Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-01-2010, 15:25
Verwijderd
#105

Omdat ik zat te wachten op een nieuwe
Advertentie
Oud 26-01-2010, 15:30
Verwijderd
Ik zit net op msn en daar zie ik de nick van mijn ex staan met blijkbaar de naam van zijn nieuwe lief én een datum. 21 december 2009... Diegenen die het zich goed herinneren, weten dat hij het me de 26e liet weten na eerst de dramaqueen hebben uitgehangen. Nú snap ik dat hij absoluut niet mee wou gaan winkelen die maandag in Maastricht en ik was toen pissig omdat hij mij alle boodschappen voor Oud op Nieuw alleen wou laten doen. Hij is toen toch maar meegeweest...

Ach ik had het kunnen weten, maar ondanks dat ik amper aan hem denk ofzo en hij de moeite niet waard is, vind ik het toch een vieze, vuile lafbek! En je kunt er weinig aan doen dat het toch een beetje aan je vreet.

En dan staat er in zijn msn Once you go black, you never go back... omg. Benieuwd hoe lang hij haar voor de gek gaat houden. Maar dat zal ik niet meer weten, heb hem van mijn msn gesmeten ^^


*rant*

Maar gelukkig zijn er ook échte lieve jongens op de wereld Die voor me duimen als het moeilijk is enzo! <3 aan die jongens!
Oud 26-01-2010, 16:25
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
@Mutant: Wat een eikel is het toch. Denk inderdaad maar aan de lieve jongens.
Oud 26-01-2010, 16:29
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
@ WAT; Ik ben nu 2 jaar en..4 maanden samen met hem. We zijn nu 5 keer op vakantie geweest en als we elkaar zien is dat ook vaker voor een halve week door de afstand, dus opzich weten we wel in redelijke mate wat we aan elkaar hebben.

@ Skyblue; ja, zo voel ik me dus ook! Alsof het meteen helemaal definitief is en dat vind ik eng. Terwijl ik ook wel weet inderdaad dat het niet zoals trouwen is. Maar aan de andere kant raak ik van deze gevoelens in de war, want zou ik juist niet moeten willen dat dit voor altijd is en juist hartstikke definitief is omdat ik zoveel van hem hou? Ik vind het zo verwarrend. Net alsof ik niet genoeg van hem hou ofzo. En hij is echt helemaal zeker van zijn zaak en wil alles in zijn leven en toekomst op mij aanpassen omdat hij zich een toekomst zonder mij niet kan voorstellen. Dan voel ik me schuldig ofzo.
Oud 26-01-2010, 16:34
Verwijderd
Ik zou niet zo verward zijn hoor groovy. Natuurlijk is het een flinke stap om samen te gaan wonen, daar hoef je toch nog helemaal niet aan toe te zijn? Zo oud ben je nou ook weer niet En bovendien betekent (nog) niet willen samen wonen helemaal niet hetzelfde als niet bij hem willen blijven...
Oud 26-01-2010, 16:51
wup
wup is offline
@mutant: Pfff, wat een kneuzenactie van hem zeg. En ik neem mensen met dat soort msn namen sowieso niet serieus.

OT: Hmm.. Stomme kutitaliaan heeft toch indruk gemaakt. Heb gewoon zin om met hem te kletsen, maar durf niet want dan denkt ie natuurlijk dat ik achter hem aan zit. En hij is misschien ook wel te lekker om als gewone vriend te kunnen zien.

En heb hostel geboekt in Seattle. Nu nog San Francisco boeken en de tweede week New York en dan is alles klaar! Zin zin zin, in nieuwe mensen vooral. En! Mijn zus zou misschien niet meer naar NY komen, omdat ze nog niet wist wanneer ze de kids alleen wilde laten, maar ze komt gewoon en jeej. Klote exman had dr geld gegeven voor een nieuwe i-pod, omdat ze die samen gebruikten, dus we gaan lekker shoppen in de apple-store en meer, ( en dat in 24 uur!)
Oud 26-01-2010, 17:06
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
@ Dot: Ik lees ook jouw posts altijd, vind het naar voor je dat het zo gelopen is, maar ik heb zo'n idee dat het niet zomaar over is tussen jullie. Sterkte!
Haha, dit kun je op 2 manieren lezen.
Alsof je het idee hebt dat hij nog een achterliggende reden heeft.
Of dat je het idee hebt dat hier nog een vervolg aan komt..
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 26-01-2010, 17:18
Verwijderd
@ mutant, waarom staat hij uberhaupt nog in je msnlijst..
Oud 26-01-2010, 17:34
giftig kevertje
Avatar van giftig kevertje
giftig kevertje is offline
Ik heb vanavond een date! Lang over getwijfeld of ik dat nou wel wilde, want mijn hoofd zit nog altijd bij die andere jongen. Maar ik heb besloten dat gewoon iets gaan drinken best moet kunnen, en als ik maar duidelijk blijf tegenover mijn date hoef ik me daar niet schuldig over te voelen.. Dus nu ben ik zenuwachtig
__________________
geef je niet zo gauw gewonnen,
alles is nu pas begonnen
Oud 26-01-2010, 17:53
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Citaat:
Haha, dit kun je op 2 manieren lezen.
Alsof je het idee hebt dat hij nog een achterliggende reden heeft.
Of dat je het idee hebt dat hier nog een vervolg aan komt..
Ik bedoelde de tweede manier, in de zin van dat jullie elkaar misschien toch niet helemaal kunnen loslaten. Ook vanwege dat smsje enzo .

Denk je zelf dat hij een achterliggende reden heeft?
Oud 26-01-2010, 17:56
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
@wup; ik heb vorig jaar een jaar lang in Seattle gestudeerd, mocht je nog tips willen/nodig hebben dan hoor ik het wel.

Zometeen maar naar de supermarkt om een fles wijn te halen, voor als hij later langskomt...
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Oud 26-01-2010, 17:59
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Citaat:
Ik zou niet zo verward zijn hoor groovy. Natuurlijk is het een flinke stap om samen te gaan wonen, daar hoef je toch nog helemaal niet aan toe te zijn? Zo oud ben je nou ook weer niet En bovendien betekent (nog) niet willen samen wonen helemaal niet hetzelfde als niet bij hem willen blijven...
Dank je. Ik ben inderdaad ook nog jong . Opzich is de reistijd ook niet meer echt te doen tussen ons en als ik voor de zoveelste keer vertraging heb of door (weers)omstandigheden hem een week niet kan zien, baal ik ontzettend en heb ik er genoeg van om niet samen te wonen en wil ik juist een leven waarin we elkaar normaal op de hoogte kunnen houden van alles irl. Dus ik ben raar bezig . Ik denk dat ik het voorlopig op zijn beloop laat, als er iets op ons pad komt in de zin van een huisje/appartementje, gaan we het weer samen bekijken en kunnen we dan kijken of we ons daar beiden goed genoeg bij voelen. Komen we er ook meteen achter of we elkaar echt zo leuk vinden als we elkaar elke dag tegen komen .
Oud 26-01-2010, 18:02
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
@ Wup: je treft het idd niet met die mannen, best kut! Maar wtje, het kan alleen maar beter worden...

Vandaag is de vloer gelegd en 't is mooihooi! Ik ben blij dat ik kan beginnen met afstuderen, zorgt voor iets meer focus. En over een week of twee kunnen we in ons nieuwe huisje gaan wonen, écht wonen. Fijn fijn fijn. Het gaat goed tussen ons, fijn weekend gehad en... Mjah.

Hoorde wel weer een drama verhaal van een dochter van vrienden van mijn ouders... Na één maand samenwonen is hij een pakje sigaretten gaan halen en nooit meer teruggekomen.... Damn, zit je dan! Vind het echt zo naar voor d'r, wat een klootzak!

En een vriendinnetje van me zit ook met issues, maar dat moet goed komen. Ze moet voor zichzelf kiezen en voor zichzelf denken, en niet teveel nadenken over wat 'hij' er van zal vinden. Dat is nu niet belangrijk, ze zijn niet voor niets (even) uit elkaar.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 26-01-2010, 18:09
Verwijderd
Citaat:
@ mutant, waarom staat hij uberhaupt nog in je msnlijst..
Omdat ik daar niet meer aan gedacht had en hij had toch geen internet, dus ik kwam hem nooit tegen Tot nu dus blijkbaar en daar heb ik snel iets aan gedaan ^^

Ik heb ook niet echt meer aan hem gedacht, tot ik dat dus vandaag zag. En dan kriebelt het wel weer even van omgwateenhalfgareklootzak

Maar vanaf nu gaan al mijn gedachten uit naar lieve jongens ^^
Oud 26-01-2010, 18:12
Verwijderd
Citaat:
Hoorde wel weer een drama verhaal van een dochter van vrienden van mijn ouders... Na één maand samenwonen is hij een pakje sigaretten gaan halen en nooit meer teruggekomen.... Damn, zit je dan! Vind het echt zo naar voor d'r, wat een klootzak!
Dat doet me denken aan de vader van Nelson van de Simpsons. Nooit gedacht dat er in het echte leven werkelijk zo'n klootzakken rondlopen. Dat verzin je toch niet? Wat een lafbek...
Oud 26-01-2010, 18:15
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Tja, ik zat ook wel even met m'n mond vol tanden. Zit je dan! En dan moet je nog dingen gaan regelen met zo'n ass, want als beide namen op het huurcontract staan... En dan heb ik het nog niet eens over de investering die je doet wanneer je samen een huis betrekt. Tis je misschien opgevallen dat ik er zelf ook mee bezig bent, maar er zit toch flink wat geld in!

Maar idd, zulke klootzakken bestaan en ik verbaas me er nog steeds over. Bah. Hij was gewoon ineens kwijt en zo kom je erachter dat hij niet samen wil wonen
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 26-01-2010, 18:21
Verwijderd
Citaat:
Maar vanaf nu gaan al mijn gedachten uit naar lieve jongens ^^
lieve jongens zijn saai!
Oud 26-01-2010, 18:25
Trance Maniak
Avatar van Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Nee hoor!

Hmm, wel goed dagje gehad.
Maar ik mis haar even echt, komt door liedjes die ik hoor in reclames...
*zucht* ik ben echt gek op haar. Ik wist niet dat zo'm gevoel bestond!
Ads door Google
Oud 26-01-2010, 18:31
Verwijderd
Citaat:
lieve jongens zijn saai!
misschien dat ze in 't begin iets spannender zijn omdat ze ongrijpbaar zijn ofzo, maar geef mij toch maar een lieve zodat je tenminste met een goed gevoel gaat slapen ipv gefrustreerd te raken

Laatst gewijzigd op 26-01-2010 om 18:39.
Oud 26-01-2010, 18:39
Verwijderd
Citaat:
lieve jongens zijn saai!
Oud 26-01-2010, 18:39
evil inside
Avatar van evil inside
evil inside is offline
Citaat:
lieve jongens zijn saai!
ik ben niet saai
__________________
sterke drank
Oud 26-01-2010, 19:16
Verwijderd
Citaat:
lieve jongens zijn saai!
Niet die wat ik ken die zou ik nooit saai kunnen vinden dubbel

Citaat:
Maar idd, zulke klootzakken bestaan en ik verbaas me er nog steeds over. Bah. Hij was gewoon ineens kwijt en zo kom je erachter dat hij niet samen wil wonen
En dat kon hij niet één maand eerder bedenken? Wat een idioot!
Oud 26-01-2010, 19:16
Trance Maniak
Avatar van Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Net haar aan de telefoon gehad...
Ik weet niet wat ik er van moet denken. Het voelt zo gespannen tussen ons, tenminste van mijn kant. Het maakt mij onzeker. BAH, voel me er rot onder.

Ze is de hele week druk, zaterdag moet ze oppassen...dus ja...
Ze laat ook niet merken dat ze WIL afspreken. Op een gegeven moment is mijn geduld en gevoel ook op.
Oud 26-01-2010, 19:30
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
@Breg: wel doen hoor, gewoon iets kleins idd . Veel plezier!

Citaat:
Ot: Vriendlief is druk op zoek naar een huisje voor ons samen, en ik heb een tegenstrijdig gevoel; aan de ene kant ben ik er totaal niet mee bezig en lijk ik het te ontkennen en vind ik mijn leven zoals het nu is ook prima en wil ik niet nu al mij serieus ergens in storten ofzo. Alsof het dan voor heel mijn leven bepaald is dat ik _voor_altijd_ met hem zal zijn. Aan de andere kant lijkt het me heerlijk om nu een eigen plek met hem te hebben. Is dat normaal, die gemengde gevoelens? Want nu klinkt het alsof ik niet oprecht van hem hou, terwijl dat wel zo is. Maar samenwonen, dat is toch weer even iets heel anders en nieuws..
Herkenbaar. Hoewel bij ons het initiatief meer van mijn kant komt, voelt het soms ook tegenstrijdig. Ik heb het hier toch prima in m'n eentje in m'n leuke kamer en met vriendinnen en lekker rustig studeren enzo? Gister sprak ik een vriendin die net is gaan samenwonen en die heeft dat gevoel ook nog steeds wel. Dus volgens mij is het wel normaal .
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)

Laatst gewijzigd op 27-01-2010 om 10:33. Reden: niet goed gelezen :o
Oud 26-01-2010, 19:31
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Ik bedoelde de tweede manier, in de zin van dat jullie elkaar misschien toch niet helemaal kunnen loslaten. Ook vanwege dat smsje enzo .

Denk je zelf dat hij een achterliggende reden heeft?
Ik heb hem een sms gestuurd of hij binnenkort wilde afspreken.
Antwoord: Ja. Ik wil wel kijken hoe het nu is wanneer zou je uitkomen??

Hoe moet ik dat nu opvatten?? kijken hoe het nu is?? hoe hij zich nu voelt? of hij een vriendschap aan kan? pff..
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Advertentie
Oud 26-01-2010, 19:34
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik heb hem een sms gestuurd of hij binnenkort wilde afspreken.
Antwoord: Ja. Ik wil wel kijken hoe het nu is wanneer zou je uitkomen??

Hoe moet ik dat nu opvatten?? kijken hoe het nu is?? hoe hij zich nu voelt? of hij een vriendschap aan kan? pff..
Dat is inderdaad wel een vaag antwoord
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 26-01-2010, 19:36
MiniTokje
Avatar van MiniTokje
MiniTokje is offline
Ik voel me goed 30 maart heb ik alweer een jaar met mijn lieve vriendinnetje en nog heb ik het idee dat het soms allemaal nieuw is, ook al voelt het heel vertrouwd. Zo blijft het wel leuk. Ik ben gewoon zo blij met haar en weet zeker dat wij samen oud worden. We hebben het er vaak over, kindjes en trouwen, samenwonen... misschien ook wel te veel. Nou ja we zien wel wat het wordt! Voor het moment gaat alles goed <3
__________________
Pourquoi tu m'appelles Janine alors que je m'appelle Thérèse?
Oud 26-01-2010, 19:46
WAT
WAT is offline
ik mis hem heb em vandaag amper gesproken meh.... stomme school projecten waardoor we elkaar niet zien
Oud 26-01-2010, 21:36
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Citaat:
lieve jongens zijn saai!
zo idd.

ik wil aandacht van hem
en verder bedacht ik me laatst dat ik afgelopen half jaar maar met 3 jongens gezoend heb!!!! dat is voor mij echt superr weinig, normaal doe ik dat in een week ofzo maargoed, opzich bevalt dit ´brave´ leven me wel. al moet ik vandaag wel weer aan de sex jongen denken..
__________________
Love was surely made for fools like me
Oud 26-01-2010, 22:04
Verwijderd
Citaat:
lieve jongens zijn saai!
Well.. yah.
Oud 26-01-2010, 22:12
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Nog steeds blij met hem <3 Jammer alleen dat mijn eigen omgevingsfactoren nog niet echt mee willen werken wat wel doorwerkt in de relatie...
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 26-01-2010, 22:32
Verwijderd
ik wil geen vriendje of scharrel of wat dan ook meer voorlopig, ga in september een half jaar naar het buitenland dus tot die tijd is het gewoon feesten met vriendinnetjes, studeren, werken en rondreizen in thailand <3
Oud 26-01-2010, 22:44
Verwijderd
Citaat:
zo idd.

ik wil aandacht van hem
en verder bedacht ik me laatst dat ik afgelopen half jaar maar met 3 jongens gezoend heb!!!! dat is voor mij echt superr weinig, normaal doe ik dat in een week ofzo maargoed, opzich bevalt dit ´brave´ leven me wel. al moet ik vandaag wel weer aan de sex jongen denken..
Echt? Dat is wel erg knap van je.
Zit je maar te pesten.

Ontopic: Alleen zijn zuigt, maar! Ik heb het beste, liefste en leukste beste vriendinnetje in het heelal. <3
Oud 26-01-2010, 22:46
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Hij kwam net even langs om mij wat afleiding te bezorgen zodat ik niet continu aan m'n tentamen dat morgenochtend is hoef te denken. Hebben over van alles en nog wat gepraat, o.a. over zijn foto die achterop zijn boek staat, schijnbaar vindt hij het een vreselijke foto en ik vond het alleen maar grappig dat mannen zich blijkbaar ook heel erg druk over hun uiterlijk kunnen maken.

Had ergens gehoopt dat hij zou blijven slapen (en zelfs m'n slaapkamer opgeruimd), maar hij had een andere vriend beloofd om ook nog even langs te komen. Tja, dan niet, misschien maar beter ook aangezien m'n tentamen morgen om 9 uur is en ik vast een stuk beter slaap als ik m'n bed voor mijzelf heb...
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Oud 26-01-2010, 23:42
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Leuk @ Breg, en hij is vast niet zo goed voor je nachtrust nee !

Ik ben verliefd en ik vind het ongeveer de helft van de tijd leuk. Maar er gloort hoop...
Oud 27-01-2010, 00:30
giftig kevertje
Avatar van giftig kevertje
giftig kevertje is offline
Date was leuk, maar helaas gewoon helemaal geen gevoelens of iets voor die jongen en op de fiets naar huis kon ik me alleen maar bedenken hoeveel leuker ik hém vind en grr
__________________
geef je niet zo gauw gewonnen,
alles is nu pas begonnen
Ads door Google
Oud 27-01-2010, 06:29
Jehebtmelief
Jehebtmelief is offline
Ik heb een half jaar met de liefste!
Oud 27-01-2010, 06:54
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Citaat:
Ik heb een half jaar met de liefste!
Ik 9 maanden
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 27-01-2010, 08:27
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
Citaat:
Ik 9 maanden
ik twee jaar en acht maanden
Oud 27-01-2010, 12:35
sicilion
Avatar van sicilion
sicilion is offline
Citaat:
Ik heb hem een sms gestuurd of hij binnenkort wilde afspreken.
Antwoord: Ja. Ik wil wel kijken hoe het nu is wanneer zou je uitkomen??

Hoe moet ik dat nu opvatten?? kijken hoe het nu is?? hoe hij zich nu voelt? of hij een vriendschap aan kan? pff..
Nog terug gesmst?

OT: Gister kwam een vriendinnetje eten. Daarna hebben we een film gekeken met kaarsjes, koekjes en thee en toen dacht ik: ha, ik heb helemaal geen man nodig Het jaarlijkse winterdipje is eindelijk weer een beetje op zijn einde
__________________
"Please! This is supposed to be a happy occasion. Let's not bicker and argue over who killed who."
Oud 27-01-2010, 12:48
Verwijderd
Ik ben toch soms zo'n doos... Als iemand die normaal veel smst eens wat stiller is, haal ik me allemaal dingen in mijn hoofd. En ja ik weet wel dat er ook zoiets als werk is, maar ik word zo snel bezorgd dan

Morgen zou ik afspreken met die vriendin die ik eigenlijk even liever niet zie... het gesprek gaat toch weer gaan over opnames en shit en daar heb ik echt even geen zin in . Ik weet niet goed wat ik ermee moet.
Oud 27-01-2010, 13:35
Trance Maniak
Avatar van Trance Maniak
Trance Maniak is offline
@Mutant:
Eerlijk zijn...en ja dat is echt lastig!!

OT:
Ik voel me al weer beter. Ik merk dat ik sneller over een teleurstelling heen ben...Ik verwacht gewoon niks meer. We zien wel waar het strand en als ik een gevoel krijg dat ik er mee wil nokken, omdat ik niet meer verliefd ben en bla bla, dan is het ook klaar. Ik heb duidelijk laten merken dat ik haar mis en graag wil zien... It's up to her.
Dat wil niet zeggen dat ik haar ga negeren ofzo. Ik heb haar net ook gesproken...Ze belt me toch op... ;-)

In één samenvatting: ik wil (weer) een mentale omslag maken dat een relatie eindigen, beginnen, houden, niet de hele wereld op zijn kop moet zetten voor mij. Laatst keek ik Lost en toen zei de hoofdpersoon: Live together, die alone. Ik vond hem wel hard, maar doeltreffend. :-D
Oud 27-01-2010, 13:42
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Echt? Dat is wel erg knap van je.
Zit je maar te pesten.
haha ja goed he

en jeej vanavond soort van uit! en verder wil ik nog steeds aandacht van mn vriendje en denk ik nog steeds aan de sex jongen..
__________________
Love was surely made for fools like me
Oud 27-01-2010, 14:24
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Nog terug gesmst?


Ik heb gezegd dat ik deze hele week wel tijd had behalve het weekend, en wanneer hij zou kunnen.
Maar heb niks meer terug gekregen.
Dus nu vind ik eigenlijk dat ik gewoon moet wachten tot hij stuurt wanneer hij kan, maar mijn telefoon heeft ook nog wel eens kuren en ontvangt smsjes niet..
Dus twijfel of ik toch zelf zal smsen wanneer hij wil.. ergens vanavond ofzo..
Hoe druk kun je je om iets maken
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 27-01-2010, 15:05
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
heb hem toch maar een sms gestuurd..
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 27-01-2010, 15:15
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Mijn zus belde gisteravond tegen 00.00 of ze langs kon komen. Ik wist al hoe laat het was, want ze komt wel vaker 's avonds langs als ze ruzie met haar man heeft, maar dit keer was het echt flink mis. Ze denkt er sterk over om te gaan scheiden
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 27-01-2010, 15:31
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
^ Veel zussen die mantrouble hebben... Sterkte joh!

OT: Ik was gisteren ineens een beetje verdrietig. De dagen en nachten dat ik nog bij mijn ouders woon zijn geteld en dat is toch wel raar. Ik heb er tenslotte 22 jaar gewoond Blegh. Maar goed, ik kijk ook wel weer uit naar het moment dat we er écht wonen! Lekker dubbel.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 27-01-2010, 16:40
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Morgen komt ie langs... bibber bibber.. eigenlijk begin ik nu te twijfelen of dat wel slim is..
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 27-01-2010, 16:56
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een half jaar met de liefste!
Ik heb vandaag een half jaar met dit liefje hierboven ^
Oud 27-01-2010, 16:56
sicilion
Avatar van sicilion
sicilion is offline
Citaat:
Morgen komt ie langs... bibber bibber.. eigenlijk begin ik nu te twijfelen of dat wel slim is..
Good luck
__________________
"Please! This is supposed to be a happy occasion. Let's not bicker and argue over who killed who."
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:26.