Oud 19-07-2018, 23:03
Gerben2001
Gerben2001 is offline
Ik ga wekelijks naar David Gelato (ijswinkel) een ijsje halen en daar werkt een meisje, ze is knap en komt heel lief over, ik vind haar leuk. Maar hoe begin je nu met zo'n iemand iets die toch wel zakelijk moet blijven?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-07-2018, 23:04
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Hoi Gerben, kom jij toevallig uit Gouda?

Begin een praatje en vraag voorzichtig tot hoe laat ze moet werken. Dan kan je voorstellen om een keer na het werk iets leuks te gaan doen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 19-07-2018, 23:23
Gerben2001
Gerben2001 is offline
Citaat:
Hoi Gerben, kom jij toevallig uit Gouda?

Begin een praatje en vraag voorzichtig tot hoe laat ze moet werken. Dan kan je voorstellen om een keer na het werk iets leuks te gaan doen.
Bedankt, er werken alleen wel veel mensen, is het voor haar niet ongemakkelijk als ik haar uitvraag met al haar collega's erbij? & hoe weet je trouwens dat ik uit Gouda kom?
Met citaat reageren
Oud 19-07-2018, 23:26
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Bedankt, er werken alleen wel veel mensen, is het voor haar niet ongemakkelijk als ik haar uitvraag met al haar collega's erbij? & hoe weet je trouwens dat ik uit Gouda kom?
Ik herkende de naam van de winkel, ik fiets er regelmatig langs

Als je het een beetje charmant doet, met een leuk grapje. Of als je er vaker komt, en al eerder hebt laten merken dat je haar wel leuk vindt (een complimentje geven o.i.d.) dan is het niet zo'n big deal. Al blijft het natuurlijk een beetje spannend.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 19-07-2018, 23:33
Gerben2001
Gerben2001 is offline
Citaat:
Ik herkende de naam van de winkel, ik fiets er regelmatig langs

Als je het een beetje charmant doet, met een leuk grapje. Of als je er vaker komt, en al eerder hebt laten merken dat je haar wel leuk vindt (een complimentje geven o.i.d.) dan is het niet zo'n big deal. Al blijft het natuurlijk een beetje spannend.
Dat kan inderdaad wel helpen, maar wat voor complimenten kan ik dan geven? Ik ken haar niet zo goed.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2018, 00:09
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Dat kan inderdaad wel helpen, maar wat voor complimenten kan ik dan geven? Ik ken haar niet zo goed.
Misschien draagt ze kleding die je leuk vindt, of kan je haar een compliment geven over een vrolijke kleur nagellak? Het lijkt me inderdaad wel lastig, om haar te versieren terwijl ze aan het werk is
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 20-07-2018, 03:06
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Ik zou daar vaker gaan zitten (met een boek ofzo) en kijken of er leuk oogcontact/kletsen van komt.

Zomaar iemand die in een winkel werkt uitvragen zou ik niet doen, je kent haar niet en ze kan niet weg. Dat maakt het al snel creepy. Heb je reden om te denken dat ze jou ook interessant vindt?
Met citaat reageren
Oud 20-07-2018, 07:25
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik zou daar vaker gaan zitten (met een boek ofzo) en kijken of er leuk oogcontact/kletsen van komt.

Zomaar iemand die in een winkel werkt uitvragen zou ik niet doen, je kent haar niet en ze kan niet weg. Dat maakt het al snel creepy. Heb je reden om te denken dat ze jou ook interessant vindt?
Het is echt een heel klein ijszaakje, normaal staan de mensen buiten op de straat in de rij, dus even rustig binnen zitten wordt denk ik wel lastig. Als hij op een rustig moment komt zou hij gerust een praatje aan kunnen knopen, denk ik. Rustig opbouwen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 20-07-2018, 13:18
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Koop een ijsje en biedt haar er ook een aan.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Het Niet Grappig Topic
maxwell
59 02-07-2008 17:48
Verhalen & Gedichten Een gedeelte uit mijn leven..
U*NiQ
3 28-09-2005 19:06
Verhalen & Gedichten Een treinbrief ( beetje lang weer )
Verwijderd
14 15-09-2004 15:45
Verhalen & Gedichten Geef je mening over deze tekst
lestat080
31 29-03-2004 17:23
Psychologie Onderwerp kan ik het geven ? een verhaal over een bij voorbaat verneukt leven ofzo
Waarom?
2 02-02-2002 17:30
ARTistiek Vorproefje: binnenkort in de winkels: Jantje zonder Reclame!
Verwijderd
3 05-09-2001 09:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:49.