Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-07-2005, 07:52
Verwijderd
Citaat:
Phlox schreef op 29-07-2005 @ 08:28 :
Gaan de mensen hier tijdens de introductieweek op een slaapzaal ofzoiets slapen?
Ik was daar namelijk een beetje huiverig voor
Op mijn intro week moesten we 1 nacht in tenten en 1 nacht in een mini slaapzaal met 4/5 anderen. Was heel erg gezellig, je leert zo heel snel mensen van je klas kennen.

Dit jaar (ik ga mee als begeleider) slaapt iedereen in tenten
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-07-2005, 09:03
Thirsa
Avatar van Thirsa
Thirsa is offline
Citaat:
Balance schreef op 28-07-2005 @ 21:30 :
Ik ken iemand op de hogeschool Rotterdam die inderdaad al studiepunten kreeg in d'r introductieweek. Zij moest met anderen een presentatie geven, waar ze die punten voor kreeg.
Ja ik denk dat dat bij mij ook zo zal zijn, maar wat gebeurt er als je niet gaat.. en dus dat punt niet krijgt? (ik heb nog geen idee hoe dat allemaal werkt met die studiepunten etc.)
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 10:51
Verwijderd
Citaat:
Phlox schreef op 29-07-2005 @ 08:28 :
Gaan de mensen hier tijdens de introductieweek op een slaapzaal ofzoiets slapen?
Ik was daar namelijk een beetje huiverig voor
bij de nijmeegse intro slaap je gewoon op je kamer (als je die hebt) en anders kan je soms bij een mentor of mentorbroertje of mentorzusje slapen of bij een verenigings of dispuutshuis.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 11:48
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
Thirsa schreef op 29-07-2005 @ 10:03 :
Ja ik denk dat dat bij mij ook zo zal zijn, maar wat gebeurt er als je niet gaat.. en dus dat punt niet krijgt? (ik heb nog geen idee hoe dat allemaal werkt met die studiepunten etc.)
Vraag het na bij je opleiding hoe het zit.
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 13:15
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Thirsa schreef op 29-07-2005 @ 10:03 :
Ja ik denk dat dat bij mij ook zo zal zijn, maar wat gebeurt er als je niet gaat.. en dus dat punt niet krijgt? (ik heb nog geen idee hoe dat allemaal werkt met die studiepunten etc.)
dan mis je wel 1 studiepunt. ik zou dr niet zo mee zitten, eerlijk gezegd. tis maar 1 puntje.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 13:19
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Behalve als t verplicht is................
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 13:22
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
nou ja, als je een goede reden hebt om niet te komen valt er vast wel wat te regelen. en het lijkt me sterk dat ze daadwerkelijk je inschrijving weigeren als je niet op komt dagen, dan zouden ze het 'dwangmiddel' studiepunten ook helemaal niet nodig hebben.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 13:23
Verwijderd
Citaat:
MightyMarcel schreef op 29-07-2005 @ 14:15 :
dan mis je wel 1 studiepunt. ik zou dr niet zo mee zitten, eerlijk gezegd. tis maar 1 puntje.
Leuk als je naar een universiteit wilt. Kun je je propedeuse niet halen omdat de hogeschool zo'n belachelijke kutregel verzint.

Het is toch te gek voor woorden.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 13:39
Verwijderd
Ik ga denk ik alleen naar een deel van de opleidingsintro, de rest (vooral feesten en sportdag) trekt me absoluut niet. Daar leer ik geen mensen kennen, daar word ik alleen gek van mijn eigen afkeer voor rare spelletjes.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 13:42
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 29-07-2005 @ 14:39 :
Ik ga denk ik alleen naar een deel van de opleidingsintro, de rest (vooral feesten en sportdag) trekt me absoluut niet. Daar leer ik geen mensen kennen, daar word ik alleen gek van mijn eigen afkeer voor rare spelletjes.
s-pr-t-d-a-g ? wat een ongelofelijke teringonzin, sportdagen. ja, als je ALO gaat doen is t misschien nog wel te begrijpen (en dan vind je mss wel studenten die t leuk vinden), maar stel nou dat je informatica gaat studeren... en dan een sportdag.... tjongejongejongejongejongejonge jonge
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 13:44
Verwijderd
Citaat:
MightyMarcel schreef op 29-07-2005 @ 14:42 :
s-pr-t-d-a-g ? wat een ongelofelijke teringonzin, sportdagen. ja, als je ALO gaat doen is t misschien nog wel te begrijpen (en dan vind je mss wel studenten die t leuk vinden), maar stel nou dat je informatica gaat studeren... en dan een sportdag.... tjongejongejongejongejongejonge jonge

Ik had in de brugklas ook zo'n dag als kennismaking. Blijkbaar denken echt veel mensen nog steeds dat je met sporten mensen echt leert kennen. Ik vind sporten best leuk, maar alleen in m'n eigen tijd en niet verplicht met allemaal mensen om je heen die je niet kent. En waarschijnlijk zullen 't ook nog eens rare team-sporten zijn Ik word nu al gek van het idee.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 14:00
DP17
DP17 is offline
Citaat:
Dhr P. schreef op 28-07-2005 @ 14:50 :
Boreas is wel gaaf omdat het pas net bestaat dus kan er nog veel nieuws gedaan worden en worden opgezet (eerstejaars dames-acht ) Heb je al roeiervaring of nog niet? Wie weet op nlroei.nl: "Boreas dames wint EYK" staat mooi hoor! Iig veel succes en plezier ermee.
Nog geen ervaring nee, maar wat niet is kan nog komen! Studeer jij ook in Zwolle Dr.P????

En nog ff een algemene opmerking, ik krijg voor mijn aanwezigheid in de intro van windesheim wel ff 1 studiepunt!
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 15:01
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 29-07-2005 @ 14:44 :

Ik had in de brugklas ook zo'n dag als kennismaking. Blijkbaar denken echt veel mensen nog steeds dat je met sporten mensen echt leert kennen. Ik vind sporten best leuk, maar alleen in m'n eigen tijd en niet verplicht met allemaal mensen om je heen die je niet kent. En waarschijnlijk zullen 't ook nog eens rare team-sporten zijn Ik word nu al gek van het idee.
lekker met zn allen honballen de helft kent de regels niet en de andere helft interesseert t geen reet.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 17:22
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
En hoera, het is een topic geworden wat weer helemaal nergens over gaat. Alleen maar een een tweetje over een of ander weekend waar een aantal mensen helemaal niks aan vindt, omdat ze pluizig zijn.
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 18:41
Verwijderd
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 29-07-2005 @ 18:22 :
En hoera, het is een topic geworden wat weer helemaal nergens over gaat. Alleen maar een een tweetje over een of ander weekend waar een aantal mensen helemaal niks aan vindt, omdat ze pluizig zijn.
Uhu, ik ben pluizig
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 18:54
TheRedArrow
Avatar van TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 29-07-2005 @ 19:41 :
Uhu, ik ben pluizig
__________________
"25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV."
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 19:11
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Phlox schreef op 29-07-2005 @ 08:28 :
Gaan de mensen hier tijdens de introductieweek op een slaapzaal ofzoiets slapen?
Ik was daar namelijk een beetje huiverig voor
Je gaat naar Leiden hè? Ik heb vorig jaar één nacht op de slaapzaal geslapen. Overigens liggen vooral de mensen die vroeg binnenkomen echt op een zaal. Mensen die later binnen komen gaan veelal naar kleinere kamertjes. Ik lag op een kamer met twee anderen, dus dat was prima te doen. De douchevoorziening was wel belabberd. Die was in een aparte wagen waar je kwam door eerst naar buiten te gaan en dan mocht je zo'n anderhalf uur wachten voor je aan de beurt was.
Wat veel mensen deden was in studentenhuizen slapen. Bij heel veel verenigingshuizen mag je in de el-cid week gratis slapen en daar heb ik heel positieve verhalen over gehoord.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 20:26
Dhr P.
Dhr P. is offline
Citaat:
DP17 schreef op 29-07-2005 @ 15:00 :
Nog geen ervaring nee, maar wat niet is kan nog komen! Studeer jij ook in Zwolle Dr.P????

En nog ff een algemene opmerking, ik krijg voor mijn aanwezigheid in de intro van windesheim wel ff 1 studiepunt!
Nee ik studeer niet in Zwolle, ik ga aan de TU Delft studeren. Ik heb zelf een tijd (wedstrijd) geroeid en ik ga in Delft ook weer roeien, maar dan waarschijnlijk competitie. Tis overigens Dhr P, Dr P is teveel eer
Met citaat reageren
Oud 30-07-2005, 07:59
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
FuSe schreef op 29-07-2005 @ 14:23 :
Leuk als je naar een universiteit wilt. Kun je je propedeuse niet halen omdat de hogeschool zo'n belachelijke kutregel verzint.

Het is toch te gek voor woorden.
ach, die verplichting hebben ze dan ook al lang weer afgeschaft.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 30-07-2005, 08:59
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik kreeg van de week een brief. En je hebt 2 introductiedagen (die werden helemaal uitgelegd enzo) en je hebt ook nog een introductiekamp van je eigen opleiding. Maar daar stond helemaal geen uitleg over, die stond er alleen bij op de aanmeldingsformulier. Ja lekker duidelijk dus, not. Maar die fucking kamp kost 75 euro dus dat ga ik echt niet doen Heb sowieso al geen zin in die introductiedagen. We doen gewoon het standaard: school verkennen, stad verkennen, spelletjes en de tweede dag een 1 of andere festival ofzo. En je blijft slapen in tenten. Dat kost dan 25 euro. Ach ja, dat kan ik dan nog wel missen
Met citaat reageren
Oud 30-07-2005, 09:01
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
yup, scholen zijn slecht in dingen uitleggen.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 30-07-2005, 11:45
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 30-07-2005 @ 08:59 :
ach, die verplichting hebben ze dan ook al lang weer afgeschaft.
Ik weet niet in welke droomwereld jij leeft, maar iets heet niet voor niets een verplichting.
Al zou ik 5 jaar vertraging oplopen dan nog moet ik alles wat in m'n eerste jaar (en verder) verplicht was halen. Als nieuwe regels helemaal anders zijn dan gelden die beslist niet voor mij, want t zijn nog steeds de regels uit m'n eerste jaar die tellen.
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Oud 30-07-2005, 12:13
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 30-07-2005 @ 12:45 :
Ik weet niet in welke droomwereld jij leeft, maar iets heet niet voor niets een verplichting.
Al zou ik 5 jaar vertraging oplopen dan nog moet ik alles wat in m'n eerste jaar (en verder) verplicht was halen. Als nieuwe regels helemaal anders zijn dan gelden die beslist niet voor mij, want t zijn nog steeds de regels uit m'n eerste jaar die tellen.
ik had t over de introductie (bij de hanze iig). weet niet waar jij t nu precies over hebt eerlijk gezegd.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 30-07-2005, 15:54
Phlox
Avatar van Phlox
Phlox is offline
Citaat:
Balance schreef op 29-07-2005 @ 20:11 :
Je gaat naar Leiden hè? Ik heb vorig jaar één nacht op de slaapzaal geslapen. Overigens liggen vooral de mensen die vroeg binnenkomen echt op een zaal. Mensen die later binnen komen gaan veelal naar kleinere kamertjes. Ik lag op een kamer met twee anderen, dus dat was prima te doen. De douchevoorziening was wel belabberd. Die was in een aparte wagen waar je kwam door eerst naar buiten te gaan en dan mocht je zo'n anderhalf uur wachten voor je aan de beurt was.
Wat veel mensen deden was in studentenhuizen slapen. Bij heel veel verenigingshuizen mag je in de el-cid week gratis slapen en daar heb ik heel positieve verhalen over gehoord.
Leiden ja
Met z'n drieën op een kamer lijkt me idd prima te doen, maar ik wil het liefst gewoon 's ochtends douchen en had ook verhalen over een hoop kotsende eerstejaars gehoord.
Ik had dan ook het plan om bij een jongen die in Leiden woont te gaan logeren, maar gelukkig heb ik nog net op tijd een kamer gevonden
__________________
That ís a tasty burger!
Met citaat reageren
Oud 30-07-2005, 16:16
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 30-07-2005 @ 12:45 :
Ik weet niet in welke droomwereld jij leeft, maar iets heet niet voor niets een verplichting.
Al zou ik 5 jaar vertraging oplopen dan nog moet ik alles wat in m'n eerste jaar (en verder) verplicht was halen. Als nieuwe regels helemaal anders zijn dan gelden die beslist niet voor mij, want t zijn nog steeds de regels uit m'n eerste jaar die tellen.
Zo'n droomwereld is dat niet hoor. Mijn broer zit als 5e jaars in het 3e jaar en hij heeft zijn propedeuse niet gekregen, omdat ze alle regels hebben veranderd. Aan de regels uit zijn beginjaar voldoet hij volledig, maar aan de nieuwe regels niet. Pech gehad, zeggen ze dan. Hij moet nu een vak inhalen wat ten tijden van zijn 1e jaar niet eens gegeven werd! Andersom heeft hij ook vakken wél gevolgd, die ze nu gewoon geschrapt hebben. In zijn 1e jaar was dat vak dus verplicht. Als hij daar toen voor gezakt was had er nu nooit iemand om gevraagd.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2005, 16:32
Verwijderd
Ik ben trouwens mentor tijdens de OWEE in Delft, bij WB.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2005, 17:31
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
sowieso, ik doelde helemaal niet op regels die zouden veranderen tijdens mijn studie (wel lullig voor je broer). ik doelde erop dat de introductieweken bij de hanze niet verplicht (meer) zijn. dat jij dan over droomwereldjes begint...
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 30-07-2005, 17:43
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 30-07-2005 @ 18:31 :
sowieso, ik doelde helemaal niet op regels die zouden veranderen tijdens mijn studie (wel lullig voor je broer). ik doelde erop dat de introductieweken bij de hanze niet verplicht (meer) zijn. dat jij dan over droomwereldjes begint...
Oh ik dacht dat je het had over die ene studiepunt had die je dan miste, waardoor je je propedeuse niet haalt zonder zo'n introductieweek.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2005, 18:13
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Balance schreef op 30-07-2005 @ 18:43 :
Oh ik dacht dat je het had over die ene studiepunt had die je dan miste, waardoor je je propedeuse niet haalt zonder zo'n introductieweek.
misverstandje dus. dat bedoelde ik niet.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 30-07-2005, 18:33
pyres
Avatar van pyres
pyres is offline
Citaat:
Phlox schreef op 30-07-2005 @ 16:54 :
Leiden ja
Met z'n drieën op een kamer lijkt me idd prima te doen, maar ik wil het liefst gewoon 's ochtends douchen en had ook verhalen over een hoop kotsende eerstejaars gehoord.
Ik had dan ook het plan om bij een jongen die in Leiden woont te gaan logeren, maar gelukkig heb ik nog net op tijd een kamer gevonden
je kan ook bij mij

maar dan moetje bij mij in bed
__________________
mmm lekker mmm ik ben bokkebokkebokkebok
Met citaat reageren
Oud 30-07-2005, 21:43
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Phlox schreef op 30-07-2005 @ 16:54 :
en had ook verhalen over een hoop kotsende eerstejaars gehoord.
Ielh, jakkes. Ik hoop niet dat ik die ellende ook mee ga maken dan.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2005, 22:01
thunder110
Avatar van thunder110
thunder110 is offline
omg, introductieweken zijn echt een verschrikking
__________________
Bij het denken aan de liefde heb ik de liefde lief en 't is de liefde tot u, geliefde die mij tot die liefde hief
Met citaat reageren
Oud 30-07-2005, 22:10
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
thunder110 schreef op 30-07-2005 @ 23:01 :
omg, introductieweken zijn echt een verschrikking
want..?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2005, 23:09
TheRedArrow
Avatar van TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
thunder110 schreef op 30-07-2005 @ 23:01 :
omg, introductieweken zijn echt een verschrikking
Krek, en dat zeg jij?
__________________
"25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV."
Met citaat reageren
Oud 30-07-2005, 23:19
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Phlox schreef op 30-07-2005 @ 16:54 :
Leiden ja
Met z'n drieën op een kamer lijkt me idd prima te doen, maar ik wil het liefst gewoon 's ochtends douchen en had ook verhalen over een hoop kotsende eerstejaars gehoord.
Ik had dan ook het plan om bij een jongen die in Leiden woont te gaan logeren, maar gelukkig heb ik nog net op tijd een kamer gevonden
ik heb geen kotsende eerstejaars gezien gelukkig.
maar mooi dat je op tijd een kamer hebt gevonden
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2005, 00:38
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
yuh NHTV vrijetijdmanagement
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 31-07-2005, 21:18
Verwijderd
Over de UIT-dagen: het wordt je stevig aangeraden om een slaapplaatsin utrecht te zoeken voor die week. Maar ik ben bij de studentenverenigingen uitgedingest, wss omdat ik vrij dichtbij woon. Neemt niet weg dat t een afstand is dat ik alsnog met de trein zou moeten, of met de auto, maar heb geen rijbewijs. De treinen rijden 's nachts niet meer (ik neem aan dat t niet tot 22.00 uur duurt )

Dus wat nu? Heb geen bekenden in utrecht waarbij ik midden in de nacht 'thuis' kan komen. Heeft iemand van vorig jaar oid tips? Is een goedkoop hostelletje aan te raden? Ik hoorde ook wat over een sportzaal, maar hoeveel mensen zouden daar wel niet in moeten?

Bvd
Met citaat reageren
Oud 31-07-2005, 21:28
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 27-07-2005 @ 13:47 :
Weet iemand of ze bij de Hogeschool Rotterdam zoiets hebben?
Wat een aantal HBO-ers hier doen is gewoon wat eerder al komen en dan de Eurekaweek meepakken. Das de introweek voor de uni en is veel grootser. Je kunt dan niet meedoen met het dag programma maar 's avonds zijn er grote feesten op alle studentenverenigingen.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2005, 21:34
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
Citaat:
L| schreef op 31-07-2005 @ 22:18 :
Over de UIT-dagen: het wordt je stevig aangeraden om een slaapplaatsin utrecht te zoeken voor die week. Maar ik ben bij de studentenverenigingen uitgedingest, wss omdat ik vrij dichtbij woon. Neemt niet weg dat t een afstand is dat ik alsnog met de trein zou moeten, of met de auto, maar heb geen rijbewijs. De treinen rijden 's nachts niet meer (ik neem aan dat t niet tot 22.00 uur duurt )

Dus wat nu? Heb geen bekenden in utrecht waarbij ik midden in de nacht 'thuis' kan komen. Heeft iemand van vorig jaar oid tips? Is een goedkoop hostelletje aan te raden? Ik hoorde ook wat over een sportzaal, maar hoeveel mensen zouden daar wel niet in moeten?

Bvd
Ik weet niet hoe het in Utrecht gaat, in Nijmegen slapen mensen zonder slaapplaats vaak bij iemand uit het mentorgroepje die een plek over heeft. Dat wordt dan dus ter plekke geregeld.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2005, 14:20
Verwijderd
Citaat:
DP17 schreef op 29-07-2005 @ 15:00 :
Nog geen ervaring nee, maar wat niet is kan nog komen! Studeer jij ook in Zwolle Dr.P????

En nog ff een algemene opmerking, ik krijg voor mijn aanwezigheid in de intro van windesheim wel ff 1 studiepunt!
Dat verschilt per opleiding Bij communicatie, commerciële economie en IBL krijg je ze bijvoorbeeld niet
Met citaat reageren
Oud 01-08-2005, 17:57
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
milkzhake schreef op 02-07-2005 @ 14:31 :
wat ga jij doen of heb je nog geen idee?
Ik heb me ingeschreven voor de intreeweek van de UvA.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2005, 19:43
Liews
Liews is offline
Begeleider van een groepie... kepper echt zin in vorig jaar was echt helemaal TE kick!
Met citaat reageren
Oud 01-08-2005, 20:37
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
sann schreef op 01-08-2005 @ 15:20 :
Dat verschilt per opleiding Bij communicatie, commerciële economie en IBL krijg je ze bijvoorbeeld niet
(en zo hoort t ook, t is tenslotte een activiteit die weinig met studeren te maken heeft).
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 02-08-2005, 01:08
Metallinos
Metallinos is offline
Hertentamen statistiek maken.
Weekend begeleider zijn.
A.S.V. Karpe Noktem promoten.
Waarschijnlijk kennis maken met eerste jaars sociologen aan de RU.
Feesten.

Laatst gewijzigd op 02-08-2005 om 01:11.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2005, 10:14
Kwiz
Kwiz is offline
Ik ga 30, 31 aug. en 1 september op 'introweek' van de HvU en dan de FSAO. Ze vertellen alleen wat je mee moet nemen en verder niet wat we gaan doen.. alleen dat je droge kleren mee moet nemen en kleren die vies/nat e.d. mogen worden .. ben benieuwd!
__________________
Fo shizzle!
Met citaat reageren
Oud 09-08-2005, 01:55
AVA
AVA is offline
Citaat:
pyres schreef op 30-07-2005 @ 19:33 :
je kan ook bij mij

maar dan moetje bij mij in bed
geldt dat ook voor mij? ik heb eigk wel zin om mee te doen aan EL CID maar denk dat het slimmer is om eerst een kamer te zoeken aangezien ik die nog niet heb....
Met citaat reageren
Oud 09-08-2005, 10:23
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
L| schreef op 31-07-2005 @ 22:18 :
Over de UIT-dagen: het wordt je stevig aangeraden om een slaapplaatsin utrecht te zoeken voor die week. Maar ik ben bij de studentenverenigingen uitgedingest, wss omdat ik vrij dichtbij woon. Neemt niet weg dat t een afstand is dat ik alsnog met de trein zou moeten, of met de auto, maar heb geen rijbewijs. De treinen rijden 's nachts niet meer (ik neem aan dat t niet tot 22.00 uur duurt )

Dus wat nu? Heb geen bekenden in utrecht waarbij ik midden in de nacht 'thuis' kan komen. Heeft iemand van vorig jaar oid tips? Is een goedkoop hostelletje aan te raden? Ik hoorde ook wat over een sportzaal, maar hoeveel mensen zouden daar wel niet in moeten?

Bvd
Volgens mij wordt er geslapen in de Catherijne hal (toch?) en die is echt groot. Dat is een prima alternatief hoor, voor een weekje. An anders kijk je nog wat er te regelen is ter plekke. De mensen die niets hebben kunnen toch altijd in de sportzaal terecht..

En toch ben ik blij dat ik niet met dit soort dingen zit.
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2005, 10:47
Onherkenbaar
Avatar van Onherkenbaar
Onherkenbaar is offline
Weet iemand hoe het zit met de VU Amsterdam? Leuk, slaapplaatsen, etc etc
Met citaat reageren
Oud 09-08-2005, 11:19
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
AVA schreef op 09-08-2005 @ 02:55 :
geldt dat ook voor mij? ik heb eigk wel zin om mee te doen aan EL CID maar denk dat het slimmer is om eerst een kamer te zoeken aangezien ik die nog niet heb....
Anders kijk je gewoon ter plekke of je bij iemand van je groepje kan slapen; bij ons kon dat met gemak. Of je gaat bij een studentenvereniging vragen of er nog plekken zijn. En als het écht niet lukt kun je dan altijd nog naar de slaapzaal.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2005, 11:23
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
@ AVA
wat Balance zegt, plus het is altijd handig om wat mensen te spreken, want misschien zit er wel iemand tussen die een kamer voor je weet (er is bijv. een redelijk nieuw complex waar vier kamers per eenheid zijn, maar vaak zitten daar slechts 3 mensen in, omdat de vierde met wie ze samen zouden gaan wonen iets anders heeft gevonden). Nu of iets later in t jaar.
Als er ergens een hospiteer avond/middag is die week kan je daar mooi naar toe nu je toch in Leiden bent. Verder hangen er vast ook heel wat hospiteerbriefjes voor de komende week en dan weet je dat die hospiteer avonden er zijn.
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn

Laatst gewijzigd op 09-08-2005 om 11:33.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Introductieweek
Tink*
2 19-08-2015 08:25
Studeren Introductieweek studiestad 2012!
Tink*
4 13-08-2012 09:02
Studeren Introductieweek Maastricht
Werkgroep INKOM
1 22-07-2009 12:35
Algemene schoolzaken Introductieweek SCOM (communicatiemanagement in utrecht)
ecrasant
3 20-07-2005 16:31
ARTistiek Introductieweek AVK St.Joost
gratis
27 02-07-2005 15:14
Algemene schoolzaken Introductieweek *help*
tiram
4 28-07-2003 15:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:14.