Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-05-2008, 15:38
xmariekex
xmariekex is offline
hallo mensen,
ik ben verliefd op een jongen en zou dat graag willen laten merken want ik vind hem echt super leuk! Ik weet alleen niet hoe ik dat aan kan pakken. Deze vraag zou vast wel vaak gesteld zijn.. maar het blijft lastig.
Oogcontact heb ik best vaak met hem, maar ik heb toch het idee dat hij niet door heeft dat ik daarmee wil laten merken dat ik hem leuk vind. Ik zou graag op meerdere manieren dat willen laten blijken. Hoe pakken jullie zoiets aan?
Ik heb er over nagedacht om hem gewoon te vragen om iets leuks te gaan doen. Maar komt dat niet raar/wanhopig over als ik dat ineens vraag?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-05-2008, 17:02
the unknown 1
the unknown 1 is offline
via via in contact komen met hem..
Ken je bijvoorbeeld iemand uit zijn vriendengroep (die met hem gaat feesten ofzo)
Probeer op een feesje dat met jouw kennis te gaan praten, & begin ook beetje tegen hem, je zal wel vlug genoeg door hebben of hij iets intressant te vertellen heeft en/of hij zich in het gesprek wilt mengen e.d.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2008, 18:18
freud
Avatar van freud
freud is offline
Vraag of hij wat met je wil doen: filmpje kijken, terrasje gaan doen of god betere het: samen huiswerk maken!
__________________
Als als als. Als mijn oma wieltjes had, was ze het mooiste trammetje van heel de kust.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2008, 19:00
baas
Avatar van baas
baas is offline
Citaat:
Vraag of hij je wil doen
__________________
De Honderdjarige oorlog was hét evenement van die eeuw.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2008, 19:38
the unknown 1
the unknown 1 is offline


<3
Met citaat reageren
Oud 13-05-2008, 14:56
Verwijderd
Gewoon hem op een flauwe manier aanspreken. Onderwerp maakt niet uit; dat werkt altijd.

zet je voeten in je schoenen, stap er op af en gebruik die mond om te praten. dat is het belangrijkste..
gewoon durven!
Met citaat reageren
Oud 13-05-2008, 17:00
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Loop naakt op hem af.
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 14-05-2008, 00:32
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
hallo mensen,
ik ben verliefd op een jongen en zou dat graag willen laten merken want ik vind hem echt super leuk! Ik weet alleen niet hoe ik dat aan kan pakken. Deze vraag zou vast wel vaak gesteld zijn.. maar het blijft lastig.
Oogcontact heb ik best vaak met hem, maar ik heb toch het idee dat hij niet door heeft dat ik daarmee wil laten merken dat ik hem leuk vind. Ik zou graag op meerdere manieren dat willen laten blijken. Hoe pakken jullie zoiets aan?
Ik heb er over nagedacht om hem gewoon te vragen om iets leuks te gaan doen. Maar komt dat niet raar/wanhopig over als ik dat ineens vraag?
zoekfunctie.

En oogcontact heb je niks aan, ik heb ook oogcontact met mensen die ik verafschuw... als je het hem echt duidelijk wil maken vertel het hem dan.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2008, 11:51
Verwijderd
Citaat:
zoekfunctie.

En oogcontact heb je niks aan, ik heb ook oogcontact met mensen die ik verafschuw... als je het hem echt duidelijk wil maken vertel het hem dan.
Pardon? Als je het goed aanpakt kun je er juist héél veel aan hebben. Er is ook nogal een verschil tussen ''oogcontact'' en ''oogcontact'' hè.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2008, 13:49
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Pardon? Als je het goed aanpakt kun je er juist héél veel aan hebben. Er is ook nogal een verschil tussen ''oogcontact'' en ''oogcontact'' hè.
Het is zo vaag. Het kan op te veel manieren geinterpreteerd worden. Als je duidelijkheid wil moet je duidelijk wezen. En niet iedereen vind dat steeds maar weer oogcontact zoeken leuk. Er zijn echt zat mensen die het strontvervelend vinden. Zeker als er meerdere mensen zijn die steeds oogcontact zoeken om dan een 'subtiele' boodschap door te geven.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2008, 13:41
xmariekex
xmariekex is offline
bedankt voor de reacties!
via via in contact komen is wel een goed idee! Daar kan ik zeker wat mee..
En ik ben er van overtuigd dat oogcontact echt nog wel werkt hoor! Ik vind het helemaal niet vaag, als een jongen en een meisje van ong. de zelfde leeftijd constant oogcontact hebben is het wel duidelijk waar het om gaat.. toch?
Maargoed. Ik wil echt meer met hem praten enzo.. en als ik alle moed bij elkaar haal, lukt het me misschien ook nog wel.

En nog even over die zoekfunctie, voordat ik deze topic begon heb ik dat wel gedaan. Ik vond de antwoorden alleen niet heel duidelijk omdat het een hele andere situatie was. Als je zelf een vraag stelt wordt het wat persoonlijker.. snap je? (volk)
Met citaat reageren
Oud 15-05-2008, 16:05
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
het is echt te merken dat je oogcontact werkt ja...

de reden dat ik over de zoekfuntie begon is omdat er elke week wel 1 of meerdere van dit soort topics geopend worden. En ik snap dat het persoonlijker is als je zelf de vraag stelt, maar het haalt niet weg dat dezelfde vraag al 1000 keer is gesteld. (ook al is het voor jouw gevoel anders.)

laat ook maar, volgende week opent iemand precies zo'n topic.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Tips gevraagd
Noordzeekrab
10 25-07-2012 11:40
Liefde & Relatie Vanavond een date. Tips gevraagd.
Athlon
106 27-11-2007 16:28
Liefde & Relatie Topic voor tips wat te doen met elkaar (dates, dagelijks enz.)
Verwijderd
500 31-05-2007 17:32
Werk, Geld & Recht Tips gevraagd om werk te vinden
Dott
52 01-11-2006 21:18
Verhalen & Gedichten Tip gevraagd: Leuke Engelse boekjes :) (penguins?)
Mindfields
7 10-01-2004 14:22
Software & Hardware TIPS gevraagd
Verwijderd
7 22-03-2002 13:09


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:11.