Oud 09-11-2001, 17:55
brown_eyezzz
brown_eyezzz is offline
Hey all! Ik wordt egt helemaal gek van die f*cking PO's!! Ik ben nu met een Nederlands PO bezig maar t wil niet egt lukken, ik heb bijna honderd woorden nu nog 700 te gaan.....
Anywayzz....worden jullie niet gek van die PO's??
__________________
life is short........so enjoy it......
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-11-2001, 18:09
LovelyOne
LovelyOne is offline
yeps....is heel kut maar wel verplicht!
__________________
I Love You Always Forever, Near And Far Closer Together, Everywhere I Will Be With You, Everything I Will Do For You !!!!
Met citaat reageren
Oud 09-11-2001, 19:19
heavinly
heavinly is offline
Hier nog een
Ik zei vanmiddag, toen ik aan mn PO ak bezig was: IK MAAK NOOIT MEER EEN PO!! toen mijn leraar ec net langskwam en zei: "je hebt dit jaar nog PO's te maken voor ec, m&o, gs en maatschappijleer" ja en mn dag was weer goed
Met citaat reageren
Oud 09-11-2001, 19:53
Lyx
Avatar van Lyx
Lyx is offline
Citaat:
brown_eyezzz schreef:
Hey all! Ik wordt egt helemaal gek van die f*cking PO's!! Ik ben nu met een Nederlands PO bezig maar t wil niet egt lukken, ik heb bijna honderd woorden nu nog 700 te gaan.....
Anywayzz....worden jullie niet gek van die PO's??

eigelijk vind ik ut niet zo erg een po maken
alhoewel ik altijd in tijdsdruk komt
het werk valt meestal wel mee.. en je haalt redelijke cijfers

Lyx.. die absoluut niet kan plannen ! vandaar die tijdsdruk altijd
__________________
** Conan & Lyx Team ** ||***The Pedo Emma Watson Army*** ||==Noodleskoning met Groove-Coverage===|| *Passionele nachten in het heetst van de strijd*
Met citaat reageren
Oud 11-11-2001, 15:00
secretgirl
secretgirl is offline
ik ben echt gezegend met die po's, daar moet ik t echt van hebben! ben daar meestal erg goed in en leren haat ik dus als ik es een heeeeeeeeel goed cijfer voor n po haal kannik weer es nie leren voor n toets
__________________
Martijn, I love you!!!
Met citaat reageren
Oud 11-11-2001, 17:14
Verwijderd
Ach ja. In 4havo kom je erin om. In 5havo heb je er weinig van. Hou vol, volgend jaar wordt alles beter.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2001, 19:33
sunshine82
sunshine82 is offline
Nou meid, wen er maar vast aan, je zult inderdaad van (bijna) elk vak nog wel een komen te maken. Een tip: steek er zeker genoeg energie in zodat je een goed punt haalt. Ze tellen bijna net zo zwaar mee als een schoolexamen. Een goede manier dus om je punt mee op te halen!!
Suc6 ermee!
Met citaat reageren
Oud 11-11-2001, 19:54
NN
NN is offline
Ik vind PO's maken eigenlijk wel leuk. Je hebt ruim de tijd om iets te gaan maken en je kan zelf bepalen hoe je het doet. Daarnaast doe je er veel meer ervaringen mee op dan dat je docent alles bespreekt!
__________________
Dit is een berichtje van mr. NN.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2001, 22:37
Wish I could fly
Avatar van Wish I could fly
Wish I could fly is offline
Bij mij is het meestal zo, dat ik met een PO mijn punt weer een beetje omhoog haal (niet dat het zo slecht is).
Op het laatste moment is er idd vaak een grote tijdsdruk, omdat ik, zoals de meeste mensen, niet zo goed ben in plannen. Meestal stel ik vanalles uit en moet ik op het laatst nog heel veel doen.
Het fijne is, dat je lekker zelf bezig bent. Je kunt de dingen zelf uitzoeken. Dit lijkt me veel nuttiger.
__________________
je moet wel opkijken tegen iemand die JANUARI kan schrijven
Met citaat reageren
Oud 12-11-2001, 08:43
Neuzzz
Neuzzz is offline
dit hebben ze waarschijnlijk al veel vaker gezegd, maar je moet het werk spreiden. Ik deed het ook niet, en na 2x Gymnasium 4 hebben ze me maar op het MBO gezet.. Nu doe ik het wel en het werkt echt.. Elke dag een half uurtje is al een boel als je nooit wat gedaan hebt (zoals ik), maar als je er eenmaal aan gewend bent werkt het echt.
__________________
~<-The Kombbucha Mushroom People ->~ not just a myth?
Met citaat reageren
Oud 12-11-2001, 17:47
brown_eyezzz
brown_eyezzz is offline
Thanx for the advice Neuzzz!!! Wel kut voor je dat je nu MBO moet, of eigenlijk niet lijkt me vet chill van de universiteit naar de MBO! Lukt het nu wel met het plannen??
__________________
life is short........so enjoy it......
Met citaat reageren
Oud 12-11-2001, 20:48
N*A*Shezbaernon
N*A*Shezbaernon is offline
Nee nee en nog eens nee, thx god voor de PO' s ! Dan heb ik tenminste nog een kans om te slagen, want voor de Po' s heb ik wel altijd hoge cijfers en die heb ik dringend nodig
__________________
Bloedserieus
Met citaat reageren
Oud 12-11-2001, 22:09
lovely_loeske
lovely_loeske is offline
ik vind po's wel realxed....zeer makkelijke manier om je cijfer op te halen

blokken is niet iets voor mij
__________________
de toekomst is niet in euro's uit te drukken, loesje postbus 1045, 6801 BA Arnhem, www.loesje.nl
Met citaat reageren
Oud 13-11-2001, 09:24
heavinly
heavinly is offline
Ja oke, ik moet toegeven dat het meestal wel goed is om je cijfer mee op te halen, maar ik zit er altijd veel te lang aan.. en ik vind t ook weer niet zo leuk om te doen. maar het is meestal wel goed voor mn cijfers.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Muziek Dump de playlist
mmuddy
83 17-06-2004 01:06


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:30.