Oud 01-02-2010, 23:03
Dice94
Dice94 is offline
Shit, ik ben echt ontzettend verliefd. Ik dacht dat ik nooit meer verliefd zou worden op een ander meisje van me school, dat ik iedereen ongeveer kende en dat geen meisje me heel erg interesseerde. Ik had het mis.

Op een feest een aantal maanden terug had ik het redelijk gezellig met een meisje daar, beetje dicht op elkaar dansen, complimentjes (van allebei de kanten) etc.
Ik merkte toen ik thuis was dat ik haar leuk vond, maar verder weinig meer van gekomen. Ook dom van mij, want ik heb een kans gemist, sinds ze later vroeg of ik mee ging naar een ander feest, ik ging niet omdat ik al naar een ander feest zou gaan. (Ik weet het, heel dom van me).

Nou ga ik sinds een tijdje ook met het broertje om, die gozer is even oud als ik en anderhalf jaar jonger dan zijn zus (oftewel zij is anderhalf jaar ouder dan ik). Mijn grootste passie is muziek, ik maak elke dag uren muziek, hij heeft dezelfde passie. Nu merkte ik dat zei ook heel erg van muziek hield en ook nog is er mee bezig was, ik had nog nooit mee gemaakt dat een meisje met dezelfde dingen bezig was als ik zelf. Nu heeft ze ook nog is de eigenschappen waar ik op let bij een meisje.

Oftewel, ik ben smoor verliefd. Maar ik zie dat ze aan het flirten is met een andere jongen, volgens mij waren ze ook al samen ergens naar toe geweest (vermoed ik).
Wat moet ik doen? Echt, ik heb nog nooit zo'n leuk meisje ontmoet, ik weet het, ik ben verliefd en dan denk je dat al snel maar ze heeft dezelfde interesses als ik!

Ik kan haar moeilijk vergeten, dat kan ik niet. Maar ik weet ook niet of er nog hoop voor me is, ik bedoel, ik ben jonger (waarschijnlijk zegt iedereen het van zichzelf, maar ik gedraag me ouder dan ik ben, bijna al mijn vrienden zijn ook 1 a 2 jaar ouder dan ik) ik durf haar niet zo snel aan te spreken en misschien vind ze zo'n andere jongen al leuk.

Wat moet ik doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-02-2010, 23:10
littlesora
littlesora is offline
heb je haar msn? zo niet vraag haar msn en dan zeg je gewoon via msn dat je haar heel erg leuk vind en dat je het gezellig vond die ene dag waarop jullie hadden gedanst.
het gesprek gaat vanzelf wel en binnekort hebben jullie een date. tenminste als alles goed gaat
Met citaat reageren
Oud 01-02-2010, 23:15
Dice94
Dice94 is offline
Citaat:
heb je haar msn? zo niet vraag haar msn en dan zeg je gewoon via msn dat je haar heel erg leuk vind en dat je het gezellig vond die ene dag waarop jullie hadden gedanst.
het gesprek gaat vanzelf wel en binnekort hebben jullie een date. tenminste als alles goed gaat
Maar toch, ze flirt nu met zo'n andere jongen, en dat van 'mij en haar' is toch alweer redelijk lang geleden, het is wel gebeurd, maar ik vind het eng om haar aan te spreken op msn. :$

Ik heb dat serieus nog nooit gehad, en ik vond het ook heel vaak raar dat een meisje me niet durfde aan te spreken omdat ze verliefd op me was, maar nu heb ik het zelfde, je zelfvertrouwen daalt enorm.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2010, 23:18
Jehebtmelief
Jehebtmelief is offline
Ik zou het gewoon zeggen, hoe moeilijk het ook is. Maar je laat - als ik het zo hoor - een kans liggen als je het niet duidelijk maakt!
Met citaat reageren
Oud 01-02-2010, 23:20
Verwijderd
Fuck die andere dude. Check haar 06 en begin met afspreken.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2010, 23:44
littlesora
littlesora is offline
ik wou net zeggen wat Reverend zegt. Je moet niet naar die andere jongen maar naar jou zelf.. het gaat niet om hem maar om jou dus ik zou echt wel met haar spreken op msn anders heb je er spijt van
Met citaat reageren
Oud 02-02-2010, 06:32
Dice94
Dice94 is offline
Citaat:
ik wou net zeggen wat Reverend zegt. Je moet niet naar die andere jongen maar naar jou zelf.. het gaat niet om hem maar om jou dus ik zou echt wel met haar spreken op msn anders heb je er spijt van
Haha zo heb ik er nog niet over na gedacht. Thanks! Ik ga wel met haar praten.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2010, 19:56
littlesora
littlesora is offline
Citaat:
Haha zo heb ik er nog niet over na gedacht. Thanks! Ik ga wel met haar praten.

geen dank hoor en succes ermee
Met citaat reageren
Oud 02-02-2010, 23:05
Dice94
Dice94 is offline
Citaat:
geen dank hoor en succes ermee
Hehe thanks, ze is nog niet online geweest. (dat is ze sowieso best weinig)
Op school zeg ik niet meer dan 'hoi' tegen haar sinds we elkaar alleen zien als we naar onze lessen moeten (en zij zit ook 2 klassen hoger, ik in 4havo, zij in 6vwo, het is een redelijk groot verschil op deze leeftijd).

Ik keek toevallig op haar hyves, en ik denk toch dat die jongen en zij al iets hebben.
Ze krabbelen de hele tijd naar elkaar, en ook redelijk wat geflirt.
Ik heb echt het gevoel alsof het geen zin heeft, dat er geen kans is sinds ze waarschijnlijk toch al iemand anders leuk vind. Aan de ene kant weet ik dat ik het altijd nog kan proberen maar aan de andere kant wordt ik er ook niet beter op als ik die berichtjes lees.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2010, 21:33
Loverboy2010
Loverboy2010 is offline
Probeer je over die berichtjes te zetten en vraag haar anders eens om by jou thuis eens wat muziek te kome make, aangezien ze dat graag doet. Dan weet je al snel als de gevoelens wederzyds zyn
Met citaat reageren
Oud 04-02-2010, 23:05
Dice94
Dice94 is offline
Citaat:
Probeer je over die berichtjes te zetten en vraag haar anders eens om by jou thuis eens wat muziek te kome make, aangezien ze dat graag doet. Dan weet je al snel als de gevoelens wederzyds zyn
Hehe ok ik zal toch maar een gokje wagen dan.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2010, 01:14
Verwijderd
Citaat:
Probeer je over die berichtjes te zetten en vraag haar anders eens om by jou thuis eens wat muziek te kome make, aangezien ze dat graag doet. Dan weet je al snel als de gevoelens wederzyds zyn
Oh god, kun je alsjeblieft ophouden met dat ge-y waar je gewoon ij kunt gebruiken? Ik erger me daar echt dood aan.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2010, 17:11
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Probeer die andere jongen even te vergeten, en doe wat je anders zou doen als hij helemaal niet in de picture was. Als ze je afwijst, weet je ook weer waar je staat. Zij weet daarentegen dan ook wat jij van haar vindt, heeft ze in ieder geval iets om over na te denken.
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Verliefd op een van mijn beste vrienden
Ellietje
7 16-09-2015 14:31
Liefde & Relatie Hopeloos verliefd?
fieldgar
21 06-01-2011 15:49
Liefde & Relatie Grootste leeftijdsverschil, volgens jullie
Juda[NL]
204 28-02-2006 08:17
Liefde & Relatie Hoe te zorgen dat je niet meer denkt aan "een vrouw ter scoren"
Verwijderd
30 10-05-2004 19:55
Liefde & Relatie verliefd.. niet?
load_harmony
7 25-03-2004 07:24
Verhalen & Gedichten Zelfgeschreven verhaal
Little Phoebe
11 12-08-2003 19:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:51.