Oud 07-11-2001, 14:03
sunshine82
sunshine82 is offline
Hallo,

Ik weet zeker dat ik volgend jaar Psychologie wil gaan studeren. Nu moet ik alleen nog zien uit te vissen welke universiteit 't beste voor mij is. Ik twijfel nog tussen Nijmegen, Tilburg en Maastricht. Ik zou graag jullie ervaringen (van degenen die wat al psychologie studeren)willen weten m.b.t. inhoud en manier van onderwijs. Ik heb zelf de brohures al naast elkaar gelegd en ook de open dagen bezocht, maar weet nu niet wat 't best voor mij is. Thanx!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-11-2001, 08:59
maaike0
maaike0 is offline
Citaat:
sunshine82 schreef:
Hallo,

Ik weet zeker dat ik volgend jaar Psychologie wil gaan studeren. Nu moet ik alleen nog zien uit te vissen welke universiteit 't beste voor mij is. Ik twijfel nog tussen Nijmegen, Tilburg en Maastricht. Ik zou graag jullie ervaringen (van degenen die wat al psychologie studeren)willen weten m.b.t. inhoud en manier van onderwijs. Ik heb zelf de brohures al naast elkaar gelegd en ook de open dagen bezocht, maar weet nu niet wat 't best voor mij is. Thanx!

hey ik studeer dan nog niet! ...maar ben naar de tweedaagse geweest van de studie psychologie en dat is in nijmegen! Maar de smaak voor steden verschilt heel erg per persoon heb ik al wel gemerkt..
Succes met kiezen!
__________________
*ook al leek ik soms gebroken ik klom uit een dal vandaan, want ik heb voor hetere vuren gestaan*
Met citaat reageren
Oud 08-11-2001, 16:16
sunshine82
sunshine82 is offline
Vertel es! Hoe was 't daar? Ik had ook willen gaan, maar kon helaas niet! Ik ben trouwens al een stuk verder met mn keuze: Maastricht is al afgevallen! Dus wil wel weten hoe t in Nijmegen was!
X Sunny
Met citaat reageren
Oud 08-11-2001, 18:04
maaike0
maaike0 is offline
Citaat:
sunshine82 schreef:
Vertel es! Hoe was 't daar? Ik had ook willen gaan, maar kon helaas niet! Ik ben trouwens al een stuk verder met mn keuze: Maastricht is al afgevallen! Dus wil wel weten hoe t in Nijmegen was!
X Sunny
Hoihoi!

Het was er heeel gezellig, er hing gewoon een heel leuk sfeertje en de studenten die je tegen kwam kon je echt hele gesprekken mee beginnen, gewoon heel gezellig!

De colleges waren over het algemeen ook goed ingericht voor leerlingen uit VWO 5 en 6 dus dat is ook zeker een pluspuntje (niet dat je er niks van snapt...)
's Avonds was er een feest in het cultuurcafe,dat was echt heel gezellig. Je kon in het begin van de avond kiezen of je wilde sporten/ theatersport wilden kijken. Wij hebben naar theatersport gekeken en dat was errug leuk! en daar savonds tot 1 uur snachts nog gedanst enzow .

De volgende dag weer heeeel vroeg op (was zeven uur ofzow) maar goed dat moet dan amar he! En nog colleges en werkgroepen gevolgd en die avond een afscheidsdiner daar., was echt superleuk!

En niet omdat dit alleen leuk was ga ik hier studeren, maar ook omdat de studie daar goed aangeschreven staat (volgens mij is tilburg meer bekend om zijn economie-studies...) maar goed uiteindelijk moet je zelf een keuze maken, ik had hem snel gemaakt!

Ik wilde je trouwens eerst maieln, maar goed....je had je mailadres er niet bij, maar maakt niet uit!

Ik hoop dat het verhaal niet te "warrig" is, want ik moest het even snel typen!

Succes!

xjes m

__________________
*ook al leek ik soms gebroken ik klom uit een dal vandaan, want ik heb voor hetere vuren gestaan*
Met citaat reageren
Oud 09-11-2001, 16:46
sunshine82
sunshine82 is offline
Maaike, ik stuur jou anders wel ff een mailtje, wil nog wel meer weten..doeii!
Met citaat reageren
Oud 09-11-2001, 17:45
maaike0
maaike0 is offline
Hey!

oke ik heb weer teruggemaild!

__________________
*ook al leek ik soms gebroken ik klom uit een dal vandaan, want ik heb voor hetere vuren gestaan*
Met citaat reageren
Oud 09-11-2001, 18:18
Verwijderd
Als je gaat kiezen tussen Nijmegen, Tilburg en Maastricht lijkt me Nijmegen de beste keuze...daar heb je tenminste nog iets van een studentenleven
Met citaat reageren
Oud 09-11-2001, 18:33
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Citaat:
nare man schreef:
Als je gaat kiezen tussen Nijmegen, Tilburg en Maastricht lijkt me Nijmegen de beste keuze...daar heb je tenminste nog iets van een studentenleven
Ik vind het een beetje onzin om zoiets te zeggen. Heb jij ook in Tilburg en Maastricht gestudeerd om te oordelen over het studentenleven daar? Want je moet je gegevens wel ergens op baseren natuurlijk!
__________________
Hm... Larstig... ;)
Met citaat reageren
Oud 09-11-2001, 19:43
maaike0
maaike0 is offline
Citaat:
nare man schreef:
Als je gaat kiezen tussen Nijmegen, Tilburg en Maastricht lijkt me Nijmegen de beste keuze...daar heb je tenminste nog iets van een studentenleven
Hoihoi! HELEMAAL MEE EENS (ik studeer er nog wel niet, maar het is er wel supergezellig!)
Jij studeert er toch ook he?!

xxxjes m
__________________
*ook al leek ik soms gebroken ik klom uit een dal vandaan, want ik heb voor hetere vuren gestaan*
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Studenten Psychologie/Sociologie gezocht
nachtmens
1 14-01-2014 16:31
Werk, Geld & Recht relevant werk voor een student Psychologie
timohtie
1 24-12-2013 21:48
Psychologie gedrag psycholoog experimenteel?
AnoNatalie
32 03-01-2010 18:17
Studeren WO Psychologie
IrmaLaPoes
3 25-11-2008 10:56
Studeren Een dagje psychologie studeren
universiteit
4 27-11-2007 09:11
Studeren Psychologie Nijmegen
marieke1232
10 15-04-2006 12:52


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:38.