Oud 28-06-2003, 18:06
Jij-Jij
Jij-Jij is offline
Een tijd geleden heb ik sex gehad met de beste vriendin van mijn vriendin. Mijn vriendin is op dit moment zwanger. Gisteren bleek dat haar beste vriendin nu ook zwanger is, van mij zegt ze. Maar ik weet dat die meid het met nog een heleboel anderen doet, dus daar kan ik niet zeker van zijn!!! maar goed het kon best waar zijn en toen ben ik met mijn vriendins beste vriendin naar het ziekenhuis gegaan voor een echo en om te vragen of er een vaderschapstest gedaan kan worden...dat kan op zich wel (maar is veiliger na de geboorte)...alleen toen we daar weggingen kwamen we mijn vriendin tegen die daar ook een afspraak had, ik heb haar toen alles moeten opbiechten en mijn vriendin heeft mij toen ook dingen van haar opgebiecht, dat ze met haar beste vriendin en nog een andere jongen vlak voordat ik het met haar beste vriendin had gedaan naar bed was geweest!! dus toen begon ik te schelden op haar beste vriendin omdat het dan net zo goed van die gozer kon zijn en omdat ze zo stlelig beweerde dat het van mij was, en toen zij wef was heb ik mijn vriendin drie of vier keer heel hard geslagen en het uitgemaakt want een echte vent laat zich niet bedriegen door een wijf!!! maar nu dreigt mijn vriendin met de politie als ik niet op agressiecursus ga en er wat aan ga doen maar dat wil ik helemaal niet, maar ze zegt dat ze het gaat controleren enzo! wat kan ik nu het beste doen denken jullie?
Advertentie
Oud 28-06-2003, 18:09
Farfalla
Farfalla is offline
Wat een zootje.
__________________
Doe maar gek, dan doe je al gewoon genoeg
Oud 28-06-2003, 18:10
poesiefox
poesiefox is offline
Er zijn twee mogelijkheden, waar iedere dierenarts je uitgebreid over voor kan lichten. De ene is hormonale castratie, de ander is chirurgisch. Lijkt mij voor jou echt de beste oplossing. Je gaat niet meer achter de loopse teven aan, je luistert beter, je bent niet meer zo agressief, je loopt niet meer weg, en je wordt veel gezeggelijker voor het vrouwtje.
__________________
Pfff. Boeie.
Oud 28-06-2003, 18:13
Nichon
Nichon is offline
zo wat ben jij een sukkel zeg!!! jij bent echt heel laag
je moet echt hulp zoeken want aan zulke mensen als jou hebben we niets in de wereld die brengen alleen maar problemen
waar kun je je medemensen niet gewoon liefhebben
Oud 28-06-2003, 18:14
Jij-Jij
Jij-Jij is offline
Citaat:
Nichon schreef op 28-06-2003 @ 18:13:
zo wat ben jij een sukkel zeg!!! jij bent echt heel laag
je moet echt hulp zoeken want aan zulke mensen als jou hebben we niets in de wereld die brengen alleen maar problemen
waar kun je je medemensen niet gewoon liefhebben
sorry het spijt me, ik wil mijn leven ook wel beteren maar telkens gaat het mis
weet iemand waarom het steeds mis gaat met mij? als ik geil of boos wordt ben ik gewoon niet meer te stoppen...
Oud 28-06-2003, 18:15
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Heu, je vriendin zelf was toch ook al zwanger.

En je had het toch ook al met een of andere Marisa gedaan en die twee zijn er toch ook al achter gekomen?
Oud 28-06-2003, 18:16
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Jij-Jij schreef op 28-06-2003 @ 18:14:
sorry het spijt me, ik wil mijn leven ook wel beteren maar telkens gaat het mis
weet iemand waarom het steeds mis gaat met mij? als ik geil of boos wordt ben ik gewoon niet meer te stoppen...

Te hoge testosteronproduktie, dat zeg ik. Castreren met die hap jongen.
__________________
Pfff. Boeie.
Oud 28-06-2003, 18:16
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Je moet is zijn eerdere posts lezen.

Laatst gewijzigd op 02-09-2007 om 20:17.
Oud 28-06-2003, 18:17
Jij-Jij
Jij-Jij is offline
Citaat:
Marcade schreef op 28-06-2003 @ 18:15:
Heu, je vriendin zelf was toch ook al zwanger.

En je had het toch ook al met een of andere Marisa gedaan en die twee zijn er toch ook al achter gekomen?
ja dat zeg ik daarom kwamen we elkaar ook tegen in het ziekenhuis enzo

en ik had het idd met marisa gedaan maar dat mijn vriendin me vergeven!!!
Oud 28-06-2003, 18:18
Jij-Jij
Jij-Jij is offline
het is wél waar jammer genoeg ik weet het, het is ongeloofwaardig maar alleen een domme lul als ik kan er zon zootje van maken!
Oud 28-06-2003, 18:21
Verwijderd
ik geloof er werkelijk geen zak van, maar als het waar is ben je een ongelooflijke eikel, het spijt me... *trouwens, je vriendin en haar beste vriendin gaan ook zeker niet vrijuit*
Oud 28-06-2003, 18:21
Muze
Avatar van Muze
Muze is offline
Ik denk dat jij een erg grote fantasie hebt
__________________
Mr. Jones and me, tell each other faerietales.
Oud 28-06-2003, 18:21
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Jij-Jij schreef op 28-06-2003 @ 18:18:
het is wél waar jammer genoeg ik weet het, het is ongeloofwaardig maar alleen een domme lul als ik kan er zon zootje van maken!
Als je er echt wat aan wil doen, zal je eerst echt moeten onderkennen hoe fout je zit en wat je allemaal aangericht hebt. Meer dan een meisje ongewenst zwanger gemaakt is geen stijl. En vrouwen slaan ook niet. Als je zelf ook vind dat je aggresief bent, moet je zeker die cursus nemen.

Verder vind ik het nogal vreemd dat je vriendin bij je blijft als je al meerdere malen vreemd bent gegaan en zelfs al iemand anders zwanger hebt gemaakt. Ze is toch niet *bang* om bij je weg te gaan oid. he? (omdat je blijkbaar losse handjes hebt?) Heb je zelf geen last van wrok; vind je zelf niet dat het misschien beter is voor haar als je het uitmaakt? Ik bedoel, je wil toch het beste voor haar?

Misschien ben je gewoon nog niet klaar voor een vaste relatie.
Oud 28-06-2003, 18:25
Jij-Jij
Jij-Jij is offline
jawel juist omdat ze zo lief is voor me en me telkens vergeeft weet ik dat zij de vrouw is voor me waar ik verder mee wil
mijn vriendin is trouwens niet ongewenst zwanger, dat was zo geplant
maar ik weet gewoon niet wat ik moet doen nu blijkt dat zij ook vreemdgegaan is om wraak te nemen op me....ik kan me toch niet laten bedriegen?? ok zij heeft mij ook vergeven maar ik deed het uit geilheid en kon er nies aan doen en zij uit wrraak
en ik wil mijn leven ook wel beteren, ik heb op psychologie al een topic gezet met hoe erg ik het vind dat ik zo ben
Oud 28-06-2003, 18:25
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Dat je kwaad bent, oke..maar je hebt haar hetzelfde geflikt als zij jou dus dan heb je een keuze: je maakt het uit en laat het daarbij, of je vergeeft elkaar en gaat verder... Mar om er nou op te gaan slaan...

Jezus man! Ze draagt je kind! Agressiecursus is helemaal geen verkeerd idee en trouwens, de eerste die mij mept kan een mep terug verwachten en krijgt ook de politie op z'n dak, dus kan me jou vriendin helemaal voorstellen! Heb het eerder meegemaakt met een vriendin van me... En als ik die gast ooit in mijn klauwen krijg...oe, dan sta ik niet voor mezelf in...
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Oud 28-06-2003, 18:27
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Jij-Jij schreef op 28-06-2003 @ 18:25:
ok zij heeft mij ook vergeven maar ik deed het uit geilheid en kon er nies aan
Hoezo je kon er niets aan doen? Je hebt jezelf volledig in de hand normaal gesproken maar jij dus duidelijk niet... Jij verdient zo'n lief meisje niet. (klinkt hard, maar mijn bloed kookt...)
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Oud 28-06-2003, 18:29
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Jij-Jij schreef op 28-06-2003 @ 18:25:
jawel juist omdat ze zo lief is voor me en me telkens vergeeft weet ik dat zij de vrouw is voor me waar ik verder mee wil
mijn vriendin is trouwens niet ongewenst zwanger, dat was zo geplant
maar ik weet gewoon niet wat ik moet doen nu blijkt dat zij ook vreemdgegaan is om wraak te nemen op me....ik kan me toch niet laten bedriegen?? ok zij heeft mij ook vergeven maar ik deed het uit geilheid en kon er nies aan doen en zij uit wrraak
en ik wil mijn leven ook wel beteren, ik heb op psychologie al een topic gezet met hoe erg ik het vind dat ik zo ben
Vergeeft ze je omdat ze van je houd of omdat ze gewoon bang is? Ik zou ook bang worden van iemand met losse handjes, botweg gezegd. Of bang worden er alleen voor te staan als het kind eenmaal geboren is, omdat ze bv. afhankelijk is van je geld oid.

Een kind nemen is wel een hele grote stap lijkt me; zo te horen is jullie relatie daar nog echt niet geschikt voor, als ik even nog groffer mag worden. Als jullie vreemdgaan enzo, wraak of geilheid maakt nie uit .. En jullie zijn nog redelijk jong? Heb je een vaste baan? Een huis? Wat geld? En legaal?

En zou je niet is wachten voordat je iets gaat stichten voordat je je eigen problemen onder controle hebt?
Oud 28-06-2003, 18:33
Jij-Jij
Jij-Jij is offline
Citaat:
Marcade schreef op 28-06-2003 @ 18:29:
Vergeeft ze je omdat ze van je houd of omdat ze gewoon bang is? Ik zou ook bang worden van iemand met losse handjes, botweg gezegd. Of bang worden er alleen voor te staan als het kind eenmaal geboren is, omdat ze bv. afhankelijk is van je geld oid.

Een kind nemen is wel een hele grote stap lijkt me; zo te horen is jullie relatie daar nog echt niet geschikt voor, als ik even nog groffer mag worden. Als jullie vreemdgaan enzo, wraak of geilheid maakt nie uit .. En jullie zijn nog redelijk jong? Heb je een vaste baan? Een huis? Wat geld? En legaal?

En zou je niet is wachten voordat je iets gaat stichten voordat je je eigen problemen onder controle hebt?
Nee want vroeger sloeg ik haar nooit alleen de laatste tijd steeds vaker ik denk wel dat ik haar aan mij gebonden heb met het kind
ik wilde ook vooral een kind om me te binden maar nu heb ik misschien een kind bij twee vrouwen

zij is dus 1 keer vreemdgegaan met haar beste vriendin en diens vriend, ik een aantal keren meer, ik geloof 5 keer, maar alle keren heeft ze me vergeven!!! gewoon omdat ze zoveel van me houdt
wij zijn nog jong, ik studeer nog en zij werkt bij de v&d maar we hebben wat geld van onze ouders
we wonen samen in een goedkoop appartement
Ads door Google
Oud 28-06-2003, 18:34
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
Bestaan er zulke mensen....
Gepland zwanger zijn als je zo'n stabiele ( ) relatie hebt en 19 bent snap ik ook helemaal nix van...
ga in therapie, sluit je op in je eigen huis, doe iets...
__________________
Lief zijn!
Oud 28-06-2003, 18:35
squat
squat is offline
Citaat:
en toen zij wef was heb ik mijn vriendin drie of vier keer heel hard geslagen en het uitgemaakt want een echte vent laat zich niet bedriegen door een wijf!!!
Nee, een echte vent slaat zijn vriendin in elkaar. Randdebiel.
Oud 28-06-2003, 18:36
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Jij-Jij schreef op 28-06-2003 @ 18:33:
Nee want vroeger sloeg ik haar nooit alleen de laatste tijd steeds vaker ik denk wel dat ik haar aan mij gebonden heb met het kind
ik wilde ook vooral een kind om me te binden maar nu heb ik misschien een kind bij twee vrouwen

zij is dus 1 keer vreemdgegaan met haar beste vriendin en diens vriend, ik een aantal keren meer, ik geloof 5 keer, maar alle keren heeft ze me vergeven!!! gewoon omdat ze zoveel van me houdt
wij zijn nog jong, ik studeer nog en zij werkt bij de v&d maar we hebben wat geld van onze ouders
we wonen samen in een goedkoop appartement
Ik denk dan toch dat je aan jezelf moet werken. Niet meer vreemdgaan bv. En niet slaan of schoppen; hoe hopeloos het ook lijkt. Met geweld maak je alleen maar dingen kapot, verder kapot. Je bereikt er niks mee. Dadelijk verlies je er niet alleen je vriendin door, maar ook je kind.

En wat gaat die beste vriendin nu met dat kind doen? En wat vind jouw vriendin daarvan?
Oud 28-06-2003, 18:39
Jij-Jij
Jij-Jij is offline
Citaat:
Marcade schreef op 28-06-2003 @ 18:36:
Ik denk dan toch dat je aan jezelf moet werken. Niet meer vreemdgaan bv. En niet slaan of schoppen; hoe hopeloos het ook lijkt. Met geweld maak je alleen maar dingen kapot, verder kapot. Je bereikt er niks mee. Dadelijk verlies je er niet alleen je vriendin door, maar ook je kind.

En wat gaat die beste vriendin nu met dat kind doen? En wat vind jouw vriendin daarvan?
mijn vriendin en ik hebben nog niet zo goed gesproken omdat ik haar niet meer gezien heb nadat ik het uitmaakte maar haar beste vriendin is tegen abortus enzo dus ze wil het kind gewoon houden!!!

maar als ik geil ben en de kans heb dan slaat het zo in mijn kop dat ik denk van ach what the heck ook en dan wil ik genieten
ik kan het niet stoppen...
Oud 28-06-2003, 18:40
Jij-Jij
Jij-Jij is offline
nee lees eens goed want ik sla haar nhelemaal nog niet zo lang maar toen ik daar eenmaal aan begonnen was, was het zo lekker iedere keer en hget was zo prettig om haar pijn te doen als we ruzie hadden
het is iets boven mij ik ben er aan onderhevig zegmaar
trouwns jij weet niets van onze liefde, dat is wel houden van!!

Laatst gewijzigd op 02-09-2007 om 20:17.
Oud 28-06-2003, 18:41
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Jij-Jij schreef op 28-06-2003 @ 18:39:
mijn vriendin en ik hebben nog niet zo goed gesproken omdat ik haar niet meer gezien heb nadat ik het uitmaakte maar haar beste vriendin is tegen abortus enzo dus ze wil het kind gewoon houden!!!

maar als ik geil ben en de kans heb dan slaat het zo in mijn kop dat ik denk van ach what the heck ook en dan wil ik genieten
ik kan het niet stoppen...
Je hebt het uitgemaakt met je vriendin?

En 'what the heck', dan ben je, zoals op psych ook al gezegd heb, simpelweg nog te 'zwak' om zulke verleidingen te kunnen weerstaan.

Je hebt nooit zelf gezegd of je nou die agressiecursus gaat doen of niet .. Of dat je zelf naar een psych wil gaan of niet.
Oud 28-06-2003, 18:42
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Ik kan er echt niet bij hoe dat nou gegaan is... Ik wil een kind bij mijn vriendin zodat ze bij me blijft. Als ik haar was was het al lang over geweest en had ik je nog een trap nagegeven ook. Als ik een kind wil, wil ik het bij een vent, niet bij een zielig klein jongetje die gaat slaan als ie z'n zin niet krijgt. Ga toch oorlogje spelen met je vriendjes man!
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Advertentie
Oud 28-06-2003, 18:43
Jij-Jij
Jij-Jij is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 28-06-2003 @ 18:42:
Ik kan er echt niet bij hoe dat nou gegaan is... Ik wil een kind bij mijn vriendin zodat ze bij me blijft. Als ik haar was was het al lang over geweest en had ik je nog een trap nagegeven ook. Als ik een kind wil, wil ik het bij een vent, niet bij een zielig klein jongetje die gaat slaan als ie z'n zin niet krijgt. Ga toch oorlogje spelen met je vriendjes man!
sorry op momenten als deze heb ik ook echt heel veel spijt
marcade ik denk dat ik wel die cursus ga doen, maar als ik het zelf op kan lossen dan hoef ik die cursus niet te doen, dan zeg ik gewoon wel dat ik er naar toe ga en dan heb ik die cursus niet nodig om mijn leven te beteren
Oud 28-06-2003, 18:44
Jij-Jij
Jij-Jij is offline
vind jij het niet fijn mensen pijn te doen als jullie ruzie hebben dan? das toch normaal?!

Laatst gewijzigd op 02-09-2007 om 20:17.
Oud 28-06-2003, 18:45
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Jij-Jij schreef op 28-06-2003 @ 18:43:
marcade ik denk dat ik wel die cursus ga doen, maar als ik het zelf op kan lossen dan hoef ik die cursus niet te doen, dan zeg ik gewoon wel dat ik er naar toe ga en dan heb ik die cursus niet nodig om mijn leven te beteren
Vent, misschien kan je het zelf oplossen, maar zo'n cursus zal helemaal geen kwaad kunnen en zal alleen maar meer helpen!

En .. volgens mij .. heb jij zelf ook wel vervelende dingen meegemaakt vroeger oid. want het klinkt echt alsof er ergens een grote lading aggressie is verborgen wat nooit echt goed is verwerkt. Een slechte jeugd oid? Dat is misschien zelfs meer voor een Psych, dan dat een cursus dat oplost.
Oud 28-06-2003, 18:46
Jij-Jij
Jij-Jij is offline
maar wil je die gene dan ook niet eens lekker kwetsen? dat heb ik altijd
zeker bijv met familie enzo!

Laatst gewijzigd op 02-09-2007 om 20:17.
Oud 28-06-2003, 18:47
Jij-Jij
Jij-Jij is offline
Citaat:
Marcade schreef op 28-06-2003 @ 18:45:
Vent, misschien kan je het zelf oplossen, maar zo'n cursus zal helemaal geen kwaad kunnen en zal alleen maar meer helpen!

En .. volgens mij .. heb jij zelf ook wel vervelende dingen meegemaakt vroeger oid. want het klinkt echt alsof er ergens een grote lading aggressie is verborgen wat nooit echt goed is verwerkt. Een slechte jeugd oid? Dat is misschien zelfs meer voor een Psych, dan dat een cursus dat oplost.
hoe weet je dat?

je hebt helemaal gelijk over die jeugd
maar daar kan ik echt niet over praten
met niemand niet
Oud 28-06-2003, 18:48
poesiefox
poesiefox is offline
Ik snap niet dat al die meiden maar met hem naar bed willen, is-ie zo geweldig en onweerstaanbaar dan? Die meiden zullen zelf ook wel niet helemaal sporen.
__________________
Pfff. Boeie.
Oud 28-06-2003, 18:49
Jij-Jij
Jij-Jij is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 28-06-2003 @ 18:48:
Ik snap niet dat al die meiden maar met hem naar bed willen, is-ie zo geweldig en onweerstaanbaar dan? Die meiden zullen zelf ook wel niet helemaal sporen.
veel meiden zeggen wel dat ik een lekker ding ben ja laten we het er op houden dat ik geen moeite heb met meisjes krijgen en daarbij ben ik ook nog eens heel lief en een echte gentlemen!!
Oud 28-06-2003, 18:49
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Jij-Jij schreef op 28-06-2003 @ 18:44:
vind jij het niet fijn mensen pijn te doen als jullie ruzie hebben dan? das toch normaal?!
Nee dat vind een normaal persoon niet fijn...
Een normaal persoon vind het ook niet fijn om ruzie te hebben. Als het moet dan moet het en dan wordt het ook weer uitgepraat, maar zo gauw het slan begint valt er weinig meer te praten en moet je eerst aan jezelf gaan werken voordat je ook maar iets moet gaan doen. En zelf lukt het je echt niet als ik het zo hoor. Zoek hulp, of laat jezelf opsluiten, ben je tenminste geen gevaar meer voor anderen.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Oud 28-06-2003, 18:49
Bruut
Avatar van Bruut
Bruut is offline
Citaat:
Jij-Jij schreef op 28-06-2003 @ 18:06:
en toen zij wef was heb ik mijn vriendin drie of vier keer heel hard geslagen en het uitgemaakt want een echte vent laat zich niet bedriegen door een wijf!!!
lol wat ben jij een stakker
Oud 28-06-2003, 18:50
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Jij-Jij schreef op 28-06-2003 @ 18:49:
veel meiden zeggen wel dat ik een lekker ding ben ja laten we het er op houden dat ik geen moeite heb met meisjes krijgen en daarbij ben ik ook nog eens heel lief en een echte gentlemen!!
Lief en een gentelman... 1 die er op los slaat als ie z'n zin niet krijgt bedoel je! Dat noem ik geen vent, dat noem ik een klein kind...

En ik moet nu helaas even wat eten voordat ik echt van m'n stokje ga, maar daarna kom ik terug en ben ik zeer benieuwd wat je nog meer in je verdediging te zeggen hebt...
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Oud 28-06-2003, 18:51
Verwijderd
Je zou toch ophouden met het aanmaken van dit soort topics...

Alsjeblieft.. ik vind het echt zonde van de moeite als er mensen op reageren..
Ads door Google
Oud 28-06-2003, 18:51
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Jij-Jij schreef op 28-06-2003 @ 18:47:
hoe weet je dat?

je hebt helemaal gelijk over die jeugd
maar daar kan ik echt niet over praten
met niemand niet
Omdat dat wel duidelijk is he. Ik ken weinig alternatieven dan een slechte jeugd, dat zoveel opgekropte agressie kan kweken. Ja een moord van iemand van wie je hield misschien.

Maar het klinkt alsof je zelf werd geslagen door je vader en dat hij je moeder ook sloeg.

En dat je er niet over kan praten, dat blijkt nu wel, want nu uit het zich dus naar je vriendin toe.

Je moet er over praten, met een psych, en later ook met je vriendin, wil je *echt* zorgen dat het beter gaat.

Die agressie gaat niet zomaar weg. Het is teveel en het is vastgegroeid ergens in jou. Het moet eruit en dat kan alleen maar door praten, praten en nog is praten. En dan zal het nog niet volledig weggaan, maar wel een stuk minder worden.
Oud 28-06-2003, 18:52
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 28-06-2003 @ 18:51:
Je zou toch ophouden met het aanmaken van dit soort topics...

Alsjeblieft.. ik vind het echt zonde van de moeite als er mensen op reageren..
.. *krijgt een candid camera gevoel* ..
Oud 28-06-2003, 18:52
Jij-Jij
Jij-Jij is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 28-06-2003 @ 18:51:
Je zou toch ophouden met het aanmaken van dit soort topics...

Alsjeblieft.. ik vind het echt zonde van de moeite als er mensen op reageren..
Nee daar zou ik niet mee ophouden dat heb ik al met duschrib besproken dus je kunt ze niet sluiten!! want ik hou ze A netjes en B is dit serieus!!
Oud 28-06-2003, 18:54
Jij-Jij
Jij-Jij is offline
Citaat:
Marcade schreef op 28-06-2003 @ 18:51:
Omdat dat wel duidelijk is he. Ik ken weinig alternatieven dan een slechte jeugd, dat zoveel opgekropte agressie kan kweken. Ja een moord van iemand van wie je hield misschien.

Maar het klinkt alsof je zelf werd geslagen door je vader en dat hij je moeder ook sloeg.

En dat je er niet over kan praten, dat blijkt nu wel, want nu uit het zich dus naar je vriendin toe.

Je moet er over praten, met een psych, en later ook met je vriendin, wil je *echt* zorgen dat het beter gaat.

Die agressie gaat niet zomaar weg. Het is teveel en het is vastgegroeid ergens in jou. Het moet eruit en dat kan alleen maar door praten, praten en nog is praten. En dan zal het nog niet volledig weggaan, maar wel een stuk minder worden.
nee niet mijn vader maar mijn stiefvader en het klopt wel wat je zegt hij sloeg me heel vaak en het is zo moeilijk om over te praten maar hij verkrachte me ook heel vaak toen ik nog heel jong was en ook wat later sorry nu moet ik er weer om huilen
Oud 28-06-2003, 18:58
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Jij-Jij schreef op 28-06-2003 @ 18:54:
nee niet mijn vader maar mijn stiefvader en het klopt wel wat je zegt hij sloeg me heel vaak en het is zo moeilijk om over te praten maar hij verkrachte me ook heel vaak toen ik nog heel jong was en ook wat later sorry nu moet ik er weer om huilen
Ok ik weet niet of het echt is wat je doet of dat je al wekenlang een spel speelt, maar zelfs in dat laatste geval moeten we je toch serieus nemen ook al is het maar als voorbeeld voor mensen die soortgelijke problemen wel hebben.

Maarre.

Stiefvader die je verkracht. Heu. Um. Sorry, maar ik denk echt dat het het beste is als je een psycholoog opzoekt, wil je er *echt* wat aan doen, aan je agressie en aan je vreemdgaan's ding.
Oud 28-06-2003, 19:04
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Hey, weer een jij=jij soaptopic.
Als dit serieus is zouden ze je hele handeltje af moeten hakken en anders is gewoon een slot op dit topic en een waarschuwingsban genoeg
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 28-06-2003, 19:11
Spydogez
Avatar van Spydogez
Spydogez is offline
Ohw, dus jouw vriendin mag jou niet bedriegen, maar jij haar wel?! En haar dan ook nog een paar keer hard slaan? Wat ben jij een ongelooflijke klootzak. Natuurlijk is zij ook fout, maar slaan?! Het is godverdomme geen hondje, dat zou ik ook niet pikken, ik zou ook naar de politie gaan, en ik had je ook nog eens flink teruggeslagen! Jezus... ik weet niet of ik jou moete geloven, als ik jou was zou ik eerst eens professionele hulp zoeken, ipv oproepingen via internet.
__________________
The eyes of truth are always watching you...
Oud 28-06-2003, 19:14
Jij-Jij
Jij-Jij is offline
Citaat:
Spydogez schreef op 28-06-2003 @ 19:11:
Ohw, dus jouw vriendin mag jou niet bedriegen, maar jij haar wel?! En haar dan ook nog een paar keer hard slaan? Wat ben jij een ongelooflijke klootzak. Natuurlijk is zij ook fout, maar slaan?! Het is godverdomme geen hondje, dat zou ik ook niet pikken, ik zou ook naar de politie gaan, en ik had je ook nog eens flink teruggeslagen! Jezus... ik weet niet of ik jou moete geloven, als ik jou was zou ik eerst eens professionele hulp zoeken, ipv oproepingen via internet.
mag je een hondje wel slaan dan? mijn hond sla ik nooit want die heeft tenminste respect voor mij!
Oud 28-06-2003, 19:17
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
*zucht*

Lieve dames in dit topic.

Mag ik jullie er even op wijzen dat schelden en namen noemen, ook een teken van zwakte is.

Dank u.
Oud 28-06-2003, 19:19
Spydogez
Avatar van Spydogez
Spydogez is offline
Dus je mag je vriendin slaan, omdat ze vreemd is gegaan...en dus heeft ze geen respect voor je... en wat doe je verdomme zelf? En heb jij soms nooit van 'figuurlijk' gehoord...
__________________
The eyes of truth are always watching you...
Oud 28-06-2003, 19:19
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Marcade schreef op 28-06-2003 @ 19:17:
*zucht*

Lieve dames in dit topic.

Mag ik jullie er even op wijzen dat schelden en namen noemen, ook een teken van zwakte is.

Dank u.
het ergste is dat gezien zijn vorige topics dit niet serieus te nemen is
En als het al serieus is dan is persoon in kwestie gewoon een zak die heel snel aan de professionele hulp moet. (of gewoon de bajes in voor mishandeling)
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 28-06-2003, 19:19
Spydogez
Avatar van Spydogez
Spydogez is offline
Hahaha, idd!
__________________
The eyes of truth are always watching you...

Laatst gewijzigd op 02-09-2007 om 20:18.
Oud 28-06-2003, 19:21
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 28-06-2003 @ 18:10:
Er zijn twee mogelijkheden, waar iedere dierenarts je uitgebreid over voor kan lichten. De ene is hormonale castratie, de ander is chirurgisch. Lijkt mij voor jou echt de beste oplossing. Je gaat niet meer achter de loopse teven aan, je luistert beter, je bent niet meer zo agressief, je loopt niet meer weg, en je wordt veel gezeggelijker voor het vrouwtje.
LoL
Oud 28-06-2003, 19:22
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Ah, .. *houd verder maar wijzelijk zijn mond*

Laatst gewijzigd op 02-09-2007 om 20:18.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Spoiler: zeer lang verhaal
Scarlet Spider
21 21-09-2012 12:27
Verhalen & Gedichten Anouk en Danny #2
Little Phoebe
264 23-07-2006 15:40
Verhalen & Gedichten Stenig
Vogelvrij
20 12-11-2005 14:42
De Kantine breezah slet en ABN
arP-socialist
500 19-01-2004 13:29
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Pijnlijke Eenvoud
juliettebinoche
59 11-01-2004 23:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:07.