Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-02-2010, 01:30
crawloftime
Avatar van crawloftime
crawloftime is offline
Goed, korter en bondiger dus. Er was in de zomervakantie een meisje die ik leuk vond en nu nog steeds leuk vind. Dat kwam dus door dat we gingen zoenen in een dronken bui op een feest, waar ze ook rond paradeerde in haar ondergoed voor haar vrienden, en naast mij had ze nog met 2 of 3 anderen gezoend. Na het grootste gedeelte de zomervakantie met mij doorgebracht te hebben ging ze een of andere gozer daten en we zagen elkaar steeds minder, ze had zelfs seks met hem gehad op hun tweede afspraakje. Ik vond dat ze zich nogal als een slet gedroeg en vond dat het geen nut meer had om nog wat bij haar te proberen dus ik liet ook minder van mij horen.

Uiteindelijk was zij tot de conclusie gekomen dat ik haar negeerde en dat ik irritant deed omdat ik haar dus minder aandacht gaf en ze had me op gegeven moment ook verwijdert op MSN en ik hoorde ook niks meer van haar. Opzich was ik over het algemeen wel chagrijniger naar haar toe omdat ik het toch klote vond dat ze ineens niks meer met mij te maken wou hebben (qua liefde dan, tenminste, ik denk dat zij in het begin wel op zo'n manier naar mijn keek, vrienden van mij vonden dit ook) en ineens smoorverliefd was op een andere kerel die ze maar een paar keer gezien had, maar voor iedere keer dat we ruzie kregen heb ik wel m'n excuses aangeboden.
Ik ben toch de confrontatie aangegaan en ze vertelde me dat ze dus het contact verbroken had om die reden. Ik was hier boos door en besloot om dan ook het contact van mijn kant volledig te verbreken.

Een maand later voegde zij mij weer toe en begon ze erover dat ze weer normaal met mij om wou gaan maar toch wou ze niet toegeven dat zij de gene was die een fout had gemaakt, zij vond dat het net zo veel aan mij lag als aan haar. Ze kwam ook met dingen als "doe een ander niet aan wat je niet wil dat zij jou aandoen", hierdoor werd ik nog bozer en was ik gewoon klaar met haar, heb toen ook nee gezegd en sindsdien geen contact meer met haar gehad. In de tussentijd had zij trouwens wel weer een nieuw vriendje aan de haak geslagen.
Toch verwacht zij mij over een tijdje weer te zien volgens een vriend van mij die haar in de bus gesproken had.

Maar ik weet dus niet of ik haar gewoon moet laten zitten. Aan de ene kant vind ik van wel en ik hoor ook van veel mensen dat zij er ook zo over denken, maar aan de andere kant ben ik nog steeds niet over haar heen en krijg ik haar dus niet uit m'n hoofd, waardoor het dus juist moeilijk is om haar uit m'n leven te bannen. Dat ben ik nu dus al een aantal maanden aan het doen en het valt niet mee, en ik weet van mezelf dat verliefdheden bij mij jaren kunnen duren. Aangezien ik veel "dichter bij haar stond", dan de andere meisjes die ik leuk heb gevonden, ben ik ook bang dat het daarom nog langer gaat duren voordat ik haar vergeten ben.

Bovendien zijn er steeds momenten geweest dat zij weer tijdelijk terug in beeld was, zoals toen ze na een maand weer contact met me zocht, of dat moment dat ik van vrienden hoorde dat ze me weer verwacht te zien over een tijdje. Door dit soort dingen blijft ze in m'n hoofd zitten. Net als ik denk dat ik steeds minder aan haar moet denken, komt ze weer volledig in beeld.

Ik heb geen idee waarom ik haar niet uit m'n hoofd krijg en waarom ik het zo moeilijk vind om gewoon nooit meer contact met haar te hebben, maar het is gewoon zo en ik word er gek van. Ik ben dus ook bang om de verkeerde keuze te maken.

Wat vinden jullie hier nou van?

Laatst gewijzigd op 14-02-2010 om 17:36.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-02-2010, 13:36
Verwijderd
Ik heb het verhaal helemaal gelezen en eerlijk gezegd vind ik dit nogal een no-brainer. Hier was niet zo'n heel verhaal voor nodig.

Let her rot.

Dit klinkt heel gemeen, maar wat heb je nou aan zo iemand? Volgens mij wil ze alleen maar aandacht van jou wanneer ze dit niet van anderen krijgt, want ze laat je meteen vallen als ze ergens anders door afgeleid is. En als haar gedrag echt zo wispelturig en irritant is, dan heb jij daar ook niets aan.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2010, 13:40
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Dit verhaal behoeft niet de details die je erin hebt verwerkt. Please maak het korter, bondiger en helderder. Dan zul je meer advies krijgen en het is daarbij ook handiger voor jezelf omdat je dan ziet waar het werkelijk om gaat.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2010, 14:49
Verwijderd
Ik heb toch maar het hele verhaal gelezen. En ik vraag me af waarom je je druk maakt over zo'n wispelturig kind.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2010, 15:24
crawloftime
Avatar van crawloftime
crawloftime is offline
Citaat:
Dit verhaal behoeft niet de details die je erin hebt verwerkt. Please maak het korter, bondiger en helderder. Dan zul je meer advies krijgen en het is daarbij ook handiger voor jezelf omdat je dan ziet waar het werkelijk om gaat.
OK, ik heb het verhaal korter gemaakt. Ik heb ook de meeste details weggelaten, daar hadden jullie inderdaad vrij weinig aan.

Citaat:
Ik heb het verhaal helemaal gelezen en eerlijk gezegd vind ik dit nogal een no-brainer. Hier was niet zo'n heel verhaal voor nodig.

Let her rot.

Dit klinkt heel gemeen, maar wat heb je nou aan zo iemand? Volgens mij wil ze alleen maar aandacht van jou wanneer ze dit niet van anderen krijgt, want ze laat je meteen vallen als ze ergens anders door afgeleid is. En als haar gedrag echt zo wispelturig en irritant is, dan heb jij daar ook niets aan.
Je hebt ook wel gelijk en dat zie ik ook wel, en ik hoor hetzelfde van meerdere mensen, maar zolang zij in mijn hoofd blijft spoken is het ongelofelijk moeilijk om haar gewoon te laten zitten. Tot nu toe is het ook gewoon nog niet gelukt om haar te vergeten, en ik heb al zeker 4 maanden geen contact meer met haar gehad.

Citaat:
Ik heb toch maar het hele verhaal gelezen. En ik vraag me af waarom je je druk maakt over zo'n wispelturig kind.
Dat weet ik zelf ook niet, ik krijg haar gewoon niet uit m'n hoofd, wat ik ook doe.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2010, 15:38
Verwijderd
Oh dat lukt op een gegeven moment wel, in het begin lijkt het uitzichtloos, maar alles slijt. Als je echt er vanaf wil, verbreek je gewoon alle contact met haar, ook als ze weer in beeld komt. Dat is het beste. Als je haar steeds blijft zien en met haar praten, dan blijft ze in je hoofd zitten. En dan kan het nog een tijdje duren, maar het gaat wel over. En kijk naar andere meisjes, wie weet kom je een heel leuk tegen en dan is ze zo verdwenen ^^.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2010, 15:44
crawloftime
Avatar van crawloftime
crawloftime is offline
Ja, dat denk ik ook de hele tijd, dat het uiteindelijk wel lukt. Maar ja, wat is "in het begin"? Want ik ben er al dus minstens 4 maanden mee bezig en ik heb nog maar heel weinig verschil gemerkt. Op deze manier lijkt het erop dat het jaren kan gaan duren.

En andere meisjes, tja... Als ik al verliefd ben op een meisje kan ik niet naar andere meisjes kijken. Tuurlijk kan ik ze wel aantrekkelijk vinden, maar ik kan ze niet echt leuk gaan vinden. Bovendien heb ik op deze school van geen enkel meisje nog gemerkt dat ze interesse in mij heeft.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2010, 15:46
Verwijderd
Je moet jezelf gewoon afvragen wat het nou eigenlijk is dat je in haar ziet. Ze doet haar kleren uit in front of everyone, ze zoent met iedereen, ze heeft seks met allerlei mensen, ze gedraagt zich lief wanneer ze je nodig heeft, maar laat je vallen zodra ze de aandacht heeft van andere jongens. Eerst is ze lief, dan is ze gemeen, dan wil ze weer contact en dan gedraagt ze zich weer als een bitch. En ze vertikt het om haar eigen fouten toe te geven, maar verwacht wel van jou dat jij dit doet. Ik kan in het hele verhaal niet één klein dingetje vinden dat positief is aan dit meisje..

Je hebt gewoon niets aan dit meisje. Ze is wispelturig en weet niet wat ze wil, en ik krijg het idee dat ze jou gewoon gebruikt als tijdelijke oplossing wanneer ze van anderen geen aandacht krijgt.

En wees nou eens eerlijk, in al die tijd dat je met haar om bent gegaan, ben je al meerdere keren teleurgesteld. Dit is het gewoon niet waard. Jouw vrienden hebben gelijk. Laat haar gewoon gaan. Nu geeft ze je waarschijnlijk aandacht omdat ze denkt dat ze je nu echt kwijt is, en als je weer contact met haar krijgt zal het een tijdje goed gaan, maar daarna valt ze gewoon weer in hetzelfde patroon. Dit heb je zelf al meerdere keren meegemaakt. Wees geen masochist en ga gewoon je eigen weg. En aan de hand van jouw verhaal kan ik je dit met absolute 100% zekerheid zeggen: Er zijn duizenden, zo niet miljoenen leukere meisjes op de wereld.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2010, 15:47
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat denk ik ook de hele tijd, dat het uiteindelijk wel lukt. Maar ja, wat is "in het begin"? Want ik ben er al dus minstens 4 maanden mee bezig en ik heb nog maar heel weinig verschil gemerkt. Op deze manier lijkt het erop dat het jaren kan gaan duren.

En andere meisjes, tja... Als ik al verliefd ben op een meisje kan ik niet naar andere meisjes kijken. Tuurlijk kan ik ze wel aantrekkelijk vinden, maar ik kan ze niet echt leuk gaan vinden. Bovendien heb ik op deze school van geen enkel meisje nog gemerkt dat ze interesse in mij heeft.
Dat er geen andere meisjes zijn die interesse in jou hebben, is natuurlijk geen reden om maar tijd te blijven steken in dit meisje..
Met citaat reageren
Oud 13-02-2010, 15:59
crawloftime
Avatar van crawloftime
crawloftime is offline
Citaat:
Je moet jezelf gewoon afvragen wat het nou eigenlijk is dat je in haar ziet. Ze doet haar kleren uit in front of everyone, ze zoent met iedereen, ze heeft seks met allerlei mensen, ze gedraagt zich lief wanneer ze je nodig heeft, maar laat je vallen zodra ze de aandacht heeft van andere jongens. Eerst is ze lief, dan is ze gemeen, dan wil ze weer contact en dan gedraagt ze zich weer als een bitch. En ze vertikt het om haar eigen fouten toe te geven, maar verwacht wel van jou dat jij dit doet. Ik kan in het hele verhaal niet één klein dingetje vinden dat positief is aan dit meisje..
Wat je zegt is allemaal waar, ja. Maar ja, ik had ook niet echt zin om de positieve dingen aan haar op te gaan noemen. Tuurlijk zijn er positieve dingen aan haar, maar ik moet wel zeggen dat er tot nu toe veel meer nadelen aan haar hebben gezeten.

Citaat:
Je hebt gewoon niets aan dit meisje. Ze is wispelturig en weet niet wat ze wil, en ik krijg het idee dat ze jou gewoon gebruikt als tijdelijke oplossing wanneer ze van anderen geen aandacht krijgt.
Dat is precies het idee dat ik ook al tijden heb gehad. Maar aan de andere kant ga ik me dan toch afvragen waarom ze dit nou per se van mij wil? Waarom moet ik per se degene zijn die ze als oplossing voor haar "problemen" gebruikt? Ze kan toch zonder moeite een ander persoon vinden waar ze dit bij kan doen?

Citaat:
En wees nou eens eerlijk, in al die tijd dat je met haar om bent gegaan, ben je al meerdere keren teleurgesteld. Dit is het gewoon niet waard. Jouw vrienden hebben gelijk. Laat haar gewoon gaan. Nu geeft ze je waarschijnlijk aandacht omdat ze denkt dat ze je nu echt kwijt is, en als je weer contact met haar krijgt zal het een tijdje goed gaan, maar daarna valt ze gewoon weer in hetzelfde patroon. Dit heb je zelf al meerdere keren meegemaakt. Wees geen masochist en ga gewoon je eigen weg. En aan de hand van jouw verhaal kan ik je dit met absolute 100% zekerheid zeggen: Er zijn duizenden, zo niet miljoenen leukere meisjes op de wereld.
Ja, dat hoor ik zo vaak. Maar toch zie ik niemand anders. Ook al wil ik het zo graag.

Citaat:
Dat er geen andere meisjes zijn die interesse in jou hebben, is natuurlijk geen reden om maar tijd te blijven steken in dit meisje..
Nee, dat zeg ik ook niet. Ik bedoel dat als er niemand is die wat van me wil, en als ik dus al niet naar andere meisjes kan kijken, dat er dan niet veel van komt. Als er iemand was die wel wat met mij zou willen, zou ik het best wel een kans willen geven. Maar uit mezelf kijk ik op dit moment gewoon niet naar andere meisjes. Ik zie echt niemand anders.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2010, 16:13
Verwijderd
Citaat:
Wat je zegt is allemaal waar, ja. Maar ja, ik had ook niet echt zin om de positieve dingen aan haar op te gaan noemen. Tuurlijk zijn er positieve dingen aan haar, maar ik moet wel zeggen dat er tot nu toe veel meer nadelen aan haar hebben gezeten.
Dus eigenlijk beantwoord je nu je eigen vraag. Waarom tijd steken in zo'n meisje?

Citaat:
Dat is precies het idee dat ik ook al tijden heb gehad. Maar aan de andere kant ga ik me dan toch afvragen waarom ze dit nou per se van mij wil? Waarom moet ik per se degene zijn die ze als oplossing voor haar "problemen" gebruikt? Ze kan toch zonder moeite een ander persoon vinden waar ze dit bij kan doen?
Je stelt de verkeerde vraag. Waarom zou ze iemand anders zoeken, als het bij jou toch steeds lukt? Dat is lekker makkelijk, een vangnet, iemand die ze kan gebruiken wanneer nodig en weg kan gooien als ze weer iets anders heeft gevonden. Zolang jij het toestaat, zal zij dit blijven doen. En natuurlijk zou ze waarschijnlijk wel iemand anders kunnen vinden om dit bij te doen, maar waarom zou ze? Ze heeft jou toch al?

Dit klinkt heel lullig, maar zo werkt het wel. Zij zal niet uit haarzelf stoppen, alleen jij kunt dit doen.

Citaat:
Ja, dat hoor ik zo vaak. Maar toch zie ik niemand anders. Ook al wil ik het zo graag.
Ten eerste is de wereld groter dan alleen maar jouw school, of directe omgeving. Ten tweede lijkt het wel alsof je desperately op zoek bent naar een vriendin en dat je daarom maar genoegen neemt door dit meisje gebruikt te worden. ZELFS ook al vind je niemand anders leuk, dat staat buiten het feit dat je niets aan dit meisje hebt. Ben je niet liever helemaal alleen dan dat je door dit meisje aan het lijntje wordt gehouden?

Het feit dat je niemand anders leuk vind is geen reden om hier dan maar mee door te blijven gaan.

Citaat:
Nee, dat zeg ik ook niet. Ik bedoel dat als er niemand is die wat van me wil, en als ik dus al niet naar andere meisjes kan kijken, dat er dan niet veel van komt. Als er iemand was die wel wat met mij zou willen, zou ik het best wel een kans willen geven. Maar uit mezelf kijk ik op dit moment gewoon niet naar andere meisjes. Ik zie echt niemand anders.
Maar dat hoeft toch ook niet? Zoals ik al zei: Je moet niet met dit meisje aan de gang blijven ALLEEN maar omdat je niemand anders ziet. Ik snap hoe het werkt hoor. Als ik van iemand houd/verliefd ben kan ik ook geen aandacht hebben voor andere mensen, maar dit betekent dus dat je EERST moet zorgen dat je dit meisje uit je gedachten krijgt, en misschien dat je daarna verliefd kunt worden op iemand anders.

Jij schijnt under the impression te zijn dat je een ander meisje nodig hebt om dit meisje te vergeten, maar zo werkt het niet. Dit meisje en eventuele andere meisjes staan helemaal los van elkaar. Het punt is gewoon dat je niets aan dit meisje hebt en daar hebben andere meisjes niets mee te maken.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2010, 16:27
crawloftime
Avatar van crawloftime
crawloftime is offline
Citaat:
Dus eigenlijk beantwoord je nu je eigen vraag. Waarom tijd steken in zo'n meisje?
Geen idee waarom, ik probeer het ook niet te doen, werkt alleen niet echt.


Citaat:
Je stelt de verkeerde vraag. Waarom zou ze iemand anders zoeken, als het bij jou toch steeds lukt? Dat is lekker makkelijk, een vangnet, iemand die ze kan gebruiken wanneer nodig en weg kan gooien als ze weer iets anders heeft gevonden. Zolang jij het toestaat, zal zij dit blijven doen. En natuurlijk zou ze waarschijnlijk wel iemand anders kunnen vinden om dit bij te doen, maar waarom zou ze? Ze heeft jou toch al?

Dit klinkt heel lullig, maar zo werkt het wel. Zij zal niet uit haarzelf stoppen, alleen jij kunt dit doen.
Zo heb ik er nog niet eens naar gekeken, je hebt best wel gelijk. Alleen het punt is dat ik haar ook niet echt toe laat, want ik heb op dit moment totaal geen contact met haar en ik ben in ieder geval niet van plan om uit mezelf contact met haar te gaan zoeken. Wat ik bedoelde is dat ik bang ben dat ik de verkeerde keuze maak als zij uiteindelijk weer contact met mij probeert te maken.


Citaat:
Ten eerste is de wereld groter dan alleen maar jouw school, of directe omgeving. Ten tweede lijkt het wel alsof je desperately op zoek bent naar een vriendin en dat je daarom maar genoegen neemt door dit meisje gebruikt te worden. ZELFS ook al vind je niemand anders leuk, dat staat buiten het feit dat je niets aan dit meisje hebt. Ben je niet liever helemaal alleen dan dat je door dit meisje aan het lijntje wordt gehouden?

Het feit dat je niemand anders leuk vind is geen reden om hier dan maar mee door te blijven gaan.
Of ik liever alleen ben is wat ik nu aan het uitzoeken bent. Ik heb geen contact met haar op het moment. Ik laat me dus ook niet, in ieder geval niet op dit moment, aan het lijntje houden. "Desperately" op zoek naar een vriendin ben ik dus ook niet. Het gaat mij niet om EEN vriendin, het gaat mij om haar, en dat is ook meteen het probleem, want dat wil ik niet meer.

Citaat:
Maar dat hoeft toch ook niet? Zoals ik al zei: Je moet niet met dit meisje aan de gang blijven ALLEEN maar omdat je niemand anders ziet. Ik snap hoe het werkt hoor. Als ik van iemand houd/verliefd ben kan ik ook geen aandacht hebben voor andere mensen, maar dit betekent dus dat je EERST moet zorgen dat je dit meisje uit je gedachten krijgt, en misschien dat je daarna verliefd kunt worden op iemand anders.
Je draait het juist om. Ik zie niemand anders OMDAT zij maar in m'n hoofd blijft zitten, het is niet zo dat ik me per se met haar bezig hou omdat er niemand anders is. Ik weet ook dat ik haar eerst moet vergeten voordat ik weer iemand anders leuk kan vinden, en dat is dan dus ook meteen het tweede probleem, want dat lukt niet.

Citaat:
Jij schijnt under the impression te zijn dat je een ander meisje nodig hebt om dit meisje te vergeten, maar zo werkt het niet. Dit meisje en eventuele andere meisjes staan helemaal los van elkaar. Het punt is gewoon dat je niets aan dit meisje hebt en daar hebben andere meisjes niets mee te maken.
Dat weet ik. Maar ja, wat is dan een andere manier om haar te vergeten? Gewoon geen contact meer met haar hebben heeft tot nu toe niet veel geholpen.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2010, 16:36
Verwijderd
Ja, ik weet dat het lastig is om iemand te vergeten en ik heb daar ook geen tips voor, behalve.. Houd je bezig met dingen die je leuk vindt, ga veel met vrienden om, zoek afleiding. Meestal doet tijd wonderen. Ik weet dat dit als een cliché klinkt, maar het is natuurlijk niet voor niets een cliché.

Het probleem is namelijk dat je nog veel met haar bezig bent. En dan bedoel ik niet persoonlijk, want je zegt dat je geen contact meer met haar hebt, maar dan vooral in je hoofd. Probeer hiermee op te houden. Als ze contact met je opneemt bedank je haar vriendelijk en laat je weten dat je dat niet wilt.

Gewoon met andere dingen bezighouden. Want je wéét dat je niets aan haar hebt, nu moet je het nog voelen. En dit klinkt makkelijker dan het is, maar het is de enige manier.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2010, 17:01
crawloftime
Avatar van crawloftime
crawloftime is offline
Citaat:
Ja, ik weet dat het lastig is om iemand te vergeten en ik heb daar ook geen tips voor, behalve.. Houd je bezig met dingen die je leuk vindt, ga veel met vrienden om, zoek afleiding. Meestal doet tijd wonderen. Ik weet dat dit als een cliché klinkt, maar het is natuurlijk niet voor niets een cliché.
Ja, dat is waar. Ik heb wel gemerkt dat als ik veel tijd doorbreng met m'n vrienden, of gewoon aan het gamen ben, dat ik me er dan minder mee bezig hou. Dat is opzich wel fijn. Maar ja, er zijn ook momenten dat ik dat niet kan doen, zoals de aankomende week. Ik heb namelijk een toetsweek en moet dus constant leren voor de vakken, maar ondertussen dat ik aan het leren ben blijft ze nog wel in m'n hoofd zitten. Deze week leuke dingen gaan doen gaat dus niet echt werken. Maar ja, een week overleef ik wel.

Citaat:
Het probleem is namelijk dat je nog veel met haar bezig bent. En dan bedoel ik niet persoonlijk, want je zegt dat je geen contact meer met haar hebt, maar dan vooral in je hoofd. Probeer hiermee op te houden. Als ze contact met je opneemt bedank je haar vriendelijk en laat je weten dat je dat niet wilt.
Ja, ik ben in ieder geval niet van plan om nog naar haar toe te gaan, dus van mijn kant komt het sowieso niet. Maar ik zie mezelf er nog wel voor aan om naar haar verhaal te luisteren als ze naar mij toekomt. Wat ik in ieder geval wel weet, is dat als ze nog steeds met dezelfde attitude als eerst naar mij toe komt, dat ze dan meteen op kan rotten. Laat ik maar hopen dat ik op dat moment (als dat moment nog komt tenminste) in een slechte bui ben en zoiets heb van "fuck off" voordat ze ook maar iets gezegd kan hebben.

Citaat:
Gewoon met andere dingen bezighouden. Want je wéét dat je niets aan haar hebt, nu moet je het nog voelen. En dit klinkt makkelijker dan het is, maar het is de enige manier.
Ja, ik ben er al voor 90% van overtuigd dat ik niks meer met haar te maken moet hebben. Nu de andere 10% nog, misschien dat het met nog wat tijd wel zo ver komt.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2010, 15:30
Daddy Cool
Avatar van Daddy Cool
Daddy Cool is offline
Ik heb de reacties niet allemaal gelezen, dus sorry als ik iets mis.

Wat mij opvalt is waar het hele probleem eigenlijk begint... En ik ben het dan ook oneens met een aantal reacties.

Waar is het hele probleem begonnen? Dat is op het moment dat jij haar een slet vond omdat ze met iemand anders dan jij naar bed is geweest. Ik denk ook niet dat zij degene is die een fout heeft gemaakt.

Ik zal even uileggen waarom. Mensen hebben lustgevoelens, mensen heben graag sex. Jij ook, zij ook. Zij mag dus in mijn ogen gewoon sex hebben met andere mensen. Waarom? Jullie hadden geen afspraak dat je dat niet zou doen. Jullie hebben helemaal geen relatie en je hebt dus ook geen enkel recht om haar te verbieden om dingen te doen die ze leuk vind (Jij zou namelijk precies hetzelfde doen als je de kans geboden kreeg).

Haar iets dus beoordelen op iets waar jullie nooit afspraken over hebt gemaakt is dus vrij onredelijk in mijn ogen. En ik zou ook beginnen met naar jezelf te kijken hoe je dit hele gebeuren had kunnen voorkomen. Dat had namelijk op 2 manieren gekunt: Hier duidelijke afspraken over maken (vaak heb je dan een relatie met elkaar) of je niet zo druk maken erover. Als iemand met iemand anders naar bed gaat is ze nog niet per se een slet. En doet ze al helemaal niks fout en veel minder nog zal dat betekenen dat ze je niet meer leuk vind. Zet je er dus volgende keer gewoon overheen, en wees niet zo jaloers...

Praat erover op een open manier. En beschuldig haar ook niet, dat heeft namelijk geen zin. Als je dat voor elkaar krijgt zal heel je probleem denk ik opgelost zijn. Denk alleen dat je het hebt verpest bij dit meisje en het niet meer gaat lukken
__________________
"Happiness is only real when shared."
Danny - Lifestyle Coach
Met citaat reageren
Oud 14-02-2010, 16:58
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Je moet jezelf gewoon afvragen wat het nou eigenlijk is dat je in haar ziet. Ze doet haar kleren uit in front of everyone, ze zoent met iedereen, ze heeft seks met allerlei mensen, ze gedraagt zich lief wanneer ze je nodig heeft, maar laat je vallen zodra ze de aandacht heeft van andere jongens. Eerst is ze lief, dan is ze gemeen, dan wil ze weer contact en dan gedraagt ze zich weer als een bitch. En ze vertikt het om haar eigen fouten toe te geven, maar verwacht wel van jou dat jij dit doet. Ik kan in het hele verhaal niet één klein dingetje vinden dat positief is aan dit meisje..

Je hebt gewoon niets aan dit meisje. Ze is wispelturig en weet niet wat ze wil, en ik krijg het idee dat ze jou gewoon gebruikt als tijdelijke oplossing wanneer ze van anderen geen aandacht krijgt.

En wees nou eens eerlijk, in al die tijd dat je met haar om bent gegaan, ben je al meerdere keren teleurgesteld. Dit is het gewoon niet waard. Jouw vrienden hebben gelijk. Laat haar gewoon gaan. Nu geeft ze je waarschijnlijk aandacht omdat ze denkt dat ze je nu echt kwijt is, en als je weer contact met haar krijgt zal het een tijdje goed gaan, maar daarna valt ze gewoon weer in hetzelfde patroon. Dit heb je zelf al meerdere keren meegemaakt. Wees geen masochist en ga gewoon je eigen weg. En aan de hand van jouw verhaal kan ik je dit met absolute 100% zekerheid zeggen: Er zijn duizenden, zo niet miljoenen leukere meisjes op de wereld.
Helemaal mee eens!

En wat Daddy Cool nu weer zegt... daar kan ik me niet echt in vinden. Natuurlijk mag zij zelf weten met wie ze naar bed gaat en natuurlijk hoeft de topicstarter daar dan niet moeilijk over te doen... maar als je het verhaal verder leest, dan zie je dat dit meisje gewoon zo wispelturig is als de pest en de TS gebruikt wanneer ze aandacht wil en een beetje tegen hem gaat lopen bitchen als ze hem zat is. Ik hoop niet dat de TS in jouw verhaal nog een sprankje hoop vindt, want dit is echt een verloren zaak.
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 14-02-2010, 17:07
crawloftime
Avatar van crawloftime
crawloftime is offline
Daddy Cool, je hebt het hele verhaal ook niet gevolgd. Ik vond dat ze zich als een slet gedroeg, omdat ze in haar ondergoed voor haar vrienden ging paraderen en vervolgens met die vrienden ging lopen tongzoenen, en ook omdat ze al tijdens het tweede afspraakje seks met die gozer had. Als je iemand nog maar twee keer gezien hebt, ga je daar toch zeker geen seks mee hebben? Vind het redelijk rechtvaardig om dat dan sletterig gedrag te noemen. Je hoeft niet per se verbonden te zijn aan een persoon om je als een slet te kunnen gedragen.

Bovendien nam ik het haar niet kwalijk dat ze met die gozer naar bed ging, dat moest ze zelf weten. Ik zeg alleen dat ik haar vanaf dat moment minder aandacht gaf omdat ik niet meer vond dat nog zin had om wat bij haar te proberen, aangezien ze toch al op een ander viel.

Citaat:
Waar is het hele probleem begonnen? Dat is op het moment dat jij haar een slet vond omdat ze met iemand anders dan jij naar bed is geweest. Ik denk ook niet dat zij degene is die een fout heeft gemaakt.
Nee, het hele probleem is begonnen op het moment dat zij mij ging beschuldigen van haar negeren en irritant tegen haar doen, terwijl het enige wat ik deed was haar minder aandacht geven omdat ik vond dat het geen zin had om nog wat te proberen met haar.

Citaat:
Ik zal even uileggen waarom. Mensen hebben lustgevoelens, mensen heben graag sex. Jij ook, zij ook. Zij mag dus in mijn ogen gewoon sex hebben met andere mensen. Waarom? Jullie hadden geen afspraak dat je dat niet zou doen. Jullie hebben helemaal geen relatie en je hebt dus ook geen enkel recht om haar te verbieden om dingen te doen die ze leuk vind (Jij zou namelijk precies hetzelfde doen als je de kans geboden kreeg).
Ik heb serieus geen idee hoe jij erbij komt dat ik haar dat probeerde te verbieden. Ik heb nooit tegen haar gezegd dat ze dat niet had mogen doen, ze had daar het volste recht toe.

Citaat:
Haar iets dus beoordelen op iets waar jullie nooit afspraken over hebt gemaakt is dus vrij onredelijk in mijn ogen. En ik zou ook beginnen met naar jezelf te kijken hoe je dit hele gebeuren had kunnen voorkomen. Dat had namelijk op 2 manieren gekunt: Hier duidelijke afspraken over maken (vaak heb je dan een relatie met elkaar) of je niet zo druk maken erover. Als iemand met iemand anders naar bed gaat is ze nog niet per se een slet. En doet ze al helemaal niks fout en veel minder nog zal dat betekenen dat ze je niet meer leuk vind. Zet je er dus volgende keer gewoon overheen, en wees niet zo jaloers...
Nee, en daarom is het ook mooi dat ik haar niet om die reden een slet noemde. Jij hebt het verhaal niet helemaal gevolgd, bovenaan deze post staat uitgelegd waarom ik vond dat ze zich als een slet gedroeg.

Citaat:
Praat erover op een open manier. En beschuldig haar ook niet, dat heeft namelijk geen zin. Als je dat voor elkaar krijgt zal heel je probleem denk ik opgelost zijn. Denk alleen dat je het hebt verpest bij dit meisje en het niet meer gaat lukken
Nou ja, als jouw definitie van "het verpesten" is dat ik het niet pik dat zij zich zo idioot gedraagt tegenover mij, dan heb je helemaal gelijk.

Laatst gewijzigd op 16-02-2010 om 20:32.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2010, 17:31
Daddy Cool
Avatar van Daddy Cool
Daddy Cool is offline
Hey crawlofthetime,

Dat 1e gedeelte wat je hebt verteld heb ik niet kunnen weten. Dat stond namelijk iig niet in je verkorte post (misschien je lange maar die heb ik niet gelezen). Deze post is geschreven met de kennis die ik heb kunnen vergaren vanuit jou openingspost waarin NIET beschreven staat dat ze paradeert in haar onderbroekje voor haar vriendjes en daarmee willekeurig gaat tongzoenen. Uit jou openingspost leek het namelijk heel erg dat je boos op haar was omdat ze met die jongen naar bed ging. Dat is namelijk hoe je het geschreven hebt. Vanuit daar heb ik mijn reactie geschreven.

Met de kennis die je me nu verschaft is het inderdaad een ander verhaal, en kan ik beter begrijpen waarom en hoe je gehandeld hebt.

Wat je zegt is dat je tijdens "lege" ruimtes in je week nog wel aan haar denkt, dat is heel normaal. Helaas is daar geen shortcut voor om die gevoelens weg te moffelen. Een aantal opties die je kan proberen (en ook al probeert) zijn: geen contact met haar zoeken, dingen die je doen herinneren aan haar weg te doen, denken aan alle slechte eigenschappen die ze heeft.

Het is geen kort proces, wetenschappers vergelijken het met afkicken van drugs. Je wilde eerst heel veel van haar, en was "verslaafd" aan haar. Als je dan beslist dat je dat niet meer wil zal je in het begin wat meer moeite hebben om haar te vergeten, het is namelijk heel logisch om in je "verslaving" terug te vallen.

Ik herzie dus wat ik eerder heb gezegd over de situatie, belangrijke informatie die je nu hebt verteld mist namelijk in je openingspost, vandaar dat k dat niet heb meegenomen. Succes met het vergeten
__________________
"Happiness is only real when shared."
Danny - Lifestyle Coach
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-02-2010, 17:35
crawloftime
Avatar van crawloftime
crawloftime is offline
Citaat:
Hey crawlofthetime,

Dat 1e gedeelte wat je hebt verteld heb ik niet kunnen weten. Dat stond namelijk iig niet in je verkorte post (misschien je lange maar die heb ik niet gelezen). Deze post is geschreven met de kennis die ik heb kunnen vergaren vanuit jou openingspost waarin NIET beschreven staat dat ze paradeert in haar onderbroekje voor haar vriendjes en daarmee willekeurig gaat tongzoenen. Uit jou openingspost leek het namelijk heel erg dat je boos op haar was omdat ze met die jongen naar bed ging. Dat is namelijk hoe je het geschreven hebt. Vanuit daar heb ik mijn reactie geschreven.
Ja, sorry, het stond inderdaad wel in de lange versie. Maar ik heb het dus kort gemaakt en vond het niet nodig om die details er in te verwerken, blijkt dat dat dus toch wel handig zou zijn geweest.

Citaat:
Met de kennis die je me nu verschaft is het inderdaad een ander verhaal, en kan ik beter begrijpen waarom en hoe je gehandeld hebt.

Wat je zegt is dat je tijdens "lege" ruimtes in je week nog wel aan haar denkt, dat is heel normaal. Helaas is daar geen shortcut voor om die gevoelens weg te moffelen. Een aantal opties die je kan proberen (en ook al probeert) zijn: geen contact met haar zoeken, dingen die je doen herinneren aan haar weg te doen, denken aan alle slechte eigenschappen die ze heeft.

Het is geen kort proces, wetenschappers vergelijken het met afkicken van drugs. Je wilde eerst heel veel van haar, en was "verslaafd" aan haar. Als je dan beslist dat je dat niet meer wil zal je in het begin wat meer moeite hebben om haar te vergeten, het is namelijk heel logisch om in je "verslaving" terug te vallen.
Dat is best grappig, een vriend van mij zei ook wel eens "man, je bent gewoon aan haar verslaafd". En eigenlijk zit er ook wel waarheid in.

Citaat:
Ik herzie dus wat ik eerder heb gezegd over de situatie, belangrijke informatie die je nu hebt verteld mist namelijk in je openingspost, vandaar dat k dat niet heb meegenomen. Succes met het vergeten
Bedankt, en ja, ik zal het er even bijzetten, maakt het verhaal completer.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Verliefd op een meisje?
Merle1997
20 08-01-2016 20:15
Liefde & Relatie Ik val op meisjes met vriendjes
neymarjr10
1 16-06-2014 22:23
Liefde & Relatie geen idee wat het is...
Dutchey
5 24-04-2014 06:46
Werk, Geld & Recht Studiegeld betalen; praktisch geen optie... HELP!
Isabelleputs
30 25-11-2012 21:40
Liefde & Relatie Vriend jaloers/geen vertrouwen of niet voor relatie gaan?
Miss-Lauwtje
44 05-08-2009 16:47
Liefde & Relatie Players
Miichelleee
3 21-05-2009 18:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:42.