Oud 21-01-2018, 22:36
Anonimus1234567
Anonimus1234567 is offline
Hoi ik ben een jongen van 13 jaar oud ik wil heel graag een meisje worden want ik heb me al heel men leven af gevraagd "Zit ik in het verkeerde lichaam" ik heb zelf vaker als ik alleen thuis ben mijn moeders kleding aangedaan en ik voelde me prettig in ze. maar ik heb PDD-NOS dus ik ben heel slecht met dingen verwoorden en dus vooral als het gaat over transseksualiteit ik weet niet wat ik wil doen want ik zou dan graag voor dat de baard groei begint het proces willen beginnen alsjeblieft heeft iemand enige advies voor mijn probleem misschien wie en hoe ik het te woorden moet brengen eerst een whatsappje of brief of e-mail etc.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-01-2018, 22:59
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Misschien Kun je een brief schrijven waarin je het uitlegd. Dan Kun je eerst goed nadenken over wat je wilt zeggen en hoe je dat gaat doen en dan deze brief misschien voorlezen aan je ouders als je dat durft.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2018, 23:12
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Je zou ook een afspraak kunnen maken met je huisarts om te bespreken hoe je je voelt. Misschien kan hij of zij je dan helpen om het aan je ouders uit leggen. Je huisarts kan je ook vertellen welke mogelijkheden er zijn wat betreft transitie op jouw leeftijd, zodat je hier zelf ook een goed beeld van krijgt.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 05-02-2018, 22:33
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Heb je een beetje 'n goede band met je ouders?

Wat zou er gebeuren als je tegen ze zegt van, "pap, mam, ik twijfel over of ik transgender ben, en ik wil heel graag puberteit-remmers zodat ik er wat langer over kan nadenken?"
Met citaat reageren
Oud 07-02-2018, 21:45
Xanoniempjeee
Avatar van Xanoniempjeee
Xanoniempjeee is offline
Mijn zusje heeft ook PDD-NOS. Wat bij mijn zusje altijd helpt als ze iets niet wilt zeggen, is een brief schrijven. Dan is het niet meer zo spannend omdat je het niet hoeft te zeggen. Schrijf op wat echt diep vanuit je hart komt. Het lijkt me leuk als je zegt hoe het afloopt, want dan kan ik je miss nog helpen. Ik vind het altijd geweldig als mensen durven te zeggen dat ze transgender zijn☺.
Veel succes!!
Met citaat reageren
Oud 10-02-2018, 07:44
Bijnadood
Avatar van Bijnadood
Bijnadood is offline
Der zijn echt een heleboel autisten die denken dat ze niet in het juistelichaam zitten ik zelf ken er 4 en alleen 1/4 is nu nog steeds trans. Als ik jou was zou ik eerst m'n leven leve voor dat ik medicijnen neem want er is een kans dat het gewoon je autisme is
Met citaat reageren
Oud 10-02-2018, 14:59
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Der zijn echt een heleboel autisten die denken dat ze niet in het juistelichaam zitten ik zelf ken er 4 en alleen 1/4 is nu nog steeds trans. Als ik jou was zou ik eerst m'n leven leve voor dat ik medicijnen neem want er is een kans dat het gewoon je autisme is
Wachten met medicijnen is slecht advies. Die puberteitremmers stellen je puberteit nog even uit, dus ze geven je juist meer bedenktijd.

En verder zijn gendertwijfels niet opeens minder legitiem als je autistisch bent.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2018, 15:37
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Al bedenk je je twintig keer.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2018, 22:14
goodbyeman
Avatar van goodbyeman
goodbyeman is offline
hey
ik heb zelf ook pdd-nos en het zelfde probleem als jij 2 jaar geleden
in de eerste instantie dacht ik dat ik gay/bi was want ik begon jongens aantrekelijk te vinden
naarmate van tijd ging ik steeds meer met meiden(alsof ik een van hun vriendinnen was) om en voelde me ook steeds meer een meisje
en ging ook meidendingen doen bv make up kleding enz
maar ik heb de keuze genomen om stil te blijven en nog even af te wachten en heb er geen spijt van
want sinds de puberteit voel ik me weer compleet een jongen en hetero

dus mijn advies is wacht nog een jaar en denk dan nog is een keer over de kwestie na
__________________
Begin iedere dag met een doel
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle meisje in jongens kleding
ann18
9 24-10-2016 16:07
Psychologie Ik ben een jongen maar wil een meisje zijn
Onzeker
6 04-03-2015 06:53
Psychologie Ik wil een meisje zijn, iemand tips?
ThijmenAKALisa
2 29-09-2014 16:29
Psychologie Een meisje worden
gameboyfreak
12 11-07-2013 00:32
Verhalen & Gedichten verhaal/dagboekfragment van een anorexiapatient
littlegurl
17 02-07-2004 00:43
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen wil iemand de vertaling van bienvenue a al lecture misschien hebben?
Wiltine
1 22-02-2003 14:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:11.