Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-07-2018, 21:36
Sadman21
Avatar van Sadman21
Sadman21 is offline
Hallo Internet,

Ik heb een paar dagen terug iets groots verpest met een vriendin.. het doet er even niet toe wat er was gebeurd( erg persoonlijk voor ons beide.). Maar ik zie het als een plicht om het goed te maken!! Maarja.. een origineel goedmaakertje op 14 jarige leeftijd bedenken is best moeilijk.

Ik hoop dat jullie met bruikbare tips komen!

Groetjes,

Sadman21
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-07-2018, 21:44
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Probeer geen vergeving te kopen met een cadeau, maar spreek uit dat je spijt hebt, hoe je je voelt, en dat deze vriendschap belangrijk voor je is. Wil je echt iets fysieks geven, ga dan voor iets met een symbolische betekenis, een fotolijst met een leuke foto van jullie samen bijvoorbeeld.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 01-07-2018, 23:19
Verwijderd
Hello I'm from the internet

Zo werkt het niet, vriend, iets kapot maken en dan maar met cadeautjes oplossen.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2018, 07:09
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Hello I'm from the internet

Zo werkt het niet, vriend, iets kapot maken en dan maar met cadeautjes oplossen.
Hij heeft het niet over een cadeau dus het kan ook een aardig gebaar zijn...
Met citaat reageren
Oud 02-07-2018, 07:21
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Hij heeft het niet over een cadeau dus het kan ook een aardig gebaar zijn...
Vergeving is niet te koop, niet met spullen, niet met even wat leuks of liefs doen. Het vertrouwen moet hersteld worden en dat kost tijd, dat kan je niet even snel afkopen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 02-07-2018, 07:59
Verwijderd
Waarom is het een plicht om het goed te maken? Rare insteek. Je bent 14, dit gebeurt, niet meer doen in de toekomst bij anderen.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2018, 09:48
Verwijderd
Het doet er wel degelijk toe wat er is gebeurd. Een surprise falcon punch-abortus is wat anders dan de vaatwasser vergeten uit te ruimen.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2018, 20:32
Verwijderd
JA INDERDAAD.

VOOR DE DRAAD ER MEE
Met citaat reageren
Oud 04-07-2018, 09:20
Verwijderd
Citaat:
Het doet er wel degelijk toe wat er is gebeurd. Een surprise falcon punch-abortus is wat anders dan de vaatwasser vergeten uit te ruimen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:56.