Oud 21-06-2005, 23:19
calling_star
calling_star is offline
Hoi!

Ik ga vanaf september weer op kamers wonen. Ik heb een kamer van ongeveer 24 m² (=een lange smalle huiskamer met keukentje, een slaapkamertje, en een klein buitenplaatsje). Ik wil heel graag iets van dieren op mn kamer.
Maar ik vraag me af wat het handigst is, en of dat eigenlijk wel mogelijk is. Ik ga namelijk elk weekend naar huis (dan zou ik ze vrijdag nog eten enz. kunnen geven, en zondag avond weer).
Zelf zat ik te denken aan een groot konijnenhok in mn tuintje met ren met 2 konijntjes. Maar is dat wel mogelijk om die in het weekend dus even alleen te laten (extra voer neerzetten bijv...)
Ik kan natuurlijk ook beginnen met goudvissen ofzo (als dat wel mogelijk is).
Een kat lijkt me onmogelijk. Zielig in zo'n kleine ruimte, hij kan wel door de voordeur naar buiten, maar dat is ook lastig want er wonen nog 3 andere mensen in dat huis.
Hebben jullie tips/ideeën??
Als het maar iets is, een beetje gezelligheid in de kamer!

Groetjes calling _star

ps. ik weet dat er net een topic is geweest over op kamers en huisdieren maar ik vind deze toch net weer wat anders. maar als jullie het hetzelfde vinden dan merk ik dat wel.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-06-2005, 10:00
Verwijderd
Als je extra eten en drinken neer zet ed, dan kan een konijn volgens mij wel alleen gelaten worden in het weekend, mijn zusje doet dat iig ook regelmatig en dat beest leeft ook nog steeds. (Als ze bv. vanaf donderdag t/m maandag afwezig is, dan vraagt ze mij om haar konijn in het weekend eten en drinken te geven.)
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 12:20
Keith
Avatar van Keith
Keith is offline
Maar als je op kamers woont is er meestal niemand om eten te geven aan het dier. Ik zit zelf ook op kamers, nu nog in een studentenhuis, maar ik wil als ik me op mezelf ga wonen ook een huisdier, maar ik zou wel zorgen dat ik een dier heb dat niet te veel aandacht vereist.
__________________
"It is, in fact, nothing short of a miracle that the modern methods of instruction have not entirely strangled the holy curiosity of inquiry." - AE
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 12:22
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
uiteraard even kijken naar mogelijke oppas. anders wordt het natuurlijk een stuk moeilijker!
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 12:24
Keith
Avatar van Keith
Keith is offline
De vraag is eigenlijk meer welke dieren wel een weekendje zonder oppas kunnen.
__________________
"It is, in fact, nothing short of a miracle that the modern methods of instruction have not entirely strangled the holy curiosity of inquiry." - AE
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 12:31
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
konijnen. of cavia's. goudvissen. kleine vogeltjes, maar die maken een teringherrie. hamstertjes.
alleen, als t vriest wil je je konijnen niet buiten op de grond hebben. wij hebben konijnen buiten staan, maar met een soort beschut overkappinkje eroverheen en de hokken staan op poten. op die manier kan je konijnen best buiten houden, t hele jaar door. ze kunnen ook wel een tijdje alleen gelaten worden. koop dan alleen wel een voerautomaat die gedoseert voer geeft; als je een konijn een bak voer voor een heel weekend geeft, eet-ie waarschijnlijk binnen een uur de bak leeg en das niet handig. maar je hebt dingen die heel regelmatig voer geven, en dan kan t. water kan in zo'n torentje met een bakje onderaan, vol doen en ze hebben water voor t hele weekend.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 15:06
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik zit ook op kamers en ik heb goudvissen. Die kan je prima een weekendje alleen laten. Als je wat langer dan een weekend naar huis gaat dan heb je van die tabletten met voer die je in de kom kan doen die langzaam oplossen zodat ze toch nog eten hebben, das wel handig.

En goudvissen zijn echt veel minder saai dan iedereen denkt vind ik, ik vind ze echt cool
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 15:12
Verwijderd
Citaat:
Keith schreef op 22-06-2005 @ 12:24 :
De vraag is eigenlijk meer welke dieren wel een weekendje zonder oppas kunnen.
Zoals ik al zei: een konijn kan best een weekend zonder oppas (er van uitgaand dat een weekend zaterdag en zondag is). Wat ik in m'n eerste post dus ook al bedoelde.

Als je konijn buiten staat, dan moet je idd zorgen dat ie beschut staat, je kunt een konijn nl niet even binnenhalen als het vriest om hem daarna weer buiten te zetten.

Het konijn van mijn zusje heeft altijd een bak voer, en die is na ruim twee dagen vaak nog niet leeg (meestal heeft ie dan wel alle lekkere dingen er uit gegeten). Maar zo'n doseerding is wel handiger, heeft ie ook na twee dagen nog wat lekkers.

Laatst gewijzigd op 22-06-2005 om 15:14.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 19:43
calling_star
calling_star is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 22-06-2005 @ 15:12 :

Als je konijn buiten staat, dan moet je idd zorgen dat ie beschut staat, je kunt een konijn nl niet even binnenhalen als het vriest om hem daarna weer buiten te zetten.
Ik had deze (of iig zoiets) in mn hoofd:

http://www.dierenverblijven.nl/image...luxemetren.jpg


De ren staat wel op de grond maar het hok erboven. Is dit ook goed voor de winter?
afmetingen:
lengte: 157 cm
breedte: 75 cm
hoogte: 108 cm

Het is van het merk Castle. Ik heb het via internet gevonden. Is dit een bekend en/of goed merk?


Citaat:
Leonoor schreef op 22-06-2005 @ 15:12 :

Het konijn van mijn zusje heeft altijd een bak voer, en die is na ruim twee dagen vaak nog niet leeg (meestal heeft ie dan wel alle lekkere dingen er uit gegeten). Maar zo'n doseerding is wel handiger, heeft ie ook na twee dagen nog wat lekkers.
Ik wist niet dat die dingen echt bestonden. Kan je die gewoon in de dierenwinkel kopen? En zijn die wel betrouwbaar?

Stel nou dat het eens een keer voorkomt dat ik een hele week weg ben van mn kamer en ik heb geen oppas (bijv. bij een weekje vakantie) is het dan ook mogelijk zo'n doseer ding te gebruiken? (ik weet dat het niet goed is om dieren lang alleen te laten maar dat zal ook zelden voorkomen).

Laatst gewijzigd op 22-06-2005 om 19:52.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 20:08
Verwijderd
Citaat:
calling_star schreef op 22-06-2005 @ 19:43 :
De ren staat wel op de grond maar het hok erboven. Is dit ook goed voor de winter?
Misschien kan je de ren dichtmaken 's winters (zodat ie alleen in dat bovengedeelte kan)? Of het iig afschermen oid, anders zit ie wel erg in de tocht daar...

Ik ken het merk niet, maar ik vind het hok wel erg mooi en handig... (Zal alleen best wel duur zijn...? ) Is de onderkant van de ren dicht? Zo niet, zorg dan dat de ren niet op een ondergrond staat waar het konijn in kan graven, dan is er kans dat ie een tunneltje onder het hok door graaft en zo ontsnapt.

Citaat:
Stel nou dat het eens een keer voorkomt dat ik een hele week weg ben van mn kamer en ik heb geen oppas (bijv. bij een weekje vakantie) is het dan ook mogelijk zo'n doseer ding te gebruiken? (ik weet dat het niet goed is om dieren lang alleen te laten maar dat zal ook zelden voorkomen).
Een hele week lijkt me wel wat lang...voor voer kan zo'n doseerding misschien wel, denk ik, maar of het met water ook kan...? Dat wordt vies ed. (Water moet je wel elke dag verschonen eigenlijk...is iig wel het beste.) Voor katten en honden kan je die dingen voor voer en water gewoon bij de dierenwinkel kopen, ik denk voor konijnen ook wel (al weet ik niet hoe dat zit met water, dat zit meestal in zo'n flesje dat je op z'n kop hangt, al doen sommige mensen het wel in een bakje).
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 20:15
calling_star
calling_star is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 22-06-2005 @ 20:08 :
Misschien kan je de ren dichtmaken 's winters (zodat ie alleen in dat bovengedeelte kan)? Of het iig afschermen oid, anders zit ie wel erg in de tocht daar...

Ik ken het merk niet, maar ik vind het hok wel erg mooi en handig... (Zal alleen best wel duur zijn...? ) Is de onderkant van de ren dicht? Zo niet, zorg dan dat de ren niet op een ondergrond staat waar het konijn in kan graven, dan is er kans dat ie een tunneltje onder het hok door graaft en zo ontsnapt.
Je kan zelf kiezen of je aan de onderkant ook gaas wil, maar hij komt toch op stenen te staan... Hij is idd best wel duur, ik ga nog wel zoeken naar een goedkopere als ik besluit echt zoiets te nemen. Maar deze vond ik wel erg praktisch.
Ook kan je bij de ren de achterkant en de linker of rechterkant dicht laten maken. Niet links en rechts. Zou dat genoeg zijn voor in de winter? Dan is de ren dus nog aan de voorkant en aan één zijkant open.


Citaat:
Leonoor schreef op 22-06-2005 @ 20:08 :
Een hele week lijkt me wel wat lang...voor voer kan zo'n doseerding misschien wel, denk ik, maar of het met water ook kan...? Dat wordt vies ed. (Water moet je wel elke dag verschonen eigenlijk...is iig wel het beste.) Voor katten en honden kan je die dingen voor voer en water gewoon bij de dierenwinkel kopen, ik denk voor konijnen ook wel (al weet ik niet hoe dat zit met water, dat zit meestal in zo'n flesje dat je op z'n kop hangt, al doen sommige mensen het wel in een bakje).
Aan het water had ik even niet gedacht, stom! Dat is dan inderdaad niet mogelijk... lijkt me.... ?
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 20:20
Verwijderd
Je kunt de ren altijd zelf nog aan de zijkant dichtmaken door er een plankje tegen aan te zetten ofzo. Of je zet hem met de open kant tegen een muur aan, kan ook nog. En als je dan zorgt dat de wind er niet recht van voren in komt, dan kan het denk ik wel. En je konijn kan altijd in het dichte stuk gaan zitten als het echt koud is.

Ik denk niet dat het wat water betreft mogelijk is idd.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 20:25
calling_star
calling_star is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 22-06-2005 @ 20:20 :
Je kunt de ren altijd zelf nog aan de zijkant dichtmaken door er een plankje tegen aan te zetten ofzo. Of je zet hem met de open kant tegen een muur aan, kan ook nog. En als je dan zorgt dat de wind er niet recht van voren in komt, dan kan het denk ik wel. En je konijn kan altijd in het dichte stuk gaan zitten als het echt koud is.

Ik denk niet dat het wat water betreft mogelijk is idd.
Zou een konijn dat denk je zelf doen; als het koud is in het dichte deel zitten? Of gaat ie net zo goed in een open deel zitten? maar tegen de muur zetten is waarschijnlijk inderdaad ook een optie. dan is alleen de voorkant van de ren open. veel hooi op de grond is ook wel lekker warm natuurlijk.

Laatst gewijzigd op 22-06-2005 om 20:31.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 20:30
calling_star
calling_star is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 22-06-2005 @ 15:06 :
Ik zit ook op kamers en ik heb goudvissen. Die kan je prima een weekendje alleen laten. Als je wat langer dan een weekend naar huis gaat dan heb je van die tabletten met voer die je in de kom kan doen die langzaam oplossen zodat ze toch nog eten hebben, das wel handig.

En goudvissen zijn echt veel minder saai dan iedereen denkt vind ik, ik vind ze echt cool
met zo'n tablet, kan je dan een week van huis blijven? Ik heb gehoord dat er voor vissen ook automatische doseervoeders (ofzo) bestaan is dat zo? heb je daar ook ervaring mee? wat moet ik me er eigenlijk bij voorstellen? dat je een tijd instelt en dat ie dan elke dag om die tijd wat voer in de bak laat vallen ofzo?
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 20:48
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
calling_star schreef op 22-06-2005 @ 20:30 :
met zo'n tablet, kan je dan een week van huis blijven? Ik heb gehoord dat er voor vissen ook automatische doseervoeders (ofzo) bestaan is dat zo? heb je daar ook ervaring mee? wat moet ik me er eigenlijk bij voorstellen? dat je een tijd instelt en dat ie dan elke dag om die tijd wat voer in de bak laat vallen ofzo?
Je hebt tabletten voor een weekend (maar ik vind het voor een weekend teveel dus gebruik het voor vier dagen ofzo) en ook voor twee weken, die kan je dan natuurlijk voor een week erin doen als je weggaat en dan eruit halen als je terukomt en het water schoonmaken of ze gewoon nog een week geen eten geven. Je moet er wel op letten dat die blokken in zijn geheel voor 10-15 vissen zijn dus dat je het even in stukken hakt en dan een stukje erin doet, afhankelijk van hoeveel vissen (ik neem 1/4e blokje voor 2 vissen geloof ik). Als ik een week wegga dan neem ik mijn vissen meestal gewoon mee naar huis. Automatische doseervoeders heb ik geen ervaring mee.

Let er met vissen wel op dat het niet te koud wordt op je kamer. Ik heb goudvissen en dat zijn koudwatervissen maar toch vonden ze het van de winter echt koud als ik een weekend weg was en de kachel af stond, dan lagen ze heel zielig met zijn tweetjes op de bodem naast elkaar.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 20:53
Verwijderd
Ratten.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 21:41
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Ik dacht zelf aan mooie siervissen. Er bestaan automatische voedermachine dus kan je die in het weekend zetten en worden ze automatisch gevoerd
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Met citaat reageren
Oud 23-06-2005, 00:14
calling_star
calling_star is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 22-06-2005 @ 20:20 :
Je kunt de ren altijd zelf nog aan de zijkant dichtmaken door er een plankje tegen aan te zetten ofzo. Of je zet hem met de open kant tegen een muur aan, kan ook nog. En als je dan zorgt dat de wind er niet recht van voren in komt, dan kan het denk ik wel. En je konijn kan altijd in het dichte stuk gaan zitten als het echt koud is.
Nog een vraagje. Het is dan wel de bedoeling dat de konijntjes ook buiten hun hok, dus in mijn mini tuinje/buitenplaatsje (hoe je het ook wil noemen) rond kunnen lopen. maar kan dat in de winter dan ook niet omdat dat te koud is?

En kan je buitenkonijnen eigenlijk (zomers of s'winters) mee naar binnen nemen? om ze daar los te laten lopen of mee op de bank te nemen bijvoorbeeld?

De vragen wijken een beetje van het topic af maar ik vind het ook onzin hier een nieuw topic voor te openen
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-06-2005, 00:15
calling_star
calling_star is offline
Citaat:
Skilly schreef op 22-06-2005 @ 21:41 :
Ik dacht zelf aan mooie siervissen. Er bestaan automatische voedermachine dus kan je die in het weekend zetten en worden ze automatisch gevoerd
Heb ik inderdaad ook aan gedacht, een aquarium. Heb ook al diverse boekjes over gelezen. Maar ik kijk eerst naar de andere mogelijkheden .
Met citaat reageren
Oud 23-06-2005, 07:59
Verwijderd
Citaat:
calling_star schreef op 23-06-2005 @ 00:14 :
maar kan dat in de winter dan ook niet omdat dat te koud is?
Ik zou het niet doen... Ik zou er sowieso voorzichtig mee zijn, dat ze niet ontsnappen ed...en ook dat je ze weer te pakken krijgt als je ze in hun hok wilt hebben ed.

Citaat:
En kan je buitenkonijnen eigenlijk (zomers of s'winters) mee naar binnen nemen? om ze daar los te laten lopen of mee op de bank te nemen bijvoorbeeld?
's zomers kan het sowieso wel, 's winters is het volgens mij beter van niet (ivm de grote overgang van koud - warm - koud).

Of een konijn zelf in het beschutte deel gaat zitten weet ik niet, denk het wel, hij/zij zal net als de meeste dieren toch wel een beschut plekje zoeken als het koud is en/of hard waait, lijkt me...
Met citaat reageren
Oud 23-06-2005, 10:47
calling_star
calling_star is offline
Ik denk dat ik maar ga beginnen met een paar goudvissen in een bak . Na een tijdje zie ik dan wel hoe het loopt.
Als iemand nog ideeën heeft hoor ik het wel.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2005, 10:49
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Citaat:
calling_star schreef op 23-06-2005 @ 10:47 :
Ik denk dat ik maar ga beginnen met een paar goudvissen in een bak . Na een tijdje zie ik dan wel hoe het loopt.
Als iemand nog ideeën heeft hoor ik het wel.
Heb t hele topic niet gelezen maar een russisch dwerghamstertje?
__________________
Tumtiedum hups.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2005, 14:05
Keith
Avatar van Keith
Keith is offline
Citaat:
cookie16 schreef op 23-06-2005 @ 10:49 :
Heb t hele topic niet gelezen maar een russisch dwerghamstertje?
Ik zou zo iets kleins nooit willen op mn kamer, wie weet waar die terecht kan komen. Ik heb zoiets bij knaagdieren altijd zo'n angst dat ik erop ga zitten ofzo .
__________________
"It is, in fact, nothing short of a miracle that the modern methods of instruction have not entirely strangled the holy curiosity of inquiry." - AE
Met citaat reageren
Oud 23-06-2005, 15:05
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Let er met hamsters, ratten muizen ed op dat die 's nachts best heel veel lawaai kunnen maken en daar moet je maar tegen kunnen als je in dezelfde kamer moet slapen. Mijn broertje kon er bijvoorbeeld echt niet van slapen, ikzelf slaap er wel door heen maar dat is wel iets om rekening mee te houden lijkt me.

(Mijn goudvissen maken soms al redelijk veel lawaai 's nachts )
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 24-06-2005, 19:04
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 22-06-2005 @ 20:08 :
Misschien kan je de ren dichtmaken 's winters (zodat ie alleen in dat bovengedeelte kan)? Of het iig afschermen oid, anders zit ie wel erg in de tocht daar...
Een wild konijn zit 's winters ook in z'n holletje te bibberen. Ik denk dat de ren dichtmaken niet nodig is. Ook in de winter zal hij misschien wel eens gras willen plukken
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-06-2005, 22:47
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Keith schreef op 23-06-2005 @ 14:05 :
Ik zou zo iets kleins nooit willen op mn kamer, wie weet waar die terecht kan komen. Ik heb zoiets bij knaagdieren altijd zo'n angst dat ik erop ga zitten ofzo .
Er bestaat zoeits als kooitjes, en als je m loslaat kan je er toch wel even op letten?
__________________
Tumtiedum hups.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2005, 02:34
Keith
Avatar van Keith
Keith is offline
Mwa, ik ben zo verstrooid, ik denk dat het ook komt omdat ik de beesten totaal niet boeiend vind dat ik mn aandacht er niet op kan verstigen.

:gaap: ik ga maar eens naar bed.
__________________
"It is, in fact, nothing short of a miracle that the modern methods of instruction have not entirely strangled the holy curiosity of inquiry." - AE
Met citaat reageren
Oud 25-06-2005, 08:48
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 24-06-2005 @ 19:04 :
Een wild konijn zit 's winters ook in z'n holletje te bibberen. Ik denk dat de ren dichtmaken niet nodig is. Ook in de winter zal hij misschien wel eens gras willen plukken
Die kruip idd in zijn holletje (oftewel: daar komt amper wind ). En houdt daar zeer waarschijnlijk een winterslaap. Gras is lastig als het hok op stenen staat.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2005, 08:51
Verwijderd
Citaat:
Konijnen die buiten zitten hebben een goed geïsoleerd en droog hok nodig waar het vooral niet tocht, want daar kunnen ze slecht tegen. In de natuur kruipen ze bij slecht weer ook in hun hol. Konijnen die altijd buiten zijn hebben hun vacht meestal wel dik genoeg. Toch kunnen ze buiten in een hok onderkoeld raken. Dan zijn ze slap en sloom en bepaald niet levendig meer. Het konijn moet dan langzaam opgewarmd worden met behulp van folie, hooi of stro. Een te snelle opwarming is ook weer niet goed omdat dan de poriën open gaan waardoor juist warmte wordt verloren.Kippen die buiten rondscharrelen moeten worden bijgevoerd. En verder hebben ook zij een hok nodig waar het niet tocht en waar altijd voldoende water is dat niet bevroren is.
http://home.wanadoo.nl/lionsite/winterslaap.htm

(Dat dicht maken bedoelde ik dus oa voor de tocht (en regen en sneeuw ed), dat is er in een holletje niet zo snel).

Laatst gewijzigd op 25-06-2005 om 08:53.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2005, 10:48
Nobucta
Avatar van Nobucta
Nobucta is offline
Konijnen zijn best wel zwak, ratten zijn sterker dacht ik, en die eten niet door tot het voer op is, veel konijnen doen dat wel. Maar heb je er al aan gedacht dat je misschien kan gaan verhuizen? Mag je ze dan nog meenemen? Ga je een nieuw huis dan weigeren omdat je geen huisdieren mag houden? Of stel dat je een vriend krijgt waar je veel bij zit, heb je het er dan voor over zo nu en dan heen en weer te hobbelen voor je nijntjes? En in de vakanties, als je op vakantie gaat?
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 12:22
-RoB-
Avatar van -RoB-
-RoB- is offline
je kunt bevoorbeeld ook aan een terrarium denken
met daarin bijvoorbeeld een baardagaam het zijn leuke beestjes aktief , rennen op je af als ze je zien makkelijk met eten enz
Ze kunnen ook een weekend alleen blijven

maar aangezien meisjes niet zo van hagedissen houden
Waarschijnlijk kun je beter een hamster/cavia of woestijnratjes houden mischien zelfs een fret

laterz

rOb
__________________
(B) * denkt graag in het weekend met mate * (B)
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 12:56
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
-RoB- schreef op 06-07-2005 @ 12:22 :
je kunt bevoorbeeld ook aan een terrarium denken
met daarin bijvoorbeeld een baardagaam het zijn leuke beestjes aktief , rennen op je af als ze je zien makkelijk met eten enz
Ze kunnen ook een weekend alleen blijven

maar aangezien meisjes niet zo van hagedissen houden
Waarschijnlijk kun je beter een hamster/cavia of woestijnratjes houden mischien zelfs een fret

laterz

rOb
Fretten hebben heel veel ruimte nodig en kunnen echt je hele kamer slopen en kunnen ook behoorlijk stinken dus dat lijkt me niet ideaal op een studentenkamertje.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 17:09
duifeltje
Avatar van duifeltje
duifeltje is offline
Citaat:
calling_star schreef op 22-06-2005 @ 20:15 :
Hij is idd best wel duur, ik ga nog wel zoeken naar een goedkopere als ik besluit echt zoiets te nemen.
Op marktplaats staan ook vaak mooie hokken voor minder geld.

Een week je dier alleen laten vind ik wel heel erg lang. Stel je voor dat hij plotseling ziek wordt en daar ligt te creperen?
Maar je zegt dat het maar zelden voorkomt dat je een week weg bent, kan je dan voor die paar keer geen oppas regelen? Desnoods geef je iemand er een kleine vergoeding voor.
__________________
*aangenaam......*
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 18:58
calling_star
calling_star is offline
Citaat:
duifeltje schreef op 06-07-2005 @ 17:09 :
Op marktplaats staan ook vaak mooie hokken voor minder geld.

Een week je dier alleen laten vind ik wel heel erg lang. Stel je voor dat hij plotseling ziek wordt en daar ligt te creperen?
Maar je zegt dat het maar zelden voorkomt dat je een week weg bent, kan je dan voor die paar keer geen oppas regelen? Desnoods geef je iemand er een kleine vergoeding voor.
daar heb je helemaal gelijk in. een oppas regelen is natuurlijk het beste. maar voor in het weekend zou ik geen oppas willen, dat is wel erg lastig.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 07:58
Verwijderd
Citaat:
calling_star schreef op 06-07-2005 @ 18:58 :
daar heb je helemaal gelijk in. een oppas regelen is natuurlijk het beste. maar voor in het weekend zou ik geen oppas willen, dat is wel erg lastig.
Waarom is dat wel erg lastig...? Als er iemand is die op kan passen dan is daar toch weinig lastigs aan? (Goed, het vinden van die persoon is misschien lastig, maar stel dat er een aardig iemand naast je woont die dat best wil doen, waarom zou je het dan niet willen?)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Zelfmoord en pijn...
Jaymes
12 20-08-2013 01:28
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Linda2
Verwijderd
16 22-01-2005 12:39
Verhalen & Gedichten Winnaars(!) van de verhalenwedstrijd! Simoen & LUH-3417
Verwijderd
35 03-01-2005 19:30
Verhalen & Gedichten Weten jullie nog...
Vlooienband
146 02-12-2004 14:50
Verhalen & Gedichten Verhaal: de traagheid van het bestaan
Tisch
19 20-05-2004 23:19
Flora & Fauna huisdieren en op kamers....
Daantje_0705
11 07-01-2004 15:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:07.