Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-12-2009, 17:41
luv_cupcakes
Avatar van luv_cupcakes
luv_cupcakes is offline
ik vind een jongen bij mij op school al een tijdje leuk, maar ik weet eigenlijk niks van hem behalve zijn naam (heb ik toevallig een keer gehoord toen ik door een gang liep, dus hij weet mijn naam niet), en dat hij 2 jaar ouder is dan ik. Ik heb geen idee hoe ik aan een 'excuus' kom om hem een keer aan te spreken, of hoe ik hem moet versieren.
Heeft iemand tips?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-12-2009, 22:38
Verwijderd
wat ik zelf doe (wat niet altijd werkt...) Is gewoon langs hem lopen, dan kijk je hem verlegen aan. Woel een beetje door je haar. Doe dit steeds als je langs hem loopt (En hij kijkt natuurlijk). Na een paar keer vraag je gewoon iets.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2009, 23:39
luv_cupcakes
Avatar van luv_cupcakes
luv_cupcakes is offline
Wat moet ik dan zeggen??!! "Hoi, ik vind je leuk, jij mij ook?"
Met citaat reageren
Oud 29-12-2009, 23:43
Verwijderd
Citaat:
Wat moet ik dan zeggen??!! "Hoi, ik vind je leuk, jij mij ook?"
als je die smiley erbij imiteert, is succes niet gegarandeerd nee...
Met citaat reageren
Oud 29-12-2009, 23:58
giftig kevertje
Avatar van giftig kevertje
giftig kevertje is offline
Dit had ik ook op de middelbare school, toen ik 15 was denk ik, was ik ook verliefd op een jongen die twee klassen hoger zat.. Ik heb gewoon vaak oogcontact met hem gezocht in de gangen, naar hem gelachen en uiteindelijk was het altijd als we elkaar tegenkwamen dat we naar elkaar lachten en 'hai' zeiden. Toen een keer na schooltijd bij de ingang blijven hangen bij een groepje mensen en toen hij ook naar buiten kwam sprak hij me aan en hebben we nog drie uur op het bankje voor de school zitten praten en emailadressen uitgewisseld en op msn uren gaan praten en van het een kwam het ander!
__________________
geef je niet zo gauw gewonnen,
alles is nu pas begonnen
Met citaat reageren
Oud 30-12-2009, 12:24
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Als je hem tegenkomt, kijk hem aan en lach naar hem. Als jullie wat vaker oogcontact hebben gehad, dan kun je hem aanspreken en vragen om zijn telefoonnummer, e-mailadres of je kunt hem voorstellen om naar de film te gaan. Hiermee laat je weten dat je hem leuk vindt en als hij niet in jou is geďnteresseerd, weet je meteen waar je aan toe bent. Je hebt eigenlijk dus niets te verliezen,.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2009, 18:18
Verwijderd
Kom je hem welleens tegen in het uitgaan leven?

Dan is het een stuk makkelijker om eens een keer Hoi te zeggen en dan te gaan vragen nog wat gedaan vandaag?
En dan zet je de stap vraag je of die met je meegaat naar een rustig plekje en lach af en toe even naar hem En dan later vraag je hem weer naar binnen als je het goed heb gedaan hebt dan is de kans groot dat die bij je blijft En zo heb ik ooit m'n eerste vriendin versiert
Met citaat reageren
Oud 02-01-2010, 12:07
kwallevissie
kwallevissie is offline
eerst moet je gewoon verlangend en glimlachend naar hem kijken...
en wachten totdat hij glimlachend terug kijkt.
dan moet je telkens als hij langs loopt hoi zeggen.
daarna ga je aan mensen die hij kent die je wel durft aan te spreken zijn naam en achternaam vragen.
da zoek je zn hyves op en voeg hem toe en praat met hem..
dan ga je als het lekker gaat met jou en hem qua praten een xje op het einde van je geprek zetten..

uiteindelijk hoor je wel van zijn vrienden dat hij je leuk vind ofzo..

kuss kwallevissie
Met citaat reageren
Oud 02-01-2010, 20:03
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Ik ben niet erg van het versieren, dat doe je in een café als je iemand wil 'scoren', maar niet als je meer wilt.

De enige manier om bij hem onder de aandacht komen is hem aanspreken en in de 'friendzone' komen. En als dat al lukt moet je nog maar kijken of het eigenlijk wel zo'n leuk persoon als je denkt dat het is. Als iemand er leuk uitziet zegt niet automatisch dat 'ie het ook echt is. Zo ja, dan moet je nog maar afwachten of hij jou leuk vindt.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2010, 22:43
Gynaecologist
Gynaecologist is offline
Elke jongen is anders, de ene wil stoer zijn en heeft er een hekel aan als je hem schatje noemt en als je lief tegen hem bent, de andere wordt heel graag vertroeteld. Je moet er zelf achter zien te komen uiteraard. Maak eens een ludieke opmerking, kijken hoe hij reageert. Als hij je echt leuk vindt laat hij dat zo duidelijk zien: Hij stottert af en toe, lacht veel, doet beetje stoer bij zijn vrienden, houdt zijn hoofd schuin, prikt in je buik of stoeit met je, geeft of vraagt om een knuffel etc.

Loop bijv eens naar hem toe en zeg:
'Hoi, ik ben jarig, ga je me nu zoenen?'

En als je daar te verlegen voor bent, kun je altijd in zijn kont knijpen natuurlijk en dan snel weglopen.
__________________
Ik ben geen echte gynaecoloog, maar ik wil wel even een kijkje nemen?
Met citaat reageren
Oud 05-01-2010, 17:04
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
En als je daar te verlegen voor bent, kun je altijd in zijn kont knijpen natuurlijk en dan snel weglopen?

dat vergt nogal veel lef hoor, ik denk dat de bovenstaande tips je wel helpen. Is dit waar?
Met citaat reageren
Oud 29-01-2010, 19:23
Naimin
Avatar van Naimin
Naimin is offline
is er niet iets zoals een school mail ofso, dat je zijn schoolmail adres gewoon op kan zoeken in de school database ???
Dan kan je hem een mailtje sture van HAAAAI, ME YOU LIKEY LIKEY
__________________
A myth is an image in terms of which we try to make sense of the world.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2010, 21:28
Afwezignummer2
Avatar van Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Als jij er goed uitziet, dan gewoon die gewaagde dingen tegen 'm zeggen en hij vindt 't goed ook.
Mannen zijn van nature players wanneer het mogelijk is, zoveel mogelijk, dus hij vindt 't echt niet erg als je er een beetje nice uitziet.
Als er 2 jaar verschil is en jij bent 14+, dan lukt dat wel, als jij 12 bent en hij dus 14 zal dat lastiger worden.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2010, 21:41
Verwijderd
Citaat:
Als jij er goed uitziet, dan gewoon die gewaagde dingen tegen 'm zeggen en hij vindt 't goed ook.
Mannen zijn van nature players wanneer het mogelijk is, zoveel mogelijk, dus hij vindt 't echt niet erg als je er een beetje nice uitziet.
Als er 2 jaar verschil is en jij bent 14+, dan lukt dat wel, als jij 12 bent en hij dus 14 zal dat lastiger worden.
Welk meisje van die leeftijd vindt zich er 'nice' uitzien? Ik kende geen vriendin op die leeftijd die van zichzelf vond dat ze er goed uitzag... En stel je even voor dat dit meisje zich wel goed in haar vel voelt en jouw truuk probeert en hij wijst haar af... denk je niet dat dat ook een domper op haar eigenwaarde zet?
Met citaat reageren
Oud 01-02-2010, 14:20
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Citaat:
Welk meisje van die leeftijd vindt zich er 'nice' uitzien? Ik kende geen vriendin op die leeftijd die van zichzelf vond dat ze er goed uitzag... En stel je even voor dat dit meisje zich wel goed in haar vel voelt en jouw truuk probeert en hij wijst haar af... denk je niet dat dat ook een domper op haar eigenwaarde zet?
Ha, ik ken genoeg meisjes van mijn leeftijd die aardig arrogant zijn en met hun uiterlijk te koop lopen. Maar ik ben het ermee eens dat je het niet op je uiterlijk moet laten afgaan. Het heeft er uiteindelijk niet veel mee te maken, je kunt er afhankelijk van worden en denken dat uiterlijk samenvalt met geluk. Als je dan niet het geluk hebt dat hij je ziet zitten, schuif het dan niet af op je uiterlijk. Deze combinatie klopt namelijk niet.
__________________
The revolution will not be televised.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2010, 19:11
yrlaaa
Avatar van yrlaaa
yrlaaa is offline
Glimlach naar hem als je hem tegen komt & zeg eens hoi
Oké dat kan ik wel zeggen maar ik heb eigenlijk hetzelfde probleem en ik durf dat niet eens XD
Met citaat reageren
Oud 07-02-2010, 21:17
Verwijderd
Citaat:
Als er 2 jaar verschil is en jij bent 14+, dan lukt dat wel, als jij 12 bent en hij dus 14 zal dat lastiger worden.
onzin.


euh, gewoon lachen naar 'm, uiteindelijk komt er dan wel een situatie dat je meer gaat praten enzo.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie hoe kan ik iemand nou versieren
hopelose jongen
26 07-09-2014 18:42
Liefde & Relatie Hoe versier je een jongen?
konijntjeslover
4 02-12-2011 18:26
Liefde & Relatie hoe een jongen te versieren
luna-23
39 08-10-2011 22:04
Liefde & Relatie hoe versier ik haar subtiel?
Archer1337
16 22-09-2010 19:27
Liefde & Relatie E-cursus Vrouwen versieren
jjohan
3 09-01-2010 19:52
Liefde & Relatie hoe versier ik die jongen heb beste?
eliotje
9 20-02-2002 21:08


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:16.