaad verschillende verzekeringen:
-inboedelverzekering (dekt alleen in huis)
-reisverzekering (dekt alleen buitenshuis als je op vakantie bent, dus een betalende overnachting)
-kostbaarhedenverzekering (dekt alles buitenshuis)

Zoek daar eens op, zou ik zeggen. De meeste verzekeraars bieden zo'n verzekering aan. Ik heb zelf bij ABN amro een studentenpakket met WA, inboedel en doorlopende reisverzekering. Ook kan ik daar een kostbaarhedenverzekering afsluiten. Let wel op wat er nu exact gedekt wordt. Bij een reisverzekering is dat niet veel (max. €450 per audio/video apparatuur en max. €1150 in totaal).
Dat is een goed idee, bedankt!! Ik ga gelijk even kijken
Met citaat reageren
Oud 09-07-2008, 10:09
Nobucta
Avatar van Nobucta
Nobucta is offline
Interpolis heeft een buitendedeurverzekering voor 84 euro per jaar. Ik weet alleen niet hoeveel ze per apparaat dekken.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2008, 10:23
Dsj
Dsj is offline
Citaat:
Interpolis heeft een buitendedeurverzekering voor 84 euro per jaar. Ik weet alleen niet hoeveel ze per apparaat dekken.
Ik heb ze vanmorgen een mailtje gestuurd over de kostbaarhedenverzekering. Dat kan volgens mij alleen in combinatie met een inboedelverzekering, dus dan zou een buiten de deur verzekering inderdaad handiger zijn. Maar even afwachten dus! In ieder geval bedankt
Met citaat reageren
Oud 09-07-2008, 19:15
Nobucta
Avatar van Nobucta
Nobucta is offline
Bij mij kon het inderdaad in combinatie met een inboedelverzekering, die is 30 euro per jaar.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Laptop kapot ( verzekering )
Taito997
12 10-06-2014 17:37
Werk, Geld & Recht bonnetje voor verzekering
dwight88
1 22-07-2008 15:07
Werk, Geld & Recht Hoe betaal je je studie?
gewoonmezelf
75 26-07-2006 15:01
Werk, Geld & Recht Laptop verzekeren
Acres
12 09-07-2006 20:13
Software & Hardware [Algemeen] Laptop verzekeren
klaartje101
15 23-09-2004 15:30


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:10.