Oud 17-07-2018, 22:28
Adviesvrager93
Adviesvrager93 is offline
Hoi lezer!

Op mijn studie zit een knappe meid waar ik graag mee in contact kom.
Ik ben al zo stalkerig geweest om haar naam uit te zoeken en haar te gaan volgen op insta (zij vervolgens ook terug). Ik ben allereerst benieuwd wat je hiervan vindt.

Omdat we zo’n grote studiegroep (400) hebben is het niet heel realistisch om haar in de collegebanken aan te spreken.
Ik vraag me daarom af of het oké is om via insta contact te maken zonder dat ik daarmee m’n ‘imago’ verpest. Zoja, hoe dan? Is het bijvoorbeeld raar om te sturen: ‘Hey, even uit nieuwsgierigheid, jij studeert ook ... toch?’

Ik ben benieuwd en wees vooral niet bang om eerlijk te zijn!

Laatst gewijzigd op 17-07-2018 om 22:58.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-07-2018, 23:31
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Is er een studie vereniging waar zij actief is (en je haar dus sneller zal tegenkomen)?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 18-07-2018, 08:57
Adviesvrager93
Adviesvrager93 is offline
Nee niet echt, tenminste niet dat ik weet
Met citaat reageren
Oud 18-07-2018, 09:03
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Jammer, dat zou een mooie manier zijn om contact te leggen!

Is er een mogelijkheid om een keer naast of voor/ achter haar te gaan zitten, zodat je een praatje kan maken? Of zijn er mensen die jullie allebei kennen waar je mee om kan gaan zodat je wat natuurlijker met haar in gesprek kan raken?

Als je haar nu via social media aanspreekt is het nogal oppervlakkig (je gaat alleen af op dat ze knap is - je kent haar eigenlijk niet) en inderdaad stalkerig...
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 18-07-2018, 19:38
Adviesvrager93
Adviesvrager93 is offline
Die gezamenlijke contacten zijn er niet, dat in de buurt gaan zitten tijdens college is wel een goede! Heb je nog tips om dan contact te maken terwijl haar vriendenclubje er bij is?

Is het wel oke om haar te blijven volgen of is dat ook te stalkerig?
Met citaat reageren
Oud 19-07-2018, 00:15
Verwijderd
Gewoon blijven volgen, kan zijn dat ze jou ook herkend heeft.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2018, 10:29
SummerAnoniem
Avatar van SummerAnoniem
SummerAnoniem is offline
Merk je ook dat ze wat voor jou voelt? Kent ze je al wel? Je moet tegelijkertijd ook onthouden dat meisjes gevoelig kunnen zijn voor dingen. Als je haar bijvoorbeeld pushed via social media heb je een grote kans dat ze wat vriendinnen haalt en dat die je gaan volspammen. Doe het vooral rustig aan.
__________________
A true friend is someone who sees the pain in your eyes while everyone else believes the smile on your face.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2018, 10:58
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Merk je ook dat ze wat voor jou voelt? Kent ze je al wel? Je moet tegelijkertijd ook onthouden dat meisjes gevoelig kunnen zijn voor dingen. Als je haar bijvoorbeeld pushed via social media heb je een grote kans dat ze wat vriendinnen haalt en dat die je gaan volspammen. Doe het vooral rustig aan.
Ik denk dat meiden van een jaar of 20 die studeren (leeftijd is even een gok) dat niet zo snel meer doen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 19-07-2018, 10:59
SummerAnoniem
Avatar van SummerAnoniem
SummerAnoniem is offline
Elin3, ik denk dat iedereen wel een vriend/vriendin erbij zou halen in een ongemakkelijke situatie, no matter what
__________________
A true friend is someone who sees the pain in your eyes while everyone else believes the smile on your face.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2018, 11:15
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Elin3, ik denk dat iedereen wel een vriend/vriendin erbij zou halen in een ongemakkelijke situatie, no matter what
Maar vriendinnen van rond de 20 gaan sneller met jou, of met die jongen in gesprek. De tijden van veel giechelen en "allemaal berichtjes naar hem sturen!!1!" zijn dan wel een beetje over
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 19-07-2018, 11:16
SummerAnoniem
Avatar van SummerAnoniem
SummerAnoniem is offline
True, maar als je te stalkerig word kan het alsnog gebeuren?
__________________
A true friend is someone who sees the pain in your eyes while everyone else believes the smile on your face.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2018, 11:59
Adviesvrager93
Adviesvrager93 is offline
Ik zal haar voorlopig even blijven volgen maar verder geen berichtjes o.i.d. hoor😉.

Hopelijk ben ik volgend studiejaar in de gelegenheid om haar eens aan te spreken in de collegezaal en anders heb ik pech.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2018, 02:23
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Begin gewoon met oogcontact en glimlachen? Comments onder foto's kunnen ook, dat is niet raar.

Verder zou je zelf meer kunnen posten op Instagram, bijvoorbeeld als je grappige graffiti ziet rond de campus of dat soort dingen. Leuke content nodigt uit tot reageren, als zij jou interessant vindt merk je dat vervolgens vaak wel.

Privebericht zou ik inderdaad niet doen, en alleen met haar interacteren omdat je hoopt op een relatie ook niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Muziek Hulp bij bedrijfsplan platenmaatschappij Firespace Recordings
FirespaceMusic
2 13-12-2016 11:56
Liefde & Relatie Hoe beter kennismaken met meisje?
Schaapeneenkoe
1 20-06-2015 23:05
ARTistiek [Discussie] Lerarenopleiding Kunstacademies, trek jij daar wat van aan?
devilcat
81 04-08-2006 17:49
Psychologie Het Grote Lucht Je Hart Topic #12
Verwijderd
499 11-10-2004 20:55
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap plannen minister Nawijn
NN
251 13-09-2002 14:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:46.