Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-07-2004, 13:21
Str0nk
Avatar van Str0nk
Str0nk is offline
Is het ook maar enigszins zinnig om zo'n gelegenheid bij te wonen ? Ik weet dat je nieuwe mensen leert kennen en blablabla, maar heb je er nou werkelijk wat aan ?

Als de meerderheid gaat is het natuurlijk een beetje kortzichtig om niet te gaan, maar ik stel me voor dat er veel mensen op vakantie zullen zijn en dus afwezig zullen zijn. Ik heb me verder laten aanpraten dat de introductie week van bijv. de Eur alleen bedoelt is voor nerds, geldt dat ook voor andere universiteiten ?
__________________
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat de ander voor hij 't ziet.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-07-2004, 13:23
Verwijderd
Je ontmoet mensen die je daarna niet weerziet en het is weliswaar een leuke gelegenheid om de stad te leren kennen... maar ja. Ik ga iig niet, denk ik.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2004, 13:31
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
ik ben 2 dagen geweest, leerde daardoor mensen kennen wat het meest nuttige van die introductriemeuk was. Voor de rest heb je er geen zak aan.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2004, 14:52
Verwijderd
Ik hoor van veel mensen dat de indeling in groepen vaak heel raar is; veel mensen komen in groepen met mensen die helemaal niet op hun faculteit zitten. Dus je ziet mensen die je daarna nooit meer gaat zien.
Facultaire introductie lijkt me veel nuttiger.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2004, 14:59
Str0nk
Avatar van Str0nk
Str0nk is offline
Iemand ervaring met de El Cid week in Leiden ?
__________________
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat de ander voor hij 't ziet.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2004, 15:01
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
De Eurekaweek is cool als je met de juiste mensen bent. En je leert geen mens beter vertrouwen dan je stomdronken door diegene naar huis te laten sjouwen.

Nee, ik ga nog steeds om met de mensen die ik bij de introductie heb leren kennen, dus ik vind het niet verkeerd. Bovendien leer je de stad een beetje kennen en dat kan ook geen kwaad. Bovendien: als je bij een vereniging wilt is de introductieweek je kans, want dan kun je alles bekijken.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 12-07-2004, 15:03
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 12-07-2004 @ 15:52 :
Facultaire introductie lijkt me veel nuttiger.
Indeed, en daar ga ik dan wél heen. Die indeling doen ze trouwens expres hoor, zodat je overal vrienden maakt. Die je daarna nauwelijks weer ziet. Dus nuttig is het idd niet
Met citaat reageren
Oud 12-07-2004, 15:04
Verwijderd
Je kunt je inschrijven bij een studentenvereniging. Tijdens die introductie heb je dan de tijd om rond te kijken welke het best bij je past. Het is vaak de bedoeling dat je je juist in tijdens de intro inschrijft.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2004, 15:19
Str0nk
Avatar van Str0nk
Str0nk is offline
Citaat:
**SoMeOne schreef op 12-07-2004 @ 16:04 :
Je kunt je inschrijven bij een studentenvereniging. Tijdens die introductie heb je dan de tijd om rond te kijken welke het best bij je past. Het is vaak de bedoeling dat je je juist in tijdens de intro inschrijft.
Ik ben niet van plan lid te worden van een studentenvereniging.
__________________
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat de ander voor hij 't ziet.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2004, 15:25
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Ik ga wel meedoen aan de EUREKA week dit jaar. Ik kijk gewoon wat het is, en dan zie ik het wel. Het lijkt me wel handig om mee te doen zodat je alvast wat mensen leert kennen. En misschien ga ik ook nog wel bij een studentenvereniging, en dat kan je ook allemaal tijdens die week bekijken. En is het niets, dan is het niets, ik zie het wel. Kan ik er iig geen spijt van krijgen dat ik niet heb meegedaan.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2004, 15:35
Jude
Avatar van Jude
Jude is offline
Ik zou wel gaan als ik jou was!

Ik vond het zelf heel leuk, niet eens zozeer om de mensen die je leert kennen (want die zie je daarna vaak toch nooit meer), maar om de stad te leren kennen met alle faciliteiten die er voor studenten zijn. Je komt echt overal, alle terrasjes, cafe's, studentenverenigingen, cultureel centrum, orkesten etc. Ook al doe je er misschien niks mee in je studententijd, het is toch fijn om een beeld te hebben wat er allemaal speelt. Ik had na de introductie echt het gevoel dat Utrecht een beetje 'mijn' stadje was geworden.

In Leiden is het geloof ik zo dat je in een groepje wordt ingedeeld met mensen van je eigen studie.
__________________
coffee and tv
Met citaat reageren
Oud 12-07-2004, 15:48
mmmoeder
mmmoeder is offline
Ik ga zelf naar de OWee in Delft, maar ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat je daar niet heen zou willen. Tenzij je niemand wilt kennen
Met citaat reageren
Oud 12-07-2004, 15:50
Young Grow Old
Young Grow Old is offline
De intro in Nijmegen is zeker aan te raden! Ik doe hem dit jaar voor de derde keer (2 keer als 0'de jaars, nu als mentor) en ik kan het iedereen aanraden. De intro duurt daar 11 dagen en er is elke dag vanalles te doen. Je leert de mensen natuurlijk best goed kennen als je 11 dagen bij elkaar bent, dag en nacht. Ik heb gehoord dat het op andere universiteiten niet zo nodig is om intro te lopen, maar ik zou het in Nijmegen zeker doen, omdat er natuurlijk een soort van groepjesvorming is, waar je daarna als enigszins verlegen student wat moeilijker tussen zult komen.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2004, 16:14
Verwijderd
Ik ga zelf wel meedoen aan de INKOM van Maastricht..
Geen flauw idee of ik er veel aan zal hebben, vrienden maken lukt ook wel zonder de hulp van zo'n week.. En maastricht ken ik ook al wel.
Maar ik probeer het tog wel, wie weet wat/wie ik er nog tegenkom
Met citaat reageren
Oud 12-07-2004, 16:30
Sithan
Sithan is offline
Nee absoluut niet, ik bedoel wat heb je er nou aan om nieuwe mensen in een nieuwe omgeving te leren kennen waar je het volgende jaar wellicht gezellig mee om kan gaan...
Daarnaast zijn het altijd alleen de nerds die meedoen, aangezien die geen vrienden hebben en de anderen denken dat ze genoeg vrienden hebben om te overleven in de grote stad en hebben geen enkele zin in gezelligheid...

Get my point
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 12-07-2004, 17:39
Verwijderd
DOEN!
De intro van de UT waar ik vorig jaar aan meedeed was in ieder geval meer dan de moeite waard.
waarom zou niet 10 dagen willen feesten, nieuwe mensen leren kennen en uitgaan?
Het beviel mij zo goed dat ik dit jaar de intro nog een keer doe, door aankomende studenten te begeleiden
Met citaat reageren
Oud 12-07-2004, 18:39
Str0nk
Avatar van Str0nk
Str0nk is offline
Citaat:
Sithan schreef op 12-07-2004 @ 17:30 :
Nee absoluut niet, ik bedoel wat heb je er nou aan om nieuwe mensen in een nieuwe omgeving te leren kennen waar je het volgende jaar wellicht gezellig mee om kan gaan...
Daarnaast zijn het altijd alleen de nerds die meedoen, aangezien die geen vrienden hebben en de anderen denken dat ze genoeg vrienden hebben om te overleven in de grote stad en hebben geen enkele zin in gezelligheid...

Get my point
Ik ruik sarcasme
__________________
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat de ander voor hij 't ziet.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2004, 18:48
NN
NN is offline
Ik houd niet zo veel van al die activiteiten om gedwongen gezellig te doen, gedwongen mensen te leren kennen, gedwongen met een groepje van alles en nog wat te doen, etc..
__________________
Dit is een berichtje van mr. NN.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-07-2004, 18:48
mmmoeder
mmmoeder is offline
Citaat:
Str0nk schreef op 12-07-2004 @ 19:39 :
Ik ruik sarcasme
Slimmerd
Met citaat reageren
Oud 12-07-2004, 19:21
Verwijderd
In Maastricht is er de INKOM voor alle studenten. Ik kwam bij mensen in de groep die allemaal een andere studie gingen doen dan mij, en die ook nog eens in heel andere gebouwen zaten. Ik heb dus niemand meer gezien daarna. Verder vond ik er sowieso erg weinig aan..

Maar als je iets hebt dat alleen voor de studenten is die dezelfde studie gaan doen, lijkt het me wel handig

Laatst gewijzigd op 12-07-2004 om 19:29.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2004, 19:27
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 12-07-2004 @ 20:21 :
In Maastricht is er in de INKOM voor alle studenten. Ik kwam bij mensen in de groep die allemaal een andere studie gingen doen dan mij, en die ook nog eens in heel andere gebouwen zaten. Ik heb dus niemand meer gezien daarna. Verder vond ik er sowieso erg weinig aan..
En daarom doen ze dat bij de vu dus niet
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 12-07-2004, 19:31
Verwijderd
Er is ook nog wel een introductie per faculteit hoor
Maar die is ook verplicht, en gaat er meer om de uni en het onderwijssysteem enzo te leren kennen. Ook wel medestudenten natuurlijk, maar het is niet meer dat feesten enzo van de inkom.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2004, 19:35
Nomen Est Omen
Avatar van Nomen Est Omen
Nomen Est Omen is offline
Het enige wat ik me afvraag is: Waarom niet?
Met citaat reageren
Oud 12-07-2004, 19:40
Verwijderd
Citaat:
StarGirl schreef op 12-07-2004 @ 20:35 :
Het enige wat ik me afvraag is: Waarom niet?
Omdat men vaak naar discotheken en gare cafés gaat. Als je daar niet van houdt, kan je toch beter gewoon zelf iets leuks gaan zoeken?
Met citaat reageren
Oud 12-07-2004, 19:58
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
Str0nk schreef op 12-07-2004 @ 15:59 :
Iemand ervaring met de El Cid week in Leiden ?
Ja, als je naar Leiden komt is het zeker aan te raden om naar de El Cid te gaan. Je wordt idd ingedeeld in groepjes en je krijgt een mentor. In je groepje zitten meestal wel een paar mensen van je studie, maar dat is ook een beetje afhankelijk van de studie die je gaat doen. Je komt ook zeker met mensen van ander studies in je groep, gewoon omdat dat leuk is en zo zie je ook es andere mensen.

Je gaat tijdens de week langs bij alles wat het studentenleven te bieden heeft. Om een paar dingen te noemen: cultuur, sport, je faculteit en de studentenverenigingen. Het is een super gezellige week en iets wat je eigenlijk gewoon mee moet maken, maar goed de meningen verschillen. Ik weet wel dat iedereen die hem loopt blij is dat hij/zij de El Cid heeft gedaan. Het is 1 grote feestweek met veel gezelligheid. Heel de week is er een programma voor jou.

Zelf zie ik de El Cid week nog steeds als een van de leukste weken in het jaar en beschouw het eigenlijk een beetje als vakantie.
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-07-2004, 20:03
Verwijderd
Citaat:
Sithan schreef op 12-07-2004 @ 20:27 :
En daarom doen ze dat bij de vu dus niet
heeft de vu geen introductieweek?
Met citaat reageren
Oud 12-07-2004, 20:44
Verwijderd
Er is veel bier, dus het is de moeite waard.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2004, 22:19
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 12-07-2004 @ 21:44 :
Er is veel bier, dus het is de moeite waard.
dat heeft echt niks met een introductieweek te maken.......


Er is het hele jaar veel bier op een gegeven moment weet je zelfs 'feestjes' in heel Nederland te vinden met bier
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Oud 12-07-2004, 23:03
heavinly
heavinly is offline
Ik wil weten wanneer mn introductieweek is! Want het kan volgens mij of de een na laatste, of de laatste week van augustus zijn.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2004, 23:04
Verwijderd
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 12-07-2004 @ 23:19 :
Er is het hele jaar veel bier
Ja, maar niet zo veel als in de introweek. Tenminste, ik heb toen echt historisch veel gezopen.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 00:25
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 12-07-2004 @ 21:03 :
heeft de vu geen introductieweek?
Was t maar zo
Nee indelen van groepen van allemaal verschillende faculteiten door elkaar...
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 00:27
Verwijderd
Citaat:
Sithan schreef op 13-07-2004 @ 01:25 :
Was t maar zo
Nee indelen van groepen van allemaal verschillende faculteiten door elkaar...
ah, oops, verkeerd gelezen inderdaad.


hmm, heb helemaal geen zin in zo'n introductieweek maar om nou hele jaar beetje alleen rond te wandelen is ook niet echt gezellig.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 01:59
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Mjah ik zit niet op een uni dus ik heb er geen ervaring mee, maar van wat ik heb gehoord is het echt niks voor mij. Ik hou ook niet van verplicht gezellig doen en onzinnige dingen in groepjes doen. Dat ze de groepjes zo apart indelen vind ik trouwens ook eigenlijk maar onzinnig want op sociaal gebied heb je er vaak niks aan. De stad leren kennen vind ik nog wel een goed argument om het wel te doen maar dan zou ik persoonlijk liever zelf een dagje gaan rondneuzen. Een introductie dag met een rondleiding en uitleg over de gang van zaken zou voor mij voldoende zijn.
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 10:46
Verwijderd
Is de Inkom van Maastricht een beetje leuk? Iemand anders dan Pebbles nog ervaringen?
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 10:55
Verwijderd
Mag ik concluderen dat een introductie van een stad niet per sé nodig is, maar een introductie van de faculteit of studie wél erg nuttig kan zijn?
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 10:57
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 13-07-2004 @ 11:55 :
Mag ik concluderen dat een introductie van een stad niet per sé nodig is, maar een introductie van de faculteit of studie wél erg nuttig kan zijn?
Waarom wil je niet dan? Ik bedoel wat heb je te verliezen, desnoods neem je gewoon de 1ste dag een kijkje en bevalt t niet dan kom je de volgende dag gewoon niet meer...
Als je niet gaat, weet je iig niet of je het leuk had gevonden...
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-07-2004, 11:03
Verwijderd
Citaat:
Sithan schreef op 13-07-2004 @ 11:57 :
Waarom wil je niet dan? Ik bedoel wat heb je te verliezen, desnoods neem je gewoon de 1ste dag een kijkje en bevalt t niet dan kom je de volgende dag gewoon niet meer...
Als je niet gaat, weet je iig niet of je het leuk had gevonden...
Omdat ik twee uur moet reizen met de trein erheen, ik geen geld heb om te gaan zuipen én ook niet voor de trein, en ik beter kan gaan werken die week, denk ik.
Naar de facultaire intro ga ik wél.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 11:21
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 13-07-2004 @ 11:55 :
Mag ik concluderen dat een introductie van een stad niet per sé nodig is, maar een introductie van de faculteit of studie wél erg nuttig kan zijn?
Als je gewoon een saai scholieren (o ja, ik ben ook nogal bevooroordeeld, maar zo heeft iedereen z'n eigen mening) bestaan wilt hebben tijdens je studententijd dan moet je vooral niet naar de introductie week gaan. Maar goed, het is een keuze. Veel studenten (ongeveer de helft) gaat niet naar de introductie week. In mijn ogen is dat een erg groot gemis. Je wilt toch de stad en dus het 'studentenleven' (waar studenten vaak komen enz., zo ondek je ook sneller de goekopere en gezellige tentjes/winkels) leren kennen als je er gaat wonen.
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn

Laatst gewijzigd op 13-07-2004 om 11:24.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 11:23
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
heavinly schreef op 13-07-2004 @ 00:03 :
Ik wil weten wanneer mn introductieweek is! Want het kan volgens mij of de een na laatste, of de laatste week van augustus zijn.
Waar ga je dan studeren? Ik ken van best wel wat steden wanneer de introductie week plaatsvindt. Maar met een beetje zoeken kan je dat zelf ook wel vinden op de site van je universiteit.
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 11:35
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 13-07-2004 @ 11:55 :
Mag ik concluderen dat een introductie van een stad niet per sé nodig is, maar een introductie van de faculteit of studie wél erg nuttig kan zijn?
Mwoah, mijn facultaire introductie was niet bepaald nuttig. Tenzij je sokworstelen een nuttige bezigheid vindt....

Maar wel leuk trouwens.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 11:56
Verwijderd
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 13-07-2004 @ 12:21 :
Als je gewoon een saai scholieren (o ja, ik ben ook nogal bevooroordeeld, maar zo heeft iedereen z'n eigen mening) bestaan wilt hebben tijdens je studententijd dan moet je vooral niet naar de introductie week gaan. Maar goed, het is een keuze. Veel studenten (ongeveer de helft) gaat niet naar de introductie week. In mijn ogen is dat een erg groot gemis. Je wilt toch de stad en dus het 'studentenleven' (waar studenten vaak komen enz., zo ondek je ook sneller de goekopere en gezellige tentjes/winkels) leren kennen als je er gaat wonen.
Dus niet zuipen tijdens je studententijd betekent dat je een scholieren bestaan gaat leiden? Er is meer in het leven dan dat.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 12:08
Baz
Baz is offline
Ik ben vorig jaar wel naar de introductie (Nijmegen) gegaan en ik kan het je absoluut aanraden. In Nijmegen is het ook zo dat je in de intro met mensen van je eigen faculteit in de mentorgroep zit, dus je hebt er echt wel wat aan. Wij hadden echt een supergezellige mentorgroep, heel veel mensen spreek ik nog vaak en het is altijd gezellig. En het is helemaal niet zo dat je perse mee moet naar alle feesten of dat het een groot zuipfestijn is, als je een keertje geen zin hebt ga je niet mee en ook als je geen zuiplap bent is het hartstikke gezellig. Bovendien leer je de leuke/goedkope restaurantjes/cafes etc. kennen, dus het is echt zonde als je niet gaat, want je mist echt een heleboel. Gaan dus!
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 12:10
mmmoeder
mmmoeder is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 13-07-2004 @ 12:56 :
Dus niet zuipen tijdens je studententijd betekent dat je een scholieren bestaan gaat leiden? Er is meer in het leven dan dat.
Mja, en lid worden van een studentenvereniging is alleen voor kanslozen die geen vrienden hebben enzo. Toch?

Maar even serieus: het is gewoon belangrijk dat je participeert in zo'n introductieweek.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 12:19
Jude
Avatar van Jude
Jude is offline
De intro is echt niet alleen voor nerds en ook niet alleen voor kansloze zuiplappen.

Aan de UIT in Utrecht doen ca 3000 deelnemers mee. Die willen gewoon de stad leren kennen, het studentenleven en de faciliteiten voor studenten. Ook al doe je er niks mee, het verbreedt wel je beeld. Als je je niet in het studentenleven wil storten, dan kan de intro nog wel nuttig zijn, want dan weet je tenminste waaróm.
__________________
coffee and tv
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 12:36
Verwijderd
Citaat:
Lieveheersbeest schreef op 13-07-2004 @ 11:46 :
Is de Inkom van Maastricht een beetje leuk? Iemand anders dan Pebbles nog ervaringen?
Ik zou het niet weten, maar we kunnen um altijd zelf leuk maken
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 12:46
wilhelm
Avatar van wilhelm
wilhelm is offline
De Inkom is hartstikke mooi. In die paar dagen leer je de stad een beetje kennen maar vooral het studentenwereldje, mits je leuke papa's / mamma's hebt en een leuk groepje. Verder is het helemaal aan jou om er wat van te maken. Als je iig wat wilt beleven zou ik het zeker doen!

Lekker drinken, kapotgeflyerd worden als je met je tasje het veld bij de OLV-wal oploopt, lekker drinken, veel zien, suffe activiteiten meebeleven (preuvaqua), cabaret bekijken, nog wat drinken, die heerlijke cantus, en vooral kennis maken met de studentenverenigingen.

Laat je niet teveel beinvloeden door je vooroordelen over studentenverenigingen en ga overal eens kijken! Ik denk dat vooral Koko (mijn vereniging) heel anders is dan wat mensen zich voorstellen van een studentenvereniging.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 12:48
wilhelm
Avatar van wilhelm
wilhelm is offline
en ohja, dit jaar opent Boris ('Hé Boris!! HOMO!!') van Idols de Inkom. Dat wordt wel lachen denk ik
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 12:52
Verwijderd
Citaat:
wilhelm schreef op 13-07-2004 @ 13:48 :
en ohja, dit jaar opent Boris ('Hé Boris!! HOMO!!') van Idols de Inkom. Dat wordt wel lachen denk ik
Ah ja? Dat lijkt me wel leuk

Ik kom nog wel even kijken. Alleen herinner ik me van de Inkom het straatbeeld nog... en dat vind ik nogal triest eigenlijk Ik hou niet zo van kuddes die door de stad rennen. In Enschede vond ik dat altijd al erg, daar houden ze ook een soort speurtocht...
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 13:01
wilhelm
Avatar van wilhelm
wilhelm is offline
Speurtocht? Ik vind de inkom juist schitterend, vooral de cantus waar dagjesmensen boven op de OLV-wal naar beneden kijken naar die zingende en zuipende massa malloten
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 13:02
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 13-07-2004 @ 12:23 :
Waar ga je dan studeren? Ik ken van best wel wat steden wanneer de introductie week plaatsvindt. Maar met een beetje zoeken kan je dat zelf ook wel vinden op de site van je universiteit.
Rotterdam, InHolland. Ik hoor 't binnenkort, maar wil 't nu al weten.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken introductieweek
Verwijderd
223 25-08-2005 12:17
Liefde & Relatie En hoe voel jij je op relationeel gebied ? Deel 14
WolterB
495 12-08-2005 09:50
Algemene schoolzaken Studentenverenigingen Leiden
Verwijderd
61 31-03-2005 20:45
Algemene schoolzaken introductie kamp; help!
sublime
35 03-08-2003 01:12
De Kantine OV-jaarkaart niet geldig --> korting?
Verwijderd
25 01-08-2003 13:37
Algemene schoolzaken start nieuwe schooljaar op universiteit?
Kupu
16 17-04-2003 21:47


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:44.