Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-12-2006, 19:38
MB
Avatar van MB
MB is offline
Vorig Hotelschool topic

Citaat:
J-joris schreef op 02-12-*2006 @ 12:18 :
Hee Sanne ,,

Jaa was echt een heel aardige man. En ik had docent Maas. Een man met een forse snor .. Ook vet aardig naar mijn idee Ik heb er een goed gevoel over maar je weet het gewoon niet he Zou mooi zijn als ik het voor de kerst zou krijgen idd ... afwachten dus Trouwens Sanne ken jij ook een andere Sanne van den Enk die het 1e jaar niet heeft gehaald uit Raalte? Nou ja ik hoor het wel Groetjes Jop.
Ik wel, zat die op Geul 0 lang?
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Advertentie
Oud 03-12-2006, 08:08
J-Joris
J-Joris is offline
Hooi,, ik heb geen idee!! ik weet dat ze blond is maar goed doet er ook niet echt toe ZIjn er hier trouwens mensen die de uitslag al binnen hebben? Jop
Oud 03-12-2006, 21:12
Dentheman
Dentheman is offline
duurt het in Leeuwarden nou 2 of 3 weken voordat je antwoord krijgt? 'de persoon uit het vak', de 1e jaars, de docent en nog iemand zeiden 2 weken maar voor de rest hoorde ik overal 3 weken

wat is het nou?
__________________
live my life @ http://dentheman.nl
Oud 04-12-2006, 14:54
ikAn
ikAn is offline
ik vind dat ze wel lang wachten met die uitslag in maastricht!, 3 november selectie dag gehad en nu nog niks gehoord
Oud 04-12-2006, 15:34
MB
Avatar van MB
MB is offline
Citaat:
ikAn schreef op 04-12-2006 @ 15:54 :
ik vind dat ze wel lang wachten met die uitslag in maastricht!, 3 november selectie dag gehad en nu nog niks gehoord
4 a 5 weken
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Oud 04-12-2006, 16:25
Leviej
Leviej is offline
Citaat:
ikAn schreef op 04-12-2006 @ 15:54 :
ik vind dat ze wel lang wachten met die uitslag in maastricht!, 3 november selectie dag gehad en nu nog niks gehoord
Ah ik ben niet de enige die de uitslag nog niet heeft. Inderdaad.. ze laten lang op zich wachten.
__________________
C'est la vie
Oud 04-12-2006, 16:36
ikAn
ikAn is offline
Citaat:
MB schreef op 04-12-2006 @ 16:34 :
4 a 5 weken
maar dat is lang hoor om te wachten
Oud 04-12-2006, 17:01
ChenT
ChenT is offline
Idd zeg, ik ben de 24e geweest en zit nu al met zenuwen.. en onze post heeft door de kerstpost natuuuuuuurlijk vertraging, bah!
Oud 04-12-2006, 18:37
Leviej
Leviej is offline
Citaat:
ChenT schreef op 04-12-2006 @ 18:01 :
Idd zeg, ik ben de 24e geweest en zit nu al met zenuwen.. en onze post heeft door de kerstpost natuuuuuuurlijk vertraging, bah!
Maximaal 3 dagen vertraging tijdens de 'kerstpostperiode' volgensmij. Hoop dat je de uitslag voor de kerst hebt .
Hoop dat ik hem toch wel deze week krijg dan.. Nog even spannend.
__________________
C'est la vie

Laatst gewijzigd op 04-12-2006 om 18:40.
Oud 04-12-2006, 21:06
ChenT
ChenT is offline
De 22e is het die 4 weken geleden, en kerst is die maandag, dus het zal erom spannen.
Kan wel wat goed nieuws gebruiken iig..
Succes voor degenen van de 3e die nog in spanning zitten!
Oud 04-12-2006, 21:10
ChenT
ChenT is offline
20M - Lid



gepost op 02-12-2006 @ 00:12

--------------------------------------------------------------------------------

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
ChenT schreef op 26-11-2006 @ 13:43 :
... Ik zat in groep A1!...

--------------------------------------------------------------------------------



Moet jij eens raden wie jou in die groep heeft ingedeeld tijdens het begin van de selectiedag

Offtopic: Mail me als jullie vragen hebben over de selectiedag, ik heb de leiding tijdens die dagen


________________
Jaaaazeker. De Hypotheker.


[Aangepast door _Moby_ op 02-12-2006 om 00:20]


Herkende je me dan? (Zoja, maakte ik een goede indruk?? ) Hebben jullie eigenlijk invloed op wie er door gaat of niet? Fluisteren jullie dat allemaal door?
Oud 04-12-2006, 21:17
J-Joris
J-Joris is offline
Hee ChenT!!

Ik had ook 24e selectiedag ik zat in groep b2 de tweede ronde... Hoe ging het verder met jou en het is idd nu al lang wachten he Maar ik hoop dat het voor de kerst binnen is ..vast wel Groeten Jop
Oud 05-12-2006, 13:08
wieeeej
wieeeej is offline
Whaaaaaaaaaaaaaaaa
wat duurt dat lang die uitslag!

bij mij zeiden ze dat ik binnen 3 a 4 weken iets zou horen!
Oud 05-12-2006, 13:16
Huppatee
Avatar van Huppatee
Huppatee is offline
Citaat:
wat duurt dat lang die uitslag!
Ach ja, mensen het komt vanzelf wel! Ik heb zelf zoiets van ik zie wel wanneer het aankomt en dan ben ik blij met de post, ga me er niet al te druk over maken en niet bij de deur wachten ofzo. (niet dat de uitlsag me niet interesseert, juist wel!) maarja, zo duurt het alleen langer.

In ieder geval, voor de mensen die de uitslag nu krijgen binnekort: hoop voor jullie op goed nieuws.

Groetjes
__________________
A & M.
Oud 05-12-2006, 16:29
Dentheman
Dentheman is offline
inderdaad Huppatee gewoon niet druk maken, ik zie het ook vanzelf wel wanneer er post van de (in mijn geval) CHN op de mat ligt. Als ik die brief dan eenmaal open ga maken ga ik 'm zeker wel knijpen maargoed, dat zien we dan wel weer
__________________
live my life @ http://dentheman.nl
Oud 07-12-2006, 00:17
Roeper
Avatar van Roeper
Roeper is offline
Beste mensen,

laat ik beginnen met te zeggen dat ik jullie frustratie begrijp!

Ik zat twee dagen geleden aan de receptie (module 1 dienst) en ik kreeg ongeveer 5 telefoontjes per uur over de selectieuitslagen en de vertragingen hiervan. Ik heb contact gehad met de selectiecommissie en deze bevestigden dus dat de uitslagen erg laat zijn dit jaar (No shit sherlock ) Welnu, ik kan jullie in ieder geval mededelen dat jullie de uitslagen IN IEDER GEVAL vóór de kerst nog hebben!! Nog maximaal 2 weken wachten dus, wat heel moeilijk is, dat begrijp ik.

Groeten!
__________________
Bravely bold Sir Robin, rode forth from Camelot, He was not afraid to die, Oh Brave Sir Robin! He was not at all afraid to be killed in nasty ways...!
Oud 07-12-2006, 08:14
wieeeej
wieeeej is offline
Citaat:
Roeper schreef op 07-12-2006 @ 01:17 :
Beste mensen,

laat ik beginnen met te zeggen dat ik jullie frustratie begrijp!

Ik zat twee dagen geleden aan de receptie (module 1 dienst) en ik kreeg ongeveer 5 telefoontjes per uur over de selectieuitslagen en de vertragingen hiervan. Ik heb contact gehad met de selectiecommissie en deze bevestigden dus dat de uitslagen erg laat zijn dit jaar (No shit sherlock ) Welnu, ik kan jullie in ieder geval mededelen dat jullie de uitslagen IN IEDER GEVAL vóór de kerst nog hebben!! Nog maximaal 2 weken wachten dus, wat heel moeilijk is, dat begrijp ik.

Groeten!
Voor de kerst?!
ik vind het gewoon een beejte tegenvallen.. ze zeiden bij mij op het gesprek dat ik het binnen 3 weken kreeg.
Andere jaren kreeg men de uitslag al binnen 2 weken en nu zijn we al 4.5 week aan het wachten.. Ik begrijp gewoon niet waarom het zolang duurt.. maja dat zal dan wel aan mij liggen. hoop dat het zo snel mogelijk komt in iedergeval
Oud 07-12-2006, 10:29
J-Joris
J-Joris is offline
Hooi,,

Jullie zeggen dat de uitslag voor de kerst binnen is? Geldt dit ook voor de selectiekandidaten van 24 november? Ik hoop het wel!

Jop te Riele
Ads door Google
Oud 07-12-2006, 12:18
ChenT
ChenT is offline
Nee dat zal voor ons dan wel al helemaal niet gelden!

Maar hebben ze niet gezegd waardoor er vertraging is dan? En of dat voor elke ronde nu geldt, of alleen voor de eerste?

Ik wacht ook gewoon af, vlieg niet nu elke dag al op de post af, ik kijk eerst wanneer die van de derde de uitslag krijgen, houden we ons maar vast aan het aantal weken dat zij moeten wachten.
Oud 08-12-2006, 21:11
Huppatee
Avatar van Huppatee
Huppatee is offline
Mensennnn

Wat hebben jullie als back-up voor de Hotelschool stel dat je het niet geworden mocht zijn..? Zijn er mensen van plan eerst een half jaar/jaar naar het buitenland te gaan? Zo ja, met welke instelling dan?

Of een andere opleiding? Zouden jullie dan helemaal iets anders willen doen, of toch nog een toeristische opleiding?

Ben benieuwd. Hoor het wel!

Groetjes Anna
__________________
A & M.
Oud 09-12-2006, 16:09
Champagne
Champagne is offline
Ik heb afgelopen vrijdag selectie gedaan in Leeuwarden en heb vandaag bericht gekregen dat ik ben aangenomen!!
JOEHOE
Oud 09-12-2006, 18:32
ChenT
ChenT is offline
OMG
en wij bij Maastricht maar meer dan 4 weken wachten!

Gefeliciteerd trouwens!
Oud 10-12-2006, 09:24
Dentheman
Dentheman is offline
Citaat:
Champagne schreef op 09-12-2006 @ 17:09 :
Ik heb afgelopen vrijdag selectie gedaan in Leeuwarden en heb vandaag bericht gekregen dat ik ben aangenomen!!
JOEHOE
Ik kreeg ook gister al een brief van de CHN ..... Met goed nieuws daarin
__________________
live my life @ http://dentheman.nl
Oud 10-12-2006, 10:57
Leviej
Leviej is offline
Citaat:
Ik heb afgelopen vrijdag selectie gedaan in Leeuwarden en heb vandaag bericht gekregen dat ik ben aangenomen!!
JOEHOE
Citaat:
Ik kreeg ook gister al een brief van de CHN ..... Met goed nieuws daarin
Allebei gefeliciteerd !
__________________
C'est la vie
Oud 10-12-2006, 13:13
J-Joris
J-Joris is offline
Hee,,

Gefeliciteerd dat jullie zijn toegelaten!!! Ik heb dus de 24e selectiedag gehad ik hoop dat ze dan in Maastricht de 3e en 24e samen hebben genomen en dat de mensen van de 24e het ook voor de kerst weten. Waarom is het uberhaupt zo laat de uitlslag? Weet iemand dat? Ik vind het best vreemd ik bedoel je betaald er toch 100 euro voor en je zit veels te lang in spanning ... Vorig jaar hadden de selectiekandidaten in Maastricht de uitslag binnen twee weken .. Maar goed het zal wel anders zijn dit jaar. Nog twee weken wachten!!! Succes iedereen en we horen het wel,

Groeten Jop
Advertentie
Oud 10-12-2006, 14:31
Huppatee
Avatar van Huppatee
Huppatee is offline
hee!!

Gefeliciteerd! Wat goed dat jullie zijn toegelaten! Echt leuk.
En binnen 1 week al! ben blij dat het voor jullie snel is gegaan en dat jullie zijn aangenomen! gefeliciteerd!

groetjes anna
__________________
A & M.
Oud 10-12-2006, 16:12
Champagne
Champagne is offline
Citaat:
Dentheman schreef op 10-12-2006 @ 10:24 :
Ik kreeg ook gister al een brief van de CHN ..... Met goed nieuws daarin
Gefeliciteeerd!

Bedankt voor alle leuke reacties! Hoop dat jullie snel bericht krijgen, het is idd erg vreemd dat wij het al binnen een week hebben en jullie zo lang moeten wachten!
Oud 10-12-2006, 19:32
Verwijderd
Citaat:
J-Joris schreef op 10-12-2006 @ 14:13 :
Hee,,

Gefeliciteerd dat jullie zijn toegelaten!!! Ik heb dus de 24e selectiedag gehad ik hoop dat ze dan in Maastricht de 3e en 24e samen hebben genomen en dat de mensen van de 24e het ook voor de kerst weten. Waarom is het uberhaupt zo laat de uitlslag? Weet iemand dat? Ik vind het best vreemd ik bedoel je betaald er toch 100 euro voor en je zit veels te lang in spanning ... Vorig jaar hadden de selectiekandidaten in Maastricht de uitslag binnen twee weken .. Maar goed het zal wel anders zijn dit jaar. Nog twee weken wachten!!! Succes iedereen en we horen het wel,

Groeten Jop
ik had 16 dec en kreeg hem pas 31 januari dus DIT IS NOG NIETS !

Oud 11-12-2006, 09:17
Roeper
Avatar van Roeper
Roeper is offline
Superfrustrerend allemaal, mar het is dit jaar niet anders ofzo, jullie hebben het gewoon niet getroffen! Er is een foutje gemaakt of ze hebben vertraging ofzo, dat kan toch gebeuren?
Ik vind het een beetje jammer dat er zo afgekat wordt, ze kunnen er waarschijlijk helemaal niks aan doen en daar komt nog bij dat ze jullie stress ook wel snappen!!

Nog één of twee weekjes wachten, het is zeer frustrerend, maar zo is het nou helaas.
__________________
Bravely bold Sir Robin, rode forth from Camelot, He was not afraid to die, Oh Brave Sir Robin! He was not at all afraid to be killed in nasty ways...!
Oud 11-12-2006, 12:08
Huppatee
Avatar van Huppatee
Huppatee is offline
Citaat:
Ik vind het een beetje jammer dat er zo afgekat wordt,
Precies, gewoon lekker rustig an! Het komt vanzelf wel..
__________________
A & M.
Oud 11-12-2006, 13:39
ChenT
ChenT is offline
Het is toch niet zo raar dat wij ons afvragen of de uitslagen van de selectiedag erna ook vertraging hebben?

Lekker makkelijk praten roeper, asje der al hoog en droog zit
Oud 11-12-2006, 13:50
Dentheman
Dentheman is offline
Citaat:
ChenT schreef op 11-12-2006 @ 14:39 :
Het is toch niet zo raar dat wij ons afvragen of de uitslagen van de selectiedag erna ook vertraging hebben?

Lekker makkelijk praten roeper, asje der al hoog en droog zit
Of als je na één week al de uitslag hebt

Maar hoeveel procent gaat er eigenlijk door in maastricht? Leeuwarden 65 %
__________________
live my life @ http://dentheman.nl
Oud 11-12-2006, 14:51
J-Joris
J-Joris is offline
In maastricht gaat 25% door 100 van de 800 aanmeldingen is gereserveerd voor internationale studenten en mensen die een jaar later mochten beginnen. En dan blijft over 200/800 => 25% Maar Roeper tuurlijk kan er vertraging zijn en er kan iets mis zijn gelopen, maar dan kan er toch wel bericht gedaan worden? De mensen van 3 november wachten nu al vijf weken er is maximaal vier weken beloofd dus dan is het niet zo gek dat deze mensen bericht willen waarom en wanneer ze dan wel de uitslag krijgen maar nogmaals tuurlijk kan er vertraging zijn en iets misgelopen zijn maar dan hadden ze op zijn minst de mensen van 3 november bericht kunnen doen Of ben ik de enige die dit vind?

Groeten Jop
Oud 11-12-2006, 15:05
wieeeej
wieeeej is offline
Nee Jop, ben het helemaal met je eens!

maja.. we zullen wel zien hè
Gefeliciteerd voor diegene die aangenomen zijn, Toppie!

Grtz Ellen
Oud 11-12-2006, 15:08
Leviej
Leviej is offline
Citaat:
J-Joris schreef op 11-12-2006 @ 15:51 :
Of ben ik de enige die dit vind?
Nee
__________________
C'est la vie
Oud 11-12-2006, 15:49
Roeper
Avatar van Roeper
Roeper is offline
Nee, dat zeg ik ook niet, ik zeg alleen dat er zo gestresst wordt lijkt het wel. Aan de uitslag kan niks meer gedaan worden en tuurlijk is het rottig voor jullie allemaal, maar ik zeg alleen dat fouten maken menselijk is.

Trouwens, ik had de uitslag binnen 5 weken ook pas, er zat Amphitryon lustrum tussen.

In ieder geval, hopelijk duurt het niet te lang meer voor jullie! Ik snap jullie ook wel hoor!

Groeten
__________________
Bravely bold Sir Robin, rode forth from Camelot, He was not afraid to die, Oh Brave Sir Robin! He was not at all afraid to be killed in nasty ways...!
Ads door Google
Oud 11-12-2006, 15:58
]ules
]ules is offline
oh ze zullen de uitslagen wel kwijt zijn..
maar wees gerust, over zo'n 3 weken krijgen jullie bericht dat de selectie opnieuw gedaan mag worden
__________________
..Sic erat in Fatis..
Oud 11-12-2006, 17:27
Leviej
Leviej is offline
Citaat:
]ules schreef op 11-12-2006 @ 16:58 :
oh ze zullen de uitslagen wel kwijt zijn..
maar wees gerust, over zo'n 3 weken krijgen jullie bericht dat de selectie opnieuw gedaan mag worden
__________________
C'est la vie
Oud 11-12-2006, 18:11
wieeeej
wieeeej is offline
Citaat:
]ules schreef op 11-12-2006 @ 16:58 :
oh ze zullen de uitslagen wel kwijt zijn..
maar wees gerust, over zo'n 3 weken krijgen jullie bericht dat de selectie opnieuw gedaan mag worden

Graaag!
Oud 11-12-2006, 21:28
Roeper
Avatar van Roeper
Roeper is offline
Wahaha, zo'n slecht gevoel der over?


*knip door Miracle* Prive dingen graag via PM!
__________________
Bravely bold Sir Robin, rode forth from Camelot, He was not afraid to die, Oh Brave Sir Robin! He was not at all afraid to be killed in nasty ways...!

Laatst gewijzigd op 12-12-2006 om 11:46.
Oud 12-12-2006, 16:21
]ules
]ules is offline
ok
__________________
..Sic erat in Fatis..
Oud 14-12-2006, 14:18
*C a R*
*C a R* is offline
Yeahhhhhhhhhhhhhh!!!
toegelaten bij hotelschool den haag!!!
__________________
Don't be afraid of life
Oud 14-12-2006, 15:23
Leviej
Leviej is offline
Citaat:
*C a R* schreef op 14-12-2006 @ 15:18 :
Yeahhhhhhhhhhhhhh!!!
toegelaten bij hotelschool den haag!!!
Proficiat !!
__________________
C'est la vie
Oud 14-12-2006, 15:37
*C a R*
*C a R* is offline
Citaat:
Leviej schreef op 14-12-2006 @ 16:23 :
Proficiat !!
Thnx!!
Weten de andere het nog niet van maastricht?! Kzal voor jullie duimen!
__________________
Don't be afraid of life
Oud 14-12-2006, 15:53
wieeeej
wieeeej is offline
Citaat:
*C a R* schreef op 14-12-2006 @ 16:37 :
Thnx!!
Weten de andere het nog niet van maastricht?! Kzal voor jullie duimen!
super, proficiat!

Nee, we blijven maar wachten, en wachten, en wachten.....
Oud 15-12-2006, 01:07
]ules
]ules is offline
nog maar 2 en een halve week hoor, valt wel mee
__________________
..Sic erat in Fatis..
Oud 15-12-2006, 08:33
Huppatee
Avatar van Huppatee
Huppatee is offline
Citaat:
toegelaten bij hotelschool den haag!!!
Wat goed! Gefeliciteerd!
__________________
A & M.
Oud 15-12-2006, 08:50
J-Joris
J-Joris is offline
Hee,,

Jules hoezo 2 en een halve week dan? naar mijn berekeningen duurt het nog precies een week voordat het kerst is ... Voor de kerst was het toch? .. Degenen die aangenomen zijn Gefeliciteerd Groeten Jop
Oud 15-12-2006, 20:52
The Cows Rule
Avatar van The Cows Rule
The Cows Rule is offline
Citaat:
Dentheman schreef op 10-12-2006 @ 10:24 :
Ik kreeg ook gister al een brief van de CHN ..... Met goed nieuws daarin
En komen jullie ook echt zeker weten naar het o zo mooie Leeuwarden?
__________________
Zuid West, Noord best!
Oud 16-12-2006, 00:48
Dentheman
Dentheman is offline
Citaat:
The Cows Rule schreef op 15-12-2006 @ 21:52 :
En komen jullie ook echt zeker weten naar het o zo mooie Leeuwarden?
Als ik m'n examens haal wel ja
__________________
live my life @ http://dentheman.nl
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Hoger Hotelonderwijs Maastricht
jmanders
1 09-11-2010 17:49
Studeren hotelschool (selectie) maastricht 09/10
sanne roos
179 22-08-2010 19:53
Studeren Hotelschool 3
ChenT
257 07-01-2010 09:07
Studeren Hogere hotelschool
Doupiee
2 31-01-2009 16:54
Studeren Hotelschool
Juda[NL]
499 03-12-2006 18:25
Algemene schoolzaken hogere hotelschool DenHaag
.krz
5 28-01-2004 14:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:27.