Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-09-2003, 20:16
Kinky girl17
Kinky girl17 is offline
Oke.. hier even mijn probleempje..
Ik ken nu dus ongeveer een maand een jongen en ik vind hem erg leuk en gelukkig is dat wederzijds.
We zijn elkaar nu zeg maar 'beter aan het leren kennen' voordat we echt wat willen beginnen.. (We zijn al wel met elkaar naar bed geweest) maar het zit er dus dik in dat we wat krijgen. Wat ik alleen niet zo leuk vind is het volgende:

Hij heeft een ex, zij zit ook bij ons op school en ze hebben nog erg vaak contact, hij ziet haar als een erg goede vriendin. Ze hebben niet erg lang een ralatie gehadgeloof ik. Het is wel al een best redelijke lange tijd over tussen hun.. Nou heeft zijn ex dus tegen hem gezegd dat zij hem weer leuk vind.. Nou vind ik het opzich geen probleem omdat hij zegt dat hij haar toch niet meer wil en ik geloof hem ook (denk ik) maar toch zit het me moeilijk..
Als hij namelijk met haar is mag ik hem geen kus geven of aanraken.. Hij wil haar namelijk geen pijn doen dat vind ie zielig.. Maar als ik zeg dat het me pijn doet dat ie me anders behandeld als zij in de buurt is dat begrijpt hij kennelijk niet.. We hebben er nu al een paar keer een discussie over gehad maar het heeft geen zin want we komen er toch niet uit.. Nou moet ik toegeven dat het een gevoelige en lieve jongen is..


Maar nu wil ik weten is dit gewoon normaal wat hij doet of ben ik gewoon een zeikerd? en omdat we een keer met elkaar naar bed zijn geweest heb ik hierdoor misschien spijt gekregen en ik weet ook echt niet wat ik de volgende keer moet doen??
HeLp Me..!


(Oja.. nog even dit.. We wonen best wel ver van elkaar vandaan dat maakt het ook moeilijker, gelukkig zitten we wel op dzelfde school maar onze roosters zijn echt zo totaal verschillend dat we elkaar bijna altijd mislopen.. Zijn ex daarentegen ziet hij veel op school en heeft nog veel contact met haar, meer dan dat hij contact met mij heeft (heeft ie gezegd).. maar dat is anders want ze zijn real friends.. volgens hem)
Maar jullie snappen mn probleem denk ik wel..

Wil graag weten hoe andere mensen hier op zouden reageren en hoe zij zouden reageren.
__________________
Live your life your way! Liefs, X
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-09-2003, 20:23
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
Ik zou hem vragen waarom het hem zo diep zit... en vooral proberen hem vaker te gaan zien...

(maar ja, ik heb daar ook geen ervaring mee)
__________________
Lief zijn!
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 20:27
Kinky girl17
Kinky girl17 is offline
Ja dat vaker zien ga ik zeker proberen..
En hij zegt gewoon dat de vriendschap zoveel voor hem betekent.. en hij nog wel wat voor haar voelt.. maar niet op die manier.. moeilijk
__________________
Live your life your way! Liefs, X
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 20:31
Last Resort
Avatar van Last Resort
Last Resort is offline
ik vind het een uiterst raar verhaal, ik zou er zelf ook van in de knoop raken.

afijn, jij mag dus niet met hem knuffelen vanwege haar? Dat is vind ik op zn zachtst gezegd vreemd. Dat ie haar geen pijn wil doen, is op zich een goed streven hoor. Ik zou me kunnen voorstellen dat hij niet uitgebreid met je wil gaan zoenen waar zij bij is, maar gewoon handjevast (of iets van die strekking) moet toch kunnen. Ik vind dat je hier best wat van mag zeggen, en en ook wel eenbehoorlijk punt van mag maken. Zij staat toch gvd buiten jullie relatie (of het prille begin daarvan). Als ze het niet aankan dat julie wat hebben, gaat ze maar bij iemand uitjanken ofzo.


Ik wil niet lullig doen, maar ik zou dit wel even in de gaten houden. Aangezien jullie nog geen echte relatie hebben (dat maakte ik uit de tekst op tenminste) kan hij het idee hebben dat ie nog een beetje single is, en makkelijker naar een ander meisje stappen. Maar voor zover ik et nu hoor ,heeft ie gewoon veel/goed contact met een vriendin. Dat heb ik ook met zoveel meisjes, waar ik me verder totaal niet tot aangetrokken voel.
__________________
I Dont Want To Talk To You Anymore, I'm Afraid Of What I Might Say
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 20:44
Kinky girl17
Kinky girl17 is offline
Nou handjevast mag dus al niet.. Ik heb er ook een punt van gemaakt en steeds weer maar het loopt gewoon steeds op hetzelfde uit..
Ik vind dus ook dat ze dan maar bij iemand anders moet uitjanken, maar omdat zij hem nog leuk vind vind ik eigenlijk ook dat hij beter even afstand van haar kan nemen (maar dat mag ik natuurlijk niet beslissen)

Aan de andere kant is ie wel heel eerlijk, hij vertelde bv dat ze hem wel eens heeft proberen te zoenen terwijl ze weet dat hij mij leuk vind.. hij heeft haar wel afgewezen.
Maar hij vertelt haar weer niet dat we bij elkaar slapen enzo.. dat vind meneer niet nodig.

Ik denk soms echt dat is er mee moet STOPPEN.. nu is het nog het begin en doet het niet zoveel pijn als dat het later zou gaan doen.. maar daar vind ik hem ook weer net iets te leuk voor.
__________________
Live your life your way! Liefs, X
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 20:56
Last Resort
Avatar van Last Resort
Last Resort is offline
als ie dat van dat slapen niet verteld, is ie dus niet helemaal eerlijk. Ik krijg het gevoel dat hij haar niet alles wil vertellen, zodat ie ook nog bij haar een kans maakt. Ik zou het hem nog eens duidelik maken wat je dwars zit, en als hij dr niks aan verandert....., dan wordt het een hele moeilijke relatie
__________________
I Dont Want To Talk To You Anymore, I'm Afraid Of What I Might Say
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 22:42
Verwijderd
Klopt iets niet http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=607406

Met elkaar naar bed geweest maar je hebt een vriend en je wilt niks met hem? Toevallig ook nog op dezelfde dag gepost.

Citaat:
We zijn elkaar nu zeg maar 'beter aan het leren kennen' voordat we echt wat willen beginnen..
Citaat:
Nu wil ik niks met hem ik heb namelijk een vriend en hij een vriendin
Houd jezelf niet voor de gek.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 22:56
Kinky girl17
Kinky girl17 is offline
Citaat:
Wes schreef op 22-09-2003 @ 23:42:
Klopt iets niet http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=607406

Met elkaar naar bed geweest maar je hebt een vriend en je wilt niks met hem? Toevallig ook nog op dezelfde dag gepost.





Houd jezelf niet voor de gek.
Dat komt omdat...............

Hij sinds nu net een uurtje ongeveer wel mijn vriendje is!!

Ik ben wel erg blij.. alleen nu maar hopen dat dat ex gedoe over gaat.

Kusje!!
__________________
Live your life your way! Liefs, X

Laatst gewijzigd op 22-09-2003 om 23:01.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 00:56
Verwijderd
Zo, en hoe denk je dat jouw ex zich voelt? Die jongen is heel gevoelig, veel te goed voor jou, vuile slet!
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 16:10
Verwijderd
Citaat:
Kinky girl17 schreef op 22-09-2003 @ 23:56:
Dat komt omdat...............

Hij sinds nu net een uurtje ongeveer wel mijn vriendje is!!

Ik ben wel erg blij.. alleen nu maar hopen dat dat ex gedoe over gaat.

Kusje!!
Ben je in dat uur al met elkaar naar bed gegaan want in het ene topic zeg je van niet en in het andere van wel. Niet dat het mij wat interesseert maar er zit gewoon iets scheef en volgens mij zit dat bij jou/ben jij dat.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 16:37
Kinky girl17
Kinky girl17 is offline
Citaat:
Wes schreef op 23-09-2003 @ 17:10:
Ben je in dat uur al met elkaar naar bed gegaan want in het ene topic zeg je van niet en in het andere van wel. Niet dat het mij wat interesseert maar er zit gewoon iets scheef en volgens mij zit dat bij jou/ben jij dat.
Ik denk dat je het verkeerd op hebt gevat..
Hier (in dit topic) gaat het dus over die jongen die nu mijn vriend is..
in die andere ging het over een jongen die een gewone vriend van mij is.. (daar had het niks met liefde of zo te maken gewoon met vriendschap snappie?!?)
Als je voortaan goed leest hoef je mij ook niet te vertellen dat er iets scheef zit..
__________________
Live your life your way! Liefs, X
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 18:57
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Heey,

ik zou hem proberen duidelijk te maken dat je je steeds onzekerder gaat voelen door de hele situatie, en dat hij nu wel eens wat duidelijker mag zijn over zijn gevoelens voor jou...

Ik denk inderdaad dat hij juist meer afstand zou moeten nemen van zijn ex, juist als je iemand leuk vindt, en je weet dat het niet wederzijds is, dan blijf je toch uit de buurt van diegene?!

Ik zou hem vertellen, dat als het zo blijft doorgaan, dat het dan op den duur kapot gaat tussen jullie...hij mag zich best bezighouden met haar, maar het zou erg fijn zijn als hij dat dan ook zo intensief met jou doet...

Zeg hem dat je jezelf gedwongen ziet na verloop van tijd het uit te maken, als het zo doorgaat...jij bent verliefd op hem en hij op jou (als het goed is), dan wil je elkaar toch graag aanraken? En als hij niet nog een keer onverwacht door haar gezoend wilt worden, kan hij juist beter jou lief vasthouden, zodat zij ook ziet dat ze moet ophouden met flirten en het blijven proberen...

Ik zou proberen hem vaker te zien, maar zoiets moet ook van hem uitkomen...zo nee, dan weet je gelijk waar je aan toe bent...

Sterkte!!!
Liefzzzzz
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 20:18
Verwijderd
Citaat:
Kinky girl17 schreef op 23-09-2003 @ 17:37:
Ik denk dat je het verkeerd op hebt gevat..
Hier (in dit topic) gaat het dus over die jongen die nu mijn vriend is..
in die andere ging het over een jongen die een gewone vriend van mij is.. (daar had het niks met liefde of zo te maken gewoon met vriendschap snappie?!?)
Als je voortaan goed leest hoef je mij ook niet te vertellen dat er iets scheef zit..
Wat ik bedoelde, je had nog met je ex toen je dit topic opende maar in je eerste post in dit topic staat dat je met je nieuwe vriend al naar bed bent geweest. Misschien dat ik zo wat duidelijker overkom.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 20:26
Kinky girl17
Kinky girl17 is offline
Citaat:
Wes schreef op 23-09-2003 @ 21:18:
Wat ik bedoelde, je had nog met je ex toen je dit topic opende maar in je eerste post in dit topic staat dat je met je nieuwe vriend al naar bed bent geweest. Misschien dat ik zo wat duidelijker overkom.
Misschien ben ik verkeerd overgekomen.. of heb ik gewoon een ongelooflijke fout gezet in mijn stukje ik weet het niet..
maar in iedergeval mijn laatste ex daar is het mee uit sinds juli 2002.. heb daarna niemand gehad en nu heb ik dus mijn vriendje..
hmm.. volgens mij een miscommunicatie ofzo..
__________________
Live your life your way! Liefs, X
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Nog bevriend met zijn ex...
~Lin
6 20-08-2015 06:25
Liefde & Relatie Ex terugnemen na vreemdgaan
Huppeldepups
9 10-07-2012 19:47
Liefde & Relatie ex wil me terug
~*kar*~
8 26-05-2005 15:27
Liefde & Relatie Verliefd op de huisgenoot van je ex
Vlekje
12 27-11-2003 08:30
Liefde & Relatie weer contact met zijn ex :S
krummie
10 22-07-2003 08:34
Liefde & Relatie ik heb het zojuist uitgemaakt.....
steentje
50 27-02-2003 18:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:35.