Oud 06-11-2017, 21:52
merlijne
merlijne is offline
Hee, even een vraagje. Voor mijn Nederlands mondeling moet ik weten waarom De overwintering der Hollanders op Nova Zembla van A.Tollens literatuur is. Ik heb overal op internet al gezocht maar kon niets specifieks vinden. Heeft iemand enig idee? Het zou me heel erg helpen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-11-2017, 22:24
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Wat zijn kenmerken van literatuur?

Hoe zie je die kenmerken terug in het boek?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 07-11-2017, 07:16
merlijne
merlijne is offline
Citaat:
Wat zijn kenmerken van literatuur?

Hoe zie je die kenmerken terug in het boek?
Dat was me duidelijk ja , maar er komen dus niet zoveel dingen overeen. En er is sws ook geen standaard lijstje met de kenmerken van literatuur. Dat verschilt heel erg namelijk😑
Met citaat reageren
Oud 07-11-2017, 09:01
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Kijk wat kenmerken zijn uit die literaire periode en maak voor jezelf een lijstje wat wel en wat niet in het boek voorkomt - met uitleg er bij. Als er niets overeen kont kan je ook vertellen dat je het bijzonder vindt dat het literatuur is, aangezien het boek niet voldoet aan een aantal specifieke kenmerken. Als je dat goed kan uitleggen en onderbouwen laat je ook zien dat je de theorie uit de lessen kan toepassen op dit boek.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 08-11-2017, 19:42
merlijne
merlijne is offline
Citaat:
Kijk wat kenmerken zijn uit die literaire periode en maak voor jezelf een lijstje wat wel en wat niet in het boek voorkomt - met uitleg er bij. Als er niets overeen kont kan je ook vertellen dat je het bijzonder vindt dat het literatuur is, aangezien het boek niet voldoet aan een aantal specifieke kenmerken. Als je dat goed kan uitleggen en onderbouwen laat je ook zien dat je de theorie uit de lessen kan toepassen op dit boek.
Okee, ik ga maar eens op onderzoek uit. Dankjewel voor je antwoord!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:18.