Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-01-2007, 10:03
Kintie
Kintie is offline
He mensen ik hoop dat jullie me kunnen helpen,

Zal bij het begin beginnen, toen ik mijn huidige vriend leerde kennen was het liefde op het eerste gezicht, dat gevoel wat ik kreeg op het moment dat ik hem voor het eerst zag kende ik niet, ik ontplofde bijna. Er was alleen 1 probleem, ik had al 3.5 jaar een vriend waar het al maanden heel slecht mee ging. Dit heb ik dus 4 weken verzwegen voor mijn huidige vriend, totdat hij er zelf achter kwam door mijn ex. Ik heb hier zoveel spijt van, ik had het hem niet verteld want ik was zoooo bang hem kwijt te raken als ik vertelde dat ik al een vriend had, maar ja het is toch uitgekomen, zoals altijd alles... Gelukkig heeft mijn huidige vriend mij een 2e kans gegeven ( ja ik heb het voor hem uitgemaakt, door hem durfde ik de stap te nemen, mede omdat ik bang was voor mijn ex, hij heeft me al paar keer geslagen). Nu het eigelijke probleem dus, ik heb de laatste 2 maanden bijna elke dag ruzie met mijn vriend, hij vertrouwd me gewoon met helemaal NIKS, nu snap ik wel dat het moelijk is omdat ik natuurlijk in het begin ook niet eerlijk ben geweest maar ik bedoel hij heeft me zelf een 2e kans gegeven... Hij gelooft werkelijk NIKS wat ik zeg, en maakt elke keer ruzie en begint er elke keer over, ik hou zo verschrikkelijk veel van hem, wil met hem echt me leven delen, met hem samenwonen alles, maar elke keer als ik dat zeg zegt hij, ja uhu het zal wel. Waarom doet hij zo tegen me... Ik trek het echt niet meer, huil bijna elke dag, hij scheld me uit voor vanalles en nog wat. Ik wil hem echt niet kwijt ECHT niet, maar dit kan toch niet langer Wat moet ik doen help me alsjeblieft.
Advertentie
Oud 31-01-2007, 10:07
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Het uitmaken want een vriend die je niet vertrouwd, alleen maar ruzie met je maakt en je uitscheldt is helemaal geen leuke vriend.
__________________
Don't worry, be happy
Oud 31-01-2007, 10:11
Kintie
Kintie is offline
Citaat:
luchtballon schreef op 31-01-2007 @ 11:07 :
Het uitmaken want een vriend die je niet vertrouwd, alleen maar ruzie met je maakt en je uitscheldt is helemaal geen leuke vriend.
Misschien verdien ik het wel, omdat ik natuurlijk in het begin niet eerlijk tegen hem ben geweest, zo iets mag je toch niet verbergen? Ik probeer het hem wel is uit te leggen waarom ik niks heb gezegd, ik wist gewoon meteen dat het goed zat en was zo bang dat ie alles zou laten voor wat het was als hij zou horen dat ik al een vriend had. Had ik hem maar meteen verteld
Oud 31-01-2007, 10:27
Maija
Avatar van Maija
Maija is offline
praat er eens over, altijd ruzie is ook echt niet goed
__________________
Oud 31-01-2007, 10:28
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Jij verdient het helemaal niet om slecht behandeld te worden! Dat verdient niemand.
Nou goed, dan heb je in het begin nogal stom gedaan. Niet slim, en je zal het als het goed is niet zo meer doen. Het is voorstelbaar als je bang was om geslagen te worden door je vriend. Maar hij had het geaccepteerd en dan moet hij daar niet ruzie over blijven maken als er niks meer over te zeggen is.

Ik zou zeggen dat je met een mogelijke nieuwe vriend een nieuwe start kan maken zonder fouten, maar jij denkt nu natuurlijk niet aan een nieuwe vriend. Waarschijnlijk is het zelfs beter om geen vriend te hebben. Werk eerst maar eens aan je zelfvertrouwen. Je vorige vriend sloeg je, deze vriend is ook helemaal niet lief zoals een vriend zou moeten zijn. Ik kan me voorstellen dat je zelfvertrouwen (wat betreft relaties) daardoor nogal de grond in geboord is. Misschien besef je dat niet en denk je dat dat normaal is, maar een relatie hoort leuk te zijn, vrolijk, lief, dat je plezier hebt van elkaar en dat je wat aan ELKAAR hebt, allebei. Je bent er niet om iemand anders een plezier te doen en ondertussen uitgescholden te worden.

Hoe lang zijn jullie samen? Waarom hou je van hem?
__________________
Don't worry, be happy
Oud 31-01-2007, 10:31
Kintie
Kintie is offline
Citaat:
luchtballon schreef op 31-01-2007 @ 11:28 :
Jij verdient het helemaal niet om slecht behandeld te worden! Dat verdient niemand.
Nou goed, dan heb je in het begin nogal stom gedaan. Niet slim, en je zal het als het goed is niet zo meer doen. Het is voorstelbaar als je bang was om geslagen te worden door je vriend. Maar hij had het geaccepteerd en dan moet hij daar niet ruzie over blijven maken als er niks meer over te zeggen is.

Ik zou zeggen dat je met een mogelijke nieuwe vriend een nieuwe start kan maken zonder fouten, maar jij denkt nu natuurlijk niet aan een nieuwe vriend. Waarschijnlijk is het zelfs beter om geen vriend te hebben. Werk eerst maar eens aan je zelfvertrouwen. Je vorige vriend sloeg je, deze vriend is ook helemaal niet lief zoals een vriend zou moeten zijn. Ik kan me voorstellen dat je zelfvertrouwen (wat betreft relaties) daardoor nogal de grond in geboord is. Misschien besef je dat niet en denk je dat dat normaal is, maar een relatie hoort leuk te zijn, vrolijk, lief, dat je plezier hebt van elkaar en dat je wat aan ELKAAR hebt, allebei. Je bent er niet om iemand anders een plezier te doen en ondertussen uitgescholden te worden.

Hoe lang zijn jullie samen? Waarom hou je van hem?
We zijn nu half jaar samen, ik hou van hem omdat hij zo leuk, lief alles WAS, dit is iets van de laatste maand dat hij zo tegen me doet Het ging zo goed tussen ons, ik voelde me voor het eerst in jaren weer sterk, gelukkig, kon de hele wereld aan en dat door hem. Hij maakte me zo gelukkig, maar de laatste weken doet hij me alleen maar pijn met wat hij zegt...
Oud 31-01-2007, 10:49
Hug_The_Hippo
Avatar van Hug_The_Hippo
Hug_The_Hippo is offline
Ik heb ook een tijd heel veel ruzie met m'n vriend gemaakt, omdat hij eerder tegen me gelogen had, het uitgemaakt had, en en en.. Toen was ik zo in de war, zo onzeker. Op de een of andere manier maakte ik daardoor overal ruzie om, alles wat ik niet helemaal leuk vond werd een gigantisch probleem. ALLES werd een gigantisch probleem, het kon gewoon maar niet goed genoeg zijn. Ik vond toen echt dat hij beter zijn best moest doen om mijn vertrouwen terug te winnen. Maar wat meer kan hij nou eigenlijk doen dan gewoon eerlijk tegen me zijn?

Ik was me wel bewust van wat er gebeurde, dat ik nu zelf fout bezig was, en probeerde het zelf dus ook te veranderen.

Jouw vriend moet gewoon zelf de beslissing maken, als hij bij je wilt zijn moet het gewoon klaar zijn met de ruzie, hij moet zich erover heen zetten, hoe moeilijk het ook is, anders brengt hij zelf met zijn gedrag de relatie ten gronde. Kan hij dat niet, dan kan de relatie op een gegeven moment gewoon niet meer, het doet voor jullie allebei veel te veel pijn en verdriet.

Bij mij was dat ook het geval, alleen maar verdriet elke keer. Maar het hielp bij mij wel dat ik in zag dat ik mezelf ook maar eens aan moest passen wilde ik dit laten werken. Gewoon niet meer boos worden, nergens voor nodig.

Praat met hem, geef hem de keuze. Of erover heen zetten, en jij doet alles wat je kan om er maar voor hem te zijn, of het is over..? Ook jij gaat er aan kapot.
__________________
Dat moet je tegen de pastor zeggen, achterlijke gladiool.
Oud 31-01-2007, 11:37
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Mijn vriend heeft ook tegen me gelogen in het begin van de relatie, en het duurt nu eenmaal best lang voordat je iemand dan weer vertrouwt. Ik heb er nu (bijna anderhalf jaar later) soms nog last van.

Maar wat ik vreemd vind, is dat het bij jouw vriend nu ineens komt. Ik had het vooral in het begin nadat het was gebeurt, en het werd steeds minder doordat ik langzaam weer vertrouwen kreeg.

Jouw vriend heeft er een half jaar niks of bijna niks over gezegd, en begint nu ineens elke dag ruzie er over te maken? Ik zou eens vragen hoe dat komt..
__________________
Keep on rockin'
Oud 31-01-2007, 11:41
Verwijderd
Citaat:
Kintie schreef op 31-01-2007 @ 11:31 :
We zijn nu half jaar samen, ik hou van hem omdat hij zo leuk, lief alles WAS, dit is iets van de laatste maand dat hij zo tegen me doet Het ging zo goed tussen ons, ik voelde me voor het eerst in jaren weer sterk, gelukkig, kon de hele wereld aan en dat door hem. Hij maakte me zo gelukkig, maar de laatste weken doet hij me alleen maar pijn met wat hij zegt...
Ga niet het slachtoffer spelen, dat maakt de andere partij alleen bozer. Je zit met z'n tweeën in een relatie. Het is duidelijk dat je vriend ergens meezit. Vraag aan hem waar hij zich druk over maakt.
Misschien zit je voor zijn gevoel te dicht/te veel bij andere jongens, dus ziet hij misschien een situatie waar jullie eerst in zaten. Dus dat jij eigk geen interesse meer in hem hebt en een andere jongen leuker vind. Dit zou ik zelf goed kunnen begrijpen vanuit zijn kant.

Dus, niet de geslagene gaan spelen. Vraag aan je vriend hoe het met zijn gevoel zit. En werk aan het feit dat jullie issues hebben.
Oud 31-01-2007, 11:50
Kintie
Kintie is offline
Citaat:
Scordalus schreef op 31-01-2007 @ 12:41 :
Ga niet het slachtoffer spelen, dat maakt de andere partij alleen bozer. Je zit met z'n tweeën in een relatie. Het is duidelijk dat je vriend ergens meezit. Vraag aan hem waar hij zich druk over maakt.
Misschien zit je voor zijn gevoel te dicht/te veel bij andere jongens, dus ziet hij misschien een situatie waar jullie eerst in zaten. Dus dat jij eigk geen interesse meer in hem hebt en een andere jongen leuker vind. Dit zou ik zelf goed kunnen begrijpen vanuit zijn kant.

Dus, niet de geslagene gaan spelen. Vraag aan je vriend hoe het met zijn gevoel zit. En werk aan het feit dat jullie issues hebben.
Ik zit juist helemaal niet bij andere jongens... We zijn altijd samen! Na werk meteen samen, samen slapen en weer naar werk... Misschien is dat het wel, ik wil het liefst al samenwonen, maar misschien is hij er nog niet klaar voor, misschien zijn we gewoon teveel samen en kan hij er nu niet meer tegen ofzo.
Oud 31-01-2007, 11:51
Kintie
Kintie is offline
Citaat:
Konijn schreef op 31-01-2007 @ 12:37 :
Mijn vriend heeft ook tegen me gelogen in het begin van de relatie, en het duurt nu eenmaal best lang voordat je iemand dan weer vertrouwt. Ik heb er nu (bijna anderhalf jaar later) soms nog last van.

Maar wat ik vreemd vind, is dat het bij jouw vriend nu ineens komt. Ik had het vooral in het begin nadat het was gebeurt, en het werd steeds minder doordat ik langzaam weer vertrouwen kreeg.

Jouw vriend heeft er een half jaar niks of bijna niks over gezegd, en begint nu ineens elke dag ruzie er over te maken? Ik zou eens vragen hoe dat komt..
het is niet dat hij daar ruzie over maakt, maar om de kleinste dingetjes gewoon, hij heeft totaal geen geduld meer met me, en dan hebben we ruzie en dan komt het verleden er ook bij, dat breng hij elke keer weer naar boven dan.
Oud 31-01-2007, 12:27
Verwijderd
Wat heb je aan een vriend die alleen maar ruzie met je maakt en met alle kleine dingetjes naar tegen je doet Al was 'ie misschien een leuke jongen, jullie hebben pas een half jaar iets en hij doet al iedere dag tegen je alsof je een stuk vuil bent. Of dat moet veranderen, of je moet bij hem weg gaan.
Oud 31-01-2007, 12:29
Hug_The_Hippo
Avatar van Hug_The_Hippo
Hug_The_Hippo is offline
Dat kan gewoon een fase zijn.. Of het begin van het eind.. Hoeft helemaal niet zozeer iets met het voorval te maken te hebben. Wie weet zit de relatie hem nu even niet zo lekker meer, maar daar moet je het dan met hem over hebben. Vraag wat hij wilt.
Zijn reactie op als jij zegt dat je jouw leven met hem wilt delen klinkt namelijk al niet bepaald goed. Misschien heeft hij gewoon geen vertrouwen meer in de relatie met jou.. Maar dat is allemaal maar een misschien, ik heb natuurlijk geen flauw idee. Hij kan het je het beste vertellen, dus.. praat met hem..
__________________
Dat moet je tegen de pastor zeggen, achterlijke gladiool.
Oud 31-01-2007, 12:36
Kintie
Kintie is offline
Citaat:
Hug_The_Hippo schreef op 31-01-2007 @ 13:29 :
Dat kan gewoon een fase zijn.. Of het begin van het eind.. Hoeft helemaal niet zozeer iets met het voorval te maken te hebben. Wie weet zit de relatie hem nu even niet zo lekker meer, maar daar moet je het dan met hem over hebben. Vraag wat hij wilt.
Zijn reactie op als jij zegt dat je jouw leven met hem wilt delen klinkt namelijk al niet bepaald goed. Misschien heeft hij gewoon geen vertrouwen meer in de relatie met jou.. Maar dat is allemaal maar een misschien, ik heb natuurlijk geen flauw idee. Hij kan het je het beste vertellen, dus.. praat met hem..
Heb ik al meerdere malen gedaan, vorige keer ben ik zelfs weggelopen omdat hij zo tegen me deed, toen belde hij me na een half uur op of ik alsjeblieft terug wilde komen. En hij wil me gewoon nog heel vaak zien, en vaak gaat het ook gewoon goed totdat er iets kleins gebeurt... En vorige keer zei ik tegen hem, wil je nou gewoon dat het over is met je elke keer ruzie maken om niks... Maar dat wil hij ook niet, hij houdt nogsteeds heel veel van me zegt hij, hij weet zelf ook niet waarom hij zo weinig geduld heeft met me
Oud 31-01-2007, 12:42
Verwijderd
Citaat:
Kintie schreef op 31-01-2007 @ 13:36 :
Heb ik al meerdere malen gedaan, vorige keer ben ik zelfs weggelopen omdat hij zo tegen me deed, toen belde hij me na een half uur op of ik alsjeblieft terug wilde komen. En hij wil me gewoon nog heel vaak zien, en vaak gaat het ook gewoon goed totdat er iets kleins gebeurt... En vorige keer zei ik tegen hem, wil je nou gewoon dat het over is met je elke keer ruzie maken om niks... Maar dat wil hij ook niet, hij houdt nogsteeds heel veel van me zegt hij, hij weet zelf ook niet waarom hij zo weinig geduld heeft met me
Ga elkaar minder zien is mijn tip
Oud 31-01-2007, 12:46
Kintie
Kintie is offline
Citaat:
Scordalus schreef op 31-01-2007 @ 13:42 :
Ga elkaar minder zien is mijn tip
waarom dan? denk je dat hij dan minder snel geïrriteerd raakt?
Oud 31-01-2007, 12:54
Verwijderd
Citaat:
Kintie schreef op 31-01-2007 @ 13:46 :
waarom dan? denk je dat hij dan minder snel geïrriteerd raakt?
Ik denk het wel, het helpt wel bij mij en mn vriendin als we soms elkaar ff wat minder zien. Zeg maar gewoon even de tensie tussen jullie laten vieren. Even een adempauze. Sommige mensen hebben dat gewoon nodig.
Oud 31-01-2007, 12:57
Kintie
Kintie is offline
Citaat:
Scordalus schreef op 31-01-2007 @ 13:54 :
Ik denk het wel, het helpt wel bij mij en mn vriendin als we soms elkaar ff wat minder zien. Zeg maar gewoon even de tensie tussen jullie laten vieren. Even een adempauze. Sommige mensen hebben dat gewoon nodig.
Ja dat zou best kunnen, hij is altijd heel er op zichzelf geweest, deed veel dingen alleen enz... Maar ja ik wil het liefst nu al samenwonen met hem, ik weet gewoon dat hij het voor me is ik voel het en zeg dat ook heel vaak tegen hem. hij wil ook wel samenwonen maar nu nog niet, hij is er nog niet aan toe zegt hij. Gaat dat ooit wel gebeuren dan
Ads door Google
Oud 31-01-2007, 13:14
Verwijderd
Citaat:
Kintie schreef op 31-01-2007 @ 13:57 :
Ja dat zou best kunnen, hij is altijd heel er op zichzelf geweest, deed veel dingen alleen enz... Maar ja ik wil het liefst nu al samenwonen met hem, ik weet gewoon dat hij het voor me is ik voel het en zeg dat ook heel vaak tegen hem. hij wil ook wel samenwonen maar nu nog niet, hij is er nog niet aan toe zegt hij. Gaat dat ooit wel gebeuren dan
Tja, ik weet hoe het is, mijn vriendin is enigst kind geweest, die heeft nog haar ruimte nodig. Ik zou ook veel liever gister dan vandaag gaan samenwonen met haar. Maar dat komt wel.
Maak je daar niet druk over, je moet toch naar elkaar groeien om samenwonen überhaupt goed te laten gaan. Wat heb je eraan als je te vroeg gaat samenwonen en dan 1 maand later elkaar t kot uitvecht?
Oud 31-01-2007, 13:17
Kintie
Kintie is offline
Citaat:
Scordalus schreef op 31-01-2007 @ 14:14 :
Tja, ik weet hoe het is, mijn vriendin is enigst kind geweest, die heeft nog haar ruimte nodig. Ik zou ook veel liever gister dan vandaag gaan samenwonen met haar. Maar dat komt wel.
Maak je daar niet druk over, je moet toch naar elkaar groeien om samenwonen überhaupt goed te laten gaan. Wat heb je eraan als je te vroeg gaat samenwonen en dan 1 maand later elkaar t kot uitvecht?
Ja naar elkaar toe groeien... We zijn 6 maanden bijna onafgebroken bij elkaar geweest... Dan groei je toch snel naar elkaar toe of zie ik het echt verkeerd Ben ik gewoon verder dan hem, misschien mede doordat ik al vanaf me 16e op mezelf woon... hoelang denk je dan dat zoiets nodig heeft...
Oud 31-01-2007, 13:18
Verwijderd
Ik denk dat hij de laatste tijd zo tegen je doet omdat hij jullie relatie niet meer ziet zitten.
Oud 31-01-2007, 13:21
Kintie
Kintie is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 31-01-2007 @ 14:18 :
Ik denk dat hij de laatste tijd zo tegen je doet omdat hij jullie relatie niet meer ziet zitten.
zomaar opeens... Waarom zegt hij dan nog steeds dat hij veel van me houdt en me zo vaak mogelijk wil zien... En me nog steeds hele dag door smst en belt... en het liefst toch elke dag nog samen wil slapen, en als we samen zijn me aanraakt bij me ligt alsof hij me net kent...
Oud 31-01-2007, 13:24
Verwijderd
Citaat:
Kintie schreef op 31-01-2007 @ 14:17 :
Ja naar elkaar toe groeien... We zijn 6 maanden bijna onafgebroken bij elkaar geweest... Dan groei je toch snel naar elkaar toe of zie ik het echt verkeerd Ben ik gewoon verder dan hem, misschien mede doordat ik al vanaf me 16e op mezelf woon... hoelang denk je dan dat zoiets nodig heeft...
Meid, die 6 maanden onafgebroken is júist het probleem dan, dat is een overkill, ook als je al 23 bent. Doe het ff rustig aan en heb het er zeker niet meer over tegen hem. Werkt verstikkend.

Probeer het een tijd rustig aan te doen met elkaar zien. Als hij samenwonen nog niet wilt, heb je pech. Werk eerst maar aan een goede stabiele rustige relatie voordat je samen gaat wonen.
Hij heeft gewoon zijn tijd nodig en ik kan dat niet zeggen hoelang het duurt.

Het klinkt alsof je niet zonder een persoon rondom je kan, heb je verlatings- of alleen-zijn-angst?
Oud 31-01-2007, 13:27
Zut Alors!
Avatar van Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Citaat:
Kintie schreef op 31-01-2007 @ 14:17 :
Ja naar elkaar toe groeien... We zijn 6 maanden bijna onafgebroken bij elkaar geweest... Dan groei je toch snel naar elkaar toe of zie ik het echt verkeerd Ben ik gewoon verder dan hem, misschien mede doordat ik al vanaf me 16e op mezelf woon... hoelang denk je dan dat zoiets nodig heeft...
Door alleen maar bij elkaar te zijn verlies je je eigen leven uit het oog! De eerste maanden vind je dat nog niet erg, dan ben je nog stapelverliefd. Maar zodra de liefde overgaat in houden van, oftewel zodra de eerste kriebels weg beginnen te ebben, moet je toch weer wat structuur hebben.

Naar elkaar groeien doe je soms juist door wat afstand te nemen.
Ik zou zeggen; neem wat afstand zodat hij en ook jij rustig na kunnen denken. En ja, vooral de eerste dagen zal de twijfel toeslaan, maar bijt daar even doorheen. Begin dan weer rustig op te bouwen; dus niet meteen weer elke dag bij elkaar. Juist doordat je nu opnieuw (op een nuchtere manier, zonder vlinders) aan elkaar moet leren wennen.
__________________
Recht voor je raapje!
Oud 31-01-2007, 13:27
Verwijderd
Citaat:
Kintie schreef op 31-01-2007 @ 14:21 :
zomaar opeens... Waarom zegt hij dan nog steeds dat hij veel van me houdt en me zo vaak mogelijk wil zien... En me nog steeds hele dag door smst en belt... en het liefst toch elke dag nog samen wil slapen, en als we samen zijn me aanraakt bij me ligt alsof hij me net kent...
Kennelijk. Vraag jij zelf naar zijn gevoelens?

Ik raad je aan om met hem te praten, hem te vertellen wat jou dwarszit.
Advertentie
Oud 31-01-2007, 13:28
Kintie
Kintie is offline
Citaat:
Scordalus schreef op 31-01-2007 @ 14:24 :
Meid, die 6 maanden onafgebroken is júist het probleem dan, dat is een overkill, ook als je al 23 bent. Doe het ff rustig aan en heb het er zeker niet meer over tegen hem. Werkt verstikkend.

Probeer het een tijd rustig aan te doen met elkaar zien. Als hij samenwonen nog niet wilt, heb je pech. Werk eerst maar aan een goede stabiele rustige relatie voordat je samen gaat wonen.
Hij heeft gewoon zijn tijd nodig en ik kan dat niet zeggen hoelang het duurt.

Het klinkt alsof je niet zonder een persoon rondom je kan, heb je verlatings- of alleen-zijn-angst?
Nee juist niet, ik was ook altijd heel erg op mezelf, ook in andere relaties... Werd zo snel gek van jongens, wilde juist vaker alleen zijn, als ze te lang bij me waren werd ik gek en wilde ik ze weg hebben. Nu lijkt het wel alsof de rollen zijn omgedraaid, ben gewoon zo verschrikkelijk gek op hem, hij is echt de ware voor mij, ik wil gewoon het liefst elke seconden van de dag bij hem zijn, als ik even niet bij hem ben voel ik me gewoon niet compleet. Zoals ik al in eerdere post zei. ik heb dit nog nooit gehad, ik ken dit hele gevoel niet wordt er zo verschrikkelijk onzeker van, echt nog noooit gehad dit
Oud 31-01-2007, 13:31
Verwijderd
Citaat:
Kintie schreef op 31-01-2007 @ 14:28 :
Nee juist niet, ik was ook altijd heel erg op mezelf, ook in andere relaties... Werd zo snel gek van jongens, wilde juist vaker alleen zijn, als ze te lang bij me waren werd ik gek en wilde ik ze weg hebben. Nu lijkt het wel alsof de rollen zijn omgedraaid, ben gewoon zo verschrikkelijk gek op hem, hij is echt de ware voor mij, ik wil gewoon het liefst elke seconden van de dag bij hem zijn, als ik even niet bij hem ben voel ik me gewoon niet compleet. Zoals ik al in eerdere post zei. ik heb dit nog nooit gehad, ik ken dit hele gevoel niet wordt er zo verschrikkelijk onzeker van, echt nog noooit gehad dit
Hmokj, tja, ik denk dat het voor het beste is als je wat rust neemt mbt de relatie en dan verder kijkt wat de mogelijkheden zijn. En blijf praten over wat jullie voelen.
Meer kan je niet doen.
Oud 31-01-2007, 13:40
Kintie
Kintie is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 31-01-2007 @ 14:27 :
Kennelijk. Vraag jij zelf naar zijn gevoelens?

Ik raad je aan om met hem te praten, hem te vertellen wat jou dwarszit.
Nee ik vraag er niet naar, als we op bed liggen pakt hij me altijd vast uit zichzelf en zegt dat ie van me houdt...
Oud 31-01-2007, 13:43
Anika
Citaat:
Kintie schreef op 31-01-2007 @ 14:40 :
Nee ik vraag er niet naar, als we op bed liggen pakt hij me altijd vast uit zichzelf en zegt dat ie van me houdt...
Ja maar hij heeft vast wel meer gevoelens dan alleen van jou houden. Er moet toch een reden zijn dat ie zo tegen je doet, vraag daar dan naar.
Oud 31-01-2007, 13:46
Kintie
Kintie is offline
Citaat:
Anika schreef op 31-01-2007 @ 14:43 :
Ja maar hij heeft vast wel meer gevoelens dan alleen van jou houden. Er moet toch een reden zijn dat ie zo tegen je doet, vraag daar dan naar.
Ik heb het al zo vaak gevraagd, hij weet het niet zegt hij. het ene moment is het gezellig en leuk en lachen, en 5 minuten later gebeurt er iets kleins, reageer ik te vel, zeg ik iets verkeerds en meteen de poppen aan het dansen. Misschien zit hij gewoon niet lekker in ze vel ofzo ik weet het allemaal niet meer.
Oud 31-01-2007, 14:02
Verwijderd
Citaat:
Kintie schreef op 31-01-2007 @ 14:46 :
Ik heb het al zo vaak gevraagd, hij weet het niet zegt hij. het ene moment is het gezellig en leuk en lachen, en 5 minuten later gebeurt er iets kleins, reageer ik te vel, zeg ik iets verkeerds en meteen de poppen aan het dansen. Misschien zit hij gewoon niet lekker in ze vel ofzo ik weet het allemaal niet meer.
Nou weet ik het zeker, jullie zitten teveel op elkaars lip Ik herken dit ook wel van mij en mn vriendin.
Oud 31-01-2007, 14:05
Kintie
Kintie is offline
Citaat:
Scordalus schreef op 31-01-2007 @ 15:02 :
Nou weet ik het zeker, jullie zitten teveel op elkaars lip Ik herken dit ook wel van mij en mn vriendin.
Ja want eigelijk weet ik wel dat hij van me houdt... Ik heb je ook even een prive berichtje gestuurd. Misschien moeten we niet elke dag bij elkaar zijn, even rustig aan gewoon...
Oud 31-01-2007, 14:32
Kaa
Avatar van Kaa
Kaa is offline
Jij trekt wel de verkeerde types aan dan of niet?
De eerste slaat je en de tweede scheld je verrot...In mijn oren klinken ze een beetje egoistisch. Dat soort types kunnen tijdelijk vermaak geven maar op lange termijn wil je ze echt niet in je buurt hebben...trust me.
Anyyhoo...succes. Als ik jou was zou ik hard bij hem wegrennen. (Je hebt t voor HEM uitgemaakt for god's sake...hij mag wel iets dankbaarder zijn)
__________________
*Signature*
Oud 31-01-2007, 14:56
Verwijderd
Citaat:
Kaa schreef op 31-01-2007 @ 15:32 :
Jij trekt wel de verkeerde types aan dan of niet?
De eerste slaat je en de tweede scheld je verrot...In mijn oren klinken ze een beetje egoistisch. Dat soort types kunnen tijdelijk vermaak geven maar op lange termijn wil je ze echt niet in je buurt hebben...trust me.
Anyyhoo...succes. Als ik jou was zou ik hard bij hem wegrennen. (Je hebt t voor HEM uitgemaakt for god's sake...hij mag wel iets dankbaarder zijn)
Blaten voor je het hele topic hebt gelezen
Oud 31-01-2007, 15:08
Kintie
Kintie is offline
Citaat:
Scordalus schreef op 31-01-2007 @ 15:56 :
Blaten voor je het hele topic hebt gelezen
Oud 31-01-2007, 15:39
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Slotje op verzoek.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Vind ze me niet meer leuk?
Riechedly
14 16-04-2016 10:15
De Kantine Harige Saailippen #1115
Lorelei
500 08-09-2010 21:50
Films, TV & Radio Biostabiel en andere Tell Sell reclame's
PL€P
81 11-03-2004 20:45
Verhalen & Gedichten Dagboek Janne
Margriet
2 06-07-2003 19:33
Verhalen & Gedichten laat me niet alleen
punkyfun
0 20-06-2003 14:08
Liefde & Relatie ik kan me niet hechten en houden van komt me ook niet bekend voor.....hij snapt ut ni
nikky3x3
1 06-06-2002 09:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:07.