Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-09-2002, 19:55
Verwijderd
Hoi,

Van de week heb ik het hier even met iemand over gehad. Diegene vond, en ik was me er min of meer al enigzins van dit feit bewust, dat ik bepaalde innerlijke eigenschappen van een vrouw heb, in plaats van een man. Hiermee bedoel ik niet dat ik op mannen val (ik ben hetero), maar hierbij dient men vooral te denken aan sociaal gebied, bijvoorbeeld het omgaan met mensen, muzieksmaak, afhandeling van problemen etcetera. Ook lijkt het alsof ik beter an opschieten met vrouwen (meisjes) dan met mannen (jongens); ik ga meer met vrouwen om dan met mannen.

Het is niet dat ik hiermee zit. Ik vind het eigenlijk wel fijn, waarom is me ook niet geheel duidelijk.
Wie ervaart dit ook of kan op andere wijze mij hiertoe meer inzicht in verlenen? Zijn er bijvoorbeeld ook jongens zoals ik heb beschreven die veel met meisjes omgaan of omgaan met andere jongens zoals beschreven?

Ik hoop dat iemand zijn ervaringen hiermee kan delen op dit forum.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-09-2002, 20:02
Verwijderd
Citaat:
benchMarc schreef:
Heb er geen last van, ik ken zo weinig meisjes in m'n directe omgeving. Zit al ten 1e op een school met alleen maar jongens. ICT he

Maar eh... ik heb gehoord dat sommige meisjes daarop vallen. Dus grab your chance
Mjah, jij zit inderdaad in een echte jongensomgeving. Maar meestal als ik in een groep zit, ga ik meer om met de vrouwelijke kant van die groep heb ik het idee. Ook als ik een jongen in mijn msn-lijst toevoeg, dan spreek ik er eigenlijk helemaal neit zoveel mee, maar met meiden wel. Soms heb ik ook het idee dat gedrag van (sommige?) jongens me gewoon tegenstaat en dat ik daarom minder contact met hen heb.

Ja, ik weet het. Dat heb ik vaker gehoord en ik ben er van overtuigd dat het waar is ook.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2002, 20:08
Verwijderd
Hmz. Ik weet van mezelf in ieder geval dat ik veel meer de diepte in kan gaan met jongens.. Met meisjes kan ik het heel leuk hebben, en heerlijke meidengesprekken hebben etcetera. Maar met jongens heb ik veel interessantere, diepere gesprekken vaak.

Ik heb verder niet echt jongenseigenschappen ofzo.. Heb juist best wel van die meisjesdingen.

Bij mn ex had ik wel vaak ook het idee dat hij meisjes eigenschappen had. Zo belde hij elke dag en hield daar heel erg van, giechelde hij (ms stom maar toch ja, een feit) en meer van dat soort dingen. Maar uiteindelijk heeft ie toch ook weer echte jongensmanieren van met dingen omgaan enzo..

Ik zie wel ook op school bijvoorbeeld van die gewoon hetero jongens die heel veel met meisjes omgaan. Het zal gewoon voor de ene persoon heel anders zijn dan voor de andere, maar das eigenlijk logisch.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2002, 20:40
Verwijderd
Diep van binnen heb ik een echt jongensinnerlijk, maar naar buiten toe kom ik vaak een beetje zacht over. Mensen verwarren gevoeligheid weleens met sentimenteel gedrag en meisjesachtig.

Ik kan je echter verzekeren dat ik niet sentimenteel ben (huilen lukt me amper bijvoorbeeld en vaak heb ik niet door wat meisjes nou precies willen als ze zich op een bepaalde manier gedragen) en meisjesachtig al helemaal niet (ik haat bijv. roze en hield er altijd van ruw met mijn hond te spelen, met als gevolg vuile kleren en bloedende armen )

Soms vind ik het leuk echt hard voor mezelf te zijn. Iets wat een meisje niet zo snel zal doen

Wat betreft de omgang: met jongens praat ik meer over algemene dingen. Bijvoorbeeld over het werk / studie, computers, sport en het nieuws. Met meisjes praat ik vrijwel uitsluitend over gevoelens en ervaringen..

Heb wat dat betreft geen echte voorkeur. Bij meisjes moet ik vaak harder nadenken om niet te bot over te komen, terwijl ik bij jongens gewoon zeg wat ik denk. Anderzijds vind ik het interessanter om met meisjes te praten, maar dat kan ook de wanhoop zijn

Mijn MSN-lijst bestaat overigens ook grotendeels uit meisjes. Met jongens chat ik haast nooit, een enkele uitzondering daargelaten..

Wat ik eigenlijk wil zeggen: laat je geen 'meisjesinnerlijk' aanpraten. Probeer bijvoorbeeld eens te kijken naar de typisch jongensachtige dingen die je leuk vindt om te doen (die zijn er toch wel? )
Met citaat reageren
Oud 30-09-2002, 20:45
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Ik was vroeger echt een jongensmeisje. Ik heb denk ik redelijk wat jongenseigenschappen, maar ook meisjeseigenschappen natuurlijk. Ik ga ook veel liever met jongens om, en ik kan best soms een dom meisjes gesprek voeren, maar dan houdt het op. Er zijn 2 a 3 meisjes waar ik wel mee kan praten, maar verder alleen maar met jongens. Ik denk dat het grootste deel van mijn msnlijst volstaat met jongens, ik praat prakisch daar alleen met jongens.
Vooral vroeger was het erg, ik voetbalde elke dag buiten, kamde nooit mijn haar, had geen pijn als ik keihard geschopt werd, lieten die jongens ook niet merken. Ik deed met alles mee, klom in de hoogste bomen, rende me uit de naad, was erg competief (is dat een goed woord?) met sporten, rende met gym evenveel als jongens, om te laten zien dat ik dat ook kon.
Emotioneel begin ik denk ik steeds meer meisje te worden, waar ik vroeger alles negeerde en stoer en hard bleef, erken ik het meer, denk ik: ik bén een meisje, is niets mis mee om te huilen. Maar als iets echt moeilijk is, dan ga ik er als een jongen mee om. Verder ben ik direct en eerlijk/hard, in tegenstelling tot meisjes zal je van mij wél horen als ik een broek niet mooi vind...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 30-09-2002, 20:45
corduroy
Avatar van corduroy
corduroy is offline
ik heb het andersom, vroeger leek het me ook altijd gaaf om een jongen te zijn. dat leek me zo praktisch en veel minder gezeur.
maar als klein meisje was ik dan wel weer echt een jurkjes en barbiemeisje, dus het is een beejte dubbel. hoe dan ook zijn de vriendinnen die ik heb heel relaxed en niet van die tutterds, en kan ik over het algemeen (als ik ze beter ken, maar ik ben sowieso iemand die de kat uit de boom kijkt) goed met jongens opschieten. zeker op de basisschool was dat zo - op de middelbare school kwam de verkeringonzin wat meer om de hoek kijken zeg maar.
__________________
the waiting drove me mad. you're finally here and i'm a mess. take your entrance back. can't let you roam inside my head.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2002, 20:53
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
Mijn MSN-lijst bestaat overigens ook grotendeels uit meisjes. Met jongens chat ik haast nooit, een enkele uitzondering daargelaten..

Wat ik eigenlijk wil zeggen: laat je geen 'meisjesinnerlijk' aanpraten. Probeer bijvoorbeeld eens te kijken naar de typisch jongensachtige dingen die je leuk vindt om te doen (die zijn er toch wel? )
Over msn gesproken...ik zie je nooit meer online. Heb je soms een nieuw adres?

Ik laat me niet iets aanpraten, ik vraag om verduidelijking, om wat anderen ervaren. Vind het heerlijk om in een auto te rijden, heerlijk om naar meiden te kijken en andere dingen mee te doen (...) en zo is er nog wel wat. Maar ik vind het ook heerlijk om naar 'vrouwelijke' muziek te luisteren, een oordeel te vellen vanuit een netraal standpunt en zo is er hier ook nog wel wat.

Laat ik het maar beschouwen als een soort gave, zonder de bedoeling hierbij hoogmoedig te zijn.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2002, 20:57
ABrules
Avatar van ABrules
ABrules is offline
mmmz, kan me wel goed verplaatsen in meisjes altijd, maar eigenlijk ook in jongens, dus weet ik niet wat dat van mij maakt, kan iig even goed met jongens als met meisjes opschieten, zie je ook aan mijn tja, vriendenkring gewoon jongens en meisjes... wel relaxed vind ik het zo
Met citaat reageren
Oud 30-09-2002, 21:03
Verwijderd
Citaat:
Ik schreef:
Over msn gesproken...ik zie je nooit meer online. Heb je soms een nieuw adres?
Oehlala, dat was ff schrikken

Ik heb nog steeds hetzelfde adres hoor Tim. Een tijd terug blokkeerde ik echter haast iedereen en concentreerde me op een paar personen. Dit omdat ik het moeilijk ermee heb als 20 mensen mij tegelijkertijd aanspreken

Hmm, we zouden zelfs een keer wat afspreken meen ik mij te herinneren

Het beste is echt als mensen mij mailen, alleen jammer dat zo weinig het volhouden :/

Hmm, zal zo ff kijken..

Citaat:
Vind het heerlijk om in een auto te rijden, heerlijk om naar meiden te kijken en andere dingen mee te doen (...) en zo is er nog wel wat.
Gelukkig

Citaat:
Maar ik vind het ook heerlijk om naar 'vrouwelijke' muziek te luisteren, een oordeel te vellen vanuit een netraal standpunt en zo is er hier ook nog wel wat.
Wat versta jij onder vrouwelijke muziek?
Met citaat reageren
Oud 30-09-2002, 21:07
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
Oehlala, dat was ff schrikken

Ik heb nog steeds hetzelfde adres hoor Tim. Een tijd terug blokkeerde ik echter haast iedereen en concentreerde me op een paar personen. Dit omdat ik het moeilijk ermee heb als 20 mensen mij tegelijkertijd aanspreken

Hmm, we zouden zelfs een keer wat afspreken meen ik mij te herinneren

Het beste is echt als mensen mij mailen, alleen jammer dat zo weinig het volhouden :/

Hmm, zal zo ff kijken..

Gelukkig

Wat versta jij onder vrouwelijke muziek?
Mailen heeft inderdaad zo zijn voordelen, maar msn ook.

Onder vrouwelijke muziek versta ik niet specifiek een bepaalde soort muziek, maar je zou wel kunnen zeggen dat mannen en vrouwen over het algemeen naar een wat andere sort muziek luisteren. Ik luister dan naar het wat rustigere, vrouwelijkere. Nouja, moeilijk uit te leggen denk ik.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2002, 21:15
Verwijderd
Citaat:
benchMarc schreef:
Er is trouwens een geinige test op Internet. Kun je kijken hoe ver je aan de vrouwelijke en mannelijke kant zit. Krijg em alleen niet gevonden ;(
zoeken!!

Heb je misschien een idee hoe ie ongeveer heet?
Met citaat reageren
Oud 30-09-2002, 21:44
Verwijderd
Ja, ik heb dat gevoel zo vaak. Ik kan me gigantisch ergeren aan de domheid en kortzichtigheid van een hoop jongens. Ik kan ook veel beter met meisjes praten dan met jongens...heb wel eens gezegd dat het de doodsteek is voor een jongen (die kans wil maken bij een meisje) als hij met dat meisje over problemen met jongens kan praten. Dan ga je voor de bijl.

Ook over dat probleemoplossen, sociale omgang, manier van denken, gevoelsleven: ik ben net m'n moeder. Probleem is dus ook dat ik met alle meisjes keigoed kan opschieten maar ze nemen me nooit serieus, ik ben gewoon hun vriendin, ik ben te aardig en begrijp ze te goed. Het feit dat ik veel baardgroei heb verandert daar niets aan.

Op zich is het natuurlijk helemaal niet erg om zo te zijn. Wat het erg maakt, is het feit dat ik blijkbaar wel genoeg testosteron heb waardoor ik gewoon verliefd wordt op meisjes (ben momenteel nog steeds gek op ééntje, waar ik maar heel moeilijk afstand van kan doen...somebody help me ). Het eindigt er echter altijd mee dat ze me gewoon als vriend willen omdat ze goed met me kunnen praten (ze zeggen nog net niet 'om make-up tips mee uit te wisselen').

Dat is dus wel vervelend. Maarja, je doet er niks aan. Het is alleen zo frustrerend om een hoop mensen op het forum te horen zeggen dat ze graag een gevoelige jongen willen terwijl ze daar éigenlijk geen flikker van menen, óf ze weten niet wat gevoelig inhoudt
Met citaat reageren
Oud 30-09-2002, 22:26
de abt van sion
de abt van sion is offline
Het is ook onzin. Jongens zijn jongens en meisjes zijn meisjes. Geen flauwe kul, geen operaties. Steek het geld daarvoor maar in echte ziekten.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 06:53
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
Het is ook onzin. Jongens zijn jongens en meisjes zijn meisjes. Geen flauwe kul, geen operaties.
Lieve schat, wie had het hier over operaties?
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 11:41
Diddl'tje
Avatar van Diddl'tje
Diddl'tje is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
Het is ook onzin. Jongens zijn jongens en meisjes zijn meisjes. Geen flauwe kul, geen operaties. Steek het geld daarvoor maar in echte ziekten.
En domme opmerkingen zijn domme opmerkingen
__________________
Boink | Diddl kan niet aansprakelijk gesteld worden voor het bovenstaande
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 12:22
Verwijderd
Ik denk dat iedere jongen (hoe jongen die ook is ) wel 'meisjes'eigenschappen heeft. Wat maakt iets tot een 'jongens'- of een 'meisjes' eigenschap? Niks. De maatschappij bombardeerd het tot iets voor meisjes of voor jongens. Ik houd van voetbal en dergelijke (waterpolo bv), maakt mij dat minder 'vrouw'? Ik vind van niet, ik ben een vrouw die van voetbal houdt, net zoals je vrouwen hebt die niet van voetbal houden en je mannen hebt die er wel van houden en mannen hebt die er niet van houden. Kwestie van persoonlijke smaak/meningen enz, niet van vrouw/minder vrouw/geen vrouw of man/minder man/geen man zijn.

En operaties...? Je kunt ook eerst lezen waar een topic over gaat en dan reageren.

Laatst gewijzigd op 01-10-2002 om 12:28.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 12:49
Verwijderd
Ik ben het zo eens met Leonoor... (voor het eerst geloof ik)

Misschien ligt het wel aan je opvoeding, bij mij ten minste wel.

Mijn ouders hebben nooit Jip en Janneke voorgelezen, omdat ze dat rolbevistigend vonden. En van mijn moeder mocht ik altijd typische meisjes dingen doen Daardoor heb ik dus ook gewoon schijt aan mensen die mij verwijfd noemen. In de ogen van de maatschappij ben ik misschien verwijfd. Maar ik geloof dat er uiteindelijk geen verschillen zijn tussen jongens en meisjes. Men verwacht alleen dat je als jongen geen meisjes dingen doet. Daar moet je gewoon niets van aantrekken...
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 17:55
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef:
Ik ben het zo eens met Leonoor... (voor het eerst geloof ik)
Vast.

Citaat:
Misschien ligt het wel aan je opvoeding, bij mij ten minste wel.

Mijn ouders hebben nooit Jip en Janneke voorgelezen, omdat ze dat rolbevistigend vonden. En van mijn moeder mocht ik altijd typische meisjes dingen doen Daardoor heb ik dus ook gewoon schijt aan mensen die mij verwijfd noemen. In de ogen van de maatschappij ben ik misschien verwijfd. Maar ik geloof dat er uiteindelijk geen verschillen zijn tussen jongens en meisjes. Men verwacht alleen dat je als jongen geen meisjes dingen doet. Daar moet je gewoon niets van aantrekken...
Ik denk bij mij ook wel. Jip en Janneke is wel voorgelezen, gewoon omdat het wel grappige verhaaltjes zijn. Ik mochtook 'typisch' jongens dingen doen, ik had geen poppen (hooguit eentje toen ik een jaar of vier was oid), wel veel autotjes en blokken ed. Tis idd dat mensen verwachten dat een meisje dingen op een bepaalde manier doet en net zo voor jongens. Wat bertbart al zegt (ben ik het ook eens met hem eens ) gewoon niks van aantrekken. Lekker doen wat jij wilt.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-10-2002, 17:56
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
Gothic schreef:
Lieve schat, wie had het hier over operaties?
Ik.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 18:21
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef:
Men verwacht alleen dat je als jongen geen meisjes dingen doet. Daar moet je gewoon niets van aantrekken...
Wie zei dit ik me er iets van aantrek?
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 18:52
A loved one
Avatar van A loved one
A loved one is offline
Citaat:
benchMarc schreef:
Sorry, heb echt geen id meer waar ik die test kan vinden of hoe ie heette. Heb gezocht in de search van een forum waar ie eerst stond. Maar niet kunnen vinden
www.thespark.com?
The Gender Test? Gaan ze raden of je een man of een vrouw bent? Op die site staan wel meer van dat soort tests.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 19:10
Verwijderd
Citaat:
Ik schreef:
Wie zei dit ik me er iets van aantrek?
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 20:00
Verwijderd
Citaat:
A loved one schreef:
www.thespark.com?
The Gender Test? Gaan ze raden of je een man of een vrouw bent? Op die site staan wel meer van dat soort tests.
86% zekerheid dat ik een vrouw ben...hm. Nouja, heeft veel positieve kanten
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 20:10
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Mijn vriendje heeft ook zoiets. Hij denkt over bepaalde dingen heel anders dan jongens... en dus meer zoals meisjes. Hij kan heel goed over gevoelens praten en geeft echt goed advies. Niet alleen aan mij maar aan een heleboel meisjes.
Ook op sex gebied. Hij vind het enorm belangrijk dat meisjes echt niks doen als ze het niet lekker vinden en als ik ook maar een seconde twijfel mag ik het niet eens doen. Hij is ook heel voorzichtig.. hij doet het uit liefde en absoluut niet uit lust.
Verder gaat hij dus ook heel veel met meisjes om. Hij heeft 1 vriend.. voor de rest allemaal vriendinnen.
Sjah das mijn vriend... k weet niet of dit is wat je bedoeld maar k zag wat overeenkomsten.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 20:23
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Ik schreef:
Hoi,

Van de week heb ik het hier even met iemand over gehad. Diegene vond, en ik was me er min of meer al enigzins van dit feit bewust, dat ik bepaalde innerlijke eigenschappen van een vrouw heb, in plaats van een man. Hiermee bedoel ik niet dat ik op mannen val (ik ben hetero), maar hierbij dient men vooral te denken aan sociaal gebied, bijvoorbeeld het omgaan met mensen, muzieksmaak, afhandeling van problemen etcetera. Ook lijkt het alsof ik beter an opschieten met vrouwen (meisjes) dan met mannen (jongens); ik ga meer met vrouwen om dan met mannen.

Het is niet dat ik hiermee zit. Ik vind het eigenlijk wel fijn, waarom is me ook niet geheel duidelijk.
Wie ervaart dit ook of kan op andere wijze mij hiertoe meer inzicht in verlenen? Zijn er bijvoorbeeld ook jongens zoals ik heb beschreven die veel met meisjes omgaan of omgaan met andere jongens zoals beschreven?

Ik hoop dat iemand zijn ervaringen hiermee kan delen op dit forum.
Heb ik dit geschreven?

Heb ik ook.

Mijn verhaal?
Lees je eigen verhaal, dan heb je mijn verhaal.

Al mijn 'vrienden' zijn meisjes.

Ik kan ook alleen met meisjes praten over mijn psychische problemen, met jongens kan ik niet praten.
Ik haat jongens, de meeste dan.
Over 't algemeen zijn meiden toch héél anders.
En ik pas meer bij de laatste groep.

Van binnen ben ik een vrouw. Van buiten een man.
Maar wel hetero...

Er zijn trouwens ook jongens waar ik best mee kan praten, paar van dit forum, maar zijn er erg weinig.

Mijn stelling:
Eigenlijk ben ik een lesbische vrouw gevangen in een mannenlichaam.

Overigens, ik heb er ook helemaal geen last van.
Ben er best blij mee: als ik naar de gemiddelde jongen kijk, denk ik 'gelukkig ben ik niet zo!!!'.

Ow ja, heb je MSN?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-10-2002, 20:36
Verwijderd
Citaat:
Ik schreef:
86% zekerheid dat ik een vrouw ben...hm. Nouja, heeft veel positieve kanten
Ik heb 80% .. it all adds up, you're definately a chick.

You bitches, I'm a guy!

*draait de Foo Fighters en gaat ondanks zijn verkoudheid gefrustreerd 25x opdrukken op de vuisten*
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 20:36
Verwijderd
Citaat:
Fleet Admiral schreef:
Mijn stelling:
Eigenlijk ben ik een lesbische vrouw gevangen in een mannenlichaam.

Overigens, ik heb er ook helemaal geen last van.
Ben er best blij mee: als ik naar de gemiddelde jongen kijk, denk ik 'gelukkig ben ik niet zo!!!'.

Ow ja, heb je MSN?
Jouw stelling is niet mijn stelling. Ik ben een man met enige vrouwelijke eigenschappen, waarvan ik blij ben dat ik ze heb en ik profiteer en dan ook van
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 21:10
Gael
Gael is offline
Iedereen heeft zijn eigen unieke samenstelling van eigenschappen.

Er is niemand te mannelijk of vrouwelijk, een jongen kan niet alleen mannelijk... of mannelijker zijn. En voor vrouwen/meiden geldt dat ook.

De samenleving heeft alles zo bepaald, terwijl het eigenlijk niet zo is.

Think about that
Ik maakte me vaak zorgen dat ik dan minder zou zijn, als ik niet te mannelijk zou zijn. Dat ze me dan voor homo aan zouden zien, terwijl ik dat helemaal niet ben.
Maar als je erover gaat nadenken, zoals ik deed omdat ik het allemaal maar stom vond, dan kom je vast tot de zelfde conclusie.

Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 21:44
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
******** schreef:
Ik heb 80% .. it all adds up, you're definately a chick.

You bitches, I'm a guy!
Precies het omgekeerde
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 08:19
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Gothic schreef:
Precies het omgekeerde
Ruilen van lichaam?

(Als dat toch kon... )

Overigens, ik ben tevreden met m'n lichaam.
Ben geen transseksueel.

Als ik het zelf zou kunnen kiezen, was ik een vrouw.
Maar ja, niets aan te doen, ik ben een man. Punt uit.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 15:06
xcorienx
Avatar van xcorienx
xcorienx is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
Het is ook onzin. Jongens zijn jongens en meisjes zijn meisjes. Geen flauwe kul, geen operaties. Steek het geld daarvoor maar in echte ziekten.
gewoon er niet toedoend
Met citaat reageren
Oud 04-10-2002, 21:44
Verwijderd
Citaat:
de abt van sion schreef:
Ik.
Neej, jij, dus de abt van sion. Voor jou dus "ik" en niet "Ik" van "Ik" ben ik.

...volg je me?
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 12:00
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Ik heb af en toe buien dat ik écht een meisje ben.. lekker tutten etc.. maar soms heb ik even genoeg van dat gedoe. Jongens zijn veel directer, die zeggen gewoon waar het op staat, endat is soms veel leuker.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 12:44
DiSiLLUSiON
Avatar van DiSiLLUSiON
DiSiLLUSiON is offline
Ah, heb ik ook eigenlijk wel. Ik ben ijdel, gevoelig, emoties gaan voor denken, dat soort dingen. Maar laat het niet zo snel zien, aangezien gebleken is dat het andere geslacht daar over het algemeen niet zo van houdt.
__________________
Alles heeft bewustzijn. Behalve wanneer je het eruit schopt...
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 12:47
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef:
Precies het omgekeerde
Opposites attract
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 22:15
Soulflame
Avatar van Soulflame
Soulflame is offline
Citaat:
A loved one schreef:
www.thespark.com?
The Gender Test? Gaan ze raden of je een man of een vrouw bent? Op die site staan wel meer van dat soort tests.
80% vrouw
Nou ehh *checkt nog even voor de zekerheid* niet dus...

Maar goed, ik kan het een beetje begrijpen... diegenen die me kennen vinden dat ik mysterieus en gevoelig ben enzo. Diegenen die me niet kennen (maar alleen van uiterlijk) denken juist dat ik een stoer type ben.. 'k ben dus een beetje een contradictie.
*shrugs* Just the way it is..
__________________
Hope is the one crop that can grow in any climate
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-10-2002, 00:31
michieldewit
Avatar van michieldewit
michieldewit is offline
Citaat:
A loved one schreef:
www.thespark.com?
The Gender Test? Gaan ze raden of je een man of een vrouw bent? Op die site staan wel meer van dat soort tests.
Ik ben met 86% waarschijnlijkheid een vrouw... Toch maar laten opereren dan...

Overigens geloof ik zelf dat er zoiets is als een schaal, waarop iedere persoon een plaatsje heeft. Deze schaal loopt dan van uiterst mannelijk (-10) naar uiterst vrouwelijk (+10). In het grijze gebied van deze schaal bevinden zich de man-vrouwen en vrouw-mannen. Overigens houdt fysiek geslacht in deze theorie nauwelijks verband met je plaats op de schaal.

Voor partnerkeuze kan de schaal ook gebruikt worden. Als partner zoeken mensen volgens mij namelijk de persoon met een zodanige plaats op de schaal dat hun beide scores samen optellen tot 0. Dus een redelijk mannelijke man (-8) zal op zoek gaan naar een tamelijk vrouwelijke vrouw (+8) en een vrouwelijke man (-3) gaat op zoek naar een mannelijke vrouw (+3). Maar ook: een nogal vrouwelijke homofiele man (+3) gaat op zoek naar een tamelijk vrouwelijke homofiele man (-3). Zoiets.

Laatst gewijzigd op 06-10-2002 om 00:40.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Mannelijke tepels gevoelig?
Scorpion3000
24 06-10-2002 21:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:13.