Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-02-2010, 22:59
another breath
another breath is offline
Hallo,

Ik heb een vraag voor de meisjes op dit forum: ik vraag me af wat een meisje in een jongen zoekt en tot welk soort jongens ze zich aangetrokken voelen (ik weet dat dit voor ieder meisje anders is, maar ik zou toch graag enkele concrete voorbeelden willen).
Alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-02-2010, 23:05
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Dat is voor elke meisje anders dus concrete voorbeelden zijn nutteloos.

OT: Mij
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 12-02-2010, 23:19
Verwijderd
Financiele zekerheid.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2010, 23:33
anoniem93
anoniem93 is offline
Citaat:
Financiele zekerheid.
Idd, hoe hypocriet dat ook is, het is (deels) waar.
Als dit het enige is valt er nooit iemand op mij
Met citaat reageren
Oud 12-02-2010, 23:35
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
Idd, hoe hypocriet dat ook is, het is (deels) waar.
Als dit het enige is valt er nooit iemand op mij
Pfff, als je chick je alleen wil vanwege je geld is ze het niet waard. Mijn chick heeft meer geld dan ik, daar heb ik geen problemen mee en zij ook niet. En alsjeblieft, doe eens sociaal. Ik weet zeker dat er vast een meisje is dat jou stiekem leuk vindt
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 13-02-2010, 06:34
blubfish
blubfish is offline
Dat een jongen lief is
want het is leuker mooi genoemt te worden ipv lekker.
Owh en niet TE veel geslijm.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2010, 13:34
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Dude je bent 16, hoezo financiele zekerheid? Dat is als je 30 en serieus bent geworden.

Voor de rest is het idd per vrouw verschillend, ze roepen allemaal termen van lief, knap, zorgzaam, stoer dat soort zaken, maar de een vindt degeen met een petje een softie en de ander vindt dat stoer. Bij de een is lief een jongen zonder eigen wil en bij de ander betekent dat dat hij ook wel eens wat persoonlijks eruit flapt.

Misschien is het belangrijker om te weten wat jij in een meisje zoekt.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2010, 14:52
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Meisjes worden graag gewaardeerd. Ze hebben graag een jongen die zichzelf is. Veel meer kan ik er dus niet over zeggen.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 13-02-2010, 15:19
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Hij moet eerlijk en betrouwbaar zijn + ik moet zinnige gesprekken met 'm kunnen voeren, ben niet zo kieskeurig .

Zijn dat trouwens geen algemene 'eisen' van vrouwen voor mannen en andersom?
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 13-02-2010, 17:19
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Mja, vrouwen hebben wel specifiekere eisen dan dat, maar die zouden ze zelf niet kunnen bedenken. Daarom zijn jullie ook zo moeilijk.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 13-02-2010, 17:19
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
voor mij geldt een jongen met humor, een artistieke kant, muzikaal, spontaan, lief en flirterig. maar vooral zelfverzekerd.
__________________
The revolution will not be televised.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2010, 23:07
DomoBig
Avatar van DomoBig
DomoBig is offline
Naar mijn mening moet een man sterk in zijn schoenen staan. Ad rem zijn en tegen een stootje kunnen. Niets is onaantrekkelijker dan een 'mietje', een onzeker jongetje dat de kat uit de boom kijkt.
Niet weet wat en wanneer hij iets moet zeggen en als hij dan zijn mond opendoet dat er onzin uitkomt, totaal niet weet waar hij het over heeft. Maar dit alles begrijp je vast wel wanneer je iets ouder bent. Je bent waarschijnlijk nog zo jong.



Nu moet je voldoen aan de volgende eisen:

- lekker bekkie hebben
- grappig denken te zijn
- leuke kleertjes
- niet te slim zijn, maar vooral mooi
- verkeerde keuzes maken
- dronken worden en lekkere wijven versieren
etc.

Laat de 'serieuze' wereld nog even op je wachten.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2010, 23:09
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Goede tips
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 13-02-2010, 23:18
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Voor mij moet een jongen betrouwbaar zijn. En een beetje gek. Het liefst ruikt hij lekker als hij stinkt.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2010, 15:38
Daddy Cool
Avatar van Daddy Cool
Daddy Cool is offline
Ik ben dan wel geen vrouw, maar kan hier heel goed over meepraten al zeg ik het zelf

Citaat:
Vele onderzoeken wijzen er naar: dominante mannen zijn aantrekkelijker! Dominante mannen hebben meer seksuele partners, betere relaties, en doen het dus al met al beter bij de dames. Vrouwen maken daadwerkelijk extra “motivatie” hormonen (dopamine) aan bij het zien van een dominante man. Deze mannen lijken aantrekkelijker dan als ze zich niet dominant zouden gedragen. Mannen die dominant zijn hebben ook door het onderzoek uitgevoerd door The Natural een sterk verband met hoeveelheid sekspartners, hoeveelheid dates en het aantal zoenpartners! Met andere woorden: dominantie is belangrijk voor aantrekkelijkheid.

Maar wat is die dominantie eigenlijk? Gelijk wordt gedacht aan de overheersende, schreeuwende of zelfs lichtelijk agressieve man. Volgens de literatuur (psychologie) is dat niet helemaal het juiste beeld. Dominantie is namelijk de vaardigheid om de situatie te sturen naar jouw wil. Dit kan onder andere zijn door te overheersen, maar ook lachen om te zorgen dat je iets gedaan krijgt is een vorm van dominantie. Dominantie bestaat uit heel veel aspecten, en deze week kijken we naar één klein onderdeel ervan: frame control. Frame control gaat over de sociale vaardigheid die in een gesprek gebruikt kan worden om het gesprek naar je hand te zetten, om te bereiken wat jij wilt.

Net als dominantie heeft frame control te maken met allerlei dingen, zoals zelfvertrouwen, assertiviteit, maar ook sociale vaardigheid die voornamelijk opgedaan wordt met ervaring. Deze week kijken we naar het assertieve gedeelte. Oefen er op gesprekken naar onderwerpen die je leuk vind (hierbij is iets positiefs een aanrader), vermijdt onderwerpen die je niet leuk vind. Veel jongens zijn geneigd om het vooral eens te zijn met een meisje, terwijl ze het eigenlijk helemaal niet eens zij

(Bron The Natural)
Zoals hierboven word beschreven. Dominantie is de grootste voorspeller van aantrekkelijkheid. Hoe kan je dominanter worden? Allereerst door voor je mening uit te komen, te zeggen wat je wil, en op te komen voor jou wensen & waardes.
__________________
"Happiness is only real when shared."
Danny - Lifestyle Coach
Met citaat reageren
Oud 14-02-2010, 16:25
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
En dan val ik net op de meisjes die op verlegen jongetjes vallen.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 14-02-2010, 23:27
BeVa
BeVa is offline
en ik heb nog nergens"het uiterlijk" gezien
meisjes ga nu niet zeggen dat jullie daar niet naar kijk....
Met citaat reageren
Oud 15-02-2010, 09:00
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Alle vrouwen zijn materalistisch (als ze zeggen van niet dan a) liegen ze bewust of b) weten ze het nog niet), en alle vrouwen willen aandacht. Ze praten over niks liever dan hun leven, hun gebeurtenissen en hun mening.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-02-2010, 13:47
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
1
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..

Laatst gewijzigd op 15-11-2011 om 21:13.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2010, 15:25
another breath
another breath is offline
Zo jong ben ik nu ook weer niet hoor : ik ben 19 (bijna 20)

Citaat:
Naar mijn mening moet een man sterk in zijn schoenen staan. Ad rem zijn en tegen een stootje kunnen. Niets is onaantrekkelijker dan een 'mietje', een onzeker jongetje dat de kat uit de boom kijkt.
Niet weet wat en wanneer hij iets moet zeggen en als hij dan zijn mond opendoet dat er onzin uitkomt, totaal niet weet waar hij het over heeft. Maar dit alles begrijp je vast wel wanneer je iets ouder bent. Je bent waarschijnlijk nog zo jong.



Nu moet je voldoen aan de volgende eisen:

- lekker bekkie hebben
- grappig denken te zijn
- leuke kleertjes
- niet te slim zijn, maar vooral mooi
- verkeerde keuzes maken
- dronken worden en lekkere wijven versieren
etc.

Laat de 'serieuze' wereld nog even op je wachten.

Laatst gewijzigd op 20-11-2010 om 15:25. Reden: fout in het bericht
Met citaat reageren
Oud 15-02-2010, 15:42
juno
Avatar van juno
juno is offline
Wij vrouwen zijn zo verdomde tegenstrijdig in wat we willen. We willen enerzijds een sterke verwekker van ons nageslacht, maar anderzijds willen we ook een goede verzorger voor datzelfde nageslacht. Dat dit voor problemen zorgt als we beide kenmerken in een en dezelfde man willen of moeten vinden, spreekt voor zichzelf. Het spreekwoordelijke "kind van de melkboer" is het bewijs voor deze stelling.

Waar een vrouw op een bepaald moment voor kiest, hangt af van haar hormonen. Is ze vruchtbaar dan wil ze een sterke verwekker, is ze dat niet, wil ze een goede verzorger. Op de lange termijn kiezen we voor die goede verzorger. Gedekt worden kan altijd nog in een moment van onachtzaamheid, immers.

't Is maar dat je het weet. Dan kun je er rekening mee houden. Wil je alleen dekken, of wil je houwen en trouwen?

Laatst gewijzigd op 15-02-2010 om 15:50.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2010, 16:48
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
Ik ben dan wel geen vrouw, maar kan hier heel goed over meepraten al zeg ik het zelf



Zoals hierboven word beschreven. Dominantie is de grootste voorspeller van aantrekkelijkheid. Hoe kan je dominanter worden? Allereerst door voor je mening uit te komen, te zeggen wat je wil, en op te komen voor jou wensen & waardes.
Mijn vriendin is dominanter dan ik, dus dit geldt niet altijd.
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 15-02-2010, 16:50
MisSunshine
Avatar van MisSunshine
MisSunshine is offline
Wat meisjes zoeken in een jongen?

- vertrouwen
- belangstelling
- iemand die zichzelf blijft en ook gewoon contact wil houdt met vrienden
- iemand met een open houding/uitstraling
- een goed gesprek
- initiatief, vaak is het aan de jongen de eer om de eerste stap te zetten
- humor

Uiterlijke kenmerken verschillen heel erg per persoon. Zelf zou ik willen dat hij groter is (ben zelf best lang), heb vaak 'voorkeur' voor krullen.. Het is maar net hoe de verhoudingen zijn, uitstraling (zelfverzekerd, maar niet te).
Er is echt genoeg om op te noemen .
Met citaat reageren
Oud 15-02-2010, 17:29
Verwijderd
- Status.
- Uiterlijk.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2010, 18:09
MisSunshine
Avatar van MisSunshine
MisSunshine is offline
& chocola <3
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-02-2010, 18:31
Daddy Cool
Avatar van Daddy Cool
Daddy Cool is offline
Citaat:
Mijn vriendin is dominanter dan ik, dus dit geldt niet altijd.
Niks geld altijd daarom zijn we mensen
__________________
"Happiness is only real when shared."
Danny - Lifestyle Coach
Met citaat reageren
Oud 15-02-2010, 20:02
silentbob
silentbob is offline
Citaat:
Ik ben dan wel geen vrouw, maar kan hier heel goed over meepraten al zeg ik het zelf



Zoals hierboven word beschreven. Dominantie is de grootste voorspeller van aantrekkelijkheid. Hoe kan je dominanter worden? Allereerst door voor je mening uit te komen, te zeggen wat je wil, en op te komen voor jou wensen & waardes.
in dat geval ben ik nog redelijk dominant
als ik ergens een mening over heb laat ik dat ook blijken
en gesprekken sturen kan ik ook wel redelijk denk ik, al weet ik niet of beheersen ook nog onder sturen valt( mn ouders klagen wel eens dat ik zoveel praat dat ze er niet tussen kunnen komen)
Met citaat reageren
Oud 15-02-2010, 23:53
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Wat meisjes willen?
Serieus genomen worden!
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Met citaat reageren
Oud 16-02-2010, 10:10
Daddy Cool
Avatar van Daddy Cool
Daddy Cool is offline
Citaat:
Wat meisjes willen?
Serieus genomen worden!
Waar ligt de klemtoon
__________________
"Happiness is only real when shared."
Danny - Lifestyle Coach
Met citaat reageren
Oud 16-02-2010, 11:42
Musiquefreak
Avatar van Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Zo, ik als nieuwkomer zal me ook maar eens in dit topic gaan mengen

Ik denk dat het per meisje verschilt, de een wil een lieve, knuffelige jongen en de ander wil een zelfverzekerde niet-al-te-slijmerige stoere vent. Ik denk niet echt dat je daar een 'goed' antwoord op kan krijgen. Vaak is het ook nog zo dat als de jongen/man zo is zoals zij het door hun roze brilletje willen zien, dat ze toch nog wat vinden om op te zeuren.

Ik denk dat het het belangrijkst is dat jij gewoon jezelf kunt zijn bij diegene, en dat diegene jou daarom ook accepteert en respecteert.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2010, 13:45
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Citaat:
Financiele zekerheid.
Over 10 jaar misschien.

Op dit moment:
- genoeg vergelijkbare interesses (mijn vriend en ik kunnen uren over reizen praten)
- redelijk zelfverzekerd zijn, maar niet stoer of arrogant. Maar denk dat wat zelfverzekerd is voor iedereen anders is. Ik wil geen arrogante vriend, en hij mag ook best onzeker over sommige dingen zijn, maar hij moet wel beslissingen durven nemen en voor zijn eigen mening uit durven te komen en niet over alles twijfelen.
- zijn eigen leven hebben. Ik vind het heerlijk om veel dingen samen te doen, maar hij moet ook wel zijn eigen dingen hebben en doen.
- mijn laatste vriendjes waren allemaal behoorlijk lang (rond de 1.90 en ik ben 1.63), en vind het heerlijk om in hun armen weg te kunnen kruipen en echt zo'n veilig gevoel te hebben.
- enigzins vergelijkbare humor --> sarcasme is altijd goed

- mijn ex bakte in het weekend als ik bij hem bleef slapen 's ochtends vaak Amerikaanse stijl pancakes, met zwarte bessen enzo er door. Zoiets kan ik ook altijd wel waarderen
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Met citaat reageren
Oud 16-02-2010, 20:02
Verwijderd
Zelfverzekerdheid en arrogantie is hetzelfde, het eerste is gewoon een eufemisme voor het tweede.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2010, 22:58
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
Zelfverzekerdheid en arrogantie is hetzelfde, het eerste is gewoon een eufemisme voor het tweede.
Godver, en je hebt nog gelijk ook. Weer wat geleerd .
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 16-02-2010, 23:36
Wit_Konijn
Avatar van Wit_Konijn
Wit_Konijn is offline
o.a. dit









owja en



niet te vergeten
__________________
The wind will not resolve this problem !!
Met citaat reageren
Oud 17-02-2010, 00:12
Daddy Cool
Avatar van Daddy Cool
Daddy Cool is offline
Citaat:
Zelfverzekerdheid en arrogantie is hetzelfde, het eerste is gewoon een eufemisme voor het tweede.
Niet helemaal waar vind ik,

Zelfverzekerheid zou je kunnen zien als Opkomen voor jezelf + Sociaal Gedrag
Arrogantie is Opkomen voor jezelf zonder Sociaal Gedrag.
__________________
"Happiness is only real when shared."
Danny - Lifestyle Coach
Met citaat reageren
Oud 17-02-2010, 01:16
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
- Status.
- Uiterlijk.
Dat met status snap ik nooit. Ik hou wel van verzorgd enzo, dat het er allemaal goed uitziet. Niet een Aldi uitstraling zeg maar. Maar als iemand een klein oud roestbakkie heeft t.o.v een jaguar, dan weet ik wel bij welke ik kippenvel (lees negatief) en bij welke niet. En dat is toch echt de man met de stropdas veel geld en een jaguar.

Ik snap best dat veel vrouwen dat anders zien, maar dat is toch niet voor iedereen zo.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-02-2010, 03:00
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Dat met status snap ik nooit. Ik hou wel van verzorgd enzo, dat het er allemaal goed uitziet. Niet een Aldi uitstraling zeg maar. Maar als iemand een klein oud roestbakkie heeft t.o.v een jaguar, dan weet ik wel bij welke ik kippenvel (lees negatief) en bij welke niet. En dat is toch echt de man met de stropdas veel geld en een jaguar.

Ik snap best dat veel vrouwen dat anders zien, maar dat is toch niet voor iedereen zo.
Mee eens. Maar ik ben dan ook het soort vrouw dat haar eigen rondjes betaald in de kroeg. (Oh wat HAAT ik die types die expres hun decolleté laten zien om dingen van mannen gedaan te krijgen. En dan maar zeuren dat ze als vrouw niet serieus genomen worden.)

Ik heb liever een gozer die hard werkt voor een rotloontje en die me waardeert, dan een bij wie alles maar aankomt waaien en denkt dat m'n liefde te koop is.
Het gaat echt om persoonlijkheid, niet om geld of status.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2010, 11:11
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Niet helemaal waar vind ik,

Zelfverzekerheid zou je kunnen zien als Opkomen voor jezelf + Sociaal Gedrag
Arrogantie is Opkomen voor jezelf zonder Sociaal Gedrag.
Mooie.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 17-02-2010, 11:47
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
Niet helemaal waar vind ik,

Zelfverzekerheid zou je kunnen zien als Opkomen voor jezelf + Sociaal Gedrag
Arrogantie is Opkomen voor jezelf zonder Sociaal Gedrag.
Nee, zelfverzekerdheid is weten wat je kan en daarop vertrouwen, arrogantie is het verlengde daarvan waarop je te veel vertrouwd op die dingen. Zelfverzekerdheid is dus eigenlijk een milde vorm van arrogantie en dus in principe is het hetzelfde.
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 17-02-2010, 11:54
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Nee, zelfverzekerdheid is weten wat je kan en daarop vertrouwen, arrogantie is het verlengde daarvan waarop je te veel vertrouwd op die dingen. Zelfverzekerdheid is dus eigenlijk een milde vorm van arrogantie en dus in principe is het hetzelfde.
Vind jij verlegen en bescheiden dan ook hetzelfde? Daarbij is ook het een het verlengde van het andere.

Valt me trouwens op dat sommige vrouwen echt tegenstrijdig zijn. Wel grappig.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2010, 11:55
Verwijderd
Conclusie: Het klikt of het klikt net; een vrouw wilt gewoon een man die bij haar past. Dat is afhankelijk van sociaal gedrag en helaas, maar nimmer, opleiding speelt een rol:/

dan kan je nog doorgaans de grote rotzak zijn, als het meisje verliefd op je wordt, hoe je ben..kan je moeilijk changen
Met citaat reageren
Oud 17-02-2010, 11:56
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
bedoel je dat helaas een opleiding een rol speelt of dat nimmer een opleiding een rol speelt?
Met citaat reageren
Oud 17-02-2010, 11:57
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
Vind jij verlegen en bescheiden dan ook hetzelfde? Daarbij is ook het een het verlengde van het andere.

Valt me trouwens op dat sommige vrouwen echt tegenstrijdig zijn. Wel grappig.
Nee, want ik zie ze niet al verlengden van elkaar. Verlegen is angst om jezelf open te stellen voor anderen. Bescheiden heeft te maken met trots op je eigen werk.
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 17-02-2010, 12:00
Verwijderd
Citaat:
bedoel je dat helaas een opleiding een rol speelt of dat nimmer een opleiding een rol speelt?
Nou, algemeen gezien zie dat mensen eisen dat discussie en redevoering op hun niveau moet liggen. Uitzonderingen natuurlijk nagelaten, maar het lijkt mij lastig in een relatie, om niet begrepen te worden en overal nog is bij te gaan uitleggen.

Opleiding is trouwens in de zin van, Wat weet je van het leven en waar liggen je interesse en hoe veel interesse heb je voor iemand die voor jou iets nieuws doet. Niet hoe hoog of laag je ligt op de maatschappelijke ladder ofzo.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2010, 12:01
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Hetzelfde niveau dus.
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 17-02-2010, 13:08
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Nee, zelfverzekerdheid is weten wat je kan en daarop vertrouwen, arrogantie is het verlengde daarvan waarop je te veel vertrouwd op die dingen. Zelfverzekerdheid is dus eigenlijk een milde vorm van arrogantie en dus in principe is het hetzelfde.
Het één sluit het ander niet uit. Zelfverzekerdheid is een milde vorm, en om die vorm minder mild en dus arrogant te maken, gooi je er een scheut asociaal/onaangepast gedrag bij.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 17-02-2010, 13:16
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Voor mij moet een jongen betrouwbaar zijn. En een beetje gek. Het liefst ruikt hij lekker als hij stinkt.
Na lang nadenken ben ik tot de conclusie gekomen dat het bovenstaande niet klopt.
Betrouwbaar en lekker stinken. Dat was het. Een beetje gek is een leuke bijkomstigheid maar niet perse nodig.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2010, 13:38
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
^ Misschien bedoel je onbewust dat een jongen niet voorspelbaar moet zijn? Dat zijn vooral in de eerste fases enorme afknappers geloof ik.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 17-02-2010, 13:42
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
^ Misschien bedoel je onbewust dat een jongen niet voorspelbaar moet zijn? Dat zijn vooral in de eerste fases enorme afknappers geloof ik.
Nee, ik houd er wel van om te weten waar ik aan toe ben. Onvoorspelbaarheid vind ik juist een grote afknapper.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2010, 13:47
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Mja, ik bedoel meer op het niveau van praten/activiteiten van dag tot dag. Weten waar je aan toe bent op langere termijn is idd wel zo gezond.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wat wil ze?!?!?!
Verwijderd
16 08-08-2013 01:13
Liefde & Relatie wat zoeken meisjes?
firestartah
15 12-08-2012 21:49
Liefde & Relatie What a girl wants? --> wat willen meisjes nu? :s
JustAsking
20 27-02-2010 23:53
Liefde & Relatie Wat wil hij nou?
Layli
5 14-12-2008 17:37
Liefde & Relatie wat wil een jongen al snel in een relatie van een meisje
Verwijderd
69 02-09-2003 22:08
Seksualiteit wat vinden meisjes van pijpen
Jagged07
113 12-05-2003 15:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:03.