Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-09-2002, 21:16
AllieG
AllieG is offline
Ok ik heb dus een probleempje en vroeg me af of er meer jongens zijn die hier ervaring mee hebben.

Ik heb op mijn voorhuid een rode plek zitten. Hij zit er nu al een tijdje soms is hij roder als anders, soms zie je hem zelfs helemaal niet. Soms wordt het erger en zwelt het een beetje op en wordt het roder. Volgens mij komt het omdat ik de huid beschadigt heb door eraan te krabben. Sinds kort is het ook droger en vervelt de huid.
Als ik het goed schoon houd en er niet aanzit wordt het minder. Ik merk ook dat het de dag na dat ik bij mijn vriendin heb geslapen het erger is (we doet het niet maar de rest wel, dus trekken en pijpen). Wanneer het roder is dan bijt het een beetje. Ik heb verder geen pijn bij het plassen.

Wie heeft hier ervaring mee? Is het iets om mee naar de dokter te gaan? Gaat het vanzelf over?
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 15:57
miro
Avatar van miro
miro is offline
Ja sorry hoor, aan jullie replies heeft ie wat...


Als ik jou was zou ik gewoon naar de dokter gaan dan heb je tenminste zekerheid..
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 19:26
Desp
Desp is offline
Je zegt zelf al dat het minder wordt wanneer je het wast en er gewoon afblijft, doe dat dan ook even een tijdje. Gaat vanzelf wel weg, gewoon beetje droog iets, heb ik ook wel eens op mijn arm ofzo... Goed verzorgen, als het niet beter wordt, even naar de dokter...
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 12:32
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
is gewoon een schrale plek. Een tijdje niet aan zitten en niet aan sexuele handelingen doen helpt.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 22:10
michieldewit
Avatar van michieldewit
michieldewit is offline
Een irritatie van de huid, waarschijnlijk het gevolg van een iets veronachtzaamde hygiëne. Goed schoonhouden en bij het plassen zoveel mogelijk voorkomen dat urineresten achterblijven. Gaat vanzelf wel weer over. Pas wel op dat het niet gaat ontsteken, want dan kun je met je leuter onder je arm naar oom dokter
Met citaat reageren
Oud 26-09-2002, 13:38
Snufje
Avatar van Snufje
Snufje is offline
Kom op zeg, wat reageren jullie nou kinderachtig zeg..! Ik heb de lompe reacties verwijderd, kom op, reageer even gewoon of reageer gewoon niet!

Maar to the point: Ik zou als ik jou was ff langs de dokter gaan, die kan je precies vertellen of het iets ernstigs is en hoe het op te lossen is.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2002, 14:34
SpiritX
Avatar van SpiritX
SpiritX is offline
Citaat:
Snufje schreef:
Kom op zeg, wat reageren jullie nou kinderachtig zeg..! Ik heb de lompe reacties verwijderd, kom op, reageer even gewoon of reageer gewoon niet!

Maar to the point: Ik zou als ik jou was ff langs de dokter gaan, die kan je precies vertellen of het iets ernstigs is en hoe het op te lossen is.
Wat een moderatie... Waarom is mijn reactie verwijderd? Ik suggereerde alleen dat het waarschijnlijk een schrale plek was, volgens mij niet eens met meer worden dan dat....
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Seksverhalen
Verwijderd
318 04-02-2013 14:43
Lichaam & Gezondheid rood plekje
jeromeke
6 31-12-2010 00:04
De Kantine Groot Moppentopic [1]
Negrotiator
82 16-01-2004 07:44
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 18:11
Huiswerkvragen: Exacte vakken Doping
juutje_17
8 06-04-2001 13:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:17.