Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-02-2010, 15:38
Chantal072
Chantal072 is offline
Heei allemaal!
Ik ben Chantal en ik ben 15 jaar.
Ik had 5 maanden met een hele lieve jongen. We waren stapel verliefd op elkaar, maar toch lieten we elkaar vrij. Eigenlijk was het voor mij gewoon de ware. Ook al zijn we nog zo jong.
Na 5 maanden ging het uit, omdat hij het gevoel niet meer had en hij was verliefd op een ander meisje geworden. Me wereld stortte in elkaar. Na een week was het alweer 'voorbij' met dat meisje. Mijn ex en ik hadden nog een paar keer afgesproken, omdat ik het moeilijk vond dat het uit was. Hij was nog steeds lief voor me. We bleven gewoon contact houden en nog steeds is mijn hart gebroken. Het is ondertussen al 8 maanden uit. Ik ben verder gegaan met me leven en probeer me eroverheen te zetten dat het uit is. Alleen het probleem: Mijn ex is begonnen met roken en hij drinkt ontzettend veel. Hij heeft verkeerde vrienden, maar ik durf er niks van te zeggen. Mijn ex wilt niks meer met me te maken hebben, en nadat het weer een beetje goed met me ging, is me leven weer in elkaar gestort. En JA ik weet het: Vergeet hem en zoek een ander, maar dat is zo ontzettend moeilijk! Ik kan het gewoon niet aanzien hoe hij zichzelf naar de *** helpt. Hij is totaal veranderd, en hij haat me, terwijl ik niks heb gedaan.

Wat moet ik nu doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-02-2010, 15:47
Verwijderd
Je geeft het antwoord zelf al: vergeet hem. Ga verder met je leven. Wat hij doet met zijn leven is niet meer jouw zaak. En je kunt wel roepen, hij was de ware, maar na je 15e komen er nog veel wares

En hoe je dat doet, dat is voor iedereen anders. Zoek afleiding, kijk naar andere jongens, flirt, ga met je vrienden weg, doe leuke dingen. Het is moeilijk, maar niet onoverkomelijk.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2010, 16:10
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Hij heeft je gedumpt voor 'n ander en wilt niets meer met je te maken hebben, dan is ie jouw hulp toch helemaal niet meer waard? Iemand die je 'haat' kan sowieso nooit de ware voor je zijn. Je verdient echt beter!
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 20-02-2010, 16:18
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Natuurlijk is hij jouw goedkeuring niet eens meer waard, maar misschien kan je eens aan een eerdere vriend vragen of hij eenzelfde ontwikkeling heeft opgemerkt en of hij met hem wil praten.
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 20-02-2010, 16:59
BORED
Avatar van BORED
BORED is offline
je verdient beter. en zulke situaties ken ik .. je kan er met je vriendinnen er over praten, veel leuke dingen doen enzo.
ookal is het lastig om het te vergeten., als hij zegt dat hij niks meer met je te maken wilt hebben dan moet je daar respect voor hebben, en dat haten kan hij ook gewoon zeggen om stoer te doen voor izjn vrienden. laat je leven niet zo omleiden door hem..
__________________
HoOii
Met citaat reageren
Oud 21-02-2010, 21:43
Chantal072
Chantal072 is offline
Bedankt meiden!
Met citaat reageren
Oud 22-02-2010, 08:48
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Ik kan me best voorstellen dat het moeilijk is om te zien dat hij zijn leven zo weggooit, maar het is uit tussen jullie en zelfs een vriendschap is er niet meer. Het is zijn leven en als hij er voor kiest om dat op deze manier in te vullen dan is er niks dat jij daar aan kunt doen. Maar je laat jouw leven er nu ook nog door verpesten en dat is wel erg zonde. Laat het los en zoek een jongen die jou wel wat te bieden heeft
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 22-02-2010, 11:18
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
Bedankt meiden!
Geen probleem, girlfriend!
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 22-02-2010, 15:53
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
^ Come on...

OT: Wat de rest al zegt: Hij is 't niet waard. Lekker laten gaan en je eigen weg volgen. Vergeet hem Het is 'm gewoon niet meer. Kies voor jezelf!
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wat moet ik nu doen :'(
nietpopulair
5 16-11-2015 06:59
Liefde & Relatie wat moet ik nu doen?
inges1234
11 10-04-2011 21:07
Psychologie Wat moet ik nu doen ???
Limburgertje
2 19-01-2005 19:08
Liefde & Relatie Wat moet ik nu doen?!
Ilona1
11 04-01-2003 17:20
Liefde & Relatie Wat moet ik nu doen???
ikben16
21 08-02-2002 14:40
Seksualiteit Wat moet ik nu doen???
ikben16
5 04-02-2002 12:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:34.