Oud 22-12-2017, 21:01
Verwijderd
Heey,
Ik ga een keer de hele nacht opblijven. Heeft iemand tips hoe ik wakker kan blijven
Geen reacties graag met gebruik alcohol of doe het niet omdat het slecht voor je is.
Graag tips voor een 15 jarig meisje! Ook dingen die kan doen zou ik graag willen horen.

Maar niet te veel geluid want ik woon bij m’n ouders. Hopelijk krijg ik wat tips

Xx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-12-2017, 21:12
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Van alcohol word je ook helemaal niet actiever/ minder moe, dus dat zou een dubbel slecht advies zijn

Wat mensen vaak doen is veel suiker gebruiken (druivensuiker zoals Dextro) en veel caffeine consumeren, dus koffie of cola drinken. Van blauwig licht (smartphone, TV, computer) blijf je ook beter wakker, want blauw licht remt de aanmaak van melatonine (een stofje waar je slaperig van wordt).

Waarom wil je zo graag een nacht opblijven?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 22-12-2017, 21:40
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Zorg dat je iets te doen hebt en dan niet de hele nacht lam tv kijken op de bank want dat helpt niet.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 22-12-2017, 21:50
Verwijderd
Citaat:
Van alcohol word je ook helemaal niet actiever/ minder moe, dus dat zou een dubbel slecht advies zijn

Wat mensen vaak doen is veel suiker gebruiken (druivensuiker zoals Dextro) en veel caffeine consumeren, dus koffie of cola drinken. Van blauwig licht (smartphone, TV, computer) blijf je ook beter wakker, want blauw licht remt de aanmaak van melatonine (een stofje waar je slaperig van wordt).

Waarom wil je zo graag een nacht opblijven?
Ik wil graag een keer opblijven om te voelen hoe het is om de hele nacht wakker te zijn.
Bedankt voor de tips
Met citaat reageren
Oud 23-12-2017, 07:58
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Het zal vast helpen als je de nacht ervoor in ieder geval extra goed slaapt, zodat je uitgerust bent. Persoonlijk vind ik het vaak heerlijk om in de nacht te studeren, omdat het doodstil is en je door niemand wordt afgeleid.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2017, 11:44
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik heb zelf eerder wel eens een nacht doorgehaald omdat ik niet zo goed kon plannen en dan om 22.00 ofzo pas begon aan een deadline van de volgende ochtend 9.00. Ik ging vaak zo lang mogelijk gewoon door op thee (thermoskan naast het bureau) en als ik merkte dat het echt niet meer ging dan ging ik door op de energydrank. Zorgen dat je blootgesteld blijft aan licht en niet niets gaan doen, want dan kak je in.

En belangrijk: zorg ervoor dat je de dag daarna geen belangrijke dingen hebt en evt een beetje bij kan slapen als het nachtje doorhalen toch niet echt een doel heeft. De kans is namelijk groot dat je de dag na het doorhalen minder energie hebt en je enigszins brak voelt.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2017, 01:13
Verwijderd
Telt om 7.10 smorgens te bed gaan ook als de hele nacht opblijven? Ben vrijdag namelijk naar een hardstyle feest geweest in België. Duurde tot 5, dan uur terugrijden, vrienden naar huis brengen, toen was t half 7 dak thuis was. Dan nog wa eten en douchen en toen was t 7.10 en tijd om te pitten
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine onsaain is hier #1068
Verwijderd
500 04-08-2010 01:04
De Kantine Barack Hussaain Obama. #408
Swlabr
501 05-11-2008 19:46
De Kantine Saai Sacrifice #366
Verwijderd
500 05-10-2008 01:01
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #110
Verwijderd
495 15-10-2007 10:57
Liefde & Relatie secret santa (ja staat wel op het goede forum)
liekedepieke
6 26-11-2002 12:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:05.