Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-05-2018, 19:38
Lotte#1
Lotte#1 is offline
Hi! Ik zit in groep 8 en vind een jongen leuk. Hij is heel leuk&grappig. En we zijn wel gewoon vrienden maar niet buitenschools. Hij heeft dezelfde slechte humor als mij. Maar ik weet niet zeker of hij mij ook leuk vind. Soms lijkt het wel alsof hij moeite doet om bij me te zijn. En soms weet ik het niet meer. Als ik samen ben met hem en zijn op het schoolplein plagen we elkaar vooral. Wij hebben bijvoorbeeld een soort spel bedacht om de mutsen van elkaars jas op moeten zetten. Oke het klinkt heel saai maar het is echt grappig. En ik zit nu in groep 8. We gaan wel naar dezelfde middelbare maar hij zit op havo en ik op vwo. En het is best een grote scho. Dus de pauzes van havo en vwo zijn niet op dezelfde tijd.dus op de middelbare zie ik hem bijna niet

En ik weet dus niet hoe ik hem verkering moet vragen?

En ja jullie zeggen nu allemaal van vraag gewoon. Maar straks zegt hij nee en we zijn nu gewooon leuke vrienden en dat wil ik sowieso niet kwijt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-05-2018, 21:42
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik zou niet beginnen met verkering vragen, maar beginnen met meer tijd samen doorbrengen. Spreek eens af buiten school om
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 03-07-2018, 22:49
idkaname
idkaname is offline
Klinkt misschien raar, maar de meeste jongens zijn, zover ik weet onder andere uit eigen ervaring niet echt geïnterresseerd in dat soort dingen rond die leeftijd. Meestal pas rond halverwege jaar 1 op zijn vroegst.

Allemaal uit mijn ervaring, kan zijn dat ik het helemaal fout heb
Met citaat reageren
Oud 03-07-2018, 22:52
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Klinkt misschien raar, maar de meeste jongens zijn, zover ik weet onder andere uit eigen ervaring niet echt geïnterresseerd in dat soort dingen rond die leeftijd. Meestal pas rond halverwege jaar 1 op zijn vroegst.

Allemaal uit mijn ervaring, kan zijn dat ik het helemaal fout heb
Je ziet hem niet buiten schooltijd en jullie pauzes zijn niet tegelijk. Volgens mij heb je niet veel te verliezen...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Boekbespreking "La vie à reculons"
designerfox
5 18-04-2007 13:57
Verhalen & Gedichten Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal)
Verwijderd
226 27-11-2005 11:00
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 09:35
Verhalen & Gedichten Nina & Sara
Giles
18 24-07-2003 22:37
Levensbeschouwing & Filosofie kerstofobie: IK HAAT KERST!
frankzinnig
71 30-03-2003 07:46
Psychologie Antidepressiva, hoe werkt het? [BESCHRIJVING]
Eend
27 24-02-2003 18:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:57.