Oud 01-12-2017, 20:06
minisair
minisair is offline
Hallo!

Vroeger vond ik iemand leuk maar zij mij niet en ik werd vaak uitgelachen door klasgenoten.

Bijna 4 jaar later:
Ik vind weer iemand leuk en ik weet 99% zeker dat zij mij ook leuk vindt, ik heb met haar gesproken en ik heb haar nummer, ik wilde altijd al vragen om iets samen te doen maar ik zag haar bijna nooit alleen dus kon ik het niet vragen.

Nu zijn de stages weer begonnen en ik zit niet meer op school, dus ik zie haar helemaal niet meer.

Ik heb alleen nog maar haar nummer maar ik durf maar niet te vragen, iets houdt mij tegen. Door wat er vroeger is gebeurt en het is al een aantal maanden geleden dat ik haar heb gesproken.

Ik had vroeger bijna geen zelfvertrouwen en daardoor werd ik gepest. Gelukkig ben ik hier zelf uitgekomen maar dit blijft nog steeds een probleem. Wat moet ik doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-12-2017, 20:33
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Waarom spreek je haar niet eens aan op Whatsapp zonder haar gelijk uit te vragen?

Als ze jou leuk vindt dan grijpt ze het gesprek vast aan, en dan kun je op een laagdrempelige manier kijken of het klikt. Dan kun je na een paar keer praten vragen of ze mee wil naar een concert ofzo.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2017, 19:59
gwneenmeisje.
gwneenmeisje. is offline
Hee doe anders gewoon iets van ''hee ik denk nog steeds wel veel aan je, zullen we misschien een keer ergens iets gaan eten/koffie halen'' zoiets misschien
Met citaat reageren
Oud 02-12-2017, 20:15
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Hee doe anders gewoon iets van ''hee ik denk nog steeds wel veel aan je, zullen we misschien een keer ergens iets gaan eten/koffie halen'' zoiets misschien
Ik zou het er persoonlijk iets minder dik bovenop leggen, veel aan elkaar denken is een beetje too much als het niet wederzijds is.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 03-12-2017, 13:34
minisair
minisair is offline
Citaat:
Waarom spreek je haar niet eens aan op Whatsapp zonder haar gelijk uit te vragen?

Als ze jou leuk vindt dan grijpt ze het gesprek vast aan, en dan kun je op een laagdrempelige manier kijken of het klikt. Dan kun je na een paar keer praten vragen of ze mee wil naar een concert ofzo.
Ik wil eigenlijk vragen of ze mij leuk vind, en zo niet vragen waarom ze een aantal dingen zei / deed.

Maar dat is het probleem dus, ik durf dat niet! Ik moet gewoon denken dat er niks ergs gebeurt en dat het gewoon kan.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2017, 13:38
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Wat is je doel? Wil je dit kunnen afsluiten en heb je daar antwoorden voor nodig, of hoop dat dat het ooit nog wat wordt tussen jullie?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 05-12-2017, 18:13
minisair
minisair is offline
Citaat:
Wat is je doel? Wil je dit kunnen afsluiten en heb je daar antwoorden voor nodig, of hoop dat dat het ooit nog wat wordt tussen jullie?
Mijn eerste doel is niet bang te zijn dat als ik iets vraag dat andere dan mij weer uitlachen. Die tijd is voorbij.

Mijne tweede doel is inderdaad antwoorden, dan weet ik waar ik aan toe ben en hoef ik niet meer te denken of ze mij nou leuk vindt.

Stiekem hoop ik dat het ooit nog wat wordt ja.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2017, 18:33
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Ik wil eigenlijk vragen of ze mij leuk vind, en zo niet vragen waarom ze een aantal dingen zei / deed.

Maar dat is het probleem dus, ik durf dat niet! Ik moet gewoon denken dat er niks ergs gebeurt en dat het gewoon kan.
Vragen of ze je leuk vindt kan op zich, maar dat tweede moet je niet vragen. "Als je me niet leuk vindt, waarom deed je dan X en Y" - wat verwacht je daar voor antwoord op?

Je kan gevoel niet verantwoorden, en er ook geen garanties aan onttrekken. Er kunnen duizend redenen zijn maar dat verandert niets aan een 'nee'. Het is logisch dat je teleurgesteld bent na een afwijzing, maar bewaar die gevoelens voor je dagboek of je vrienden.

Dat gezegd hebbende, je bent nu nog 99% zeker dat ze je leuk vindt. Dus ga gewoon meer met haar om, dan gaat het vast vanzelf de goede kant op.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2017, 18:48
minisair
minisair is offline
Citaat:
Vragen of ze je leuk vindt kan op zich, maar dat tweede moet je niet vragen. "Als je me niet leuk vindt, waarom deed je dan X en Y" - wat verwacht je daar voor antwoord op?

Je kan gevoel niet verantwoorden, en er ook geen garanties aan onttrekken. Er kunnen duizend redenen zijn maar dat verandert niets aan een 'nee'. Het is logisch dat je teleurgesteld bent na een afwijzing, maar bewaar die gevoelens voor je dagboek of je vrienden.

Dat gezegd hebbende, je bent nu nog 99% zeker dat ze je leuk vindt. Dus ga gewoon meer met haar om, dan gaat het vast vanzelf de goede kant op.
snap ik ja.dat gaat misschien wat te ver

maar zou ik wel via snapchat vragen of zij mij leuk vindt?
Met citaat reageren
Oud 06-12-2017, 22:20
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
snap ik ja.dat gaat misschien wat te ver

maar zou ik wel via snapchat vragen of zij mij leuk vindt?
Tsja, dan heb je een antwoord, en dan? Daarna is het misschien wel super ongemakkelijk. Ik zou eerst gewoon het contact wat proberen te herstellen, misschien een keer afspreken en dan verder kijken. Over die gevoelens kan je altijd nog praten, maar als je elkaar beter kent gaat dat vast beter.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Boekbespreking "La vie à reculons"
designerfox
5 18-04-2007 13:57
Psychologie Wat is er met mij?
Gigi1000
26 12-04-2005 21:45
Verhalen & Gedichten Afscheid [vernieuwd]
tiram
45 12-05-2004 15:02
Liefde & Relatie Wie kan mij helpen??
Vissie
5 27-02-2004 20:30
Verhalen & Gedichten Mijn verhaal: Afscheid
tiram
71 20-12-2003 13:30


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:29.