Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-06-2002, 12:17
Minke
Minke is offline
Ik ben 16 jaar oud, was 14 (bijna 15) toen ik een relatie kreeg. Nu heb ik 20 maanden verkering, maar begin af en toe flink te twijfelen, zo vind ik het leuk om uit te gaan met m'n vriendinnen, soms een beetje sjansen wanneer ik dan na zo'n avond uit thuis kom, denk ik, m'n vriend is toch de leukste, als ik het nu uit zou maken, zal ik nooit weer zo lieve jongen vinden, en altijd alleen blijven.....
Maar het zit me dwars dat ik toch zo erg er van hou om aandacht van andere jongens te krijgen (d.m.v. sjansen) en hém toch niet kwijt wil...Zo zou ik het beslist niet leuk vinden als hij zou uitgaan met z'n vrienden (dit doet hij ook niet), als hij naar z'n vrienden is...kan ik al een vreselijk humeur hebben...


wat moet ik met deze situatie aan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-06-2002, 12:29
Verwijderd
sjansen = flirten?

ik zou zeggen: geniet van je relatie en geniet van het flirten.
je weet dat je vriend voor jou de enige is, en hij weet dit ook (dat hij voor jou de enige is, en andersom), jullie zijn al erg lang samen en jullie zijn best zeker van elkaar. zolang je niet vreemdgaat is er toch geen probleem? je geniet gewoon van de aandacht die je krijgt. daar is echt niets mis mee, we zijn nu eenmaal op een leeftijd waarop het leuk is om te horen dat je leuk bent etc... iedereen heeft dat toch?
geniet van je jeugd! daar hoeft een relatie niet tussen te komen...


*blue*
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 12:31
Verwijderd
(je moet wel weten dat dit voor hem ook geldt... vertrouw hem gewoon, hij gaat heus niet vreemd als hij eens een keertje zonder jou weggaat! een relatie van 20 maanden vergooi je niet zomaar...)
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 12:33
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
zorg dat het echt alleen bij flirten blijft als je hem echt niet kwijt wilt!!!!denk goed na voordat het te laat is!!! 20 maanden is niet niks namelijk!
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 12:36
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
maak een afspraak met em dat jij wel mag flirten en/of sjansen met andere jongentjes, en hij niet
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 13:09
Verwijderd
Citaat:
moenbase schreef:
maak een afspraak met em dat jij wel mag flirten en/of sjansen met andere jongentjes, en hij niet


Weinig kans denk ik

Maar meissie, das niet erg zolang hij er ook geen probleem van maakt. Mijn ex vond het niet leuk dat ik aandacht kreeg/vroeg van andere jongens dus daar ben ik mee gekapt (voor zover mogelijk).
Maargoed, 20 maanden een relatie, das niet nix, en jullie vertrouwen elkaar vast wel En hij doet het waarschijnlijk ook, maar hij wil toch ook JOU, en jij wil HEM, dus die aandacht is alleen maar mooi meegenomen
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 16:12
Verwijderd
Citaat:
*blue angel* schreef:
sjansen = flirten?


*blue*
Sjansen = sjansen Tis iets anders dan flirten. Het houdt eigenlijk in dat hij ook terugflirt. Meer. Of zo. Ga in twente wonen

Ontopic: mh, wil je eigenlijk nog wel bij hem blijven? Ik geloof eigenlijk niet dat je altijd bij hem zult zijn, maar dat is puur realisme. Het *kan* wel, gebeurt alleen weinig. Als je al zo lang met hem hebt, tja, dan kan het wel es saai worden en zo... Aan de andere kant is flirten natuurlijk onschuldig en vindt bijna iedereen dat leuk
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Doel van een Onderzoek goed formuleren.
Shizzy
3 02-11-2015 11:28
Liefde & Relatie Heb ik nou een relatie?
groovy
212 04-01-2005 10:22
Algemene schoolzaken ik twijfel nu een beetje :S
CoveredEyes
5 22-09-2003 21:11
Verhalen & Gedichten help! ik twijfel...
Fantôme
9 25-02-2003 21:56
Software & Hardware wat moet een originele voodoo II kaart kosten?
pimpo
14 31-07-2001 17:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:57.