Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-11-2001, 15:53
Verwijderd
Ik zit sinds 3 weken op huiswerkklas en 1 week geleden zat er een wijf achter me en die had wat op een blaadje geschreven en dat ging over mij en die gaf het aan een ander wijf.
Later gingen ze het doorkrassen en aan mij geven maar ik heb het niet bekeken.
Die dag erna gingen ze naar een ander lokaal voor huiswerkklas maar iedere keer als ik ze tegenkom zoals in de pauze en op de trap zitten een heel groepje wijven mijn naam te noemen en stomme opmerkingen te maken.

Ik weet hun namen niet maar als ik die te weten kom ga ik ff naar hun studiebegeleider want als ik ze zou gaan slaan dan krijg ik gedonder in plaats van hun.

Nou wil ik weten of er nog mensen zijn die een andere oplossing hebben, maar waardoor ik GEEN problemen krijg.
Please help me.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-11-2001, 16:35
elsbizkit
elsbizkit is offline
arrogante blikken helpen altijd, neus in de lucht en even gemeen en kleinerend lachen. is voor hun de lol er snel af. Je kunt ook in hun buurt luidop met een vriendin over hen gaan praten, ik zweer het je: het helpt perfect!
Met citaat reageren
Oud 20-11-2001, 20:22
Verwijderd
Ik zal het morgen uitproberen maar ik denk dat ik nog meer tips nodig heb om van die bitches af te komen.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2001, 08:52
bakk-ster
bakk-ster is offline
ga gewoon samen met een vreidnin van jouw het ff trug doen!!
owke ik weet wat jezelf nie leuk vind nie bij een ander mag doen maar het helpt meestal wel!
suc6
kizz mij
Met citaat reageren
Oud 21-11-2001, 17:43
Verwijderd
Ik heb het vandaag geprobeerd maar het maar weinig effect dus please nog meer tips.
Please help me!!!
Met citaat reageren
Oud 21-11-2001, 18:05
crazy_ ella
Avatar van crazy_ ella
crazy_ ella is offline
wat minder
tja probeer ze te negeren...
Met citaat reageren
Oud 21-11-2001, 18:51
shaddy
shaddy is offline
weet je wat jij moet doen je moet ze eens flink uit schelden en vragen waar dat op slaat gewoon recht uit naar ze toe gaan ik durf te wedden dat ze geen antwoord klaar hebben
Met citaat reageren
Oud 22-11-2001, 11:14
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
shaddy schreef:
weet je wat jij moet doen je moet ze eens flink uit schelden en vragen waar dat op slaat gewoon recht uit naar ze toe gaan ik durf te wedden dat ze geen antwoord klaar hebben
Neej juist niet, want dan word je juist uitgelachen, die reactie vinden ze meestal juist leuk. Negeren en vol zelfvertrouwen rond lopen werkt het beste, na een tijdje is het niet leuk meer voor ze en dan kappen ze, maar dus niet met een verlegen koppie en een rooie kop langs lopen ofzow... gewoon net doen alsof je ze niet ziet. En ondertussen denk je: ik verlaag me niet tot jullie niveau, mijn niveau ligt hoger. (lees: ik ben toch beter dus ik trek me nix van jullie aan)

__________________
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today
Met citaat reageren
Oud 22-11-2001, 15:03
Vos
Vos is offline
Als je nou eens begint om i.p.v. wijven/bitches,
meiden/meisjes te zeggen...

Kijk ze gewoon recht in de ogen...wordt niet rood...schut je paraplu uit recht voor hun neus (o sorry hoor, ik had niet door dat jullie hier zitten en dan een lekkere grote grijns op je gezicht trekken en weglopen...)..

Met citaat reageren
Oud 22-11-2001, 15:05
AviBoY
AviBoY is offline
Ik zou ze slaan!
Met citaat reageren
Oud 24-11-2001, 15:40
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Heb zoiets zelf ook meegemaakt.
Maar bij ons deden ze er niet zoveel aan, totdat ik naar de conrector stapte. Als er geen andere oplossing probeer dat dan maar, of negeer ze VOLKOMEN.
__________________
I like angles...to a certain degree.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2001, 19:16
Verwijderd
Het is opgelost!!!!
Mijn broer is naar ze toe gegaan en heeft ze heeeeel erg uitgescholden, dus als jij ook wordt gepest, vraag je grote broer of zus of ze naar ze toe wil gaan.
Als je die niet hebt, moet je gewoon uitzoeken wie die gasten zijn, in welke klas ze zitten en wie hun mentor\mentrix is.
Ga dan naar hun mentor\mentrix en vertel het verhaal, maar dan net een beetje erger.

In ieder geval; BEDANKT VOOR ALLE TIPS!!!!!!!

Groetjes,
Emma
Met citaat reageren
Oud 24-11-2001, 19:45
autodropje
Avatar van autodropje
autodropje is offline
Citaat:
emmy schreef:
Het is opgelost!!!!
Mijn broer is naar ze toe gegaan en heeft ze heeeeel erg uitgescholden, dus als jij ook wordt gepest, vraag je grote broer of zus of ze naar ze toe wil gaan.
Als je die niet hebt, moet je gewoon uitzoeken wie die gasten zijn, in welke klas ze zitten en wie hun mentor\mentrix is.
Ga dan naar hun mentor\mentrix en vertel het verhaal, maar dan net een beetje erger.

In ieder geval; BEDANKT VOOR ALLE TIPS!!!!!!!

Groetjes,
Emma
alleen jammergenoeg heeft niet iedereeen die een of wel een maar die wil niets doen

__________________
Praat niet over jezelf, dat doen wij wel als je weg bent|Ban de zuurkool uit de supermarkt!|waaromniet? *kusje*| Boomknuffelaar
Met citaat reageren
Oud 24-11-2001, 20:26
Verwijderd
autodropje schreef: alleen jammergenoeg heeft niet iedereeen die een of wel een maar die wil niets doen

Dan gebruik je toch de andere optie (=uitzoeken wie ze zijn enz.)



[Dit bericht is aangepast door emmy (24-11-2001).]
Met citaat reageren
Oud 06-12-2001, 21:10
Verwijderd
Het is weer begonnen hoor!!!
Gisterochtend zaten ze weer aan m'n kop te zeiken, ik heb ze een lekkere grote mond gegeven!!
Toen zeiden ze niks meer!
-xxx-
Met citaat reageren
Oud 10-12-2001, 14:51
Cute Angel
Cute Angel is offline
okeeeeeeej dan!
Met citaat reageren
Oud 10-12-2001, 15:08
Vos
Vos is offline
Citaat:
Mijn broer is naar ze toe gegaan en heeft ze heeeeel erg uitgescholden
De maatschappij dat ben jij
Wat is de volgende stap?? Gaat je broer ze dan in elkaar slaan??
Met citaat reageren
Oud 10-12-2001, 15:19
AviBoY
AviBoY is offline
Citaat:
Vos schreef:
De maatschappij dat ben jij
Wat is de volgende stap?? Gaat je broer ze dan in elkaar slaan??
JA!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Groepsverkrachtingen :s
Gatara
324 27-12-2004 19:46
Psychologie Diepongelukkig..
-Melody-
41 25-10-2004 17:37
Muziek (educatie topic) Balthasar Gerards Kommando
DeadNation
33 29-07-2004 20:55
Verhalen & Gedichten [verhaal] Tanja.
Vlooienband
47 12-10-2002 13:15
Psychologie *zucht* ben ik 'verslaafd'???
framboosje
26 09-10-2002 15:05
Verhalen & Gedichten QuaTro by Q-Wi-Q
Q-Wi-Q
3 06-08-2001 22:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:17.