Oud 10-02-2010, 22:07
Aspirebe
Aspirebe is offline
Ik ben compleet zot van een meisje, een weekje maar.
Ik heb dit haar ook verteld en ze reageerde er normaal op, het probleem zit echter
dat ze al samen is met iemand. Echter ziet ze hem maar eens per weekend (en dat zelf nog ni) Op haar msn naam staat de gewoonlijke meisjes dingen van " hou van je " enzovoort en ze heeft en foto van diegene waarmee ze samen is erop staan.

Nu, het klinkt misschien cliché maar voor mij is ze gewoon het perfecte meisje, ziet er geweldig uit, karakter is perfect, ben er gewoon zot op.

Nu wij komen echt geweldig overeen, constant op MSN, uren aan een stuk, praten via headset, cam noem maar op. (en op de cam is duidelijk te merken dat ik de enige ben met wie ze aan het praten/chatten)

Op de dingen die ik dan schrijf met stille hintjes dat ik echt samen wil zijn met haar reageert ze dan niet echt positief (voor mij) ze zegt " spijtig ben bezet " en van die dingen.

Nu mijn vraag aan jullie, moet ik nu gewoon verder blijven doen? is ze met mij aan het spelen? Ik wil niet echt van dit gevoel af, tis bijzonder lastig als ze er niet is of bij haar vriend zit maar als ik er dan alleen mee ben is het gevoel echt fantastisch...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-02-2010, 22:19
Verwijderd
Ze is duidelijk niet met je aan het spelen, want dan zou ze niet negatief reageren op jouw hints. Ze is gewoon duidelijk, ze kan goed met je opschieten, misschien dat je eventueel een kans zou hebben als ze niet bezet zou zijn, maar dat is gissen.

Als je haar niet wil kwijtspelen op vriendschappelijke manier, dan zou ik ophouden met je hints. Nu is die extra aandacht misschien nog wel leuk, maar na een tijdje zal het haar waarschijnlijk gaan irriteren dat je, ondanks haar duidelijke nee, toch doorgaat met je hints. Dan ben je aan het pushen en ze ziet haar vriend hoogstwaarschijnlijk graag en die gaat ze sowieso niet zomaar opgeven.

Als ik jou was, zou ik dus stoppen met je hints en gewoon genieten van de tijd die je met haar doorbrengt. Wie weet, als het ooit uitgaat, krijg je misschien een kans. Maar tegelijkertijd maak je het jezelf heel moeilijk, want als ze gewoon samenblijft met die jongen, word je steeds geconfronteerd met iemand die je toch niet kunt krijgen. En dat zou op een gegeven moment pijnlijk kunnen worden en dan is het beter dat je afstand neemt.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2010, 22:20
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ze is ook bezet. Dat is natuurlijk haar probleem en alles kan kapot, maar als ze voor jou haar relatie opgeeft en het blijkt tussen jullie niet te werken gaat ze zich waarschijnlijk heel rot voelen en datzal voor jullie allebei heel ongemakkelijk zijn. Bovendien geeft ze ook helemaal geen blijk dat ze van plan is haar relatie op te geven, volgensmij heeft ze het prima met haar vriend. Ze ziet jou waarschijnlijjk gewoon als gewone vriend, met wie ze het goed kan vinden op msn?

Waarom wil je niet van het gevoel af?
Met citaat reageren
Oud 11-02-2010, 12:40
Verwijderd
@Fizzle: Ik vind zo'n 'alles kan kapot'-opmerking altijd een beetje raar. Als ik bij iemand ben of van iemand houd, dan kan een ander proberen wat-ie wil, maar mijn gevoelens zullen echt niet zomaar veranderen. Ik denk dat de TS in dit geval een duidelijke boodschap heeft gekregen: Ze is bezet. En daarbij reageert ze dus ook niet flirterig of positief op zijn hints en toenadering. Dan hoort de boodschap gewoon duidelijk te zijn. Zelf heb ik ook mensen met wie ik uren kan praten (mannen en vrouwen), maar dat betekent geenszins dat ik ook op een 'andere' manier iets voor die mensen voel.

De TS moet gewoon accepteren dat dit meisje bezet is. Dat zij haar vriend alleen in het weekend ziet heeft hier ook geen fuck mee te maken. Er zijn veel mensen met lange afstandsrelaties en velen daarvan zijn gewoon goede, gezonde relaties.

Als ik dat meisje was en zo'n jongen bleef maar irritant (ja, voor mij is het irritant als iemand mijn duidelijke antwoorden niet serieus neemt) doen, dan zou ik uiteindelijk geen zin meer hebben in contact met hem. Maar dat ben ik, dat zegt niet dat dit bij haar hetzelfde is. Misschien vindt zij zelfs de aandacht wel leuk - het is nu eenmaal een compliment, maar vooralsnog is ze vrij duidelijk dat ze niets met de TS wil. Dus mijn advies: Neem een beetje afstand en geef het gewoon op. Misschien dat je ooit een kans krijgt, maar nu is ze met iemand anders en blijkbaar is ze niet van plan bij hem weg te gaan.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Moeilijke situatie tussen mij en mijn ex.
appleimac
7 10-10-2015 22:26
Psychologie Moeilijke situatie met zusje..
Lyne
11 21-12-2005 15:47
Liefde & Relatie beetje moeilijke situatie...
evanescence
17 04-10-2005 22:20
Psychologie moeilijke situaties
moon
5 05-09-2005 15:49
Liefde & Relatie Moeilijke situatie
Snoezeke
23 25-02-2005 17:13
Psychologie wat moet ik met deze situatie?
grandmommy
13 11-07-2004 10:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:32.