Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-01-2010, 16:07
skraalkip
skraalkip is offline
Een tijdje terug werden op onze school voor 3 dagen bepaalde klassen gemengd, zodat je bij hele andere kinderen in de klas zit. Toen zat er bij mij een heel leuk meisje in de klas, ze is écht leuk!! Toen in de klas hadden we nog niet zoveel contact, omdat we elkaar nog helemaal niet kenden. Ik heb haar nu op hyves, en msn. Maar we zijn meer nog een beetje oppervlakkige kennissen, ik zou haar graag beter leren kennen, maar hoe? Via msn? En wat voor dingen zouden jullie dan zeggen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-01-2010, 16:29
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
ik zou proberen de gesprekken zo lang mogelijk te houden, dus gewoon beginnen met:
j-hoi
z-hallo
j-hoe is het met jou? (lange zinnen, anders kan je ongeïnteresseerd lijken)
z-goed, met jou?
j-ook wel goed
z-mooi zo
j-heb je nog wat leuks gedaan?
(en dan loopt het gesprek wel, mocht het voorkomen dat jullie kort van stof zijn dan:
j-nog wat te melden?/ j-ga je nog wat leuks doen?)
Met citaat reageren
Oud 31-01-2010, 17:00
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Nodig haar uit voor een drankje, giet haar vol met alcohol en dan kan het feest echt beginnen
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2010, 17:22
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
j-nog wat te melden?

__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 31-01-2010, 17:30
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
hij zit nog op de middelbare school, net als ik, dan werken zulk soort dingen nog
Met citaat reageren
Oud 31-01-2010, 17:42
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Citaat:
hij zit nog op de middelbare school, net als ik, dan werken zulk soort dingen nog
Ik begin op de een of andere manier door sommige reacties in topics steeds meer het gevoel te krijgen dat de echte scholieren op dit forum er een beetje moe van worden dat er zoveel oudere mensen op dit forum rond wandelen die al enige tijd scholier-af zijn

Zit je nu nog steeds bij haar in de klas? Ga dan naast haar zitten en knoop een gesprekje aan. Als je niet meer bij elkaar in de klas zit, zou je op msn een eerste gesprekje aan kunnen gaan. Wat je dan 'moet' zeggen kunnen wij je niet vertellen, hangt er maar net van af wat jij van haar te weten wil komen.
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 31-01-2010, 18:16
skraalkip
skraalkip is offline
Citaat:
Ik begin op de een of andere manier door sommige reacties in topics steeds meer het gevoel te krijgen dat de echte scholieren op dit forum er een beetje moe van worden dat er zoveel oudere mensen op dit forum rond wandelen die al enige tijd scholier-af zijn

Zit je nu nog steeds bij haar in de klas? Ga dan naast haar zitten en knoop een gesprekje aan. Als je niet meer bij elkaar in de klas zit, zou je op msn een eerste gesprekje aan kunnen gaan. Wat je dan 'moet' zeggen kunnen wij je niet vertellen, hangt er maar net van af wat jij van haar te weten wil komen.
Zit nu niet meer bij d'r in de klas. Ik ga straks, als ze online komt, wel met haar praten
Met citaat reageren
Oud 31-01-2010, 18:28
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
Ik begin op de een of andere manier door sommige reacties in topics steeds meer het gevoel te krijgen dat de echte scholieren op dit forum er een beetje moe van worden dat er zoveel oudere mensen op dit forum rond wandelen die al enige tijd scholier-af zijn
Ik heb niks tegen het feit dat deze mensen hier nog ronddwalen, naar het een feit is dat zij ook heel veel meer weten op sommige gebieden dan de scholieren(voor wie het forum enz. eigenlijk bedoelt is.)
Maar om een aantal reacties van scholieren als irrelevant te beschouwen omdat het in de 'Grotemensenwereld' niet meer zo werkt is voor mij niet verstandig, ook omdat sommige tips van niet-scholieren ook irrelevant zijn omdat die bij scholieren niet werken. Dan is een reactie als die van Mephisto beter te bekritiseren.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2010, 18:40
Verwijderd
Nog iets te melden klinkt in mijn oren nogal negatief. Dat klinkt als ik ben niet echt geïnteresseerd, maar als je nog iets weet, dan moet het maar. Ik weet geen beter alternatief, dus daarmee kan ik ook niet helpen.

Offtopic: En ik krijg een beetje het idee dat 'wij' ouderen een beetje moe worden van de scholieren die hier om hulp komen vragen . Ik heb dat gevoel toch, elke keer als er een nieuwe vraag komt. Vooral omdat het telkens op hetzelfde neerkomt: hoe spreek ik hem/haar aan, hoe leg ik contact, hoe zeg ik dat ik hem/haar dat ik hem/haar leuk vindt. Zoekfunctie. En wtf deden wij toen wij vroeger jong waren en helemaal geen scholierenforum vol tips hadden? Hmmm topic-idee.
Overigens Daantjer: we hadden er het van het weekend nog over: dat het scholierenforum eigenlijk niet meer klopt qua naam. Het is begonnen met scholieren, maar die zijn blijven hangen, alleen is de naam zo'n unicum geworden dat ze die niet meer kunnen aanpassen (zou marketingsgericht heel dom zijn). Eigenlijk is dit al heel lang een gewoon forum dat toevallig scholieren heet.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2010, 21:06
Verwijderd
Citaat:
Ik heb niks tegen het feit dat deze mensen hier nog ronddwalen, naar het een feit is dat zij ook heel veel meer weten op sommige gebieden dan de scholieren(voor wie het forum enz. eigenlijk bedoelt is.)
Maar om een aantal reacties van scholieren als irrelevant te beschouwen omdat het in de 'Grotemensenwereld' niet meer zo werkt is voor mij niet verstandig, ook omdat sommige tips van niet-scholieren ook irrelevant zijn omdat die bij scholieren niet werken. Dan is een reactie als die van Mephisto beter te bekritiseren.
zozo, wijze woorden jongeman
Met citaat reageren
Oud 31-01-2010, 21:16
Afwezignummer2
Avatar van Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Aaah, alsjeblieft geen MSN gesprek!
Loop naar d'r toe in de pauze ofzo, vraag haar en wat vriendinnen van d'r of ze mee ergens heen gaat ofzo. Doe wat in een tussenuur.
Maar een MSN gesprek, ik mijd MSN zoveel mogelijk in (potentiële) liefdesrelaties en ik heb op dat gebied niks te klagen, gaat beter dan de meesten om me heen.
Citaat:
Offtopic: En ik krijg een beetje het idee dat 'wij' ouderen een beetje moe worden van de scholieren die hier om hulp komen vragen . Ik heb dat gevoel toch, elke keer als er een nieuwe vraag komt. Vooral omdat het telkens op hetzelfde neerkomt: hoe spreek ik hem/haar aan, hoe leg ik contact, hoe zeg ik dat ik hem/haar dat ik hem/haar leuk vindt. Zoekfunctie. En wtf deden wij toen wij vroeger jong waren en helemaal geen scholierenforum vol tips hadden? Hmmm topic-idee.
Overigens Daantjer: we hadden er het van het weekend nog over: dat het scholierenforum eigenlijk niet meer klopt qua naam. Het is begonnen met scholieren, maar die zijn blijven hangen, alleen is de naam zo'n unicum geworden dat ze die niet meer kunnen aanpassen (zou marketingsgericht heel dom zijn). Eigenlijk is dit al heel lang een gewoon forum dat toevallig scholieren heet.
Offtopic: De mens heeft zoiets wat ze meer dan andere dieren hebben: gemakzucht!
Leren van je voorouders en dan het verbeteren voor jouw eigen nageslacht, om zo het beste nageslacht te krijgen dat het beste overleeft. Nu is dit precies hetzelfde, vragen aan anderen, op dit forum dan, om daar zo tijd en kansen mee te besparen.
Je bent nooit te oud om te leren, dus ja, scholieren klopt nog éigenlijk best wel voor jullie.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2010, 22:57
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Ik heb niks tegen het feit dat deze mensen hier nog ronddwalen, naar het een feit is dat zij ook heel veel meer weten op sommige gebieden dan de scholieren(voor wie het forum enz. eigenlijk bedoelt is.)
Maar om een aantal reacties van scholieren als irrelevant te beschouwen omdat het in de 'Grotemensenwereld' niet meer zo werkt is voor mij niet verstandig, ook omdat sommige tips van niet-scholieren ook irrelevant zijn omdat die bij scholieren niet werken. Dan is een reactie als die van Mephisto beter te bekritiseren.
Inmiddels is dit subforum een eeuwige herhaling van terugkerende topics vol met vragen waar 15-jarigen nu eenmaal mee blijken te zitten, en dezelfde adviezen die elke keer weer herhaald worden. Als men wat vaker de zoekfunctie gebruikte ipv elke keer weer eenzelfde soort nieuw topic te openen zou eigenlijk alleen nog maar het "hoe voel jij je op relationeel gebied"- en het fototopic bestaan blijven.
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2010, 13:55
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
Inmiddels is dit subforum een eeuwige herhaling van terugkerende topics vol met vragen waar 15-jarigen nu eenmaal mee blijken te zitten, en dezelfde adviezen die elke keer weer herhaald worden. Als men wat vaker de zoekfunctie gebruikte ipv elke keer weer eenzelfde soort nieuw topic te openen zou eigenlijk alleen nog maar het "hoe voel jij je op relationeel gebied"- en het fototopic bestaan blijven.
niet met het feit rekening houdende dat er altijd exceptionele gevallen blijven
Met citaat reageren
Oud 01-02-2010, 15:37
Verwijderd
Citaat:
Inmiddels is dit subforum een eeuwige herhaling van terugkerende topics vol met vragen waar 15-jarigen nu eenmaal mee blijken te zitten, en dezelfde adviezen die elke keer weer herhaald worden. Als men wat vaker de zoekfunctie gebruikte ipv elke keer weer eenzelfde soort nieuw topic te openen zou eigenlijk alleen nog maar het "hoe voel jij je op relationeel gebied"- en het fototopic bestaan blijven.
Mee eens, maar deels komt die herhaling omdat wij, als oude rotten en long time scholier- af, hier veel te lang rondhangen.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2010, 17:00
Chantal072
Chantal072 is offline
NIET via msn..
En ALS je haar spreekt, geen standaard gesprek maar bijvoorbeeld zo;

jij;heee.
zij; Haai
jij; en wat vond je van onze gemengde klas?

Maar niet;
hee alles goed, ja met jou? ja ook goed.. nog wat gedaan. nee jij? ja naar school. oke leuk, ik moet eten. later(K)

En anders ga bij haar zitten in de pauze, en vraag of je jullie 'voor even' nieuwe klas leuk vindt.
Geef complimentjes..
En GA ervoor.

xxx(L)
Met citaat reageren
Oud 03-02-2010, 17:07
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
j-heb je nog wat leuks gedaan?
(en dan loopt het gesprek wel, mocht het voorkomen dat jullie kort van stof zijn dan:
j-nog wat te melden?/ j-ga je nog wat leuks doen?)
heb je nog wat leuks gedaan? en, nog wat te melden? zouden mij 'nee' doen antwoorden en iemand zoeken die wel wat interesse in me heeft. Vooral nog wat te melden komt heel ongeïnteresseerd over.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2010, 19:00
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
heb je nog wat leuks gedaan? en, nog wat te melden? zouden mij 'nee' doen antwoorden en iemand zoeken die wel wat interesse in me heeft. Vooral nog wat te melden komt heel ongeïnteresseerd over.
bij mij werkt dat wel, maar dat komt omdat mensen die mij kennen weten dat ik altijd verschrikkelijk droog en/of melig ben.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2010, 20:57
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Ah ok. Maar TS zegt dat hij het meisje eigenlijk helemaal niet kent en zij hem ook niet.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-02-2010, 19:00
yrlaaa
Avatar van yrlaaa
yrlaaa is offline
Ik heb zo ongeveer hetzelfde,
Ik ben verliefd op iemand uit een andere klas waarmee we 1x in de week les hebben alleen heeft diegene geen msn of hyves ofzo. En ik ben te verlegen...
Maar ik heb eigenlijk geen advies voor je :$
Met citaat reageren
Oud 07-02-2010, 21:34
mirranselx
mirranselx is offline
veel met haar gaan praten
gewoon beginnen met
hoi
alles goed?
vond je het leuk dat de klassen werden gemengt?
en naaj verder weet ik ook nie echt?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe kom ik nou in contact met haar?
Chancce
4 11-01-2015 17:16
Liefde & Relatie Manier van aanpak
Jan159
35 22-01-2012 01:46
Liefde & Relatie Hoe moet dit verder (advies gevraagd)
amsterdammed
13 26-03-2005 20:00
Liefde & Relatie Bestaat onmogelijke liefde?
Defuse
34 04-04-2004 20:27
Liefde & Relatie relatie met iemand die je niet kent beginnen
Quantes
25 18-07-2003 13:51
Liefde & Relatie Wat zouden jullie in zo'n situatie doen?
wiebenik
19 05-04-2003 14:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:17.