Oud 04-05-2007, 10:50
Tuinkabouter9
Avatar van Tuinkabouter9
Tuinkabouter9 is offline
Eigenlijk heb ik een vraagje.

Heb 2,5 jaar geleden voor het laatst paddo's gehad. Nu wil ik het weer gaan proberen, maar heb absoluut geen idee wat voor paddo's ik moet gaan kopen. Mijn toenmalige vriend (ex) haalde ze altijd dus ik kan me niet meer herinneren welke hij haalde.

Wat we nu willen is vooral dingen zien en niet zo zeer filosofisch auwhoeren. Toendertijd zag ik niet zo heel erg veel, heb toen alleen stom filosofisch zitten kletsen over onzinnige dingen.
Nu houdt je dat denk ik wel altijd in mate, maar wil liever 'dingen zien'.
Ik heb wel een behoorlijke ervaring met 2 c-b wat betreft hallucineren.
Mijn huidige vriend heeft nog totaal geen ervaring met hallucineren, hij moet er natuurlijk ook plezier aan hebben.
We gaan met 2 personen gebruiken dus.

Wat raden jullie me aan? Welke paddo's kan ik het beste gaan kopen naar deze situatie en hoeveel 'gram/portie' raden jullie aan te nemen?

Laatst gewijzigd op 04-05-2007 om 10:52.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-05-2007, 11:18
K-pax
Avatar van K-pax
K-pax is offline
Hawaiiaanse worden beschreven als goed hallucinerend. Heb er zelf ook goede ervaringen mee, maar vergeet niet dat elke paddo'trip anders is, dus het kan mee/tegen vallen op het gebied van kabouters zien.
__________________
A righteous infliction of retribution manifested by an appropriate agent
Met citaat reageren
Oud 04-05-2007, 11:42
strigoii
strigoii is offline
*heeft een kaartje met de effecten van 8 soorten paddo's aan de muur hangen*
visueel gezien zijn de equadoriaanse ,McKenni ,Golden Teacher, en hawwaiiaanse het sterkste, de hawaaiaanse zijn veruit het sterkste.
__________________
Is all that we see or seem, but a dream within a dream?
Met citaat reageren
Oud 07-05-2007, 13:17
Dop_16
Avatar van Dop_16
Dop_16 is offline
ik raad één portie lachtruffels per persoon uit de shop in Breda aan (er is een winkelblok in het centrum met 4 smartshops die dezelfde soort hebben)
succes verzekerd

ik heb frequent hawaiaanse op maar daar heb ik nog nimmer mee gevisualiseerd.
__________________
If it wasn't for bad luck, I wouldn't have any luck at all
Met citaat reageren
Oud 08-05-2007, 20:17
C r Y p S
Avatar van C r Y p S
C r Y p S is offline
Truffels???? Die zijn juist helemaal niet visueel!
__________________
Waar een weg is wil ik heen.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2007, 20:45
George
Avatar van George
George is offline
Citaat:
C r Y p S schreef op 08-05-2007 @ 21:17 :
Truffels???? Die zijn juist helemaal niet visueel!
Hm, vond ik wel.
Maar de Hawaiïaanse duidelijk veel meer, die zijn inderdaad wel heel tof als je een goede visuele trip wilt.
Als je niet meer weet hoeveel je ex je gaf is het misschien beter om niet meteen een hele portie te doen, ik vond een halve al supertof dus misschien met zoiets beginnen? Als je het niets aan vind kan je altijd nog een maand later ofzo gewoon een hele doen, zo weet je iig zeker dat je niet meteen de eerste keer compleet op je kop staat.
__________________
I am Jack's wasted life.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2007, 22:29
Verwijderd
in elke paddo zitten dezelfde werkzame stoffen (misschien in iets andere doseringen), hoe een trip zal verlopen hangt vooral van set en setting af.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2007, 23:18
A*
Avatar van A*
A* is offline
Probeer anders de Azurencens (blauwe engel), deze paddestoel bevat voor zover ik weet veel psylocibine, meer dan de hawaiiaanse.
De trip werkt voornamelijk erg rustgevend en ontspannend, verder ongelovelijk kleurrijk, visueel en hypnotiserend.

Verder hebben colombiaanse paddestoelen mij ook een behoorlijke visuele trip bezorgt.

Ohja, en de dosering is meestal al wel in de smartshop afgewogen. Overigens kun je de Azurencens niet overal krijgen.

Van azurencens heb je maar een grammetje of 0,8/0,9 nodig, gedroogt. En van Colombiaanse 3 gram volgens mij. (Weet in ieder geval wel zeker dat je 30 gram vers daarvan nodig hebt.)

Laatst gewijzigd op 08-05-2007 om 23:20.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2007, 23:23
A*
Avatar van A*
A* is offline
Citaat:
strigoii schreef op 04-05-2007 @ 12:42 :
*heeft een kaartje met de effecten van 8 soorten paddo's aan de muur hangen*
visueel gezien zijn de equadoriaanse ,McKenni ,Golden Teacher, en hawwaiiaanse het sterkste, de hawaaiaanse zijn veruit het sterkste.
Mckennaii zijn trouwens ook leuk, die hebben toch een vrij vrolijk karakter maar zijn al wel een stuk visueler dan de mexicaan.

En ik meende trouwens dat de equadoriaanse familie waren van de mexicaanse en niet zo veel verschilde van elkaar qua effect..

Maar dat weet ik niet zeker.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2007, 13:04
Tuinkabouter9
Avatar van Tuinkabouter9
Tuinkabouter9 is offline
Hey bedankt ....

Heb een heerlijke trip gehad afgelopen weekend op columbiaanse, en mijn vriend op mexicaanse.
We hebben veel lol gehad, gelachen om elkaar en ik heb veel visualisaties gehad. hij vond het ondanks zijn eerdere twijfels een leuke/spannende nieuwe ervaring

De setting was helemaal perfect. Terwijl we na de trip toch wel zeker wisten dat we een tweepersoons bed moesten gaan aanschaffen...
hahah
Samen op eenpersoonsbed rollen lukt niet helemaal...
Met citaat reageren
Oud 10-05-2007, 22:16
Lenny K
Avatar van Lenny K
Lenny K is offline
Citaat:
George schreef op 08-05-2007 @ 21:45 :
Hm, vond ik wel.
ik ook, en ze smaken naar noten. geheimzinnig spul, die paddo's
__________________
Freedom is indivisible. As soon as one starts to restrict it, one enters upon a decline on which it is difficult to stop.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2007, 22:59
C r Y p S
Avatar van C r Y p S
C r Y p S is offline
Wonderlijk, van die truffels. De ene keer dat ik ze deed met een paar vrienden kregen we vooral een vrolijk gevoel. Er waren we lichte bewegingen zicht baar in het één en ander, maar toch niet zoals ik met andere paddo's heb gehad.

Overigens zei die kerel bij InnerSpace ook dat truffels veel minder visueel zijn / een rustiger trip geven als de meeste andere paddo's.

Maar goed, iedereen heeft blijkbaar zo zijn eigen ervaring.
__________________
Waar een weg is wil ik heen.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2007, 14:38
wwcwwww
wwcwwww is offline
Ik heb laatst nog Hawaiiaanse gedaan, en die waren erg goed, vooral visueel!

Bij truffels heb ik dat meestal niet zo erg.
__________________
..what if i was just dreaming?
Met citaat reageren
Oud 12-05-2007, 22:46
A*
Avatar van A*
A* is offline
Het klopt wel, truffels zullen op zijn minst wat dingen laten bewegen, of je ziet wat kleuren en patronen. Maar ze zijn voornamelijk heel erg vrolijk.
Je kan er hoe dan ook wel keihard op spacen.
Maar de hawaiiaanse of de blauwe engel zijn visueler, die geven ook een ander soort trip. Veel kalmer en hypnotiserender. En veel kleurrijker. Maar deze paddestoelen bevatten dan ook meer psylocibine, dacht ik.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 09:39
Verwijderd
Ik had juist het gevoel dat ik bij mexicaanse meer visuals had en bij hawaiaanse meer spacede, vooral met woorden.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2007, 15:28
GoddessOfDesire
Avatar van GoddessOfDesire
GoddessOfDesire is offline
kaalkopjes, gedroogde mexicaantjes
__________________
Neuken? Dat is toch een soort vingeren maar dan met een penis?
Met citaat reageren
Oud 22-05-2007, 17:00
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Citaat:
C r Y p S schreef op 08-05-2007 @ 21:17 :
Truffels???? Die zijn juist helemaal niet visueel!
Snap niet dat iedereen truffels altijd zo mild vindt. De smartshop raadde ze mij de eerste keer ook aan maar ik blijf ze toch het hefstigs vinden ook op visueel gebied. 5 euro in Nijmegen (H)
__________________
Think you know me?, better think again...
Met citaat reageren
Oud 22-05-2007, 20:04
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Haal gewoon verse mexicaanse.. niet te heftig maar leveren wel visuele trip op.

Hawaiaanse zijn het meest visueel vind ik, vooral in geconcentreerde vorm (gedroogd, verhit).. maar daarna komen mexicaanse, althans vers, gedroogd nooit in een behoorlijke hoeveelheid gegeten. Mijn ervaringen met truffels zijn juist nauwelijks visueel.. keer op keer vooral mindtripping
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-05-2007, 20:06
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
C r Y p S schreef op 10-05-2007 @ 23:59 :
Wonderlijk, van die truffels. De ene keer dat ik ze deed met een paar vrienden kregen we vooral een vrolijk gevoel. Er waren we lichte bewegingen zicht baar in het één en ander, maar toch niet zoals ik met andere paddo's heb gehad.

Overigens zei die kerel bij InnerSpace ook dat truffels veel minder visueel zijn / een rustiger trip geven als de meeste andere paddo's.

Maar goed, iedereen heeft blijkbaar zo zijn eigen ervaring.
Ik denk ook dat het heel erg verschilt per persoon natuurlijk, maar minder visueel vind ik niet perse rustiger, vooral omdat je dan veel mindtripping hebt en minder afleiding.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2007, 14:11
ALOTxLIKExVEGAS
Avatar van ALOTxLIKExVEGAS
ALOTxLIKExVEGAS is offline
mexicaanse, en we tripte goed.
misschien kwam het ook omdat we ze met chocola hadden ingenomen, haha.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2007, 14:32
Verwijderd
Citaat:
ALOTxLIKExVEGAS schreef op 23-05-2007 @ 15:11 :
mexicaanse, en we tripte goed.
misschien kwam het ook omdat we ze met chocola hadden ingenomen, haha.
dat laatste is klets
Met citaat reageren
Oud 23-05-2007, 17:25
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 23-05-2007 @ 15:32 :
dat laatste is klets
Werkt hooguit door verhitting, maar paddo's tegelijk met suiker, dus chocolade los etc.. maakt het juist minder effectief.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2007, 13:45
marlene89
marlene89 is offline
Mexicaanse
Met citaat reageren
Oud 26-05-2007, 13:46
marlene89
marlene89 is offline
jE KUNT HET BESTE MET MEXICAANSE BEGINNEN DIE ZIJN AL ZWAAR GENOEG VOOR EEN BEGINNEN MAAR NEEM R NIET TE VEEL VAN DEEL EEN PORSIE GEWOON
Met citaat reageren
Oud 26-05-2007, 13:47
marlene89
marlene89 is offline
ik had gedroogde het is trouwens wel ranzig je kan het nie zo puur opeten ik tenminste niet
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-05-2007, 17:35
Lotte
Avatar van Lotte
Lotte is offline
Citaat:
marlene89 schreef op 26-05-2007 @ 14:47 :
ik had gedroogde het is trouwens wel ranzig je kan het nie zo puur opeten ik tenminste niet
Ik snap nooit waarom mensen ze puur opeten, je kan er toch ook gewoon een soepaftrekseltje van maken? Is ook nog gezellig en het duurt langer voordat je alles binnen hebt en je kan ook beter doseren.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2007, 20:23
C r Y p S
Avatar van C r Y p S
C r Y p S is offline
Citaat:
]{ing schreef op 23-05-2007 @ 18:25 :
Werkt hooguit door verhitting, maar paddo's tegelijk met suiker, dus chocolade los etc.. maakt het juist minder effectief.
Maar in combinatie met cacao schijnt het juist sterker te worden, zo werd mij in de smart-shop verteld. Dan moet je dus chocola hebben met een hoog cacao gehalte, bv 75 %. Daar zit ook weinig suiker in.
__________________
Waar een weg is wil ik heen.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2007, 19:32
Tuinkabouter9
Avatar van Tuinkabouter9
Tuinkabouter9 is offline
Excuses voor de up...

Kan het zijn dat je paddo's kunt verklooten...??
Koken, fijnhakken oid??

Heb nu al anderhalf uur geleden portie genomen... maar uhm... voel nog helemaal niets... wat ik zeer vreemd vind 8-)

Iem idee wat het kan zijn... want set en setting zijn zo ongeveer hetzelfde als eerst... loop nu alleen maar te gapen en vriend is bijna in slaap gevallen.. terwijl je normaal je ogen niet dicht krijgt...

vreemd
Met citaat reageren
Oud 17-08-2007, 20:37
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Tuinkabouter9 schreef op 17-08-2007 @ 20:32 :
Excuses voor de up...

Kan het zijn dat je paddo's kunt verklooten...??
Koken, fijnhakken oid??

Heb nu al anderhalf uur geleden portie genomen... maar uhm... voel nog helemaal niets... wat ik zeer vreemd vind 8-)

Iem idee wat het kan zijn... want set en setting zijn zo ongeveer hetzelfde als eerst... loop nu alleen maar te gapen en vriend is bijna in slaap gevallen.. terwijl je normaal je ogen niet dicht krijgt...

vreemd
Hoe lang geleden heb je voor het laatst paddo's gebruikt? Als het pas geleden was werkt het meestal niet.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2007, 20:50
Tuinkabouter9
Avatar van Tuinkabouter9
Tuinkabouter9 is offline
uhm begin mei...
Dus ongeveer 4 maanden geleden

ze zeggen minimaal 3 maanden ertussen....
Kan wss zijn geweest omdat ik ze had fijngemalen en toen in hete soep heb gedaan dat de warmte de te kleine deeltjes te snel heeft afgebroken...
(het idee dat klein beetje boter sneller warm is/smelt dan grote homp boter)

Ga het gewoon opnieuw proberen... heb het al gedaan 10 minuten geleden ofzo
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Enquetes voor game over drugs
Verwijderd
1 15-02-2010 15:05
Drugs & Alcohol eerste keer paddo's: saai -->graag advies
fib
22 16-10-2008 18:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:29.