Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-07-2003, 14:59
Verwijderd
Ik weet niet of hier al topic's over zijn geopend maar als dat zo is dan verwijder ik deze wel

Maar...
Ik heb het vandaag precies 3 weken geleden uitgemaakt met Ron.. Omdat ik op iemand anders verliefd was geworden en omdat het niet echt meer werkte. (we hadden bes vaak ruzie en ik ben gewoon nogal lastig geloof ik.. )
Maar nu ben ik erachter gekomen dat ik die jongen op wie ik dus verliefd was geworden.. Dat dat maar een bevlieging was..

En nu ben er ik dus ook achter gekomen..
Dat ik m'n exvriendje heel erg mis
Hij weet niet goed wat ie moet doen want hij is bang dat het weer fout gaat enzo.. En ik ben daar ook heel bang voor... En ik wil dat hij 100% voor me gaat anders wil ik het niet.. En ik ben bang dat dat niet het geval is..

Dus kom ik op het volgende..
Hoe krijg ik hem uit m'n hoofd..
Ik heb hem al proberen te ontlopen (we zitten in dezelfde vriendengroep dus dat vindt ie erg kut..)
Ik heb al geprobeerd me op een andere jongen te 'storten' (vond mn ex ook erg kut en het werkt ook niet echt geloof ik..)

Maar het werkt gewoon niet
Heeft er iemand tips..

Of hoe ik met deze situatie om moet gaan ofzo..?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-07-2003, 15:03
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Je hebt niet veel meer keus dan wachten... ben ik bang
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 15:12
Verwijderd
Tja
Misschien is het dat ook wel he..
Dat ik me teveel focus op het slijten van die verliefdheid

?
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 15:13
Last Resort
Avatar van Last Resort
Last Resort is offline
Tsja, dat missen heeft denk ik iedereen die net zn relatie heeft beendigd..., gewoon afwachten, als het over 2 maand ofzow nog zo is, moet je dan maar verder zien.
__________________
I Dont Want To Talk To You Anymore, I'm Afraid Of What I Might Say
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 15:14
Verwijderd
Jij wil dat hij helemaal voor je gaat, maar er is natuurlijk een hoop kapot. En ga jij wel helemaal voor hem?

Ik denk niet dat je moet zeggen van "nu gaan we het ineens weer proberen, nu gaan we helemaal ervoor".
Je moet rustig aan doen, langzaam aan proberen het vertrouwen weer op te bouwen. Ga na waarom jullie eerst zoveel ruzie hadden. Is er nu iets veranderd, waarom het nu ineens wél goed zou gaan? Anders loop je kans dat jullie weer dezelfde ruzies gaan krijgen.
Probeer eerlijk tegen elkaar te zijn, vertel wat je precies van de ander verwacht.

Ga weer een keer iets leuks met elkaar doen, dus samen, zonder die vriendengroep. Gewoon wat drinken of ergens wandelen ofzo (of naar het strand, maar ik weet niet waar je precies woont ).

Maar als jullie dan op een gegeven moment besluiten het weer te proberen, dan moeten jullie inderdaad elkaar willen en niemand anders. En dan niet bij de eerste en beste ruzie zeggen van "dit werkt niet, we stoppen." Als jullie echt zo gek op elkaar zijn dan is het best het vechten waard. Maar jullie moeten dat eerst uitvinden.

succes

xx
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 15:31
Verwijderd
Hej thnx..

Ja kijk dat bedoel ik met helemaal voor elkaar gaan
Want als hij op het begin al twijfelt, vind ik dat geen goede basis om weer overnieuw te beginnen..

Maar de ruzie's kwamen vaak omdat ik te enthousiast was ofzo.. Ik ben best wild en hij's wat rustiger.
Ik wil vaak afspreken en weet ik veel
En hij is wat rustiger
En dat botste nog wel eens..

Ik wil me opzich best aanpassen..
Maar ik ben nou eenmaal zo enthousiast
En wat wilder..
Ik wil me eigen niet helemaal gaan veranderen voor hem..

Maar ik zou dr eigelijk stiekem alles aan doen om hem terug te krijgen.. Maarjah..
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 21:48
Misses QT
Misses QT is offline
Citaat:
LoveGirl schreef op 07-07-2003 @ 15:59:


En ik wil dat hij 100% voor me gaat anders wil ik het niet.. En ik ben bang dat dat niet het geval is..

Hij moet wel 100% voor jou gaan maar jij niet voor hem?
Misschien moet je het gewoon wat tijd geven.. misschien ben je alleen eenzaam nu, omdat je niemand hebt (geen vriend, in ieder geval).. Geef het wat tijd, zou ik zeggen!
__________________
*How can I say when my words have run dry, how can I smile with a tear in my eye..*
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 21:56
Verwijderd
Als het meant to be was komt alles wel weer in orde. Anders, sja nog tijd zat om een ander te vinden voordat je dood gaat.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 15:29
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Dit is hetzelfde als eerst shoarma van je schaap maken en daarna bedenken dat 'ie toch wel aardig het gras kort hield...
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 22:17
poesiefox
poesiefox is offline
Jij dumpt hem omdat je verliefd wordt op een ander, komt met hangende pootjes weer terug en dan vindt je opeens dat hij er 100% voor moet gaan???

Dat mag je me nog eens uitleggen?
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 23:11
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 12-07-2003 @ 23:17:
Jij dumpt hem omdat je verliefd wordt op een ander, komt met hangende pootjes weer terug en dan vindt je opeens dat hij er 100% voor moet gaan???

Dat mag je me nog eens uitleggen?
Exact.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 19:54
Phileine
Avatar van Phileine
Phileine is offline
Geef het tijd, Sannemuis.
__________________
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 19:57
Firefly182
Avatar van Firefly182
Firefly182 is offline
tijd geven en dan kijken of jullie het nog steeds willen proberen. En dan goed en veel praten over wat er fout is gegaan en wat er gewoon allemaal beter had gekund in die vorige relatie van jullie.

Tis erg lastig ja.
__________________
Eervolle vermeldingen:Mennuz, GluipigeBever, Dr.Zoidberg, GodSaveTheQueen, Master HJ, M@rco, Sovreze en Wasbeermeneer!
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 09:59
WE$T$IDE
WE$T$IDE is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 12-07-2003 @ 23:17:
Jij dumpt hem omdat je verliefd wordt op een ander, komt met hangende pootjes weer terug en dan vindt je opeens dat hij er 100% voor moet gaan???

Dat mag je me nog eens uitleggen?
precies, als jullie het nog eens proberen, moet in eerste instantie JIJ en alleen JIJ er 100% voor gaan, hij heeft tog echt wel het recht om te twijfelen, je moet eerst maar bewijzen dat het een enorme fout was en dat je er spijt van hebt, en als dat allenmaal lukt dan uitzoeken wrm jullie ruzie hadden en samen bepraten hoe jullie het op kunnen lossen
__________________
WE$T$IDE !!!

Laatst gewijzigd op 16-07-2003 om 10:02.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 10:35
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 12-07-2003 @ 23:17:
Jij dumpt hem omdat je verliefd wordt op een ander, komt met hangende pootjes weer terug en dan vindt je opeens dat hij er 100% voor moet gaan???

Dat mag je me nog eens uitleggen?
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 12:12
Firefly182
Avatar van Firefly182
Firefly182 is offline
jep, mee eens eigenlijk. Niet alleen hij, maar ook jij moet je helemaal inzetten en je ook aanpassen. Je zei dat je daartoe bereid was en er alles voor doen om hem terug te krijgen. Nou,doe dat dan ook!!!!!! Vertel het 'm, vertel dat je je aanpast en zal proberen meer rekening te houden met wat hij wil.
__________________
Eervolle vermeldingen:Mennuz, GluipigeBever, Dr.Zoidberg, GodSaveTheQueen, Master HJ, M@rco, Sovreze en Wasbeermeneer!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:34.